Er is bewezen dat Rusland het zaakje aanstuurde, dus het lijkt me makkelijk te concluderen dat het een Russische aangelegenheid was. Russisch systeem met Russische mensen die in Russisch bezet gebied het vliegtuig neerhaalde.quote:Op donderdag 17 november 2022 15:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zal wel weer een boel commentaar krijgen maar is mij nog steeds niet duidelijk of de oorzaak een Russische of oekrainse gelegenheid was of een combinatie van beide in de Donbas.
Iig was het een pro Russische gebeurtenis, al is chatjenko een volle oekrainer.
Het domme van dit alles is dat de leverancier en de bedieners van de Buk nooit bekend zijn geworden, dat is toch wel waar het feitelijk om gaat.![]()
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)e-in-het-mh17-proces
Als je bv Lviv of Mostyska 2 wil verdedigen tegen een dreiging uit oostelijke richting (niet heel ondenkbaar natuurlijk) dan zet je je luverd oost van je assets neer, je zet je luverd nl. nooit op het te verdedigen object zelf, je wil nl diepte creren. Als er dan bv een cruise missile vanaf het oostelijke deel van Belarus komt richting bv Mostyska 2 schiet je op een gegeven ogenblik ongeveer haaks op die koers recht naar Przewodow...quote:Op donderdag 17 november 2022 15:28 schreef ExTec het volgende:
Kun je ook nog wegverklaren hoe ze radicaal de verkeerde kant op gingen?
Nou ja, dat gezeik van die Zelensky wel. Zoals Hongarije terecht stelt.quote:Op donderdag 17 november 2022 15:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is gewoon een ongeluk, niks aan te doen en door. Er valt Oekraine ook helemaal niks te verwijten.
@weetjewel5 bijzonder constructieve opstelling van Rusland ofniequote:Op donderdag 17 november 2022 15:53 schreef xpompompomx het volgende:
[ twitter ]
mAaR zElEnSkY iS sToM eN mOeT oNdErHaNdElEn!111
hongarije en ites terrecht stellen.....quote:Op donderdag 17 november 2022 16:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nou ja, dat gezeik van die Zelensky wel. Zoals Hongarije terecht stelt.
Ik ben geen verkrachter en moordenaar. Dat jij je kan identificeren met de Russen vind ik verontrustend.👍quote:Op donderdag 17 november 2022 15:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die Russische soldaat komt meer overeen met jij en ik dan dat hij verschilt.
Laat dat maar aan de VS en NAVO over i.p.v. de Twitter detectives. Letterlijk iedereen heeft wel een hypothese.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:27 schreef xpompompomx het volgende:
Het lijkt dat het laatste hierover nog niet gezegd is...
[ twitter ]
(Dit alles onder voorbehoud natuurlijk.)
Zou die Peskov zich nou nooit smerig voelen? De hele dag leugens en nepnieuws verkopen. Al maandenlang.quote:Op donderdag 17 november 2022 15:53 schreef xpompompomx het volgende:
[ twitter ]
mAaR zElEnSkY iS sToM eN mOeT oNdErHaNdElEn!111
Wordt jij de buurman van den nederlandsche bommenfabriek? Iets roepen is makkelijk, daadwerkelijk uitvoeren in nimby land niet.quote:Op donderdag 17 november 2022 14:53 schreef polderturk het volgende:
[..]
Wij moeten zelf onze eigen munitie produceren. Munitie van andere landen kopen en naar Oekrane sturen kost onze economie alleen maar geld.
Ja, want elke Russische soldaat is natuurlijk een verkrachter en moordenaar. En omdat ze dat zijn verdienen ze een verschrikkelijke dood. En als ze krijgen wat ze verdienen dan is dat iets om van te genieten. Ja, juist.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:27 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik ben geen verkrachter en moordenaar. Dat jij je kan identificeren met de Russen vind ik verontrustend.👍
Zal wel een goed salaris krijgen. Een beetje hetzelfde als die bolle in de VN veiligheidsraad die voor de wereld een briefje moet voorlezen dat Oekrane gebruikt maakt van genetische gemanipuleerde muggen. Dan moet er wel een erg goed salaris tegenover staan want niemand in de rest van de wereld neemt die man ooit nog serieus.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:30 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Zou die Peskov zich nou nooit smerig voelen? De hele dag leugens en nepnieuws verkopen. Al maandenlang.
Dat zou ook heel goed kunnen. Het was een verklaring waarom Oekrane aan zijn eigen verhaal vasthoudt.quote:Op donderdag 17 november 2022 14:18 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Niets mis met speculeren maar ik denk dat dit grote onzin is.
Joh...quote:Op donderdag 17 november 2022 16:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Schijnt dat een BUK raket MH17 neerhaalde![]()
https://www.nu.nl/296717/(...)-door-buk-raket.html
Ja, brekend nieuws heurquote:
Onze grote vriend Igor Girkin en nog iemand maar is onbekend.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2022 16:57 schreef Peligrosso het volgende:
Ik ga er niet uitgebreid naar zitten kijken, maar wmb mogen al die Russische soldaten een gruwelijke dood sterven.
Helemaal klaar met dat volk.
Terugdrijven, hek eromheen en lekker laten in hun eigen grauwgrijze kutwereld.
quote:Op donderdag 17 november 2022 16:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, want elke Russische soldaat is natuurlijk een verkrachter en moordenaar. En omdat ze dat zijn verdienen ze een verschrikkelijke dood. En als ze krijgen wat ze verdienen dan is dat iets om van te genieten. Ja, juist.
Wat mij betreft hoeven ze geen gruwelijke dood te sterven, aan het front bivakkeren is al gruwelijk genoeg.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:57 schreef Peligrosso het volgende:
Ik ga er niet uitgebreid naar zitten kijken, maar wmb mogen al die Russische soldaten een gruwelijke dood sterven.
Helemaal klaar met dat volk.
Terugdrijven, hek eromheen en lekker laten in hun eigen grauwgrijze kutwereld.
Russia man badquote:Op donderdag 17 november 2022 16:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
@:weetjewel5 bijzonder constructieve opstelling van Rusland ofnie
Dat is idd hoe ik er ook over denk.quote:Op donderdag 17 november 2022 17:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoeven ze geen gruwelijke dood te sterven, aan het front bivakkeren is al gruwelijk genoeg.
Wel lijkt het me in deze fase van de oorlog goed dat er zo veel mogelijk Russische (militaire) doden vallen. Aangezien Poetin niet op wil geven, moeten de kosten voor de Russische samenleving zo groot mogelijk worden. En dat kan het beste met Russen in doodskisten.
Nee, "oekraine nazi man".quote:
FF lezen vanavond.quote:Op donderdag 17 november 2022 17:12 schreef Richestorags het volgende:
Artikel over de inzet van NASAMS in Oekrane.
https://eurasiantimes.com(...)h-100-precision/?amp
@:AchJa mag het duiden van mij
Nou vertel ons dan eens welke Oekraense provocatie het door Rusland onder vuur nemen van civiele infrastructuur totdat Oekrane zich overgeeft zou legitimeren.quote:
Waarom willen die zo graag geslagen worden door hun partners in de NAVO en VN?quote:
Ben benieuwd of je hier een reactie op gaat krijgen.quote:Op donderdag 17 november 2022 17:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou vertel ons dan eens welke Oekraense provocatie het door Rusland onder vuur nemen van civiele infrastructuur totdat Oekrane zich overgeeft zou legitimeren.
Laten we eerst maar eens wachten hoe het werkelijk zit voordat we weer voorbarige conclusies gaan trekken.quote:Op donderdag 17 november 2022 17:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou vertel ons dan eens welke Oekraense provocatie het door Rusland onder vuur nemen van civiele infrastructuur totdat Oekrane zich overgeeft zou legitimeren.
O, je komt weer “vragen stellen”?quote:Op donderdag 17 november 2022 17:59 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Laten we eerst maar eens wachten hoe het werkelijk zit voordat we weer voorbarige conclusies gaan trekken.
Vast weer dat verhaaltje over die paar nazi's en geleuter over de verderfelijke Westerse cultuur.quote:Op donderdag 17 november 2022 17:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je hier een reactie op gaat krijgen.
Jij denkt dat alle raketten die door Rusland afgevuurd zijn op alle steden van Oekrane niet echt zijn afgevuurd?quote:Op donderdag 17 november 2022 17:59 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Laten we eerst maar eens wachten hoe het werkelijk zit voordat we weer voorbarige conclusies gaan trekken.
Uiteindelijk moeten de Russen zelf tegen dit regime in opstand komen. Het is spijtig dat er geen andere manier lijkt te zijn om dat te bewerkstelligen dan het afslachten van van straat getrokken Dmitri’s en Sergejs maar c’est la vie.quote:Op donderdag 17 november 2022 17:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoeven ze geen gruwelijke dood te sterven, aan het front bivakkeren is al gruwelijk genoeg.
Wel lijkt het me in deze fase van de oorlog goed dat er zo veel mogelijk Russische (militaire) doden vallen. Aangezien Poetin niet op wil geven, moeten de kosten voor de Russische samenleving zo groot mogelijk worden. En dat kan het beste met Russen in doodskisten.
Ik denk dat die refo’s wel lekker gingen op dat anti LHBT-gebeuren van Rusland. Maar wat ze in Oekrane laten zien heeft natuurlijk helemaal niks met het christendom te maken.quote:Op donderdag 17 november 2022 18:02 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Vast weer dat verhaaltje over die paar nazi's en geleuter over de verderfelijke Westerse cultuur.
Overigens positief verrast door een Refo forum waar men toch niet zo pro Putin is als ik dacht. Schijnbaar speelt dat vooral bij de zeer conservatieve Refo's.
Je hebt die kruisrakettenaanval van afgelopen dinsdag gemist?quote:Op donderdag 17 november 2022 17:59 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Orban is een puppet van Poetin en vermoedelijk lopen daar geldstromen of afpersingen.quote:Op donderdag 17 november 2022 17:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Waarom willen die zo graag geslagen worden door hun partners in de NAVO en VN?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |