Ja.. anders had ik het nooit geraden.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:33 schreef FreshFruit het volgende:
Moes en Ireth vepesten mijn vraag.
Sorry, maar , maar , maar.......quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:33 schreef FreshFruit het volgende:
Gaan ze trouwen?quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is besloten .. Marciano en KimK mogen de groep toespreken tijdens de lunch.
quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:33 schreef FreshFruit het volgende:
Kleine Tiano`s maken.quote:
Hoe zou dat toch komen, het is net alsof iemand elke morgen 30+min onder de hete douche staatquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:36 schreef Dotteke het volgende:
Kim wast haar haren met droogshampoo. Ze voelt zich er niet lekker bij maar het warme water is op
Volgens mij is zo boiler toch ook zo weer warm?quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:36 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Hoe zou dat toch komen, het is net alsof iemand elke morgen 30+min onder de hete douche staat
Of gaan kaarten,weglopen...quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:36 schreef KinKiJan het volgende:
Hoop stiekem dat velen tijdens de lunch-uitleg van Kim W en Marciano uitgebreid gaat zitten bingoën..
Zelf staat ze er 4 x 30min.. onderquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:36 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Hoe zou dat toch komen, het is net alsof iemand elke morgen 30+min onder de hete douche staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rupert komt het goedmaken met Leila - 14 november 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nu nog doen, dan is er weer een bewoner minderquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:38 schreef chufi het volgende:
En dat KimK straks iemand op zn bek wil gaan rammen als ze niet stil zijn ...
Dat zegt ze na afloop pas.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:38 schreef chufi het volgende:
Haha! Zou een leuke verrassing zijn als ze eens een keer daad bij woord voegt inderdaad!quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:38 schreef chufi het volgende:
quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, hier was om gevraagd. Volgens mij was de ruzie zelf niet op stream ....![]()
[ afbeelding ]
Buiten had ik hem geslagen - 14 november 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Rupert komt het goedmaken met Leila - 14 november 2022.Ruzie zelf was ook op stream .. Leila gooide met een stroopfles richting Rupie. Heb filmpje net wel gekeken. Wellicht was dat op de andere stream.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van gyazo mag ik alleen nog maar de thumbnail terugkijken:![]()
O dan krijgen ze dus van te voren aldoor wat er aan gaat komenquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Jasper vertelt dat 'hiernaast' had gezegd dat ze een spelletje met ei op lepel moeten doen vanavond. Jasper is nu 3 eieren daarvoor aan het koken.
Daarna vragen ze zich af of de zoemer zal gaan. Jeff : 'Nou, in ieder geval geen 24-uurs opdracht als ze dat zeggen over die eieren...'
Jasper : 'Ja, maar niks is zeker he'
Ja, of ze kunnen in ieder geval aannames doen. Febo wil dat feestje vanavond, dus er komt niet iets langs.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan krijgen ze dus van te voren aldoor wat er aan gaat komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |