Ja, zakgeld was het probleem.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De andere 2 managers hadden geld ook geld zat ...
JW vergeet weeeeer dat normale mensen ook gas/water/licht moeten betalenquote:
Tadaaah.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
JW vergeet weeeeer dat normale mensen ook gas/water/licht moeten betalen
en alle andere shizzle
Nieuwe lading drank voor de managerquote:
ik denk alleen estherquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:17 schreef greysbones het volgende:
JW als ik manager wordt
wordt er niks te roken besteld![]()
![]()
wie moet er op JW stemmen dan
Wendy verstopt de wijn en de wodka.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:17 schreef engine het volgende:
[..]
Nieuwe lading drank voor de manager
quote:
En ze geloven het zelf.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:18 schreef greysbones het volgende:
Als Esther er nu nog bij gaat zitten
dan is het klaagkwartet compleet
Tiano vraagt alleen in belang van de groep![]()
mensen praten zo'n poep![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:20 schreef D. het volgende:
Is dat nu standaard dat de boodschappen naar kantoor van de manager gaan voor iedereen kan zien wat ie allemaal achter gaat houden?
Je denkt wel dat Jeff gaat delen?quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:20 schreef mnesymne het volgende:
Meh, 2 kratjes voor 30 man. Gaat niet lang mee hoor
tiano gaat het niet naar boven tillenquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:20 schreef D. het volgende:
Is dat nu standaard dat de boodschappen naar kantoor van de manager gaan voor iedereen kan zien wat ie allemaal achter gaat houden?
Dat ruik je ook minder.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:23 schreef mnesymne het volgende:
Jeff is meer van het wijntje op kantoor... maar nu met de wodka veranderd dat misschien
wodka is denk ik ook voor jappie, kan hij zijn heupflesje mee vullen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:23 schreef mnesymne het volgende:
Jeff is meer van het wijntje op kantoor... maar nu met de wodka veranderd dat misschien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |