SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Er was inderdaad al speculatie dat het een neergehaalde Russische kruisraket is.quote:
Dat is toch veel te verstandig?quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:37 schreef zalkc het volgende:
Zullen we eerst even afwachtten wat er nu werkelijk gebeurd is voordat we naar de schuilkelders rennen?
Ik denk toch echt niet dat 20 meter kabel op land een nuttig doelwit is. Zelfs Liander zou dat nog in een avond fixen.quote:
Dat weten zij toch niet. In Rusland duurt dat een week.quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:41 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik denk toch echt niet dat 20 meter kabel op land een nuttig doelwit is. Zelfs Liander zou dat nog in een avond fixen.
Jij weet het niet. Ik weet het niet. Niemand weet het nog. Dus hou je maar stil met je hitserij. We weten niet of het toevallig is of een bewuste actie.quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:40 schreef Mansjester het volgende:
Je moet wel heel naef zijn om te denken dat zomaar een toevallig verdwaalde raket van de Russen een graanopslag of iets in die richting raakt. Is gewoon een bewussie mocht het daadwerkelijk van de Russen zijn.
Nou ze luisteren al meer dan negen maanden niet naar ons. Dus om een noflyzone af te dwingen moeten we in Oekrane Russische vliegtuigen neerschieten en omdat Rusland bij de grens luchtverdedigingsmaterieel heeft moeten we op Russische gebied bombarderen. Dat is actief deelnemen aan de oorlogquote:
Dat dacht je, de werkbon wordt afgemeld en het koper van de kabel verkocht. Duh..quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:42 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dat weten zij toch niet. In Rusland duurt dat een week.
In Polen rekenen ze in meters, dus ze weten niet hoe dat omgerekend moet worden in freedom units.quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:42 schreef Stoorzendert het volgende:
Hoe zat dat nu met ‘We will defend every inch of NATO territory’?
Dat gaat niet samen. Als je zegt dit is een bewussie dan is het artikel 5 en moeten er hele andere maatregelen getroffen worden.quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:40 schreef Mansjester het volgende:
Je moet wel heel naef zijn om te denken dat zomaar een toevallig verdwaalde raket van de Russen een graanopslag of iets in die richting raakt. Is gewoon een bewussie mocht het daadwerkelijk van de Russen zijn.
Gewoon extra wapens naar Oekrane en door.
We gaan atoombommen op Moskou en St Petersburg gooienquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:42 schreef Stoorzendert het volgende:
Hoe zat dat nu met ‘We will defend every inch of NATO territory’?
Welke? Waar?quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:37 schreef zalkc het volgende:
Zullen we eerst even afwachtten wat er nu werkelijk gebeurd is voordat we naar de schuilkelders rennen?
Of jij misschien een toontje lager zingen?quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:42 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Jij weet het niet. Ik weet het niet. Niemand weet het nog. Dus hou je maar stil met je hitserij. We weten niet of het toevallig is of een bewuste actie.
Zou wel kunnen dat ze die TPP wilden raken maar “beetje” misten. Maar is speculatie uiteraard.quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:41 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik denk toch echt niet dat 20 meter kabel op land een nuttig doelwit is. Zelfs Liander zou dat nog in een avond fixen.
WW3 afgewend. Gelukkig!quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:44 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
In Polen rekenen ze in meters, dus ze weten niet hoe dat omgerekend moet worden in freedom units.
Nee hoor, de grote raket staat nog klaar op de pad.quote:
Je kunt niet anders dan reageren, want dit is een grens over. ze hebben 2 van onze eu burgers gedood op Eu grondgebied en Navo grondgebied. waar ligt de grens.quote:
Waar blijft Europa? We zijn zoals gewoonlijk weer gemakzuchtig aan het leunen op de Amerikanen.quote:
Iemand in bezit van een geladen, afgevuurd en op scherp gezet kruisraket en dan stellen dat het toeval is ?quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:42 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Jij weet het niet. Ik weet het niet. Niemand weet het nog. Dus hou je maar stil met je hitserij. We weten niet of het toevallig is of een bewuste actie.
Kijk, even wat plannetjes tactisch naar voren halen.quote:
Dat staat niet in Artikel 5, wel dat de agressor wordt teruggeschopt naar het eigen land en het vermogen ontnemen om nog langer een gevaar te zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
We gaan atoombommen op Moskou en St Petersburg gooien
Volgens een expert? bij Nieuwsuur waarschijnlijk artikel 4. Foei zeggen en doorquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:46 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Je kunt niet anders dan reageren, want dit is een grens over. ze hebben 2 van onze eu burgers gedood op Eu grondgebied en Navo grondgebied. waar ligt de grens.
de poetin pijpers beginnen al weer niet escaleren, was misschien oekraine etc. Maar mag toch hopen dat navo top begrijpt dat we een beetje in de situatie zitten;
Dat 15 keer de boel belazeren, echt vergolden moet worden.
Maar misschien is navo interventie wel de gouden brug die ze zoeken, dan kunnen ze met verheven hoofd zeggen: we hebben verloren van de navo en niet van oekraine.
Dan mogen ze in Maastricht ook wel uitkijkenquote:
Artikel 5 is alle Russen uit Oekrane schoppen en raketten op alle lanceerinstallaties in Rusland.quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:49 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat staat niet in Artikel 5, wel dat de agressor wordt terggeschopt naar het eigen land en het vermogen ontnemen om nog langer een gevaar te zijn.
Qua buitenlandbeleid kun je niet anders concluderen dan dat hij het fantastisch doet.quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:48 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Kijk, even wat plannetjes tactisch naar voren halen.
We gaan op Biden terugkijken als een top 5 ooit president.
Welke interventie zou jij voorstellen?quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:46 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Je kunt niet anders dan reageren, want dit is een grens over. ze hebben 2 van onze eu burgers gedood op Eu grondgebied en Navo grondgebied. waar ligt de grens.
de poetin pijpers beginnen al weer niet escaleren, was misschien oekraine etc. Maar mag toch hopen dat navo top begrijpt dat we een beetje in de situatie zitten;
Maar misschien is navo interventie wel de gouden brug die ze zoeken, dan kunnen ze met verheven hoofd zeggen: we hebben verloren van de navo en niet van oekraine.
Euhm nee, artikel 5 is zorgen dat het NAVO grondgebied veilig blijft.quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Artikel 5 is alle Russen uit Oekrane schoppen en raketten op alle lanceerinstallaties in Rusland.
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Euhm nee, artikel 5 is zorgen dat het NAVO grondgebied veilig blijft.
Binnenland ook. Als de chips act goed wordt uitgevoerd heeft Biden er bijna persoonlijk voor gezorgd dat de VS over twintig jaar nog steeds de meest dynamische economie ter wereld is.quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:51 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Qua buitenlandbeleid kun je niet anders concluderen dan dat hij het fantastisch doet.
Oeps! Bijna vergetenquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:46 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Nee hoor, de grote raket staat nog klaar op de pad.
De tijd van gouden bruggen bieden aan dit Rusland is al lang en breed voorbij. Rusland dient deze oorlog vernietigend te verliezen en de Russische federatie dient - net als de Sovjetunie indertijd - uit elkaar te vallen, iedere andere uitkomst is ongewenst.quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:46 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Voor onze veiligheid in Europa jazeker, Biden, Clinton, Reagan, Roosevelt, Wilson.quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:48 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Kijk, even wat plannetjes tactisch naar voren halen.
We gaan op Biden terugkijken als een top 5 ooit president.
Niet meteen waarschijnlijk, maar ik sluit het ook niet bij voorbaat uit.quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:56 schreef over_hedge het volgende:
Geloof er weinig van dat rusland bewust polen geraakt heeft eigenlijk
Is Hongarije lid van de NATO?quote:
Bedoelen ze persconferentie?quote:
Lijkt me ook niet eigenlijk. In dat geval wel gruwelijk pech dat je in zo’n verlaten gebied twee mensen doodt met een afzwaaier.quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:56 schreef over_hedge het volgende:
Geloof er weinig van dat rusland bewust polen geraakt heeft eigenlijk
Ja, een van de twee landen die nog niet heeft ingestemd met Finland & Zweden. Hopelijk komt daar nu verandering in.quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is Hongarije lid van de NATO?
En is er al meer bekend over die stroomleiding tussen Polen en Ukraine?
polen heeft artikel 4 al ingeroepen in februari al.quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Volgens een expert? bij Nieuwsuur waarschijnlijk artikel 4. Foei zeggen en door
Dat hoeft niet per se,in dit geval vallen ze Polen niet binnen ofzo, het zijn 2 raketten. Gaat verder sowieso niet erg escaleren denk ik.quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat gaat niet samen. Als je zegt dit is een bewussie dan is het artikel 5 en moeten er hele andere maatregelen getroffen worden.
Als dit een bewust aanval is dan is het gewoon artikel 5. Wat houdt hem anders tegen om er morgen 3 te sturen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se,in dit geval vallen ze Polen niet binnen ofzo, het zijn 2 raketten. Gaat verder sowieso niet erg escaleren denk ik.
quote:
Schiet het russische regime zich hier niet mee in eigen voet?quote:- Russian missile strikes on Ukraine taking out the oil pipeline supplying Hungary
En Kralingrad.quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:03 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Hopelijk zetten we de aanval in en bevrijden we Oost-Pruisen van de Russische ratten.
Met deze precisie kan je beter in het torentje zitten 😝quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:06 schreef polderturk het volgende:
Ik woon in een dorp buiten de randstad. Dan ben ik wel redelijk veilig toch?
Misschien wel om een dergelijke gok mee te nemen, qua importantie. Maar we hebben natuurlijk ook wel eerder Russische aanvallen op graanfaciliteiten gezien (en ook op energieinfrastructuur, die ook vlakbij schijnt te liggen).quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:04 schreef AchJa het volgende:
Het meest nuttige (als militair doel) wat daar een beetje in de buurt ligt is Mostiska II... De spoorlijn vanuit Polen Oekraine in en laat dat ook net het punt zijn waar ze overgaan van westers naar Russisch spoor.
Mostiska II
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:06 schreef polderturk het volgende:
Geen graanschuren in de buurt?quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:06 schreef polderturk het volgende:
Thanks.quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:12 schreef trein2000 het volgende:
Poolse president heeft met de navo gesproken en overweegt artikel 4
Polen verhoogt de readiness van z’n leger.
quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:14 schreef Isdatzo het volgende:
Deze false flag is weer een nieuw dieptepunt uit de hand van provocateur Biden en zijn NAVO oorlogshitsers. Het is aan de extreem milde reacties van Poetin op dit soort imperialistische provocaties te danken dat er nog geen derde wereldoorlog uitgebroken is.
Hoi Thierry, moet je nog niet naar bed?quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:14 schreef Isdatzo het volgende:
Deze false flag is weer een nieuw dieptepunt uit de hand van provocateur Biden en zijn NAVO oorlogshitsers. Het is aan de extreem milde reacties van Poetin op dit soort imperialistische provocaties te danken dat er nog geen derde wereldoorlog uitgebroken is.
Is dat zo Sjierry? Of ben jij die heliumnazi?quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:14 schreef Isdatzo het volgende:
Ik vind het idee van een Duitse aanval op Polen veel logischer eigenlijk. Is niet voor het eerst h.quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:14 schreef Isdatzo het volgende:
Dan is de volgende pinch van Rusland onvermijdelijk. Elke pinch is nooit genoeg tot actie. Maar een optelsom zou weleens tot een actie kunnen leiden van een aantal landen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:13 schreef JeMoeder het volgende:
Dit gaat natuurlijk nooit een artikel 5 situatie gaan worden, mocht het echt om een vatnik projectiel gaan. Wel zal de deur denk ik open gaan om ook tanks en straaljagers etc. aan Oekrane te leveren en wellicht een no fly zone, maar dat laatste gaat al weer heel ver.
Ik ben geen raketexpert, ik hoor het de komende dagen wel. Het maakt ook niet zo veel uit, afzwaaier of afweer. Alleen bewuste aanslag zou een andersoortige reactie triggeren.quote:
Delay and pray.quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:17 schreef Starhopper het volgende:
Wat gaat er gebeuren met een artikel 4? Een no fly zone?
quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:17 schreef Starhopper het volgende:
quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:59 schreef capricia het volgende:
Denk dat Polen wel artikel 4 van de NAVO (ja 4, niet 5) uit kan roepen.
Artikel 4. De partijen zullen onderling overleg plegen telkens wanneer naar de mening van een van hen de territoriale integriteit, politieke onafhankelijkheid of veiligheid van een der partijen wordt bedreigd.
Hoi dmitry.quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:14 schreef Isdatzo het volgende:
Dat zei ik al ja. Politieke keuze.quote:
Mijn sarcasmeradar gaat wl af!quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:14 schreef Isdatzo het volgende:
Thanks, zal het volgen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:19 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Deze twitterpagina is wel mooi wat dat betreft met EU verklaringen...
Dank voor de waarschuwing. Dan ga ik niet kijken.quote:
Nee, er wordt gewoon gekletst en dan gaan ze iets doen, iets anders dan artikel 5 of een no fly zone.quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:17 schreef Starhopper het volgende:
Proportioneel anders noeksquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dank voor de waarschuwing. Dan ga ik niet kijken.
Voor de EU is dit best een statement hoor. Normaal zijn ze "concerned" of "very concerned"quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:19 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Deze twitterpagina is wel mooi wat dat betreft met EU verklaringen...
quote:
We moeten ook niet vergeten dat Polen een autoritaire regering heeft. Ik verwacht een noodtoestand in de grensregio's en verdere inperking van vrijheden. Never waste a good crisis.quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:20 schreef Jojoke het volgende:
Patriots naar Polen, Poolse leger in verhoogde staat van paraatheid en meer troepen naar de Europese grenzen?
Active Fence (Turkije) was ook een Art. 4 inzet.quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:17 schreef Starhopper het volgende:
quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:08 schreef myShizzle het volgende:
Mooi filmpje maar wel NSFW&KAan de video te zien is het nog geen winter. Dus video is een paar maanden oud. Mogelijk is de maker van de video gevangen genomen of gedood. Want waarom zouden Russen zelf deze video delen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat scheelt je weer nepnieuwsafweergeschut.quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:19 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Mijn sarcasmeradar gaat wl af!
We hebben in Nederland ook geen schuilkelders.quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:37 schreef zalkc het volgende:
Zoiets doen we nu toch ook al in volgens mij Slowakije?quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Active Fence (Turkije) was ook een Art. 4 inzet.
Dat is waar de Russen hun spullen naartoe slepen.quote:
Wij niet meer, alleen Duitsland nog. De Nederlandse Patriots zijn alweer een paar weken terug.quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:25 schreef Starhopper het volgende:
Zoiets doen we nu toch ook al in volgens mij Slowakije?
Hoe ga je dat bepalen dat iets bewust is ? Wmb is dat hier niet relevant en leidt alleen maar af iets dat ik natuurlijk heel goed begrijp om hel & verdoemenis in het doosje terug proberen te duwen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als dit een bewust aanval is dan is het gewoon artikel 5. Wat houdt hem anders tegen om er morgen 3 te sturen.
Dan bedoelen ze niet bewust op polen. Maar gericht op Oekrane waar iets fout gingquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:28 schreef Vallon het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet hoe men die (on)bewuste overweging kan valideren.
Doet het er wat toe of er een (militair) doel in de buurt is ?quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:04 schreef AchJa het volgende:
Het meest nuttige (als militair doel) wat daar een beetje in de buurt ligt is Mostiska II... De spoorlijn vanuit Polen Oekraine in en laat dat ook net het punt zijn waar ze overgaan van westers naar Russisch spoor.
Mostiska II
Speelt mee dat Rusland bewust het risico neemt om vlakbij de Poolse grens aan te vallen. Eigenlijk is het gewoon een aanval op de NATO.quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:32 schreef Vallon het volgende:
[..]
Doet het er wat toe of er een (militair) doel in de buurt is ?
Zelfs schade of doden hoe triest ook voor de nabestaanden, is vwb de situatie weinig relevant.
Er is - cq lijkt - een Russische raket te zijn neergekomen op EU/NATO gebied en of dat nu wel of niet de bedoeling was, doet er nauwelijks toe.
Kan best nog Oekrainse luchtverdediging geweest zijn. Wat vreemd afgezwaaid is.quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:32 schreef Vallon het volgende:
[..]
Zelfs schade of doden hoe triest ook voor de nabestaanden, is vwb de situatie weinig relevant.
Er is - cq lijkt - een Russische raket te zijn neergekomen op EU/NATO gebied en of dat nu wel of niet de bedoeling was, doet er nauwelijks toe.
En niet vergeten dit..:quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik ben geen raketexpert, ik hoor het de komende dagen wel. Het maakt ook niet zo veel uit, afzwaaier of afweer. Alleen bewuste aanslag zou een andersoortige reactie triggeren.
We moeten overigens wel waakzaam zijn voor Russische propaganda.
Hmm dit lijkt dan idd weer opzet te suggereren. Maar ergens denk ik dat ze ook weer niet zo dom zouden zijn.quote:
Roemeni als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zoiets doen we nu toch ook al in volgens mij Slowakije?
En laten we eerlijk zijn: Het gros van het Westen zal ook in die situatie nog altijd de schuld bij Rusland leggen, zij kiezen er immers voor om zo dicht bij de Oekraens-Poolse grens te opereren dat het zo'n afzwaaier kan plaatsvinden.quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Kan best nog Oekrainse luchtverdediging geweest zijn. Wat vreemd afgezwaaid is.
Verandert dat de discussie voor jou?
Precies, ze moeten uitkijken dat ze Moskou geen vrijbrief geven voor meer '' afzwaaiers'' op Navo grondgebied want dat gaat dan gebeurenquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Speelt mee dat Rusland bewust het risico neemt om vlakbij de Poolse grens aan te vallen. Eigenlijk is het gewoon een aanval op de NATO.
Wat moet Rusland en haar burgers wel niet denken als de NAVO dit accepteert.
Hoor via via dat er activiteit is daar.quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Daar is niets over gecommuniceerd in ieder geval.
Het lijkt er op dit moment sterk op dat het om een S300 raket gaat. Die hebben een bereik van maximaal 400 km, dus kan die nooit vanaf russisch (bezet) gebied zijn afgevuurd. Enige optie zou dan Belarus zijn, maar het lijkt me niet dat Loekashenko zich daarvoor zou lenen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:28 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hoe ga je dat bepalen dat iets bewust is ? Wmb is dat hier niet relevant en leidt alleen maar af iets dat ik natuurlijk heel goed begrijp om hel & verdoemenis in het doosje terug proberen te duwen.
Ik begrijp nog steeds niet hoe men die (on)bewuste overweging kan valideren.
Iemand die met een mes op zak gaat stappen heeft de intentie, de wil dat vooropgezet hoe onverhoopt ook; te gebruiken. De enige die kan stellen of het bewust of een toch ongelukje, was, is Rusland zelf die momenteel alles volgens het boekje glashard ontkent. En als bekend met de voet vooruit niet terugdeinst voor -en met desinformatie.
Ook het excuus als verklaring dat Oekraense die raket heeft laten afzwaaien door haar luchtafweer, houdt geen stand. Rusland moet zich er bewust van zijn dat bij gebruik van haar wapens, zij ongeacht situatie daarvoor altijd verantwoordelijk is voor de gevolgen.
Iemand die zich verdedigt, is sws nimmer aansprakelijke te stellen voor de daaruit voortvloeiende schade, schuld of gevolgen.
Ja want zoals je kunt lezen is het hoogst waarschijnlijk een S300. Rusland valt de spoorweg aan (logisch ivm eventuele aanvoer per spoor van Westerse wapens) met CM's oid, Oekraine zet zijn luchtverdediging in (S300), missile heeft storing en landt in Polen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:32 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hmm dit lijkt dan idd weer opzet te suggereren. Maar ergens denk ik dat ze ook weer niet zo dom zouden zijn.quote:
Zou orban nu ook genaaid worden door putin?quote:
Nauwelijks, een aanvaller is ook verantwoordelijk voor de gevolgen die iemands verdediging veroorzaakt (of als kort rokje zou uitdagen). Er is wmb geen enkele excuus mogelijk wanneer geweld wordt gebruikt om iets/iemand aan te vallen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Kan best nog Oekrainse luchtverdediging geweest zijn. Wat vreemd afgezwaaid is.
Verandert dat de discussie voor jou?
Maar er zijn ook allerhande oefeningen gaande deze weken. Nu heb ik niet precies scherp waar, @AchJa ?quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoor via via dat er activiteit is daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |