Veel mensen hebben een woke-obsessie.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:28 schreef superniger het volgende:
Rivkah met haar one laf obsessie.
En je nummer 1 is?quote:Op donderdag 24 november 2022 13:32 schreef Caland het volgende:
Kutact met die Jappen die de boel opruimen
En ondertussen zijn Aziaten het één na ranzigste volk ter wereld en hebben we een jarenlange lockdown aan ze te danken. Hypocriet stel
Er gaan geruchten dat als ze wereldkampioen worden ze de beker ophalen met die band om.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:30 schreef 3rr0r het volgende:
Trainen met migranten was een stukje voor de Nederlandse buhne. Een statement dat ook opvalt bij de kijkers over de wereld dus nooit gedaan.
Het is waanzinnig knap wat landen als Kroatië en Uruguay presteren met zo weinig inwoners, maar het gevolg is dat je veel te lang aan types als Lovren en Caceres vastzitquote:Op donderdag 24 november 2022 13:31 schreef Slobeend het volgende:
Nog steeds Caceres, wat een armoede.
Japanners zijn wellicht wat anders dan heel Azie.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:32 schreef Caland het volgende:
Kutact met die Jappen die de boel opruimen
En ondertussen zijn Aziaten het één na ranzigste volk ter wereld en hebben we een jarenlange lockdown aan ze te danken. Hypocriet stel
Die wonen ook in Azië.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen uit India, vanzelfsprekend.
India is toch ook Aziequote:Op donderdag 24 november 2022 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen uit India, vanzelfsprekend.
Vind ik niet, die hebben een aparte gradatie van smerigheid.quote:
Ik ben tegen racisme.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:45 schreef Slobeend het volgende:
Het racistische uurtje in dit subforum is weer aangebroken zie ik.
Ik ben niet racistisch, ik ben enkel tegen onhygiënische mensen.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:45 schreef Slobeend het volgende:
Het racistische uurtje in dit subforum is weer aangebroken zie ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |