die zal voor Jappie zijnquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:23 schreef mnesymne het volgende:
Jeff is meer van het wijntje op kantoor... maar nu met de wodka veranderd dat misschien
wodkaquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:24 schreef D. het volgende:
Wat was het kleine flesje wat ze snel wilde verstoppen?
Wodka imoquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:24 schreef D. het volgende:
Goede vraag .. vast voor Jasper z'n verjaardag .. wat drinkt ie ook al weer .. wodka?quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:24 schreef D. het volgende:
JW is van het lullenquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:26 schreef Li0nHeart het volgende:
JW : Ik zou dat nooit doen, ik zou er niet eens over nadenken. Hoe dat tot stand komt snap ik ook niet, dat doe je niet punt.
Berend : Eigenbelang, hij heeft de middelen, de macht.
Nee leave,maar ik heb ook dat monkeyding.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
is jouw stream 1 ook wat donkerder???
Hij weet precies hoe alles anders moet, maar zal zelf nooit aan een oplossing werken ... hij zou zo politicus kunnen worden.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
JW is van het lullen
maar praatjes vullen geen gaatjes
dawhat?quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee leave,maar ik heb ook dat monkeyding.
grote kans dat de groep daar helemaal nooit wat over hoort.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:26 schreef D. het volgende:
Wodka dus. Ben benieuwd hoe de groep dat vindt
deze keer werden nog meer kotsenquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:26 schreef D. het volgende:
Wodka dus. Ben benieuwd hoe de groep dat vindt
Dat ze er niet bij was met boodschappen uitpakken.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij weet precies hoe alles anders moet, maar zal zelf nooit aan een oplossing werken ... hij zou zo politicus kunnen worden.
Greasemonkey.quote:
Da’s waarquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:28 schreef Verida het volgende:
[..]
grote kans dat de groep daar helemaal nooit wat over hoort.
jij drinkt toch ook?quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze keer werden nog meer kotsen
vind ik onzin deze zuipparties daar
Mario zuipt.quote:
Ik denk andijvie, geen salat.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:30 schreef mario390 het volgende:
is daar salat in groene zak?
[ afbeelding ]
Klein flesje maar, gaat ie niet van kotsen hoorquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze keer werden nog meer kotsen
vind ik onzin deze zuipparties daar
ja in NL wordt heel veel groente in plastic verpaktquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:30 schreef mario390 het volgende:
is daar salat in groene zak?
[ afbeelding ]
waarom mogen ze daar dan niet drinken?quote:
Niet liegen maat,er moest laatst nog een arts naar je kijken.quote:
niet overdrijven hoor. Ze hebben daar een keer, bij die cocktails, doorgezopen tot aan kotsen toe.quote:
ik heb het idee dat er heeeeel veel aan tiano voorbij gaatquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : ik ben misschien 1 van de stillen hier, maar ik zie ALLES.
gaan we wedden dat somige meisjes gaanquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:30 schreef D. het volgende:
[..]
Klein flesje maar, gaat ie niet van kotsen hoor
Net te laat om te graaien.quote:
Neequote:Op dinsdag 15 november 2022 10:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
gaan we wedden dat somige meisjes gaan
kotsen ?
gekotst heb ik daar nietquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet liegen maat,er moest laatst nog een arts naar je kijken.
Dat was ook een beetje de schuld van regie. Ik hoop drank neer zetten en dan zeggen: je hebt 3 uur en dan is het weg.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:31 schreef Verida het volgende:
[..]
niet overdrijven hoor. Ze hebben daar een keer, bij die cocktails, doorgezopen tot aan kotsen toe.
De andere keren was het gewoon wat wijn of bier voor de gezelligheid
Als er een arts moet komen kijken is het niet bestquote:
zaterdag heb ik 1 gin tonic gedronken maar niet zo en starkequote:Op dinsdag 15 november 2022 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom mogen ze daar dan niet drinken?
en volgens mij had jij ook een slechte ervaring met Gin
Duurt wel lsng trouwens,,die leveringquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
tenzij je er een dartbord neer hangt
vanaf mandaag 21.nov kann ik bijna niet meer kijkenquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als er een arts moet komen kijken is het niet best
dan kun je beter een keer![]()
en als ze alcohol op hebben gebeurt er vaak wat, wat voor ons het streamen leuk maakt
Hij had nog nooit deo gebruikt.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ook eigenbelang, zijn geur was niet te harden begreep ik
Gekregen van Mexx dacht ik .quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Er was toch al eerder deo voor Erik?
volgens mij was er weken terug al sprake van dat Erik deo moest gaan gebruiken en is er ook een deo roller voor hem besteld.quote:
Ook ja.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:44 schreef Verida het volgende:
[..]
volgens mij was er weken terug al sprake van dat Erik deo moest gaan gebruiken en is er ook een deo roller voor hem besteld.
Het was nu toch Berend waarvan ze vonden dat hij stonk?
en dan heeft ze niet eens de wodka gezien denk ikquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:46 schreef mootie het volgende:
Esther was verbaasd over al het bier en alle wijn.
Even aankaarten bij Centraalquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:46 schreef mootie het volgende:
Esther was verbaasd over al het bier en alle wijn.
Klopt.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:50 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ze mochten toch niet op de muren krijten??
ze weet verschil niet tussen giftig en driftig (op zoek)?quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De liefde is giftig volgens Zoe, waarom is ze dan zo halsstarrig op zoek naar een vent in de loods.
Rupie Imaquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kim D claimt Jeffrey, gesprek tussen Zoe en Ruppie. maar er zijn er wel meer die elkaar claimen en amper contact met anderen hebben.
Zoe wil zal en moet een vent hebbenquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:51 schreef mnesymne het volgende:
Denk dat het bij Zoe onderhand meer Lust is dan liefde
Jeff krijgt er steeds mail over en spreekt iedereen er op aan, maar ze trekken zich er niets van aan. Hij wil dat de Febo er zelf maar wat van zegt, hij was er klaar meequote:Op dinsdag 15 november 2022 10:50 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ze mochten toch niet op de muren krijten??
Staat hoog op de stemlijstjesquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:51 schreef Loveable het volgende:
Ik zie Esther nog wel dit jaar vetrekken
Het is haar gesprek van de dag(en)quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:52 schreef FreshFruit het volgende:
Zoe: " Maar ik bemoei er niet mee."![]()
![]()
Jeff niet, de rest van de groep welquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jeff geen centraal zou gaan doen.
Dat bericht is nog niet tot sommige COSSERS doorgedrongenquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jeff geen centraal zou gaan doen.
Zit ze daar nu weer...met haar kut. Gisteren ook al.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:53 schreef Loveable het volgende:
Ik voel mij zo alleen..
[ afbeelding ]
echt?quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:54 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Jeff niet, de rest van de groep wel
Minst last van andere, prima plek om even na te denken enzquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zit ze daar nu weer...met haar kut. Gisteren ook al.
Fraai hoorquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:53 schreef Loveable het volgende:
Ik voel mij zo alleen..
[ afbeelding ]
Hopelijk geen grootspraakquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:55 schreef mnesymne het volgende:
Een paar mensen hadden het erover, om het gewoon zonder Jeff te doen als hij het niet doet.
Ik snap sowieso nvoor tussen haakjes niet vinden)iet waarom Esther meedoet aan ejvjl met haar artrose.Al die games zijn niet goed voor iemand met artrose en die bedden en meubels zijn echt niet combi voor een "zieke" ( kan emoticon " " niet vinden)quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:53 schreef Loveable het volgende:
Ik voel mij zo alleen..
[ afbeelding ]
Ik hou hier van.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:59 schreef KinKiJan het volgende:
Kim D. doet niet moeilijk en gaat gewoon meteen rechtstreeks verhaal halen. Wat een verschil met die andere Kim.
quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:59 schreef KinKiJan het volgende:
Kim D. doet niet moeilijk en gaat gewoon meteen rechtstreeks verhaal halen. Wat een verschil met die andere Kim.
De opmerking van Kim, ik hoef niet jaloers te zijn, want Jeff wil niemand anders ZOEquote:
Misschien overdrijft ze het, net als haar doofheidquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso nvoor tussen haakjes niet vinden)iet waarom Esther meedoet aan ejvjl met haar artrose.Al die games zijn niet goed voor iemand met artrose en die bedden en meubels zijn echt niet combi voor een "zieke" ( kan emoticon " " niet vinden)
Echt Patrick.quote:
Huh? Roodheid?quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:01 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien overdrijft ze het, net als haar doofheid
Ziet er niet uit die haar extensions, beter haalt ze die er weer uitquote:
zij door een vlecht gehaaldquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:06 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ziet er niet uit die haar extensions, beter haalt ze die er weer uit![]()
Die houdt het toch niet veel langer meer uit daar. Hoop wel dat ze wacht tot er eerst een eliminatie geweest is.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:08 schreef FreshFruit het volgende:
Esther jankt omdat ze geen potlood mocht lenen,ja duh....
Ze maakt het er zelf naar.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die houdt het toch niet veel langer meer uit daar. Hoop wel dat ze wacht tot er eerst een eliminatie geweest is.
Kim zou jaloers en bezitterig zijn, claim'd jeff helemaalquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:12 schreef Ace90ace het volgende:
Wat was is er gezegd geweest over Kim door Zoë? En wat was de reactie van Kim?
Mexx?quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:13 schreef juul. het volgende:
Esther heeft 3 namen om te elimineren, ik gok op GJ, Babs en......
En Kim weet nu dat Zoë dit heeft verteld? Dat heeft Ester haar verteld?quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:12 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Kim zou jaloers en bezitterig zijn, claim'd jeff helemaal
Vergeet Sasha niet, de oorzaak van al deze dramaquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:13 schreef juul. het volgende:
Ik gok Ruben, Djedi en Maddyquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:13 schreef juul. het volgende:
Oh verrek ja ik ga voor Sasquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:15 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Vergeet Sasha niet, de oorzaak van al deze drama
Kim straalt van geluk.quote:
Ze heeft gister een potlood geleend van Jeff op kantoorquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:08 schreef FreshFruit het volgende:
Esther jankt omdat ze geen potlood mocht lenen,ja duh....
Isaac had gezegd dat ze het tot 11:15 of zo ff aan moesten kijken om dan maar zonder hem iets te bespreken ...quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo te horen heeft Jeff absoluut geen CENTRAAL gepland. Ben benieuwd of degenen met een grote mond nu ook zo stoer zullen zijn.
Maar ze mocht niet van Wendy lenen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze heeft gister een potlood geleend van Jeff op kantoor
Ik zie nog weinig aanstalten.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Isaac had gezegd dat ze het tot 11:15 of zo ff aan moesten kijken om dan maar zonder hem iets te bespreken ...
Nog steeds.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit ze er nog steeds of zit ze er weer?
Nee hoor, maar als ik de kans krijg, stem ik Kim naar huis en bespring ik jouquote:
Zoe weet niet eens waar mannen van houdenquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mannen houden niet van jaloerse vrouwen, zegt Zoe. Maar mannen houden ook niet van Zoe, en dat is haar probleem
Janet is leukquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Janet wil vanmiddag om een uur of 4 de frituut aansteken voor een kroketje voor de jarige Jasper. Ze overlegt met Jeff.
Jeff : Maar kijk uit he, je weet wat er gebeurt hier he.
Janet : Dat kan me helemaal geen moer schelen.
#teamJanet
Estherquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:15 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Vergeet Sasha niet, de oorzaak van al deze drama
dat doen ze bij BBquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:22 schreef mnesymne het volgende:
Ik wacht gewoon op de opdracht waar ze mensen quoten en je ze aan de persoon moet koppelen. Dan komt zo veel drama vrij
Maar het siert haar eigenlijk dat ze niet overal loopt te vragen wat mensen over haar zeggen ...quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:23 schreef greysbones het volgende:
KIm D ga dan even met Janet praten
echt praten
dan hoor je tenminste de waarheid
Aandacht.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:24 schreef greysbones het volgende:
Martin loopt altijd op allerlei slaapkamers rond te spoken
waarom???
quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar het siert haar eigenlijk dat ze niet overal loopt te vragen wat mensen over haar zeggen ...
hij volgt de cameraquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:24 schreef greysbones het volgende:
Martin loopt altijd op allerlei slaapkamers rond te spoken
waarom???
dt betekent maar 1 dingquote:
Er ontbreekt een kont.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:26 schreef greysbones het volgende:
ziet er niet uit wat ZOe aan heeft
niet bij haar
Die zit aan de voorkant bij haar.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
en die scheve pootjes in die laarzen
Ze doet ook als een kleuter...quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:27 schreef Deisyy het volgende:
Kristus te paard, Jeff praat als Zoe d'r vader
En luisterde toen niet, want alleen Zoe is belangrijk. Ik snap Jeff z'n reactie helemaal ...quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vaak wel, maar nu vroeg ze gewoon iets
is van Mexx tochquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:29 schreef FreshFruit het volgende:
Dat jurkje knapt bijna uit de knopen.
Ze gebruikt de uitdrukking high class verkeerd en ze heeft d'r blobbek vol broodquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:28 schreef greysbones het volgende:
Wil ze nu zeggen High Class
ik hoor High klets
Yep.quote:
En iedereen haar maar complimenten geven dat ze er zo leuk uitziet. Ze liegen allemaal dat ze barsten daarquote:
Zij dit niet de laarsjes van Wendy?quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:31 schreef greysbones het volgende:
Witte laarsjes kunnen bijna nergens onder
staat al heel snel ordinair
en Zoe bewijst dit met flair
Country Wilma en Dolly Parton komen er mee weg.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:31 schreef greysbones het volgende:
Witte laarsjes kunnen bijna nergens onder
staat al heel snel ordinair
en Zoe bewijst dit met flair
Wendy rockt elke outfitquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zij dit niet de laarsjes van Wendy?
Raadt eens van wie dat moet?quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:32 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK met haar grote mond nu heel onderdanig vragen om een moment dat iedereen bij elkaar kan komen voor CENTRAAL.
wij vrouwen zien datquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:32 schreef chufi het volgende:
Al die meiden lenen alles van elkaar zodat het lijkt dat ze massa's kleren hebben
quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:33 schreef FreshFruit het volgende:
Moes en Ireth vepesten mijn vraag.
Die is zoals Wanda, trekken nooit hun muil open tijdens die centrale meetings. Maar goed, blijkbaar heeft ie nu wel een plannetje ofzo.quote:
Ja.. anders had ik het nooit geraden.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:33 schreef FreshFruit het volgende:
Sorry, maar , maar , maar.......quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:33 schreef FreshFruit het volgende:
Gaan ze trouwen?quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is besloten .. Marciano en KimK mogen de groep toespreken tijdens de lunch.
quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:33 schreef FreshFruit het volgende:
Kleine Tiano`s maken.quote:
Hoe zou dat toch komen, het is net alsof iemand elke morgen 30+min onder de hete douche staatquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:36 schreef Dotteke het volgende:
Kim wast haar haren met droogshampoo. Ze voelt zich er niet lekker bij maar het warme water is op
Volgens mij is zo boiler toch ook zo weer warm?quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:36 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Hoe zou dat toch komen, het is net alsof iemand elke morgen 30+min onder de hete douche staat
Of gaan kaarten,weglopen...quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:36 schreef KinKiJan het volgende:
Hoop stiekem dat velen tijdens de lunch-uitleg van Kim W en Marciano uitgebreid gaat zitten bingoën..
Zelf staat ze er 4 x 30min.. onderquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:36 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Hoe zou dat toch komen, het is net alsof iemand elke morgen 30+min onder de hete douche staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rupert komt het goedmaken met Leila - 14 november 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nu nog doen, dan is er weer een bewoner minderquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:38 schreef chufi het volgende:
En dat KimK straks iemand op zn bek wil gaan rammen als ze niet stil zijn ...
Dat zegt ze na afloop pas.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:38 schreef chufi het volgende:
Haha! Zou een leuke verrassing zijn als ze eens een keer daad bij woord voegt inderdaad!quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:38 schreef chufi het volgende:
quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, hier was om gevraagd. Volgens mij was de ruzie zelf niet op stream ....![]()
[ afbeelding ]
Buiten had ik hem geslagen - 14 november 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Rupert komt het goedmaken met Leila - 14 november 2022.Ruzie zelf was ook op stream .. Leila gooide met een stroopfles richting Rupie. Heb filmpje net wel gekeken. Wellicht was dat op de andere stream.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van gyazo mag ik alleen nog maar de thumbnail terugkijken:![]()
O dan krijgen ze dus van te voren aldoor wat er aan gaat komenquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Jasper vertelt dat 'hiernaast' had gezegd dat ze een spelletje met ei op lepel moeten doen vanavond. Jasper is nu 3 eieren daarvoor aan het koken.
Daarna vragen ze zich af of de zoemer zal gaan. Jeff : 'Nou, in ieder geval geen 24-uurs opdracht als ze dat zeggen over die eieren...'
Jasper : 'Ja, maar niks is zeker he'
Ja, of ze kunnen in ieder geval aannames doen. Febo wil dat feestje vanavond, dus er komt niet iets langs.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan krijgen ze dus van te voren aldoor wat er aan gaat komen
Rupie was aan het zingen volgens mij, Iets van Geile Leila of Sex Doll.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ruzie zelf was ook op stream .. Leila gooide met een stroopfles richting Rupie. Heb de filmpjes niet bekeken, dus weet niet of dat erop staat.
Dan zou ik ook ergens mee gooienquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:42 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Rupie was aan het zingen volgens mij, Iets van Geile Leila of Sex Doll.
Dat zou ook nog kunnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, of ze kunnen in ieder geval aannames doen. Febo wil dat feestje vanavond, dus er komt niet iets langs.
Ja, dat moet het zijn, dank je ....quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Ruzie zelf was ook op stream .. Leila gooide met een stroopfles richting Rupie.
Heb filmpje net wel gekeken. Wellicht was dat op de andere stream.
Daar was hij al de hele week mee bezig.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar was hij al de hele week mee bezig.
Met Leila pesten bedoel ik.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, hier was om gevraagd. Volgens mij was de ruzie zelf niet op stream ....![]()
[ afbeelding ]
Buiten had ik hem geslagen - 14 november 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Rupert komt het goedmaken met Leila - 14 november 2022.Vind het altijd zo heerlijk licht zulke fitties. Niet in blijven hangen, hup doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal
Dat pesten van Rupert bevalt me niet.quote:
Hij zegt iets pesterig, maar hij meent het ook wel vaak. Bij Leila denk ik niet, maar niet zekerquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat pesten van Rupert bevalt me niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje aktie man - 14 november 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Elk geintje heeft een seintje.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:50 schreef Seattle het volgende:
[..]
Hij zegt iets pesterig, maar hij meent het ook wel vaak. Bij Leila denk ik niet, maar niet zeker
quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze momenten even korter en apart gemonteerd ......![]()
[ afbeelding ]
Aanvaring Rupert en Jeffrey - 14 november 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Beetje aktie man - 14 november 2022.Top, hier had ik het nog over vanochtend. Beetje actie man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe nor maal
Wauw, dit verdient een tegeltje hoor. Of heb je deze al aan de muurquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Elk geintje heeft een seintje.
14 euro.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff tegen Jasper: Weet je wat eerder niet kan .. Wat kan een mens toch schijt hebben he. Dit is een ontbijt en lunch voor 30 man bij elkaar..... hahah.. nee hoor.
[ afbeelding ]
Heeft Jeff sterke drank gekocht voor Jasper?quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff tegen Jasper: Weet je wat eerder niet kan .. Wat kan een mens toch schijt hebben he. Dit is een ontbijt en lunch voor 30 man bij elkaar..... hahah.. nee hoor.
[ afbeelding ]
Dit is al een oudje.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:53 schreef Seattle het volgende:
[..]
Wauw, dit verdient een tegeltje hoor. Of heb je deze al aan de muur
ja voor in zijn flaskquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:54 schreef Seattle het volgende:
[..]
Heeft Jeff sterke drank gekocht voor Jasper?
Correctquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:54 schreef Seattle het volgende:
[..]
Absolut.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:54 schreef Seattle het volgende:
[..]
Lotus uit Utopia.quote:
Wat zeg je dat treffend.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:58 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ach. Ik ken haar niet, maar was vast een b(l)oeiend persoon
Ja, dat was ze zeker, maar helaas voortijdig het programma verlaten, was een mogelijke winnaar ....quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:58 schreef Seattle het volgende:
Ach. Ik ken haar niet, maar was vast een b(l)oeiend persoon
heeft hij de selfs angetrekken?quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:53 schreef Li0nHeart het volgende:
En de sloffen voor Kim
[ afbeelding ]
Iets met hand en boezemquote:Op dinsdag 15 november 2022 12:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther zegt dat ze geen idee heeft waarom de sfeer richting haar ineens omgeslagen is.
Plaat en kop.quote:
Vandaar dart ze weer uit bed en genezen is, ze meot wel ff tv maken voor haar broertjequote:
Boeit me niet,boeit me niet.quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vandaar dart ze weer uit bed en genezen is, ze meot wel ff tv maken voor haar broertje
Mssn wel, maar door haar massaal te negeren ben je ook niet goed bezig. Ik hou niet van pestgedragquote:Op dinsdag 15 november 2022 12:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens Esther is weer eens iets van een mug een olifant geworden ... weinig zelfreflectie..
Denk het wel.quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:04 schreef D. het volgende:
Morgen is de zus van de achterbuurman van Isaac jarig, gaan ze dan ook zingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |