Lotus uit Utopia.quote:
Wat zeg je dat treffend.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:58 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ach. Ik ken haar niet, maar was vast een b(l)oeiend persoon
Ja, dat was ze zeker, maar helaas voortijdig het programma verlaten, was een mogelijke winnaar ....quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:58 schreef Seattle het volgende:
Ach. Ik ken haar niet, maar was vast een b(l)oeiend persoon
heeft hij de selfs angetrekken?quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:53 schreef Li0nHeart het volgende:
En de sloffen voor Kim
[ afbeelding ]
Iets met hand en boezemquote:Op dinsdag 15 november 2022 12:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther zegt dat ze geen idee heeft waarom de sfeer richting haar ineens omgeslagen is.
Plaat en kop.quote:
Vandaar dart ze weer uit bed en genezen is, ze meot wel ff tv maken voor haar broertjequote:
Boeit me niet,boeit me niet.quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vandaar dart ze weer uit bed en genezen is, ze meot wel ff tv maken voor haar broertje
Mssn wel, maar door haar massaal te negeren ben je ook niet goed bezig. Ik hou niet van pestgedragquote:Op dinsdag 15 november 2022 12:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens Esther is weer eens iets van een mug een olifant geworden ... weinig zelfreflectie..
Denk het wel.quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:04 schreef D. het volgende:
Morgen is de zus van de achterbuurman van Isaac jarig, gaan ze dan ook zingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |