Nederland heeft er ook een hoop.quote:
Suarez speelt bij Nacional.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doet Suarez eigenlijk nog wat bij Atletico?
En is Rochet die gast die er geen reet van kon bij AZ?
Ja die Rochet!quote:Op donderdag 24 november 2022 13:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doet Suarez eigenlijk nog wat bij Atletico?
En is Rochet die gast die er geen reet van kon bij AZ?
Daar is hij toch alweer weg?quote:Op donderdag 24 november 2022 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Suarez speelt bij Nacional.
Ja.
Ja, net zoals Ronaldo feitelijk weg is bij United. Maar daar zat hij de afgelopen weken.quote:
Contract liep af vlak voor het WK. Hij heeft ze nog naar landstitel geloodst. Zou me niet verbazen als hij na WK stopt.quote:
Aha.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, net zoals Ronaldo feitelijk weg is bij United. Maar daar zat hij de afgelopen weken.
Die zie ik allebei wel stoppen na dit toernooi
Eens wat anders dan zwartquote:Op donderdag 24 november 2022 13:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Kim gaat geel pakken
Wat ordinair.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Eens wat anders dan zwart
[ afbeelding ]
Veel mensen hebben een woke-obsessie.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:28 schreef superniger het volgende:
Rivkah met haar one laf obsessie.
En je nummer 1 is?quote:Op donderdag 24 november 2022 13:32 schreef Caland het volgende:
Kutact met die Jappen die de boel opruimen
En ondertussen zijn Aziaten het één na ranzigste volk ter wereld en hebben we een jarenlange lockdown aan ze te danken. Hypocriet stel
Er gaan geruchten dat als ze wereldkampioen worden ze de beker ophalen met die band om.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:30 schreef 3rr0r het volgende:
Trainen met migranten was een stukje voor de Nederlandse buhne. Een statement dat ook opvalt bij de kijkers over de wereld dus nooit gedaan.
Het is waanzinnig knap wat landen als Kroatië en Uruguay presteren met zo weinig inwoners, maar het gevolg is dat je veel te lang aan types als Lovren en Caceres vastzitquote:Op donderdag 24 november 2022 13:31 schreef Slobeend het volgende:
Nog steeds Caceres, wat een armoede.
Japanners zijn wellicht wat anders dan heel Azie.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:32 schreef Caland het volgende:
Kutact met die Jappen die de boel opruimen
En ondertussen zijn Aziaten het één na ranzigste volk ter wereld en hebben we een jarenlange lockdown aan ze te danken. Hypocriet stel
Die wonen ook in Azië.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen uit India, vanzelfsprekend.
India is toch ook Aziequote:Op donderdag 24 november 2022 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind ik niet, die hebben een aparte gradatie van smerigheid.quote:
Ik ben tegen racisme.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:45 schreef Slobeend het volgende:
Het racistische uurtje in dit subforum is weer aangebroken zie ik.
Ik ben niet racistisch, ik ben enkel tegen onhygiënische mensen.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:45 schreef Slobeend het volgende:
Het racistische uurtje in dit subforum is weer aangebroken zie ik.
Die poepen gewoon op straat.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
@Zipportalquote:Op donderdag 24 november 2022 13:49 schreef superniger het volgende:
[..]
Die poepen gewoon op straat.
Weet je wie ook tegen onhygiënische mensen was?quote:Op donderdag 24 november 2022 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben niet racistisch, ik ben enkel tegen onhygiënische mensen.
quote:Op donderdag 24 november 2022 13:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Weet je wie ook tegen onhygiënische mensen was?
Geluid uit.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:55 schreef Remco het volgende:
Ik dacht dat Jeroen Grueter thuis was gebleven?
Dat wordt 90 minuten naar uiterst vreemde intonatie en klemtonen luisteren.
Lekker in de bezemkast.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:55 schreef Remco het volgende:
Voor de eerste keer sinds 1998 ontbreek ik op het #WK en dat doet veel pijn. Maar afreizen was geen optie; ik ben thuis harder nodig. Zeven wedstrijden doe ik in de eerste ronde vanuit Hilversum. De rest is in vertrouwde handen bij mijn fijne collega’s.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:55 schreef Remco het volgende:
Die K staat voor klote.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:57 schreef BB-King het volgende:
Koreaanse volkslied is better te versmaden dan die verschrikkelijke K-pop.
Wat is er thuis?quote:Op donderdag 24 november 2022 13:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Voor de eerste keer sinds 1998 ontbreek ik op het #WK en dat doet veel pijn. Maar afreizen was geen optie; ik ben thuis harder nodig. Zeven wedstrijden doe ik in de eerste ronde vanuit Hilversum. De rest is in vertrouwde handen bij mijn fijne collega’s.
Die kunnen er geen reet van.quote:
Kim min Jae is een monsterquote:Op donderdag 24 november 2022 14:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die kunnen er geen reet van.
Ja, maar waar is Ho Lee Fuk?quote:
Nou ja, totaal niet... de laatste klank niet.quote:Op donderdag 24 november 2022 14:03 schreef RipCity het volgende:
Monterrei??
Zo spreek je dat totaal niet uit
Staat naast Sum ting Wongquote:Op donderdag 24 november 2022 14:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, maar waar is Ho Lee Fuk?
36quote:Op donderdag 24 november 2022 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe oud is Godin inmiddels? 42?
Was wel schattigquote:
Gekoloniseerd.quote:
Onmenselijk om daar te voetballenquote:Op donderdag 24 november 2022 14:11 schreef Halcon het volgende:
Bolivia-uit kun je ook wel verliezen.
Het valt in elk geval niet mee. Genoeg Europese teams die het daar ook lastig zat zouden hebben.quote:Op donderdag 24 november 2022 14:15 schreef Durmada het volgende:
[..]
Onmenselijk om daar te voetballen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |