Er wordt ook overwogen om Kim eraf te halen voor Kim.quote:
Dat het eerste topic nog niet vol is, zegt ook wel iets.quote:Op donderdag 24 november 2022 15:32 schreef Caland het volgende:
Dit is zelfs nog saaier dan Mexico - Polen
Zou onterecht zijn vind ik. Ze kunnen beter Kim eruit halen.quote:Op donderdag 24 november 2022 15:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er wordt ook overwogen om Kim eraf te halen voor Kim.
Dat vind ik een gewaagde uitspraakquote:Op donderdag 24 november 2022 15:32 schreef Caland het volgende:
Dit is zelfs nog saaier dan Mexico - Polen
Donderdag is ook wel kantoordag voor veel mensen. @Calandquote:Op donderdag 24 november 2022 15:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat het eerste topic nog niet vol is, zegt ook wel iets.
Gelukkig vanavond de galacticosquote:Op donderdag 24 november 2022 15:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat het eerste topic nog niet vol is, zegt ook wel iets.
Jaquote:Op donderdag 24 november 2022 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zouden jullie liever naar Uruguay of naar Zuid-Korea op vakantie gaan?
Uruguay siiiiiiquote:Op donderdag 24 november 2022 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zouden jullie liever naar Uruguay of naar Zuid-Korea op vakantie gaan?
En het mooie is dat kantoordag volgende week verplaatst is naar dinsdagquote:Op donderdag 24 november 2022 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Donderdag is ook wel kantoordag voor veel mensen. @:Caland
Dat is waar ook, ik heb nu ook zin in volgende week dinsdag op kantoorquote:Op donderdag 24 november 2022 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
En het mooie is dat kantoordag volgende week verplaatst is naar dinsdag
(wat dus feitelijk een zuipdag wordt)
Gelukkig zijn Lopez en Bjorkan een unaniem belachelijk groot succes gebleken.quote:
In tegenstelling tot gisteren heb ik nog geen seconde gezien vandaag, lijkt er niet op dat ik iets misquote:Op donderdag 24 november 2022 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Donderdag is ook wel kantoordag voor veel mensen. @:Caland
Toch nog iets vermakelijksquote:
Ik krijg nieuwe appreciatie voor het voetbal van Feyenoord afgelopen maanden.quote:Op donderdag 24 november 2022 15:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot gisteren heb ik nog geen seconde gezien vandaag, lijkt er niet op dat ik iets mis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |