Rupie was aan het zingen volgens mij, Iets van Geile Leila of Sex Doll.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ruzie zelf was ook op stream .. Leila gooide met een stroopfles richting Rupie. Heb de filmpjes niet bekeken, dus weet niet of dat erop staat.
Dan zou ik ook ergens mee gooienquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:42 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Rupie was aan het zingen volgens mij, Iets van Geile Leila of Sex Doll.
Dat zou ook nog kunnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, of ze kunnen in ieder geval aannames doen. Febo wil dat feestje vanavond, dus er komt niet iets langs.
Ja, dat moet het zijn, dank je ....quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Ruzie zelf was ook op stream .. Leila gooide met een stroopfles richting Rupie.
Heb filmpje net wel gekeken. Wellicht was dat op de andere stream.
Daar was hij al de hele week mee bezig.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar was hij al de hele week mee bezig.
Met Leila pesten bedoel ik.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, hier was om gevraagd. Volgens mij was de ruzie zelf niet op stream ....![]()
[ afbeelding ]
Buiten had ik hem geslagen - 14 november 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Rupert komt het goedmaken met Leila - 14 november 2022.Vind het altijd zo heerlijk licht zulke fitties. Niet in blijven hangen, hup doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal
Dat pesten van Rupert bevalt me niet.quote:
Hij zegt iets pesterig, maar hij meent het ook wel vaak. Bij Leila denk ik niet, maar niet zekerquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat pesten van Rupert bevalt me niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje aktie man - 14 november 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Elk geintje heeft een seintje.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:50 schreef Seattle het volgende:
[..]
Hij zegt iets pesterig, maar hij meent het ook wel vaak. Bij Leila denk ik niet, maar niet zeker
quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze momenten even korter en apart gemonteerd ......![]()
[ afbeelding ]
Aanvaring Rupert en Jeffrey - 14 november 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Beetje aktie man - 14 november 2022.Top, hier had ik het nog over vanochtend. Beetje actie man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe nor maal
Wauw, dit verdient een tegeltje hoor. Of heb je deze al aan de muurquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Elk geintje heeft een seintje.
14 euro.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff tegen Jasper: Weet je wat eerder niet kan .. Wat kan een mens toch schijt hebben he. Dit is een ontbijt en lunch voor 30 man bij elkaar..... hahah.. nee hoor.
[ afbeelding ]
Heeft Jeff sterke drank gekocht voor Jasper?quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff tegen Jasper: Weet je wat eerder niet kan .. Wat kan een mens toch schijt hebben he. Dit is een ontbijt en lunch voor 30 man bij elkaar..... hahah.. nee hoor.
[ afbeelding ]
Dit is al een oudje.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:53 schreef Seattle het volgende:
[..]
Wauw, dit verdient een tegeltje hoor. Of heb je deze al aan de muur
ja voor in zijn flaskquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:54 schreef Seattle het volgende:
[..]
Heeft Jeff sterke drank gekocht voor Jasper?
Correctquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:54 schreef Seattle het volgende:
[..]
Absolut.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:54 schreef Seattle het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |