Er valt de 18e genoeg vlees te kluiven bij Black Smoke, dus daar moet je het maar mee doen...quote:Op maandag 28 november 2022 14:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds vrij makkelijk in dit soort dingen.
quote:Op maandag 28 november 2022 14:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er valt de 18e genoeg vlees te kluiven bij Black Smoke, dus daar moet je het maar mee doen...
Ik tel pas 14 namen in het overzichtje voor de 18e.quote:Op maandag 28 november 2022 09:45 schreef Yinny het volgende:
Goed, ik ga zo reserveren voor 22 personen om 17 uur op zaterdag 18 februari. Met verzoek om alles van de kaart op tafel te zetten!
Klopt. Het overzichtslijstje is niet kloppend meer. Daar kwamen later nog wat aanmeldingen bij.quote:Op maandag 28 november 2022 21:38 schreef MadMaster het volgende:
Ik tel pas 14 namen in het overzichtje voor de 18e.
Ik dacht dat er meer animo was…
yup!ik ga mee!quote:
quote:
Je staat erbij!quote:Op woensdag 30 november 2022 14:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Mag ik onder voorbehoud ook nog bij de lijst?
Natuurlijk adviseren ze het meest dure menu. Ik denk dat er met wat onderhandelen wellicht wat goedkopere alternatieven zijn waarbij we toch zoveel mogelijk kunnen proeven en proberen?quote:Op woensdag 30 november 2022 16:11 schreef Yinny het volgende:
Mail terug gehad:
Hi Yinny,
Ik heb de reservering aangemaakt van 17:00 tot 20:00 uur! Uiteraard zijn jullie na 20:00 uur van harte welkom in onze bar/lounge.
Er is een bevestiging gestuurd per mail vanuit ons reserveringssysteem.
Voor grotere gezelschappen werken wij met groeps menu's.(zie bijlage)
Aangezien je het leuk vind om van alles wat te proberen zou ik willen adviseren om het BBQ-Overload menu te combineren met wat van onze big cuts, dit zijn grotere steaks zoals bijv. een Tomahawk.
Op die manier hebben jullie zowel gerechten bereid in de smoker als van de grill, uiteraard is het ook mogelijk om i.p.v. de nacho's een ander voorgerecht te kiezen of te combineren.
Ik hoor graag van je of jullie dit een leuk idee vinden.
https://blacksmoke.nl/wp-(...)-20-Groepsmenus-.pdf
Ftfyquote:Op woensdag 30 november 2022 16:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat er met wat onderhandelen wellicht contante betaling wat goedkopere alternatieven zijn waarbij we toch zoveel mogelijk kunnen proeven en proberen?
Nee, ik doe niet meer aan contant betalen en het slaat nergens op om daar dan korting voor te vragen.quote:
En wij op hem 😉quote:Op woensdag 30 november 2022 13:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn meneer gaat zeker mee. Hij is dol op mijn internetgekkies.
Ik had je er al bijgezet.quote:Op woensdag 30 november 2022 19:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Als lurker extraordinaire meld ik me bij dezen nog aan voor hetBlack Smoke
feest
![]()
als het kan. En mag
Goed idee.quote:Op woensdag 30 november 2022 19:45 schreef Yinny het volgende:
Gezien het grote aantal wat kleinere eters, is het een idee om bijv. 10x de bbq bonanza als hoofdgerecht te bestellen en wat meer side orders of andere dingen erbij? En dan bijv. alle voorgerechten 2x (dat zijn er dan 12) om te delen?
Zo zijn de kosten lager...en waarschijnlijker dat alles opgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |