Nee, want die zeikkut komt ook.quote:
Waar kom je weg? Ik kam je eventueel wel oppikken.quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik begreep dat @:Z80 ook interesse heeft (en een plekje in de auto), En ik ging eerst uit van vertrekken vanaf de locatie (met OV) maar er is vast wel iemand die mij naar het CS kan brengen, dan zou ik wat langer kunnen blijven
Tja, je kan Blues moeilijk thuis laten als ze altijd met foto's op je berichten moet reageren uiteraard, Iwanius.quote:
Iwanius was toch echt een andere user.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:16 schreef Moass het volgende:
Tja, je kan Blues moeilijk thuis laten als ze altijd met foto's op je berichten moet reageren uiteraard, Iwanius.
quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:43 schreef Moass het volgende:
Als die zeikkut niet meegaat heb ik welinteresse.
Ja ik weet welke zeikkut ik bedoelquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Iwanius was toch echt een andere user.
[..]
Uit Arnhem. Fijn, heb ik 2 alternatievenquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:11 schreef Moass het volgende:
[..]
Waar kom je weg? Ik kam je eventueel wel oppikken.
Laat maar ff wat horen mocht het nodig zijn!quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Uit Arnhem. Fijn, heb ik 2 alternatieven
Top!quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:12 schreef Moass het volgende:
[..]
Laat maar ff wat horen mocht het nodig zijn!
Trolletjequote:Op zaterdag 19 november 2022 14:16 schreef Moass het volgende:
[..]
Tja, je kan Blues moeilijk thuis laten als ze altijd met foto's op je berichten moet reageren uiteraard, Iwanius.
Luxeprobleemquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:15 schreef Leintjeuh het volgende:
13, 14, 15, 20 en 21 januari kan ik heul niet trouwenswant vakantie
Daar ga ik heel binnenkort tijd voor makenquote:Op maandag 21 november 2022 12:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Moeten er niet gewoon wat data in de OP komen en dat iedereen aangeeft wanneer hij of zij kan?
Je krijgt het nooit compleet voor iedereen maar als we op elkaar blijven wachten komt er sowieso niets van
Een groot aantal van ons kent elkaar al. Maar we zijn allemaal ooit voor het eerst op een meet gekomen. We kletsen eigenlijk allemaal wel makkelijk en gewoon overal over. Je bent meer dan welkom. In de lijst met mensen die zich hebben opgegeven staan al een aantal mensen die niet eerder zijn mee geweest.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:46 schreef Knipoogje het volgende:
Lijkt me ook wel eens leuk om Fokkers in het echt te zien
Kom ik dan terecht in een ons kent ons clubje die alleen over wintersport, vakanties en kinderen ouwehoert?
Je leukquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:26 schreef moemoe het volgende:
Hi!
Ik lees elke dag mee in CUL, maar post nooit.
De review van Lucky_Strike heb ik voorbij zien komen en daar werd ik wel blij van.
Interesse om mee te gaan.
quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
:
Dan zijn de opties:
7 januari: Leintjeuh, LS, golfer, Blues
14 januari: Isabeau, LS, MadMaster, Barreltje, (golfer en Blues als dit 'm wordt verzetten wij een afspraak)
21 januari: LS, golfer, Blues
28 januari: LS,
4 februari: LS, golfer, Blues
11 februari: LS, Cat, golfer, Blues
18 februari: LS, Cat, golfer, Blues
25 februari: LS, Cat, golfer, Blues
Hopelijk lukt het in januari maar ik heb ook geen idee hoe vol de agenda van Black Smoke is voor grotere tafels op zaterdagen.
Nee, blijf maar thuis. Ik vind dat je raar doet en daar heb ik geen zin in. Ik ken je verder niet, misschien begrijp ik je gewoon niet maar ik vind je vooralsnog niet heel sympathiek.quote:
CUL / Ik mag van golfer nier mee naar de cul meet in Rotterdamquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:43 schreef Moass het volgende:
Als die zeikkut niet meegaat heb ik welinteresse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |