We kunnen best afspreken dat we je negeren hoor, als dat het makkelijk voor je maaktquote:Op vrijdag 18 november 2022 12:38 schreef junkiesietze het volgende:
ik wou dat ik sociaalvaardig was
Ik werd niet getagdquote:Op vrijdag 18 november 2022 12:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:yinny @:fietsie @:isabeau @:golfer @:leintjeuh @:borisz @:blues @:madmaster
Ik ook nietquote:
I figured as much. Maar beetje prikken kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Leuk leuk![]()
Ik heb alleen de mensen getagd die al eerder hebben laten weten mee te willen.
quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:31 schreef z80 het volgende:
Zit ook niet in het selectief tag clubje.
Maar afhankelijk van de datum wel interesseer. Kan dan ook voor taxi spelen uit deze hoek van het land.
Ik kan geloof ik 14 januari ookquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:06 schreef Isabeau het volgende:
Mijn voorkeur is een zaterdag in december en anders 14 januari. Verder heb ik namelijk 0 zaterdagen vrij t/m februari.
quote:
Ze zijn op dinsdagen dichtquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Ik kan overigens ook meestal wel op een dinsdag of woensdag, maar noemde de zaterdagen omdat dat toch door de meeste mensen werd genoemd.
Maar ik kan wel op dinsdagquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik kan wel op dinsdagDat zij niet kunnen is dan wel wat jammer.
Mijn volgende vrije zaterdag is dan maartquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:58 schreef golfer het volgende:
Volgens mij hebben B. en ik op 14 januari al een andere afspraak.
Alsof Iwanius dat voeltquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:02 schreef golfer het volgende:
December zou ook kunnen. Dan zijn de prijzen vast ook nog niet verhoogd, want de meeste horeca-bedrijven gaan per 2023 weer hun prijzen verhogen.
Ditquote:Op vrijdag 18 november 2022 16:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
December is voor ons niet mogelijk.
Ik begreep dat @z80 ook interesse heeft (en een plekje in de auto), En ik ging eerst uit van vertrekken vanaf de locatie (met OV) maar er is vast wel iemand die mij naar het CS kan brengen, dan zou ik wat langer kunnen blijvenquote:Op vrijdag 18 november 2022 17:32 schreef Blues het volgende:
Leuk Gezellig Lekker![]()
We kunnen eventueel 14 Jan wel verzetten als dit m wordt hoor
Kan mss ook vroeger einde middag zodat @:Kaatje1 ook meekan?
Doordeweeks wordt lastig hier met werk.
Station Schiedam is vlakbij, kan je daar vandaan vertrekken?quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik begreep dat @:Z80 ook interesse heeft (en een plekje in de auto), En ik ging eerst uit van vertrekken vanaf de locatie (met OV) maar er is vast wel iemand die mij naar het CS kan brengen, dan zou ik wat langer kunnen blijven
Da's ook een goede optie. Ligt er even aan hoever het lopen is (ik loop niet makkelijk)quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Station Schiedam is vlakbij, kan je daar vandaan vertrekken?
[ afbeelding ]
Naar station Schiedam kan ik je wel een slinger met de auto geven, ik drink die avond geen alcohol…quote:Op vrijdag 18 november 2022 18:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da's ook een goede optie. Ligt er even aan hoever het lopen is (ik loop niet makkelijk)
quote:
Nee, want die zeikkut komt ook.quote:
Waar kom je weg? Ik kam je eventueel wel oppikken.quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik begreep dat @:Z80 ook interesse heeft (en een plekje in de auto), En ik ging eerst uit van vertrekken vanaf de locatie (met OV) maar er is vast wel iemand die mij naar het CS kan brengen, dan zou ik wat langer kunnen blijven
Tja, je kan Blues moeilijk thuis laten als ze altijd met foto's op je berichten moet reageren uiteraard, Iwanius.quote:
Iwanius was toch echt een andere user.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:16 schreef Moass het volgende:
Tja, je kan Blues moeilijk thuis laten als ze altijd met foto's op je berichten moet reageren uiteraard, Iwanius.
quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:43 schreef Moass het volgende:
Als die zeikkut niet meegaat heb ik welinteresse.
Ja ik weet welke zeikkut ik bedoelquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Iwanius was toch echt een andere user.
[..]
Uit Arnhem. Fijn, heb ik 2 alternatievenquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:11 schreef Moass het volgende:
[..]
Waar kom je weg? Ik kam je eventueel wel oppikken.
Laat maar ff wat horen mocht het nodig zijn!quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Uit Arnhem. Fijn, heb ik 2 alternatieven
Top!quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:12 schreef Moass het volgende:
[..]
Laat maar ff wat horen mocht het nodig zijn!
Trolletjequote:Op zaterdag 19 november 2022 14:16 schreef Moass het volgende:
[..]
Tja, je kan Blues moeilijk thuis laten als ze altijd met foto's op je berichten moet reageren uiteraard, Iwanius.
Luxeprobleemquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:15 schreef Leintjeuh het volgende:
13, 14, 15, 20 en 21 januari kan ik heul niet trouwenswant vakantie
Daar ga ik heel binnenkort tijd voor makenquote:Op maandag 21 november 2022 12:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Moeten er niet gewoon wat data in de OP komen en dat iedereen aangeeft wanneer hij of zij kan?
Je krijgt het nooit compleet voor iedereen maar als we op elkaar blijven wachten komt er sowieso niets van
Een groot aantal van ons kent elkaar al. Maar we zijn allemaal ooit voor het eerst op een meet gekomen. We kletsen eigenlijk allemaal wel makkelijk en gewoon overal over. Je bent meer dan welkom. In de lijst met mensen die zich hebben opgegeven staan al een aantal mensen die niet eerder zijn mee geweest.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:46 schreef Knipoogje het volgende:
Lijkt me ook wel eens leuk om Fokkers in het echt te zien
Kom ik dan terecht in een ons kent ons clubje die alleen over wintersport, vakanties en kinderen ouwehoert?
Je leukquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:26 schreef moemoe het volgende:
Hi!
Ik lees elke dag mee in CUL, maar post nooit.
De review van Lucky_Strike heb ik voorbij zien komen en daar werd ik wel blij van.
Interesse om mee te gaan.
quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
:
Dan zijn de opties:
7 januari: Leintjeuh, LS, golfer, Blues
14 januari: Isabeau, LS, MadMaster, Barreltje, (golfer en Blues als dit 'm wordt verzetten wij een afspraak)
21 januari: LS, golfer, Blues
28 januari: LS,
4 februari: LS, golfer, Blues
11 februari: LS, Cat, golfer, Blues
18 februari: LS, Cat, golfer, Blues
25 februari: LS, Cat, golfer, Blues
Hopelijk lukt het in januari maar ik heb ook geen idee hoe vol de agenda van Black Smoke is voor grotere tafels op zaterdagen.
Nee, blijf maar thuis. Ik vind dat je raar doet en daar heb ik geen zin in. Ik ken je verder niet, misschien begrijp ik je gewoon niet maar ik vind je vooralsnog niet heel sympathiek.quote:
CUL / Ik mag van golfer nier mee naar de cul meet in Rotterdamquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:43 schreef Moass het volgende:
Als die zeikkut niet meegaat heb ik welinteresse.
Okquote:Op dinsdag 22 november 2022 12:12 schreef Sarabi het volgende:
Vooral in februari zijn mijn weekenden nog onbekend qua werk dus ik kijk uiteindelijk of ik kan aansluiten
Ze hebben een chef's table voor een groep tot 22 personen. Ik denk zo maar dat wij daar gebruik van willen maken.quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:48 schreef over_hedge het volgende:
Hey daar werk ikOke niet bij black smoke zelf. Maar op het terrein van de van nelle fabriek.
Tip: Neem niet de spareribs. Waren laatste keer dat ik er was super droog.
Ze hebben ook een soort tafetlje met allemaal verschillende stukken vlees etc. Voor 2 personen. Die kan ik wel echt aanraden
Ah ja. Dat is volgens mij het zelfde waar ik het over heb. Is te koop vanaf 2. Anyway heb ik 4x gegeten en het is wel echt prima. Mits je van vlees houdt danquote:Op dinsdag 22 november 2022 15:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze hebben een chef's table voor een groep tot 22 personen. Ik denk zo maar dat wij daar gebruik van willen maken.
Hoaxquote:Op dinsdag 22 november 2022 15:27 schreef minilot het volgende:
Ik werd hier naartoe gedirigeerd door niet nader te noemen entiteiten.Kwam goed uit, want al sinds de dagen weer korter worden denk ik geregeld: ik mis deze lui een beetje
En dan vergeet ik het weer zonder er aan toe gekomen te zijn ook daadwerkelijk iets te posten
Maar eens als een malle mee beginnen nu, zodat ik hopelijk enig recht verwerf op zo'n felbegeerde plek aan tafel @ het awesome Black Smoke
! jij hier!quote:Op dinsdag 22 november 2022 15:27 schreef minilot het volgende:
Ik werd hier naartoe gedirigeerd door niet nader te noemen entiteiten.Kwam goed uit, want al sinds de dagen weer korter worden denk ik geregeld: ik mis deze lui een beetje
En dan vergeet ik het weer zonder er aan toe gekomen te zijn ook daadwerkelijk iets te posten
Maar eens als een malle mee beginnen nu, zodat ik hopelijk enig recht verwerf op zo'n felbegeerde plek aan tafel @ het awesome Black Smoke
Volgens mij was de laatste grote cul meet vlak voor de corona ellende begonquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik wil ook graag komen, velen al heel lang niet gezien en eten
quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgens mij was de laatste grote cul meet vlak voor de corona ellende begon
Daar was ik niet bij, ik was voor het laatst bij een meet in Rotterdam volgens mij.quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Volgens mij was de laatste grote cul meet vlak voor de corona ellende begon
Hier sluit ik me bij aanquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik wil ook graag komen, velen al heel lang niet gezien en eten
Ik kon toen ook nietquote:
Dit lijstje quoten en jezelf er bij zettenquote:
quote:Op woensdag 23 november 2022 11:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit lijstje quoten en jezelf er bij zetten
7 januari: Leintjeuh, LS, golfer, Blues, Cat, kaatje, fietsie, pdehoog, borisz, Yinny, minilot, z80, Memento-Mori
14 januari: Isabeau, LS, MadMaster, Barreltje, (golfer en Blues als dit 'm wordt verzetten wij een afspraak), Cat vanaf 18.00 uur, kaatje, fietsie, borisz, Yinny, minilot, z80, Memento-Mori
21 januari: LS, golfer, Blues, Cat, kaatje, pdehoog, borisz, minilot, z80, Memento-Mori
28 januari: LS, Cat, MadMaster, kaatje, pdehoog, borisz, minilot, z80, Memento-Mori
4 februari: LS, golfer, Blues, MadMaster, kaatje, fietsie, pdehoog, borisz, minilot, z80, Memento-Mori
11 februari: LS, golfer, Blues, MadMaster, kaatje?, fietsie, pdehoog ,borisz, Yinny, z80,Memento-Mori
18 februari: LS, Cat, golfer, Blues, MadMaster, kaatje, (fietsie??), borisz, Yinny, minilot, z80, Memento-Mori
25 februari: LS, Cat, golfer, Blues, MadMaster, kaatje, (fietsie??), borisz, z80, Memento-Mori,anndb
quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je leukEr zijn wel meer mensen die niet eerder mee zijn geweest maar die posten wel zo af en toe mee. Jij bent een echt vers slachtoffer
En de keer daarna in Argentiniequote:Op vrijdag 18 november 2022 19:50 schreef foodlover het volgende:
Had het heel leuk gevonden![]()
Volgende keer in Spanje?
18 februari is ook meer kans op de chefs table toch?quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo! Hier ben ik eindelijk. Er speelt hier een en ander. Dat zorgt er ook gelijk voor dat ik minimaal tot en met half januari aan huis gebonden ben dus dat is top.
Jullie kunnen bijvoorbeeld op 14 januari gaan zonder mij (Isa heeft ook afgezegd btw) of op 18 februari met mij. Ik heb natuurlijk een voorkeur voor 18 februari maar ik snap ook dat jullie zo snel mogelijk willen. 18 Februari is dus de datum waarop de meeste mensen kunnenmaar het is ook heel ver weg
Ik doe het wel!quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, dat is fijn om te horen CUL-vriendjes![]()
Iets anders. Het gaat hier dus echt niet ok met mijn gezondheid. Kan ik het reserveren, het menu en de groepsgrootte bepalen misschien aan iemand anders overlaten?
Dit inderdaad. In elk geval @Lonaa, @derLudolf, @gcjoel, @AnneX en haar meneer en meer.quote:Op zondag 27 november 2022 08:46 schreef Lonaa het volgende:
Er waren geloof ik ook nog wat mensen die pas zouden melden of ze mee gingen als er een datum bekend was. Dus ik zou eerst even hengelen of er nog meer mensen mee willen als het inderdaad 18 februari wordt.
En volgens mij konden op 18 februari ook @Leintjeuh en @mascara-klodder ?quote:Op zondag 27 november 2022 10:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit inderdaad. In elk geval @:lonaa, @:derludolf, @:gcjoel, @:annex en haar meneer en meer.
quote:Op zondag 27 november 2022 12:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Niet als je de namen niet goed schrijft nee
oeps.quote:Op zondag 27 november 2022 12:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Niet als je de namen niet goed schrijft nee
Moi! Woar komst weg?quote:Op zondag 27 november 2022 10:58 schreef Nagelslak het volgende:
Rotterdam is helaas te ver weg voor mij, ik zou jullie graag willen ontmoeten en samen lekker eten. Als het iets centraler ligt, Overijssel of zuiden van Drenthe dan doe ik mee.
De hele kaart op tafel lijkt me een goed plan. Kan iedereen van alles uitproberen.quote:Op zondag 27 november 2022 14:41 schreef Yinny het volgende:
Ik heb gebeld!
Maar grote groepen werken met tijdslots:
[poll=4689]
En willen we alles van de kaart op tafel om te delen?
Ik ga morgenmiddag emailen, want 18 februari is een chefs table mogelijk
Dit moest ik een paar keer lezen voordat ik de juiste afbrekingen van de lettergrepen ontdekt had…quote:
Haha, ja ik ook.quote:Op zondag 27 november 2022 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit moest ik een paar keer lezen voordat ik de juiste afbrekingen van de lettergrepen ontdekt had…
Gestemd…
Ja dank je! Ik had het topic weer uit het oog verloren. 18 februari kan ik zekerquote:Op zondag 27 november 2022 10:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit inderdaad. In elk geval @:lonaa, @:derludolf, @:gcjoel, @:annex en haar meneer en meer.
Op de website van BS staat een pdf over groepen, daar staat iets over de verschillende opties en iets over een tafel maar ik denk nu niet scherp dus ik snap niet goed wat er staat.
Mij lijkt het in elk geval leuk om zo veel mogelijk verschillende dingen op tafel te krijgen. Niet iedereen hetzelfde driegangenmenu maar meer sharing platters. Al eet ik alles eigenlijk wel. Ik ben wat huiverig voor beenmerg maar ik kan me niet voorstellen dat dat een gegronde angst is dus ik wil dat gewoon eten als het op tafel komt.
Thanks @:Yinny![]()
![]()
Ik zit dan op Texel dus helaas voor mij….quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo! Hier ben ik eindelijk. Er speelt hier een en ander. Dat zorgt er ook gelijk voor dat ik minimaal tot en met half januari aan huis gebonden ben dus dat is top.
Jullie kunnen bijvoorbeeld op 14 januari gaan zonder mij (Isa heeft ook afgezegd btw) of op 18 februari met mij. Ik heb natuurlijk een voorkeur voor 18 februari maar ik snap ook dat jullie zo snel mogelijk willen. 18 Februari is dus de datum waarop de meeste mensen kunnenmaar het is ook heel ver weg
Ik ben sinds kort vegetariërquote:Op zondag 27 november 2022 08:00 schreef Yinny het volgende:
[..]
Ik doe het wel!
Als ik goed tel is het voor 14 man (gezien J. ook meegaat), die alles willen eten?
Is er een beperking qua budget?
Dan moeten we gewoon nog een meet organiseren...quote:Op zondag 27 november 2022 23:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zit dan op Texel dus helaas voor mij….
Dit inderdaad, ik ga gewoon op de fiets dus tijd maakt niks uit hierquote:Op maandag 28 november 2022 01:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het tijdstip maakt voor mij niet zoveel uit, Rotterdam is om de hoek.
Is dit het goede lijstje? Ik zie op de 18e anndb er niet meer bijstaan…quote:Op maandag 28 november 2022 06:44 schreef mascara-klodder het volgende:
7 januari: Leintjeuh, LS, golfer, Blues, Cat, kaatje, fietsie, pdehoog, borisz, Yinny, minilot, z80, Memento-Mori, moemoe?
14 januari: Isabeau, LS, MadMaster, Barreltje, (golfer en Blues als dit 'm wordt verzetten wij een afspraak), Cat vanaf 18.00 uur, kaatje, fietsie, borisz, Yinny, minilot, z80, Memento-Mori, moemoe? , MK
21 januari: LS, golfer, Blues, Cat, kaatje, pdehoog, borisz, minilot, z80, Memento-Mori, moemoe
28 januari: LS, Cat, MadMaster, kaatje, pdehoog, borisz, minilot, z80, Memento-Mori, moemoe
4 februari: LS, golfer, Blues, MadMaster, kaatje, fietsie, pdehoog, borisz, minilot, z80, Memento-Mori, moemoe
11 februari: LS, golfer, Blues, MadMaster, kaatje?, fietsie, pdehoog ,borisz, Yinny, z80,Memento-Mori, moemoe
18 februari: LS, Cat, golfer, Blues, MadMaster, kaatje, (fietsie??), borisz, Yinny, minilot, z80, Memento-Mori, moemoe, MK
Kunnen we daarna ook wel de kroeg inquote:Op maandag 28 november 2022 06:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Dit inderdaad, ik ga gewoon op de fiets dus tijd maakt niks uit hierTevens joe @ hele kaart want ik eet alles
Ik dacht dat ik het goede lijstje had gepakt maar copy/paste doet raar bij mij. Ik verwijder mijn post wel even om meer verwarring te voorkomenquote:Op maandag 28 november 2022 07:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Is dit het goede lijstje? Ik zie op de 18e anndb er niet meer bijstaan…
En als ik het goed heb is inmiddels 18 februari geprikt dus knippenplakken is sowieso niet meer nodig.
Yesss.quote:Op maandag 28 november 2022 07:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kunnen we daarna ook wel de kroeg in
Liever bij minilot maar als het moet slaap ik ook wel in de kroeg denk ik.quote:
quote:Op maandag 28 november 2022 11:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Liever bij minilot maar als het moet slaap ik ook wel in de kroeg denk ik.
Klinkt tof, maar het is wel anderhalf uur fietsen naar huis en ik kan nog geen tien meter met iemand achteropquote:Op maandag 28 november 2022 11:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Liever bij minilot maar als het moet slaap ik ook wel in de kroeg denk ik.
Anderhalf uur fietsen met iemand achterop is voor niemand een goed idee.quote:Op maandag 28 november 2022 11:14 schreef minilot het volgende:
[..]
Klinkt tof, maar het is wel anderhalf uur fietsen naar huis en ik kan nog geen tien meter met iemand achteropDat en kleuter thuis die steevast in het Grote Bed komt slapen als één van de ouders van huis is. Geen chill logeeradres voor postmeetvunzigheden dus - het ligt aan mij, niet aan
![]()
jou
![]()
Dan nemen jullie samen een vunzig hotelletje?quote:Op maandag 28 november 2022 11:14 schreef minilot het volgende:
[..]
Klinkt tof, maar het is wel anderhalf uur fietsen naar huis en ik kan nog geen tien meter met iemand achteropDat en kleuter thuis die steevast in het Grote Bed komt slapen als één van de ouders van huis is. Geen chill logeeradres voor postmeetvunzigheden dus - het ligt aan mij, niet aan
![]()
jou
![]()
Dat klinkt echt een duizendvoud te decadent voor hoe @Lonaa en ik gewoonlijk rollen!quote:Op maandag 28 november 2022 12:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan nemen jullie samen een vunzig hotelletje?
Je bent terug of je bent het niet hè
Dat hoeft niet, ik zie ook een Shurgard in de buurt. Samen in een hokquote:Op maandag 28 november 2022 13:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat klinkt echt een duizendvoud te decadent voor hoe @:Lonaa en ik gewoonlijk rollen!Als ik het me goed herinner althans, want ik ben pas net terug na lang weg..
We slapen wel in een steegje
Reserveer je die meteen mee? Doe er maar drie.quote:Op maandag 28 november 2022 14:09 schreef Yinny het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, ik zie ook een Shurgard in de buurt. Samen in een hok
Ik ben nog steeds vrij makkelijk in dit soort dingen.quote:Op maandag 28 november 2022 13:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat klinkt echt een duizendvoud te decadent voor hoe @:Lonaa en ik gewoonlijk rollen!Als ik het me goed herinner althans, want ik ben pas net terug na lang weg..
We slapen wel in een steegje
Er valt de 18e genoeg vlees te kluiven bij Black Smoke, dus daar moet je het maar mee doen...quote:Op maandag 28 november 2022 14:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds vrij makkelijk in dit soort dingen.
quote:Op maandag 28 november 2022 14:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er valt de 18e genoeg vlees te kluiven bij Black Smoke, dus daar moet je het maar mee doen...
Ik tel pas 14 namen in het overzichtje voor de 18e.quote:Op maandag 28 november 2022 09:45 schreef Yinny het volgende:
Goed, ik ga zo reserveren voor 22 personen om 17 uur op zaterdag 18 februari. Met verzoek om alles van de kaart op tafel te zetten!
Klopt. Het overzichtslijstje is niet kloppend meer. Daar kwamen later nog wat aanmeldingen bij.quote:Op maandag 28 november 2022 21:38 schreef MadMaster het volgende:
Ik tel pas 14 namen in het overzichtje voor de 18e.
Ik dacht dat er meer animo was…
yup!ik ga mee!quote:
quote:
Je staat erbij!quote:Op woensdag 30 november 2022 14:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Mag ik onder voorbehoud ook nog bij de lijst?
Natuurlijk adviseren ze het meest dure menu. Ik denk dat er met wat onderhandelen wellicht wat goedkopere alternatieven zijn waarbij we toch zoveel mogelijk kunnen proeven en proberen?quote:Op woensdag 30 november 2022 16:11 schreef Yinny het volgende:
Mail terug gehad:
Hi Yinny,
Ik heb de reservering aangemaakt van 17:00 tot 20:00 uur! Uiteraard zijn jullie na 20:00 uur van harte welkom in onze bar/lounge.
Er is een bevestiging gestuurd per mail vanuit ons reserveringssysteem.
Voor grotere gezelschappen werken wij met groeps menu's.(zie bijlage)
Aangezien je het leuk vind om van alles wat te proberen zou ik willen adviseren om het BBQ-Overload menu te combineren met wat van onze big cuts, dit zijn grotere steaks zoals bijv. een Tomahawk.
Op die manier hebben jullie zowel gerechten bereid in de smoker als van de grill, uiteraard is het ook mogelijk om i.p.v. de nacho's een ander voorgerecht te kiezen of te combineren.
Ik hoor graag van je of jullie dit een leuk idee vinden.
https://blacksmoke.nl/wp-(...)-20-Groepsmenus-.pdf
Ftfyquote:Op woensdag 30 november 2022 16:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat er met wat onderhandelen wellicht contante betaling wat goedkopere alternatieven zijn waarbij we toch zoveel mogelijk kunnen proeven en proberen?
Nee, ik doe niet meer aan contant betalen en het slaat nergens op om daar dan korting voor te vragen.quote:
En wij op hem 😉quote:Op woensdag 30 november 2022 13:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn meneer gaat zeker mee. Hij is dol op mijn internetgekkies.
Ik had je er al bijgezet.quote:Op woensdag 30 november 2022 19:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Als lurker extraordinaire meld ik me bij dezen nog aan voor hetBlack Smoke
feest
![]()
als het kan. En mag
Goed idee.quote:Op woensdag 30 november 2022 19:45 schreef Yinny het volgende:
Gezien het grote aantal wat kleinere eters, is het een idee om bijv. 10x de bbq bonanza als hoofdgerecht te bestellen en wat meer side orders of andere dingen erbij? En dan bijv. alle voorgerechten 2x (dat zijn er dan 12) om te delen?
Zo zijn de kosten lager...en waarschijnlijker dat alles opgaat.
Snap ik ook niet goed…quote:Op woensdag 30 november 2022 20:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had in de OP al een link naar de groepsmenu's gezet he? Ik snap niet helemaal hoe dat nou als verrassing komt eigenlijk.
Qua eten vind ik alles prima en zou 45 pp (ex drank) echt wel genoeg vinden.quote:Op donderdag 1 december 2022 13:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Snap ik ook niet goed…
Ik ben geen grote vleeseter en geen kluiver, maar ik ging er al vanuit dat je daar op deze locatie ‘lastig’ onderuit kan. En ik eet graag hetgeen waar het restaurant goed in is. Waar dan een prijskaartje aan hangt. Dus hier vlees en kluif ik gewoon mee, en zal niet voor mijn redelijk standaard visoptie gaan.
Uit de comfort zoneMensen meeten
![]()
Kortom: zolang het geen kaasfondue wordt (want dan haak ik echt af) vind ik alle combi’s best.
We gaan gewoon alles doen/kluiven en meetenquote:Op donderdag 1 december 2022 16:26 schreef gcjoel het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden om van alles te proeven. Voor alleen een hamburger ofzo vind ik het nogal zonde om naar zo'n restaurant te gaan.
Net als boven mij ben ik niet zo van kluiven maar ach dat mag de pret niet drukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast wel! En mijn ervaring zowel als gast als werkzaam in horeca: Als je het duidelijk en tijdig doorgeeft kunnen zel er iets moois van maken!quote:Op zaterdag 3 december 2022 03:15 schreef moemoe het volgende:
Eh, had ik al gemeld dat ik vegetariër ben.
Misschien een beetje ongelukkig, maar ze hebben vegetarische keuzes.
Ik compenseer dat wel voor jequote:Op donderdag 1 december 2022 08:47 schreef minilot het volgende:
Geen mening over menu of veel/weinig eten verder. Ik volg de groep wel.Ben theoretisch wel een heel grote eter, maar als ik alleen een smokey kippenpootje krijg en het verder heel gezellig is klaag ik ook niet.
18 februari dus? Even blocken danquote:Op woensdag 18 januari 2023 16:28 schreef golfer het volgende:
Precies nog een maand!
@:Yinny is geloof ik het aanspreekpunt die gereserveerd heeft?
als ik iets als dit organiseer geef ik altijd paar minder mensen op. Het is makkelijker (ook voor restaurant) om paar mensen meer te krijgen dan dat er ineens 5 mensen niet op komen dagen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 23:49 schreef Yinny het volgende:
Hoi! Ik ga begin februari nog wel even een rondje doen met wie er echt mee gaan, en tot een week van te voren kan ik aantal doorgeven.
Ik heb nog niks concreets afgesproken met het restaurant, dat ga ik dan ook doen, gezien er een aantal mensen het bedrag voor menu te hoog vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja wat minder maar ik ben er zeker niet bij. Al lijkt het eten me heerlijkquote:Op zondag 22 januari 2023 19:22 schreef mascara-klodder het volgende:
@:soury, rook je nog wel? Anders ben ik zo alleen
Hoe kom ik erbij dat jij ook zou komen?quote:Op zondag 22 januari 2023 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja wat minder maar ik ben er zeker niet bij. Al lijkt het eten me heerlijk
Uhhquote:Op zondag 22 januari 2023 19:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hoe kom ik erbij dat jij ook zou komen?![]()
Ik zie behalve de nacho's niks op de kaart waar ik warm voor loop.
Maar wil graag iedereen weer een keertje zien en natuurlijk @:FutureFairytale en @:Kaatje1 in het eggie zien
Dat dus! Zolang ik met @z80 kan meerijden kom ikquote:Op zondag 22 januari 2023 19:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hoe kom ik erbij dat jij ook zou komen?![]()
Ik zie behalve de nacho's niks op de kaart waar ik warm voor loop.
Maar wil graag iedereen weer een keertje zien en natuurlijk @:FutureFairytale en @:Kaatje1 in het eggie zien
Wanneer is de laatste keer dat we elkaar zagen? High Tea te Utreg? Of daarna nog 1x?quote:Op zondag 22 januari 2023 19:49 schreef mascara-klodder het volgende:
@:Borisz die geen twintiger is maar een dertiger. @:golfer hoogbejaard inc een rollator
Mijn laatste CUL-meet was San San en daar was jij niet bij toch?quote:Op zondag 22 januari 2023 19:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat we elkaar zagen? High Tea te Utreg? Of daarna nog 1x?
San San was wel topquote:Op zondag 22 januari 2023 20:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mijn laatste CUL-meet was San San en daar was jij niet bij toch?
Dus ik denk de High Tea met mijn dametje
Dat was het begin om van mijn ex af te komen. Het is een lange reis geweest maar uiteindelijk heb ik het gehaald. Tig jaar later.quote:
Ik zie ons nog zitten op de bijna rails met een peukquote:Op zondag 22 januari 2023 20:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat was het begin om van mijn ex af te komen. Het is een lange reis geweest maar uiteindelijk heb ik het gehaald. Tig jaar later.
Ik woon nu alleen wel in fucking Brabant![]()
quote:Op zondag 22 januari 2023 19:28 schreef mascara-klodder het volgende:
En @:Lucky_Strike en JJ, mag ik met jullie mee terugrijden naar Oudenbosch? Ik ben een beetje bang geworden van stations na een nare ervaringJa hoor, geen enkel probleem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SanSan was echt geniaal destijds.
Voor de niet-kluivers, je kunt spareribs en kippenvleugels natuurlijk ook gewoon van het bot snijden.Spoilers!
San San ben ik ook 1x geweest met CULquote:Op zondag 22 januari 2023 20:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mijn laatste CUL-meet was San San en daar was jij niet bij toch?
Dus ik denk de High Tea met mijn dametje
quote:Op zondag 22 januari 2023 19:49 schreef mascara-klodder het volgende:
@:golfer hoogbejaard inc een rollator
Sansan waren 2 ronden. Beide geweest.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:16 schreef borisz het volgende:
[..]
San San ben ik ook 1x geweest met CUL. Of zijn daar volgens mij meerdere geweest... Kan nu diegene waar ik bij was niet vinden op dit forum
.
Wij ook.quote:
Ik ben geloof ik 1x geweest, waar jij was en waar MK was.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:16 schreef borisz het volgende:
San San ben ik ook 1x geweest met CUL. Of zijn daar volgens mij meerdere geweest... Kan nu diegene waar ik bij was niet vinden op dit forum
.
Samen met een beetje aangeschoten @Leintjeuhquote:Op dinsdag 24 januari 2023 00:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben geloof ik 1x geweest, waar jij was en waar MK was.
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 00:44 schreef golfer het volgende:
Samen met een beetje aangeschoten @:Leintjeuh
En ook een verslag met foto's op onze site:quote:Op dinsdag 24 januari 2023 07:38 schreef AnneX het volgende:
Sansan 20 febr. 2016
Daar zijn nog foto’s van: (ook van de tafelgenoten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:59 schreef golfer het volgende:
[..]
En ook een verslag met foto's op onze site:Leuk verslag met foto's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was denk de eerste keer want zie mezelf niet
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
De keer van mijn foto’s was je er wel op 20 febr. 2016.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Leuk verslag met foto's!
Dit was denk de eerste keer want zie mezelf niet
Zag em, thanks. Was ik er tochquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
De keer van mijn foto’s was je er wel op 20 febr. 2016.
Jij zat naast golfer. Zie de foto in dm.😎
Edit: golfer zegt, dat de foto van de 2e keer is…![]()
Kunnen we vast een stukje samen reizenquote:Op zondag 22 januari 2023 19:35 schreef borisz het volgende:
Ik kom! Had nog even van ik maak er een weekendje van, maar de zondag is inmiddels ook geboekt. Dus ik pak s'avonds nog wel de trein terug naar Haarlem.
Jammer. Had het leuk gevonden je weer even te knuffelen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:37 schreef mascara-klodder het volgende:
Het begin van het afzeggen luid ik alvast in
Er kwam heel onverwachts iets ontzettends leuks (voor mij dan) op mijn pad: ik ga samen met Jeroen 10 dagen op een Teckel passen in Dronten.
Het is begin februariquote:Op woensdag 18 januari 2023 23:49 schreef Yinny het volgende:
Hoi! Ik ga begin februari nog wel even een rondje doen met wie er echt mee gaan, en tot een week van te voren kan ik aantal doorgeven.
Ik heb nog niks concreets afgesproken met het restaurant, dat ga ik dan ook doen, gezien er een aantal mensen het bedrag voor menu te hoog vinden.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:42 schreef Yinny het volgende:
Copy paste vanaf hier +je naam
Yinny
Blues
golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Menu 2BBQ OVERLOAD MENU ¤59,95 P.P.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Menu 3: BEST OF BEEF MENU ¤41,75 P.P.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb in de aanwezigheidslijst even onze voorkeur er bij gezet.Spoilers!![]()
Copy paste vanaf hier +je naam
Yinny
Blues
golfer
L-S (menu 2)
J (menu 2)
Borisz (menu 2)winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Yinny
Blues
golfer
L-S (menu 2)
J (menu 2)
Borisz (menu 2)
Leintjeuh (menu 3 en op zoek naar een buddy met menu 1 of 2)
![]()
Yinny
Blues
golfer
L-S (menu 2)
J (menu 2)
Borisz (menu 2)
Kaatje1 (menu1) wanneer @z80 ook gaat en ik mee kan rijden
We have far more in common than that which devides us..![]()
Yinny
Blues (menu 1)
golfer (menu 2)
L-S (menu 2)
J (menu 2)
Borisz (menu 2)
Kaatje1 (menu1) wanneer @:z80 ook gaat en ik mee kan rijden![]()
![]()
Nee, dat is het punt juist. We moeten consensus hebben. Maar omdat er mensen begonnen over grote porties, kluiven en kosten zou het best kunnen dat er afvallers zijn als er consensus is bereikt.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:35 schreef Blues het volgende:
Kan dat wel, verschllende menu's kiezen als groep?Spoilers!![]()
Ik eet vrolijk met 2 mee hoor, 1 is een kleiner menu, vandaar dat ik dat koosquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, dat is het punt juist. We moeten consensus hebben. Maar omdat er mensen begonnen over grote porties, kluiven en kosten zou het best kunnen dat er afvallers zijn als er consensus is bereikt.We have far more in common than that which devides us..![]()
Als ik een doggybag mee krijg voor de helft van wat ik niet bij menu 2 op krijg en z80 niet alle restanten van iedereen heeft opgegeten, vind ik het allemaal prima.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Yinny
Blues (menu 1)
golfer (menu 2)
L-S (menu 2)
J (menu 2)
Borisz (menu 2)
Kaatje1 (menu1) wanneer @:z80 ook gaat en ik mee kan rijden
Minilot vindt alle menus dikke prima
Let me see you stripped down to the bone![]()
Deze partypooper staat op het punt te beslissen niet mee te gaan.Er zijn ook nog andere verplichtingen, het is 2x bijna 3 uur rijden en dan wordt het hele weekend een haastklus
Sterkheidsbaas van alles.![]()
Oh ik blief menu 2 (of 1) ook welquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nee, dat is het punt juist. We moeten consensus hebben. Maar omdat er mensen begonnen over grote porties, kluiven en kosten zou het best kunnen dat er afvallers zijn als er consensus is bereikt.![]()
![]()
Ik wil ook*zucht*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Die hoeveelheden die ik at krijg ik niet meer weg. Nog steeds een goede eter maar afdeling vuilniswagen is nu afdeling vuilnisvat.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:14 schreef golfer het volgende:
Als ik een doggybag mee krijg voor de helft van wat ik niet bij menu 2 op krijg en z80 niet alle restanten van iedereen heeft opgegeten, vind ik het allemaal prima.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.![]()
Yinny
Blues (menu 1)
golfer (menu 2)
L-S (menu 2)
J (menu 2)
Borisz (menu 2)
Memento-Mori (vindt ook alle menus prima)
Z80 (ik zie wel wat er op tafel komt)
[ Bericht 34% gewijzigd door Memento-Mori op 04-02-2023 23:31:51 ]![]()
Yinny
Blues (menu 1)
golfer (menu 2)
L-S (menu 2)
J (menu 2)
Borisz (menu 2)
Memento-Moro (vindt ook alle menus prima)
Z80 (ik zie wel wat er op tafel komt)Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 17:47 schreef z80 het volgende:
Yinny
Blues (menu 1)
golfer (menu 2)
L-S (menu 2)
J (menu 2)
Borisz (menu 2)
Leintjeuh (geen voorkeur)
Z80 (ik zie wel wat er op tafel komt)![]()
Hierbij mijn afmelding, hopelijk kan ik een andere keer wel aansluiten.
Veel plezier voor iedereen die gaat.
![]()
Je vergeet @Yinnyquote:Op zaterdag 4 februari 2023 17:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Blues (menu 1)
golfer (menu 2)
L-S (menu 2)
J (menu 2)
Borisz (menu 2)
Z80 (ik zie wel wat er op tafel komt)![]()
![]()
Heb je mijn geklaag de afgelopen tijd niet gevolgd? Dat is echt niet mogelijk.quote:"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:34 schreef moemoe het volgende:
Hierbij mijn afmelding, hopelijk kan ik een andere keer wel aansluiten.
Veel plezier voor iedereen die gaat.
Spoilers!![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je mijn geklaag de afgelopen tijd niet gevolgd? Dat is echt niet mogelijk.![]()
![]()
Als ik het goed tel zitten we nu op 11 personen.
daar komen nog waarschijnlijk bij @MadMaster, @AnneX en meneer anneX, @Ole , @FutureFairytale en @Cat-astrophe daarbij?
Ben ik nog mensen die wilden komen vergeten of komen we niet aan de20 personen voor de chefs''s table?There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
De chefs table is voor max. 22 personen en groepsmenu is voor grote groepen vanaf 10 personen. Zie verder nergens iets over een ander min. aantal voor de chef's table.![]()
Ik vraag me af waar die chef's table staat. De open keuken staat in het midden van het restaurant dus je kunt volgens mij vanaf heel veel plaatsen zien wat er gebeurt. Het zou kunnen dat ik een tafel op een verhoging vlakbij de keuken heb gezien maar er is me niets direct opgevallen.Spoilers!![]()
Yinny
Blues (menu 1)
golfer (menu 2)
L-S (menu 2)
J (menu 2)
Borisz (menu 2)
MadMaster (geen voorkeur, menu 2 is prima)
Ben benieuwd, heb nog niemand van de aanwezigen in het echie gezien…
[ Bericht 3% gewijzigd door MadMaster op 05-02-2023 13:09:49 ]![]()
Leuk om jou ook een keer te ontmoeten. Verheug ik mij ook op.quote:Op zondag 5 februari 2023 13:03 schreef MadMaster het volgende:
Ben benieuwd, heb nog niemand van de aanwezigen in het echie gezien…There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Yinny
Blues (menu 1)
golfer (menu 2)
L-S (menu 2)
J (menu 2)
Borisz (menu 2)
Memento-Mori (vindt ook alle menus prima )
Gcjoel (menu 2 heeft wel de voorkeur)![]()
Als we 1 menu moeten kiezen vind ik 2 ook prima. Heb je ook meer keus eigenlijk 🍖🌮🥩
Voor de meelezers en mss nog aanmelders (na een tip)
Het is de 18e feb. a.s. tussen 17 en 20 uur.
[ Bericht 51% gewijzigd door Blues op 05-02-2023 13:56:06 ]![]()
Ik kom helaas niet. Vrijdag en zondag verjaardagen van familie en dat is voor mij al druk genoeg momenteel![]()
Maar heel veel plezier en eet smakelijk! Menu 2 ziet er wel echt heel gaaf uit
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
quote:Op maandag 6 februari 2023 16:11 schreef AnneX het volgende:
Yeah…plus AnneX en mn.AnneX. Geen voorkeur.
Let me see you stripped down to the bone![]()
13 toch?quote:Op maandag 6 februari 2023 15:51 schreef Yinny het volgende:
Ik tel nu 12 deelnemers, nog een dag om je op te geven!
Ik tel er nu 15 met de fam X erbij.![]()
15 en misschien 16 als @Cat-astrophe ook zich nog even meldt?There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Ja, hoi. Mijn weekend was… druk.
Datum nog steeds 18 februari?
Yinny
Blues (menu 1)
golfer (menu 2)
L-S (menu 2)
J (menu 2)
Borisz (menu 2)
Gcjoel (menu 2 heeft wel de voorkeur)
Cat-astrophe (voorkeur menu 2, sluit me aan bij de meerderheid)
AnneX en mrX (hadden de lijst niet gekopieerd, geen idee van voorkeur).Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Ole even geappt dus hopelijk meldt die zich ook vanavond.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Yinny
Blues (menu 2) (gewijzigd)
golfer (menu 2)
L-S (menu 2)
J (menu 2)
Borisz (menu 2)
Gcjoel (menu 2 heeft wel de voorkeur)
Cat-astrophe (voorkeur menu 2, sluit me aan bij de meerderheid)
AnneX en mrX (hadden de lijst niet gekopieerd, geen idee van voorkeur).
Fietsie (menu 2, maar als het maar niet vegan wordt zijn andere opties ook prima)
[ Bericht 0% gewijzigd door fietsie op 07-02-2023 13:12:53 ]Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb maar drie mensen eerder gemeet![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik 12quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb maar drie mensen eerder gemeet![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |