Die poepen gewoon op straat.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen uit India, vanzelfsprekend.
@Zipportalquote:Op donderdag 24 november 2022 13:49 schreef superniger het volgende:
[..]
Die poepen gewoon op straat.
Weet je wie ook tegen onhygiënische mensen was?quote:Op donderdag 24 november 2022 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben niet racistisch, ik ben enkel tegen onhygiënische mensen.
quote:Op donderdag 24 november 2022 13:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Weet je wie ook tegen onhygiënische mensen was?
Geluid uit.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:55 schreef Remco het volgende:
Ik dacht dat Jeroen Grueter thuis was gebleven?
Dat wordt 90 minuten naar uiterst vreemde intonatie en klemtonen luisteren.
Lekker in de bezemkast.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:55 schreef Remco het volgende:
Voor de eerste keer sinds 1998 ontbreek ik op het #WK en dat doet veel pijn. Maar afreizen was geen optie; ik ben thuis harder nodig. Zeven wedstrijden doe ik in de eerste ronde vanuit Hilversum. De rest is in vertrouwde handen bij mijn fijne collega’s.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:55 schreef Remco het volgende:
Die K staat voor klote.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:57 schreef BB-King het volgende:
Koreaanse volkslied is better te versmaden dan die verschrikkelijke K-pop.
Wat is er thuis?quote:Op donderdag 24 november 2022 13:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Voor de eerste keer sinds 1998 ontbreek ik op het #WK en dat doet veel pijn. Maar afreizen was geen optie; ik ben thuis harder nodig. Zeven wedstrijden doe ik in de eerste ronde vanuit Hilversum. De rest is in vertrouwde handen bij mijn fijne collega’s.
Die kunnen er geen reet van.quote:
Kim min Jae is een monsterquote:Op donderdag 24 november 2022 14:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die kunnen er geen reet van.
Ja, maar waar is Ho Lee Fuk?quote:
Nou ja, totaal niet... de laatste klank niet.quote:Op donderdag 24 november 2022 14:03 schreef RipCity het volgende:
Monterrei??
Zo spreek je dat totaal niet uit
Staat naast Sum ting Wongquote:Op donderdag 24 november 2022 14:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, maar waar is Ho Lee Fuk?
36quote:Op donderdag 24 november 2022 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe oud is Godin inmiddels? 42?
Was wel schattigquote:
Gekoloniseerd.quote:
Onmenselijk om daar te voetballenquote:Op donderdag 24 november 2022 14:11 schreef Halcon het volgende:
Bolivia-uit kun je ook wel verliezen.
Het valt in elk geval niet mee. Genoeg Europese teams die het daar ook lastig zat zouden hebben.quote:Op donderdag 24 november 2022 14:15 schreef Durmada het volgende:
[..]
Onmenselijk om daar te voetballen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |