Snap ik ook niet goed…quote:Op woensdag 30 november 2022 20:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had in de OP al een link naar de groepsmenu's gezet he? Ik snap niet helemaal hoe dat nou als verrassing komt eigenlijk.
Qua eten vind ik alles prima en zou 45 pp (ex drank) echt wel genoeg vinden.quote:Op donderdag 1 december 2022 13:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Snap ik ook niet goed…
Ik ben geen grote vleeseter en geen kluiver, maar ik ging er al vanuit dat je daar op deze locatie ‘lastig’ onderuit kan. En ik eet graag hetgeen waar het restaurant goed in is. Waar dan een prijskaartje aan hangt. Dus hier vlees en kluif ik gewoon mee, en zal niet voor mijn redelijk standaard visoptie gaan.
Uit de comfort zoneMensen meeten
![]()
Kortom: zolang het geen kaasfondue wordt (want dan haak ik echt af) vind ik alle combi’s best.
We gaan gewoon alles doen/kluiven en meetenquote:Op donderdag 1 december 2022 16:26 schreef gcjoel het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden om van alles te proeven. Voor alleen een hamburger ofzo vind ik het nogal zonde om naar zo'n restaurant te gaan.
Net als boven mij ben ik niet zo van kluiven maar ach dat mag de pret niet drukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast wel! En mijn ervaring zowel als gast als werkzaam in horeca: Als je het duidelijk en tijdig doorgeeft kunnen zel er iets moois van maken!quote:Op zaterdag 3 december 2022 03:15 schreef moemoe het volgende:
Eh, had ik al gemeld dat ik vegetariër ben.
Misschien een beetje ongelukkig, maar ze hebben vegetarische keuzes.
Ik compenseer dat wel voor jequote:Op donderdag 1 december 2022 08:47 schreef minilot het volgende:
Geen mening over menu of veel/weinig eten verder. Ik volg de groep wel.Ben theoretisch wel een heel grote eter, maar als ik alleen een smokey kippenpootje krijg en het verder heel gezellig is klaag ik ook niet.
18 februari dus? Even blocken danquote:Op woensdag 18 januari 2023 16:28 schreef golfer het volgende:
Precies nog een maand!
@:Yinny is geloof ik het aanspreekpunt die gereserveerd heeft?
als ik iets als dit organiseer geef ik altijd paar minder mensen op. Het is makkelijker (ook voor restaurant) om paar mensen meer te krijgen dan dat er ineens 5 mensen niet op komen dagen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 23:49 schreef Yinny het volgende:
Hoi! Ik ga begin februari nog wel even een rondje doen met wie er echt mee gaan, en tot een week van te voren kan ik aantal doorgeven.
Ik heb nog niks concreets afgesproken met het restaurant, dat ga ik dan ook doen, gezien er een aantal mensen het bedrag voor menu te hoog vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja wat minder maar ik ben er zeker niet bij. Al lijkt het eten me heerlijkquote:Op zondag 22 januari 2023 19:22 schreef mascara-klodder het volgende:
@:soury, rook je nog wel? Anders ben ik zo alleen
Hoe kom ik erbij dat jij ook zou komen?quote:Op zondag 22 januari 2023 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja wat minder maar ik ben er zeker niet bij. Al lijkt het eten me heerlijk
Uhhquote:Op zondag 22 januari 2023 19:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hoe kom ik erbij dat jij ook zou komen?![]()
Ik zie behalve de nacho's niks op de kaart waar ik warm voor loop.
Maar wil graag iedereen weer een keertje zien en natuurlijk @:FutureFairytale en @:Kaatje1 in het eggie zien
Dat dus! Zolang ik met @z80 kan meerijden kom ikquote:Op zondag 22 januari 2023 19:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hoe kom ik erbij dat jij ook zou komen?![]()
Ik zie behalve de nacho's niks op de kaart waar ik warm voor loop.
Maar wil graag iedereen weer een keertje zien en natuurlijk @:FutureFairytale en @:Kaatje1 in het eggie zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |