We kunnen best afspreken dat we je negeren hoor, als dat het makkelijk voor je maaktquote:Op vrijdag 18 november 2022 12:38 schreef junkiesietze het volgende:
ik wou dat ik sociaalvaardig was
Ik werd niet getagdquote:Op vrijdag 18 november 2022 12:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:yinny @:fietsie @:isabeau @:golfer @:leintjeuh @:borisz @:blues @:madmaster
Ik ook nietquote:
I figured as much. Maar beetje prikken kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Leuk leuk![]()
Ik heb alleen de mensen getagd die al eerder hebben laten weten mee te willen.
quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:31 schreef z80 het volgende:
Zit ook niet in het selectief tag clubje.
Maar afhankelijk van de datum wel interesseer. Kan dan ook voor taxi spelen uit deze hoek van het land.
Ik kan geloof ik 14 januari ookquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:06 schreef Isabeau het volgende:
Mijn voorkeur is een zaterdag in december en anders 14 januari. Verder heb ik namelijk 0 zaterdagen vrij t/m februari.
quote:
Ze zijn op dinsdagen dichtquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Ik kan overigens ook meestal wel op een dinsdag of woensdag, maar noemde de zaterdagen omdat dat toch door de meeste mensen werd genoemd.
Maar ik kan wel op dinsdagquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik kan wel op dinsdagDat zij niet kunnen is dan wel wat jammer.
Mijn volgende vrije zaterdag is dan maartquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:58 schreef golfer het volgende:
Volgens mij hebben B. en ik op 14 januari al een andere afspraak.
Alsof Iwanius dat voeltquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:02 schreef golfer het volgende:
December zou ook kunnen. Dan zijn de prijzen vast ook nog niet verhoogd, want de meeste horeca-bedrijven gaan per 2023 weer hun prijzen verhogen.
Ditquote:Op vrijdag 18 november 2022 16:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
December is voor ons niet mogelijk.
Ik begreep dat @z80 ook interesse heeft (en een plekje in de auto), En ik ging eerst uit van vertrekken vanaf de locatie (met OV) maar er is vast wel iemand die mij naar het CS kan brengen, dan zou ik wat langer kunnen blijvenquote:Op vrijdag 18 november 2022 17:32 schreef Blues het volgende:
Leuk Gezellig Lekker![]()
We kunnen eventueel 14 Jan wel verzetten als dit m wordt hoor
Kan mss ook vroeger einde middag zodat @:Kaatje1 ook meekan?
Doordeweeks wordt lastig hier met werk.
Station Schiedam is vlakbij, kan je daar vandaan vertrekken?quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik begreep dat @:Z80 ook interesse heeft (en een plekje in de auto), En ik ging eerst uit van vertrekken vanaf de locatie (met OV) maar er is vast wel iemand die mij naar het CS kan brengen, dan zou ik wat langer kunnen blijven
Da's ook een goede optie. Ligt er even aan hoever het lopen is (ik loop niet makkelijk)quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Station Schiedam is vlakbij, kan je daar vandaan vertrekken?
[ afbeelding ]
Naar station Schiedam kan ik je wel een slinger met de auto geven, ik drink die avond geen alcohol…quote:Op vrijdag 18 november 2022 18:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da's ook een goede optie. Ligt er even aan hoever het lopen is (ik loop niet makkelijk)
quote:
Nee, want die zeikkut komt ook.quote:
Waar kom je weg? Ik kam je eventueel wel oppikken.quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik begreep dat @:Z80 ook interesse heeft (en een plekje in de auto), En ik ging eerst uit van vertrekken vanaf de locatie (met OV) maar er is vast wel iemand die mij naar het CS kan brengen, dan zou ik wat langer kunnen blijven
Tja, je kan Blues moeilijk thuis laten als ze altijd met foto's op je berichten moet reageren uiteraard, Iwanius.quote:
Iwanius was toch echt een andere user.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:16 schreef Moass het volgende:
Tja, je kan Blues moeilijk thuis laten als ze altijd met foto's op je berichten moet reageren uiteraard, Iwanius.
quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:43 schreef Moass het volgende:
Als die zeikkut niet meegaat heb ik welinteresse.
Ja ik weet welke zeikkut ik bedoelquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Iwanius was toch echt een andere user.
[..]
Uit Arnhem. Fijn, heb ik 2 alternatievenquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:11 schreef Moass het volgende:
[..]
Waar kom je weg? Ik kam je eventueel wel oppikken.
Laat maar ff wat horen mocht het nodig zijn!quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Uit Arnhem. Fijn, heb ik 2 alternatieven
Top!quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:12 schreef Moass het volgende:
[..]
Laat maar ff wat horen mocht het nodig zijn!
Trolletjequote:Op zaterdag 19 november 2022 14:16 schreef Moass het volgende:
[..]
Tja, je kan Blues moeilijk thuis laten als ze altijd met foto's op je berichten moet reageren uiteraard, Iwanius.
Luxeprobleemquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:15 schreef Leintjeuh het volgende:
13, 14, 15, 20 en 21 januari kan ik heul niet trouwenswant vakantie
Daar ga ik heel binnenkort tijd voor makenquote:Op maandag 21 november 2022 12:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Moeten er niet gewoon wat data in de OP komen en dat iedereen aangeeft wanneer hij of zij kan?
Je krijgt het nooit compleet voor iedereen maar als we op elkaar blijven wachten komt er sowieso niets van
Een groot aantal van ons kent elkaar al. Maar we zijn allemaal ooit voor het eerst op een meet gekomen. We kletsen eigenlijk allemaal wel makkelijk en gewoon overal over. Je bent meer dan welkom. In de lijst met mensen die zich hebben opgegeven staan al een aantal mensen die niet eerder zijn mee geweest.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:46 schreef Knipoogje het volgende:
Lijkt me ook wel eens leuk om Fokkers in het echt te zien
Kom ik dan terecht in een ons kent ons clubje die alleen over wintersport, vakanties en kinderen ouwehoert?
Je leukquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:26 schreef moemoe het volgende:
Hi!
Ik lees elke dag mee in CUL, maar post nooit.
De review van Lucky_Strike heb ik voorbij zien komen en daar werd ik wel blij van.
Interesse om mee te gaan.
quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
:
Dan zijn de opties:
7 januari: Leintjeuh, LS, golfer, Blues
14 januari: Isabeau, LS, MadMaster, Barreltje, (golfer en Blues als dit 'm wordt verzetten wij een afspraak)
21 januari: LS, golfer, Blues
28 januari: LS,
4 februari: LS, golfer, Blues
11 februari: LS, Cat, golfer, Blues
18 februari: LS, Cat, golfer, Blues
25 februari: LS, Cat, golfer, Blues
Hopelijk lukt het in januari maar ik heb ook geen idee hoe vol de agenda van Black Smoke is voor grotere tafels op zaterdagen.
Nee, blijf maar thuis. Ik vind dat je raar doet en daar heb ik geen zin in. Ik ken je verder niet, misschien begrijp ik je gewoon niet maar ik vind je vooralsnog niet heel sympathiek.quote:
CUL / Ik mag van golfer nier mee naar de cul meet in Rotterdamquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:43 schreef Moass het volgende:
Als die zeikkut niet meegaat heb ik welinteresse.
Okquote:Op dinsdag 22 november 2022 12:12 schreef Sarabi het volgende:
Vooral in februari zijn mijn weekenden nog onbekend qua werk dus ik kijk uiteindelijk of ik kan aansluiten
Ze hebben een chef's table voor een groep tot 22 personen. Ik denk zo maar dat wij daar gebruik van willen maken.quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:48 schreef over_hedge het volgende:
Hey daar werk ikOke niet bij black smoke zelf. Maar op het terrein van de van nelle fabriek.
Tip: Neem niet de spareribs. Waren laatste keer dat ik er was super droog.
Ze hebben ook een soort tafetlje met allemaal verschillende stukken vlees etc. Voor 2 personen. Die kan ik wel echt aanraden
Ah ja. Dat is volgens mij het zelfde waar ik het over heb. Is te koop vanaf 2. Anyway heb ik 4x gegeten en het is wel echt prima. Mits je van vlees houdt danquote:Op dinsdag 22 november 2022 15:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze hebben een chef's table voor een groep tot 22 personen. Ik denk zo maar dat wij daar gebruik van willen maken.
Hoaxquote:Op dinsdag 22 november 2022 15:27 schreef minilot het volgende:
Ik werd hier naartoe gedirigeerd door niet nader te noemen entiteiten.Kwam goed uit, want al sinds de dagen weer korter worden denk ik geregeld: ik mis deze lui een beetje
En dan vergeet ik het weer zonder er aan toe gekomen te zijn ook daadwerkelijk iets te posten
Maar eens als een malle mee beginnen nu, zodat ik hopelijk enig recht verwerf op zo'n felbegeerde plek aan tafel @ het awesome Black Smoke
! jij hier!quote:Op dinsdag 22 november 2022 15:27 schreef minilot het volgende:
Ik werd hier naartoe gedirigeerd door niet nader te noemen entiteiten.Kwam goed uit, want al sinds de dagen weer korter worden denk ik geregeld: ik mis deze lui een beetje
En dan vergeet ik het weer zonder er aan toe gekomen te zijn ook daadwerkelijk iets te posten
Maar eens als een malle mee beginnen nu, zodat ik hopelijk enig recht verwerf op zo'n felbegeerde plek aan tafel @ het awesome Black Smoke
Volgens mij was de laatste grote cul meet vlak voor de corona ellende begonquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik wil ook graag komen, velen al heel lang niet gezien en eten
quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgens mij was de laatste grote cul meet vlak voor de corona ellende begon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |