Colombia heeft wel betere hoeren dan Ecuador.quote:Op donderdag 24 november 2022 14:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Kennelijk stelde Peru, Colombia, Chili, Paraguay nog minder voor.
Ik heb 1-0quote:Op donderdag 24 november 2022 14:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat kon je van 10km afstand aan zien komen
Vroeger deden ze gewoon allemaal niet mee bij zo'n blessure.quote:Op donderdag 24 november 2022 14:36 schreef Bugno3 het volgende:
De maskerdichtheid op dit WK is echt ongekend hoog.
Tijd voor een gemaskerd balquote:Op donderdag 24 november 2022 14:36 schreef Bugno3 het volgende:
En dan komt de keeper van Iran er ook nog bijquote:Op donderdag 24 november 2022 14:36 schreef Bugno3 het volgende:
Mag hij nog een wedstrijdje van Argentinië doen?quote:Op donderdag 24 november 2022 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Grueter lepelt maar nog eens wat feitjes op
Geen idee.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2022 14:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Al besproken. Zie post 91.
Afgehandeld.
@KingRoland approves this message.quote:Op donderdag 24 november 2022 14:42 schreef Durmada het volgende:
Aziaten zijn bezig aan een sterk toernooi
Do Ping?quote:Op donderdag 24 november 2022 14:42 schreef Durmada het volgende:
Aziaten zijn bezig aan een sterk toernooi
Doe dat denken maar niet meer.quote:Op donderdag 24 november 2022 14:45 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
36. Al besproken. Door jou zelfs denk ik.
Oh, dat was Oriente. Jullie lijken ook zo op elkaar.quote:Op donderdag 24 november 2022 14:45 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
36. Al besproken. Door jou zelfs denk ik.
Ik beschouw dit als een gigantisch compliment, wat jij @Oriente ?quote:Op donderdag 24 november 2022 14:45 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Oh, dat was Oriente. Jullie lijken ook zo op elkaar.
Kim ook, die zijn met twaalf ofzo.quote:Op donderdag 24 november 2022 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hwang had er wel eentje mogen maken
Die smst al de wissels door.quote:Op donderdag 24 november 2022 14:47 schreef alpeko het volgende:
Deze wedstrijd kan wat Guus Hiddink gebruiken
Als hij het over de coach had, had hij ongelofelijk gelijkquote:Op donderdag 24 november 2022 14:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Volgens user @:Mexicanobakker is het gigantisch verjongd bij Joeroekwai.
Misschien appt hij wat wissels door aan Bento?quote:Op donderdag 24 november 2022 14:47 schreef alpeko het volgende:
Deze wedstrijd kan wat Guus Hiddink gebruiken
Ja Uruguay valt smerig tegenquote:Op donderdag 24 november 2022 14:40 schreef Caland het volgende:
Koreaantjes beter, user @:mexicanobakker heeft weer eens gelogen
Dan moet Bento wel reageren op zijn tikkie, Guus heeft ook kosten.quote:Op donderdag 24 november 2022 14:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien appt hij wat wissels door aan Bento?
https://www.snoeiengids.nl/beuk-snoeien/quote:Op donderdag 24 november 2022 14:48 schreef onlogisch het volgende:
Tijd voor wat snoeiharde beuken.
@:Caland
Ik heb mezelf net weekend gegund dus begin met deze knallerquote:Op donderdag 24 november 2022 14:48 schreef onlogisch het volgende:
Geen Def Rhymezquote:Op donderdag 24 november 2022 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb mezelf net weekend gegund dus begin met deze knaller
Wat adviseerde je dokter?quote:Op donderdag 24 november 2022 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen Rene le Blanc?quote:Op donderdag 24 november 2022 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook niet echt een 100% kans of zo.quote:Op donderdag 24 november 2022 14:55 schreef Slobeend het volgende:
De grote kansen zijn voor Uruguay geweestAlleen die kopbal.
Nee.quote:Op donderdag 24 november 2022 14:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ook niet echt een 100% kans of zo.
@onlogisch gaat per nieuwe wedstrijd betere platen aandragenquote:Op donderdag 24 november 2022 14:48 schreef onlogisch het volgende:
Wil niet herkenbaar in beeld.quote:Op donderdag 24 november 2022 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom heeft die gozer een masker op?
Die denkt zeker nog dat het Halloween is.quote:Op donderdag 24 november 2022 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor het gemaskerde bal na de wedstrijdquote:Op donderdag 24 november 2022 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel gelachenquote:Op donderdag 24 november 2022 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die denkt zeker nog dat het Halloween is.
Alhoewel je daar in Zuid-Korea blijkbaar geen grapjes over mag maken.
Jammer dat die nog leeft.quote:Op donderdag 24 november 2022 15:14 schreef GlennQuagmire het volgende:
Hier had Turpin wel een kaart voor mogen geven
Er waren ook Nederlandse studenten daar in die straat…quote:Op donderdag 24 november 2022 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die denkt zeker nog dat het Halloween is.
Alhoewel je daar in Zuid-Korea blijkbaar geen grapjes over mag maken.
Komt wel heel dichtbij zo.quote:Op donderdag 24 november 2022 15:18 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Er waren ook Nederlandse studenten daar in die straat…
Ik heb vandaag nog een Nederlandse student gesproken.quote:Op donderdag 24 november 2022 15:18 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Er waren ook Nederlandse studenten daar in die straat…
Ach gewoon stoppen met fluiten kan ik ook wel mee levenquote:Op donderdag 24 november 2022 15:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jammer dat die nog leeft.
Naar wie? Dikkerdje Suarez kan er niets meer vanquote:
Ik mis de Raketenmann van Rotterdamquote:Op donderdag 24 november 2022 15:28 schreef BB-King het volgende:
Die Rochet kwam erin als een raket.
Er wordt ook overwogen om Kim eraf te halen voor Kim.quote:
Dat het eerste topic nog niet vol is, zegt ook wel iets.quote:Op donderdag 24 november 2022 15:32 schreef Caland het volgende:
Dit is zelfs nog saaier dan Mexico - Polen
Zou onterecht zijn vind ik. Ze kunnen beter Kim eruit halen.quote:Op donderdag 24 november 2022 15:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er wordt ook overwogen om Kim eraf te halen voor Kim.
Dat vind ik een gewaagde uitspraakquote:Op donderdag 24 november 2022 15:32 schreef Caland het volgende:
Dit is zelfs nog saaier dan Mexico - Polen
Donderdag is ook wel kantoordag voor veel mensen. @Calandquote:Op donderdag 24 november 2022 15:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat het eerste topic nog niet vol is, zegt ook wel iets.
Gelukkig vanavond de galacticosquote:Op donderdag 24 november 2022 15:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat het eerste topic nog niet vol is, zegt ook wel iets.
Jaquote:Op donderdag 24 november 2022 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zouden jullie liever naar Uruguay of naar Zuid-Korea op vakantie gaan?
Uruguay siiiiiiquote:Op donderdag 24 november 2022 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zouden jullie liever naar Uruguay of naar Zuid-Korea op vakantie gaan?
En het mooie is dat kantoordag volgende week verplaatst is naar dinsdagquote:Op donderdag 24 november 2022 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Donderdag is ook wel kantoordag voor veel mensen. @:Caland
Dat is waar ook, ik heb nu ook zin in volgende week dinsdag op kantoorquote:Op donderdag 24 november 2022 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
En het mooie is dat kantoordag volgende week verplaatst is naar dinsdag
(wat dus feitelijk een zuipdag wordt)
Gelukkig zijn Lopez en Bjorkan een unaniem belachelijk groot succes gebleken.quote:
In tegenstelling tot gisteren heb ik nog geen seconde gezien vandaag, lijkt er niet op dat ik iets misquote:Op donderdag 24 november 2022 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Donderdag is ook wel kantoordag voor veel mensen. @:Caland
Toch nog iets vermakelijksquote:
Ik krijg nieuwe appreciatie voor het voetbal van Feyenoord afgelopen maanden.quote:Op donderdag 24 november 2022 15:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot gisteren heb ik nog geen seconde gezien vandaag, lijkt er niet op dat ik iets mis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |