Wordt nog spannend dan.quote:Op zondag 13 november 2022 18:11 schreef Jeroboam het volgende:
Union kan er helemaal geen kloot meer van
De lat ligt dan ook verschrikkelijk laag nu Overmars en Ten Hag weg zijn.quote:Op zondag 13 november 2022 16:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik begin er toch een hard hoofd in te krijgen dat ie wordt ontslagen
Het zogenaamde Bayern van….quote:Op zondag 13 november 2022 18:30 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Men kan er in ieder geval niet meer over klagen dat Ajax de competitie compleet domineert en jaar na jaar met twee vingers in de neus kampioen wordt.
Sowieso is dat nooit echt het geval geweest toch? Wellicht 2 seizoenen terug maar verder niet echt een grote voorsprong gehad.quote:Op zondag 13 november 2022 18:30 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Men kan er in ieder geval niet meer over klagen dat Ajax de competitie compleet domineert en jaar na jaar met twee vingers in de neus kampioen wordt.
Denk ik inderdaad ook.quote:Op zondag 13 november 2022 18:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De lat ligt dan ook verschrikkelijk laag nu Overmars en Ten Hag weg zijn.
Dit worden magere jaren.
Mwah, denk dat voor de juiste afkoopsom Steijn wel wil komenquote:Op zondag 13 november 2022 19:55 schreef MatthijsDJ het volgende:
De enige Nederlandse trainer die ik de kans zou willen geven is helaas al bezet door onze vrienden in Rotterdam....
quote:Op zondag 13 november 2022 19:55 schreef MatthijsDJ het volgende:
De enige Nederlandse trainer die ik de kans zou willen geven is helaas al bezet door onze vrienden in Rotterdam....
Heeft iig (voetbal)humor.quote:
Volgens mij heeft die situatie inderdaad nooit echt bestaan, maar men was er wel ‘bang’ voorquote:Op zondag 13 november 2022 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso is dat nooit echt het geval geweest toch? Wellicht 2 seizoenen terug maar verder niet echt een grote voorsprong gehad.
(Op de eindranglijst in punten dan, dat ze kampioen zouden worden was wel duidelijk)
Niet zo zuur doen.quote:Op zondag 13 november 2022 21:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Smerige troll, hij wil gewoon kampioen worden
Op naar de o21quote:Op zondag 13 november 2022 23:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen Tadic pruimt die kale gek nog , de rest wil hem laten optyfen
Laten we het hopen, maar heb toch mijn twijfels dat ze 'm laten zittenquote:Op zondag 13 november 2022 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lijkt me dat het morgen wel pushmeldingengenot gaat worden dat Schreuder eruit ligt.
Anders is Ajax definitief een parodie op een voetbalclub geworden.
Gaan geruchten dat Schreuder er niet uit gaat hoorde ik vanavond in de Pantelic Podcast....het is wat het is. Bron: Hamstelaarquote:Op zondag 13 november 2022 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lijkt me dat het morgen wel pushmeldingengenot gaat worden dat Schreuder eruit ligt.
Anders is Ajax definitief een parodie op een voetbalclub geworden.
Dat kan echt niet.quote:Op maandag 14 november 2022 00:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laten we het hopen, maar heb toch mijn twijfels dat ze 'm laten zitten
"Kamikaze" Bosz kwam tot 23 in een heel seizoen. HAHAHA.quote:Op maandag 14 november 2022 06:41 schreef Scorpie het volgende:
17 tegendoelpunten al![]()
Meer dan Sparta, NEC en Heerenveen
ERUIT MET DIE DWAAS EN SNEL EEN BEETJE
“Ja maar Bosz speelt veul te aanvallendquote:Op maandag 14 november 2022 07:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
"Kamikaze" Bosz kwam tot 23 in een heel seizoen. HAHAHA.
Keizer en Ten Hag in het drama seizoen 2017/2018 in totaal 33 tegendoelpuntenquote:Op maandag 14 november 2022 07:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
"Kamikaze" Bosz kwam tot 23 in een heel seizoen. HAHAHA.
En Taylor natuurlijk met zijn vingertje omdat hij is 'doorgebroken' onder Schreuder. Onee, het vingertje was omdat Kobe Bryant dat ook deed, en dat vond hij hard.quote:Op zondag 13 november 2022 23:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen Tadic pruimt die kale gek nog , de rest wil hem laten optyfen
Ik vond Keizer eigenlijk een beduidend betere trainer die er ook op een vrij lullig moment werd uit gewerkt.quote:Op maandag 14 november 2022 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan echt niet.
Dit is nog gęnanter dan Marcel Keizer.
Keizer die in de eerste wedstrijd van het seizoen vol op de aanval wisselde bij Heracles "omdat je niks aan een gelijkspel hebt", waardoor je ook nog verloorquote:Op maandag 14 november 2022 08:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond Keizer eigenlijk een beduidend betere trainer die er ook op een vrij lullig moment werd uit gewerkt.
Bij Schreuder snap ik het gewoon echt niet wat ie bij jullie doet, die is echt niet wijs.
Niks aan gelogen.quote:Op maandag 14 november 2022 08:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Keizer die in de eerste wedstrijd van het seizoen vol op de aanval wisselde bij Heracles "omdat je niks aan een gelijkspel hebt", waardoor je ook nog verloor
Ze zijn en waren gewoon allebei een drama
quote:Op vrijdag 24 november 2017 07:09 schreef Bugno het volgende:
Frenkie de Jong mogelijk vaker hangend linksbuiten
24 november 2017 - AjaxLife.nl
Tegen NAC kwam Frenkie de Jong in actie als een soort hangende linksbuiten. In een gesprek met journalisten waaronder die van de Supportersvereniging liet de Ajax coach weten dat dat vaker zou kunnen gebeuren. "Frenkie hangend aan de linkerkant is een soort variant op 4-3-3, dan heb je een vierde middenvelder. Ik heb in sommige gevallen graag een vierkant op het middenveld, het voorspelbare van 4-3-3 moet eraf," verklaart Keizer. "Er mag best een buitenspeler naar binnen trekken, we hebben graag aanvallers op het veld staan, maar in de slotfase of om tactische redenen kan het ook met Frenkie."
4-4-2-god![]()
Zeker geen paniek hoor, maar gewoon flexibel zijn.
quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:20 schreef Bugno het volgende:
“Als we winnen, moeten we tot aan de winterstop de schade verder beperkt houden. Als dat lukt, dan kunnen we het zeker halen.”
Ook 'n pareltje dit hoor. Ik hou van Keizer
quote:Op maandag 6 november 2017 19:38 schreef Bugno het volgende:
[..]
"Heel lastig aan te geven. We starten eerst wel goed, nu 2 x niet. Moeten we het met de groep over hebben"
Kortom ik weet het niet.
“Diepgaande middenvelders. Maar die lopen dan de drukte in en dat is dan de kracht van Siem”
Ok.
“Dus ja, dat is niet dat het nu heel anders is, maar het is even lastig. Het is dat de ruimte dan even anders liggen. Tegen Willem II vonden we die ook en nu niet”
Ja, ja.
“Bij Utrecht gingen de backs af en toe door, bij Willem II gingen de middenvelders wel eens uit”
“Over het algemeen weten we gewoon hoe we dit uit moeten spelen en waar de ruimtes liggen”
“Hadden we meer gevaar uit moeten stichten, want op zich was de actie goed, maar dan , het directe gevaar moet je dan ehh, met de eindpass, was niet goed genoeg, maar die fase zaten we er goed op en dan zie je ook dat we de kracht nog hebben om een goal te maken”
Hoe gaat zo’n jongen daar dan mee om? “Ja, dat is natuurlijk moeilijk, iedereen wil graag een goal maken, dus dat is voor hem heel vervelend. Het vervelende voor ons is dat we elkaar na deze week 10 dagen niet zien en dat er een paar jongens alweer in het vliegtuig zitten.”
KJH bleef de hele wedstrijd op de bank
“ Ja in een normale situatie denk ik dat KJ daarbij hoort, maar we hadden Donny voor Siem. Ik had KJ daarbij kunnen zetten, maar dan waren we het overwicht op het middenveld dan kwijt waren geweest en ja, dan ehh, loop je helemaal tegen counters aan, dus je dacht “de opstelling blijft hetzelfde, de formatie blijft hetzelfde en we hadden genoeg spelers die ook een wedstrijd kunnen beslissen. Dus die keuze is gemaakt en niet voor Klaas, maar had ook een logische keuze kunnen zijn”
“Ja goed, we geven een ingooi weg en daar krijgen we een goal uit tegen. Dat is enorm slordig”
We hoeven nog niet te spreken van een inhaalrace?
“Euhm, nee, maar we moeten zorgen dat we ons eigen spel wel verbeteren, zodat we wedstrijden makkelijker kunnen winnen.”
KeizerGod
Haha ik schrok ook wakker.quote:Op maandag 14 november 2022 09:23 schreef Saekerhett het volgende:
Popupje net van Voetbalzone, blijkt het om Frank Wormuth te gaan van Groningen
Ik dacht hetzelfdequote:Op maandag 14 november 2022 09:23 schreef Saekerhett het volgende:
Popupje net van Voetbalzone, blijkt het om Frank Wormuth te gaan van Groningen
Dat is toch niet nieuw, dat spelers er min of meer bewust voor zorgen dat een trainer eruit vliegtquote:Op maandag 14 november 2022 09:26 schreef Houniet het volgende:
Interessante theorie van Van der Vaart in Studio Voetbal over werkweigering en sabotage tegen Schreuder.
Inderdaad. Frappant ook het contrast met de wedstrijd tegen Vitesse met een xG van 4.24 vs 0.67. Of ze nu meer kansen creëren dan de tegenstander of niet.... ze maken teveel fouten en geven simpelweg teveel goals weg. Statistieken vertellen op dit moment totaal niet het correcte verhaal van Ajax.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
xG 1,64 voor Emmen tegen 1,08 voor Ajax @:Ronald-Koeman . Een absolute wanprestatie.
Bij een pechwedstrijd tegen Vitesse waar er daadwerkelijk gewoon 5 open kansen in de 16 om zeep worden geholpen vind ik het nog enigszins acceptabel dat Schreuder er naar wijst. Maar gisteren was gewoon een aanfluiting.quote:Op maandag 14 november 2022 10:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Inderdaad. Frappant ook het contrast met de wedstrijd tegen Vitesse met een xG van 4.24 vs 0.67. Of ze nu meer kansen creëren dan de tegenstander of niet.... ze maken teveel fouten en geven simpelweg teveel goals weg. Statistieken vertellen op dit moment totaal niet het correcte verhaal van Ajax.
Nah denk toch dat het vooral Bergwijn is. En blind. Als zij nou mooi met Schreuder in de winter een andere werkgever zoeken dan ben ik tevredenquote:Op maandag 14 november 2022 09:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is toch niet nieuw, dat spelers er min of meer bewust voor zorgen dat een trainer eruit vliegt
Dat is ook de belangrijkste reden waarom het bestuur in moet grijpen in mijn ogen, je proeft aan alles dat er geen chemie meer is. Dus of je haalt de rotte appels uit de selectie en verkoopt ze, of je ontslaat de trainer. Nu heb ik het idee dat er niet zoals bij Arsenal of Man U maar 1 rotte appel is (Aubameyang en Ronaldo) maar dat er wel een stuk of 10, 15 zijn die van Schreuder af willen. Dan ben je snel klaar lijkt me...
Ik heb het idee dat vrijwel niemand van deze selectie hem serieus neemt.quote:Op maandag 14 november 2022 10:33 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Nah denk toch dat het vooral Bergwijn is. En blind. Als zij nou mooi met Schreuder in de winter een andere werkgever zoeken dan ben ik tevreden
Maar in de kern zijn de problemen hetzelfde in beide wedstrijden: een verstoorde relatie tussen spelers en trainer, teveel fouten en teveel tegengoals. Ongeacht de xG.quote:Op maandag 14 november 2022 10:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bij een pechwedstrijd tegen Vitesse waar er daadwerkelijk gewoon 5 open kansen in de 16 om zeep worden geholpen vind ik het nog enigszins acceptabel dat Schreuder er naar wijst. Maar gisteren was gewoon een aanfluiting.
Eens. En veel te veel weggeven inderdaad. Nou moet ik wel zeggen dat Ajax vorig seizoen de tweede seizoenshelft ook al wel meer op die lijn zat maar ze toen vaak nog nipt over de streep trok. Eigenlijk is het spel sinds januari dit jaar al matig.quote:Op maandag 14 november 2022 10:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Maar in de kern zijn de problemen hetzelfde in beide wedstrijden: een verstoorde relatie tussen spelers en trainer, teveel fouten en teveel tegengoals. Ongeacht de xG.
Ik heb hier zaterdag ook wel aan zitten denken hoor toen ik live zat te kijken wat er gebeurde in de 2e helft. Er is gewoon niemand die het team bij de hand wil/kan/durft te nemen.quote:Op maandag 14 november 2022 09:26 schreef Houniet het volgende:
Interessante theorie van Van der Vaart in Studio Voetbal over werkweigering en sabotage tegen Schreuder.
Tja het spel... Ze creëren aardig wat, al lijkt het dit jaar wat toevalliger en meer dankzij individuele kwaliteiten tot stand te komen dan vorig jaar.quote:Op maandag 14 november 2022 10:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Eens. En veel te veel weggeven inderdaad. Nou moet ik wel zeggen dat Ajax vorig seizoen de tweede seizoenshelft ook al wel meer op die lijn zat maar ze toen vaak nog nipt over de streep trok. Eigenlijk is het spel sinds januari dit jaar al matig.
Als je defensieve zekerheid wil zou je Van Wonderen moeten halenquote:Op maandag 14 november 2022 10:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tja het spel... Ze creëren aardig wat, al lijkt het dit jaar wat toevalliger en meer dankzij individuele kwaliteiten tot stand te komen dan vorig jaar.
Maar het open huis achterin is toch wel echt nieuw, vorig seizoen in het hele jaar 19 tegendoelpunten, nu al 17. Waarbij je ook nog eens een duidelijk negatieve trend ziet.
Ik blijf bij mijn mening dat je Slot deze zomer had moeten halen. Maar wat je nu zou moeten doen, geen idee.
Weer een ouderwetse kampioen met 72 punten straks.quote:Op maandag 14 november 2022 10:49 schreef Black-Death het volgende:
Als ik dus de berichten mag geloven voelt de directie (of het management) van Ajax zich ook deels verantwoordelijk voor de slechte start, vanwege het relatief laat verkopen van Antony en Martinez.
Tsja, dan gaan ze Schreuder er niet nu al uitgooien natuurlijk.. zonde
Overigens wordt de kampioen van 2022-2023 echt kampioen van de armoede, als je het mij vraagt
Je ziet gewoon dat zowel Ajax als PSV als Feyenoord behoorlijk instabiel zijn.quote:Op maandag 14 november 2022 11:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Weer een ouderwetse kampioen met 72 punten straks.Ik vind Feyenoord en PSV allebei ook vrij dramatisch, waarbij ik de individuele kwaliteit van PSV nog wel aardig in de buurt vind komen van Ajax. Maar Ruud maakt er daar ook een zooitje van.
Dat is wel het geluk van Schreuder, het PSV van Schmidt vorig seizoen was dit seizoen boven Ajax geëindigd.
Daarom zit hij er nog. We gaan het allemaal meemaken de komende weken. Hopelijk twee of drie goede aankopen.quote:Op maandag 14 november 2022 10:49 schreef Black-Death het volgende:
Als ik dus de berichten mag geloven voelt de directie (of het management) van Ajax zich ook deels verantwoordelijk voor de slechte start, vanwege het relatief laat verkopen van Antony en Martinez.
En met aanhouden Antony en Martinez he.quote:Op maandag 14 november 2022 11:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Je ziet gewoon dat zowel Ajax als PSV als Feyenoord behoorlijk instabiel zijn.
Met iets meer geluk (tegen Vitesse en Emmen) sta je bovenaan, maar door wat ballen op de lat/paal sta je 2e. Met goed voetbal zoals we onder Ten Hag soms zagen, sta je nu met 10 punten bovenaan.
Tegen Emmen vond ik er weinig pech bij zitten, je geeft daarbij veel te veel weg. Vitesse was inderdaad wel erg ongelukkig maar dan nog is het wel fucking Vitesse dat dit jaar gewoon degradatiekandidaat is. Het houdt echt niet over.quote:Op maandag 14 november 2022 11:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Met iets meer geluk (tegen Vitesse en Emmen) sta je bovenaan, maar door wat ballen op de lat/paal sta je 2e. Met goed voetbal zoals we onder Ten Hag soms zagen, sta je nu met 10 punten bovenaan.
Wat voor aankopen zouden we dan doen? Zijn er al geruchten over eventuele nieuwe spelers?quote:Op maandag 14 november 2022 11:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Daarom zit hij er nog. We gaan het allemaal meemaken de komende weken. Hopelijk twee of drie goede aankopen.
Martinez is half juli verkochtquote:Op maandag 14 november 2022 10:49 schreef Black-Death het volgende:
Overigens wordt de kampioen van 2022-2023 echt kampioen van de armoede, als je het mij vraagt
Geluk creëer je zelf. Een bal op de paal kun je pech noemen, maar het heeft ook te maken met scherpte. Bijvoorbeeld: Kudus schoot echt heel wild in, met een beetje rust was dat gewoon een goal.quote:Op maandag 14 november 2022 11:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Vreemd wel ja, toen geloofden ze er nog in maar denk dat dat vooral Napoli een grote domper is geweest en die twijfel zit nog steeds diep in de ploeg.quote:Op maandag 14 november 2022 11:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind het echt zwak om het op transfers van Martinez of Antony af te schuiven. Tuurlijk is het een gemis maar er is voor veel geld nieuwe spelers gekocht.
Ajax begon ook helemaal niet slecht dus er werd wel een bepaald niveau gehaald. Het is alleen daarna hard achteruit gegaan.
Toch houd ik me vast aan het feit dat ondanks er bij Ajax de pleuris is uitgebroken, we 2 de staan met drie punten achterstandquote:Op maandag 14 november 2022 11:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind het echt zwak om het op transfers van Martinez of Antony af te schuiven. Tuurlijk is het een gemis maar er is voor veel geld nieuwe spelers gekocht.
Ajax begon ook helemaal niet slecht dus er werd wel een bepaald niveau gehaald. Het is alleen daarna hard achteruit gegaan.
Als Schreuder blijft had ik liever 10 punten achterstand nu. Als ie ontslagen wordt is het geluk bij ongeluk dat we nog niets verloren hebben.quote:Op maandag 14 november 2022 11:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Toch houd ik me vast aan het feit dat ondanks er bij Ajax de pleuris is uitgebroken, we 2 de staan met drie punten achterstand.
Dat is sowieso een beetje hoe het nu in de media wordt gebracht. Ajax wilde al een jaar/anderhalf jaar Brobbey, wijndal en Bergwijn. Ook Overmars wilde hun al halen en eht werden als prima aankopen gezien.quote:Op maandag 14 november 2022 11:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Spelers als Bassey en de daarvoor betaalde transfersommen laten wel zien dat men dacht veel geld te moeten investeren wegens de CL, terwijl je normaal gesproken met slim scouten goedkopere spelers haalt en je hun waarde opwaardeert door ze te ontwikkelen. Of jeugdspelers. Nu dacht men die stap over te slaan door er geld tegenaan te gooien,quote:Op maandag 14 november 2022 12:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat is sowieso een beetje hoe het nu in de media wordt gebracht. Ajax wilde al een jaar/anderhalf jaar Brobbey, wijndal en Bergwijn. Ook Overmars wilde hun al halen en eht werden als prima aankopen gezien.
Nu halen Huntelaar en Hamsta ze daadwerkelijk binnen en wordt het door de media gezien als waardeloze aankopen, puur omdat Schreuder ze niet laat renderen.
Dat is altijd een beetje afwachten, qua punten zit de top 3 ongeveer net zo ver van elkaar als vorig seizoen alleen in andere volgorde, die 2e seizoenshelft wordt gewoon heel zwaar voor alle ploegen.quote:Op maandag 14 november 2022 10:49 schreef Black-Death het volgende:
Het is sowieso een zwaar seizoen voor alle clubs, zoveel wedstrijden achter elkaar en voor de topclubs ook nog eens veel Europees voetbal. De club die de meeste slechte wedstrijden toch weet te winnen wordt kampioen. Vanaf januari wordt het echt snullen en zullen er veel teams punten blijven verliezen, puur omdat je minimaal twee keer per week gaat spelen en veel aan het reizen bent.quote:Op maandag 14 november 2022 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is altijd een beetje afwachten, qua punten zit de top 3 ongeveer net zo ver van elkaar als vorig seizoen alleen in andere volgorde, die 2e seizoenshelft wordt gewoon heel zwaar voor alle ploegen.
We zitten nog niet eens helemaal op de helft en de ploeg die boven ons staat daar moeten we nog twee keer tegen spelen. Nog helemaal niks verloren dus. Daarom is het ook zo belangrijk om nu Schreuder te ontslaan en niet te wachten tot we verder zijn en het gat groter is.quote:Op maandag 14 november 2022 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is altijd een beetje afwachten, qua punten zit de top 3 ongeveer net zo ver van elkaar als vorig seizoen alleen in andere volgorde, die 2e seizoenshelft wordt gewoon heel zwaar voor alle ploegen.
Precies, je kan nu het seizoen nog redden door in te grijpen. Doe je dat niet, laat je waterhoofd maar aankloten, dan weet je tenminste zeker dat je in februari het kampioenschap al gedag kan zeggen.quote:Op maandag 14 november 2022 12:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
We zitten nog niet eens helemaal op de helft en de ploeg die boven ons staat daar moeten we nog twee keer tegen spelen. Nog helemaal niks verloren dus. Daarom is het ook zo belangrijk om nu Schreuder te ontslaan en niet te wachten tot we verder zijn en het gat groter is.
Ajax is dan ook een heerlijk doelwit, verder eens dat je dit niet alleen op Hamstra en Huntelaar kan schuiven, dit is nog deels door Overmars ingezet.quote:Op maandag 14 november 2022 12:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat is sowieso een beetje hoe het nu in de media wordt gebracht. Ajax wilde al een jaar/anderhalf jaar Brobbey, wijndal en Bergwijn. Ook Overmars wilde hun al halen en eht werden als prima aankopen gezien.
Nu halen Huntelaar en Hamsta ze daadwerkelijk binnen en wordt het door de media gezien als waardeloze aankopen, puur omdat Schreuder ze niet laat renderen.
Eens en als ze hem niet ontslaan moeten ze dat ook snel laten weten.quote:Op maandag 14 november 2022 12:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
We zitten nog niet eens helemaal op de helft en de ploeg die boven ons staat daar moeten we nog twee keer tegen spelen. Nog helemaal niks verloren dus. Daarom is het ook zo belangrijk om nu Schreuder te ontslaan en niet te wachten tot we verder zijn en het gat groter is.
Plus omdat je dan een soort van voorbereiding (weliswaar met een half team) hebt voor de tweede seizoenshelft. Het aller domste is om hem over 4 weken of na 1/2 wedstrijden na de winterstop te ontslaan.quote:Op maandag 14 november 2022 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens en als ze hem niet ontslaan moeten ze dat ook snel laten weten.
Weten we ook weer dat Kenhet een gevaarlijk dom mongooltje isquote:Op maandag 14 november 2022 07:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En Taylor natuurlijk met zijn vingertje omdat hij is 'doorgebroken' onder Schreuder. Onee, het vingertje was omdat Kobe Bryant dat ook deed, en dat vond hij hard.
Dom wel ja, als je de punten niet mee naar huis neemt.quote:Op maandag 14 november 2022 14:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weten we ook weer dat Kenhet een gevaarlijk dom mongooltje is
Thuis tegen Feyenoord is vlak na de winterstop. Zie het wel gebeuren dat ze Schreuder nu laten zitten, en na Feyenoord thuis ontslaan.quote:Op maandag 14 november 2022 12:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Plus omdat je dan een soort van voorbereiding (weliswaar met een half team) hebt voor de tweede seizoenshelft. Het aller domste is om hem over 4 weken of na 1/2 wedstrijden na de winterstop te ontslaan.
Dat zou echt het stomste zijn wat je kunt doen. Of je gebruikt deze 6 weken om schoon schip te maken of je accepteert dat je dit seizoen geen kampioen wordt met dit elftal en deze trainer.quote:Op maandag 14 november 2022 15:22 schreef papert het volgende:
[..]
Thuis tegen Feyenoord is vlak na de winterstop. Zie het wel gebeuren dat ze Schreuder nu laten zitten, en na Feyenoord thuis ontslaan.
Sar weet dat zijn eigen positie net zo wankel is als die van Schreuder.quote:Op maandag 14 november 2022 16:01 schreef Scorpie het volgende:
Van der Sar is natuurlijk ruggengraatloos.
Laat ze allebei maar opstappenquote:Op maandag 14 november 2022 16:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Sar weet dat zijn eigen positie net zo wankel is als die van Schreuder.
Nee dat is niet zo.quote:Op maandag 14 november 2022 16:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Sar weet dat zijn eigen positie net zo wankel is als die van Schreuder.
Denk ik idd ook niet.. zeker nu Overmars weg is, gaan ze Sar echt niet zo maar wegsturen..quote:
Wat voor afspraken?quote:Op maandag 14 november 2022 16:37 schreef Houniet het volgende:
Volgens VI is Ajax de afspraken richting Schreuder niet nagekomen.
Freek zit diep in het holletje van de lekkende kale clown. Geen enkele medelijden meequote:Op maandag 14 november 2022 16:37 schreef Houniet het volgende:
Ben nu aan het lezen.quote:
Ja, en er is 100M geďnvesteerd, dat vind ik nogal wat voor Nederland.quote:Op maandag 14 november 2022 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Over de selectie maar dan nog moet je in de eredivisie van iedereen winnen.
Dat bedoel ik, al is Martinez en Antony kwijtraken toch wel een aderlating alleen moet je dan niet voetballen alsof ze er nog zijn.quote:Op maandag 14 november 2022 16:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, en er is 100M geďnvesteerd, dat vind ik nogal wat voor Nederland.
Eigenlijk doet het er niet eens toe. Niet alles ligt aan Schreuder natuurlijk, dat is absoluut waar. Maar als de chemie gewoon volledig is uitgewerkt, moet je hem nu ontslaan.quote:Op maandag 14 november 2022 16:37 schreef Houniet het volgende:
Groot gelijk dan dat ze dat niet na komen. Als je ziet hoe er nu is geďnvesteerd...quote:Op maandag 14 november 2022 16:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
200 miljoen om te investeren ipv 100 miljoen.
[ afbeelding ]
Schreuder is de bron van VI en de T, dus die gaan hem nooit afvallen. Dus die moet je ook niet serieus nemen met berichtgeving rondom Schreuder. Het AD lijkt de enige goede bron voor dat nieuws.quote:Op maandag 14 november 2022 16:37 schreef Houniet het volgende:
Ik vind dat allemaal wel meevallen, dat hij ze nog niet aan het voetballen heeft gekregen is een ander verhaal.quote:Op maandag 14 november 2022 16:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Groot gelijk dan dat ze dat niet na komen. Als je ziet hoe er nu is geďnvesteerd...
Met de bedragen die er uit zijn gegeven aan vervangers van vertrokken spelers (die wel gemist worden, ja) zou het zelfs met figuren als Andries Jonker of Dirk Kut aan het roer redelijk moeten draaien.quote:Op maandag 14 november 2022 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dat allemaal wel meevallen, dat hij ze nog niet aan het voetballen heeft gekregen is een ander verhaal.
Dat jonkie uit Portugal en Lucca zien er uit als goede talenten met potentie, Bergwijn zit in een dipje maar was tot een maand geleden nog dik in orde, Brobbey is gewoon nog steeds een prima aankoop. Kaplan, Grillitsch en Ocampos te weinig van gezien. Dan blijven over Bassey die tegenvalt, maar zeker nog niet is afgeschreven en nog steeds vele malen beter is dan Perr Schuurs en Wijndal en Sanchez die idd gewoon tegenvallen (maar vleugelverdedigers vallen eigenlijk altijd tegen).quote:Op maandag 14 november 2022 16:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Groot gelijk dan dat ze dat niet na komen. Als je ziet hoe er nu is geďnvesteerd...
Nee, een elftal goed laten voetballen en spelers ontwikkelen is een vak apart. Men doet daar wel eens makkelijk over, maar het tegendeel is waar.quote:Op maandag 14 november 2022 17:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met de bedragen die er uit zijn gegeven aan vervangers van vertrokken spelers (die wel gemist worden, ja) zou het zelfs met figuren als Andries Jonker of Dirk Kut aan het roer redelijk moeten draaien.
Het is de Eredivisie. Voor Eredivisie-begrippen is er enorm veel geld uitgegeven aan nieuwe spelers.
quote:Op maandag 14 november 2022 18:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Nog altijd niet ontslagen
Officieel een parodie op een club
Ik haal hem zelf op met de brommerquote:Op maandag 14 november 2022 19:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Verweij pleit voor de terugkeer van Overmars. Vind ik niet eens zo'n gek idee. Heeft zijn straf meer dan gehad.
Afleiding voor het falen van Schreuder. De Telegraaf wil z'n lievelingetje niet afvallen. Stel dat Ten Hag zo had gepresteerd. Kan je je de koppen voorstellen?quote:Op maandag 14 november 2022 19:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Verweij pleit voor de terugkeer van Overmars. Vind ik niet eens zo'n gek idee. Heeft zijn straf meer dan gehad.
Blijft gewoon, hele club naar de klotenquote:Op maandag 14 november 2022 18:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Nog altijd niet ontslagen
Officieel een parodie op een club
Nee. Gewoon nee.quote:Op maandag 14 november 2022 20:06 schreef Wotte het volgende:
Als Alvarez vertrekt dan zou ik Kudus weleens op zes willen zien. Je mag me voor gek verklaren maar Kudus zou best wel eens goed op zes kunnen zijn. Snel, fel en kan een bal afpakken laat hij regelmatig zien op de andere helft van het veld. Hij is goed in de kleine ruimtes en balvast onder druk.
Kudus kan niet op het middenveld dat ziet werkelijk iedereen.quote:Op maandag 14 november 2022 20:06 schreef Wotte het volgende:
Als Alvarez vertrekt dan zou ik Kudus weleens op zes willen zien. Je mag me voor gek verklaren maar Kudus zou best wel eens goed op zes kunnen zijn. Snel, fel en kan een bal afpakken laat hij regelmatig zien op de andere helft van het veld. Hij is goed in de kleine ruimtes en balvast onder druk.
Goede argumenten zeg. Als je kijkt naar zijn kwaliteiten zou hij best weleens in een vrije rol voor de verdediging uit de voeten kunnen. Beetje ala schöne toentertijd.quote:
Het is ook geen spits. Wat is hij dan volgens jou? Althans ik neem aan dat je een 10 onder het middenveld schaart.quote:Op maandag 14 november 2022 20:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kudus kan niet op het middenveld dat ziet werkelijk iedereen.
Hij is een middenvelder.quote:Op maandag 14 november 2022 20:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is ook geen spits. Wat is hij dan volgens jou? Althans ik neem aan dat je een 10 onder het middenveld schaart.
Vind dit zo pijnlijke he.quote:Alfred Schreuder lijkt zijn baan als trainer van Ajax tijdens de WK-onderbreking te behouden, zo stelt Mike Verweij. De journalist van De Telegraaf denkt dat de wanprestatie van de Amsterdammers op bezoek bij FC Emmen (3-3) Schreuder niet de kop zal kosten, ook vanwege de misstap van PSV tegen AZ (0-1 verlies). "Ajax zit in de diepste sportieve crisis in vijf jaar, maar gaat de WK-break in boven PSV op de ranglijst", constateert Verweij in Kick-off.
"De positie van Schreuder is houdbaar volgens Ajax", weet de journalist. "Dat heeft, denk ik, ook heel erg met de uitslag van PSV - AZ te maken. Dat zorgt voor rust." Toch zit Schreuder niet stevig in het zadel. "Als je puur naar het voetbal kijkt, is er heel veel aan de hand in Amsterdam. Een aantal factoren zijn heel erg in het voordeel. Dat is dus de uitslag van PSV en er is ook een aantal mensen binnen Ajax dat zich verantwoordelijk voelt voor de selectie die ze Schreuder in de maag hebben gesplitst, hoewel hij daar zelf ook een hand in heeft gehad."
Het artikel gaat verder onder de video
Schreuder ziet nog perspectief: ‘Het publiek bleef erachter staan’
Ajax wist na de pijnlijke verliespartij tegen directe concurrent PSV (1-2) zich niet te revancheren.
Play VideoMeer videos
Verweij vindt het opvallend dat bij Ajax sprake is van crisis, terwijl er bij PSV met exact evenveel behaalde punten in de Eredivisie intern rust heerst. Valentijn Driessen vindt dat Ruud van Nistelrooij daar voor een deel ook zelf voor zorgde. "De opstellingen zijn logischer", aldus Driessen. "Daar wordt niet continu gewisseld. Bij Ajax is het maar wisselen, wisselen en wisselen. Het is gemeengoed geworden in de Johan Cruijff ArenA en dat komt het bouwen van een elftal niet ten goede. We leven nu mid-november en dan moet je elftal er ongeveer wel staan."
Ajax gaf zaterdag tegen Emmen na rust een 1-3 voorsprong uit handen. "De tweede helft was echt Ajax-onwaardig", oordeelt Verweij, die vindt dat Schreuder in de steek gelaten werd door zijn eigen spelers. "Het leek soms wel op sabotage... de manier waarop Daley Blind na rust inviel was bijvoorbeeld beneden al peil. Nu weet ik wel dat er veel internationals op het veld stonden die in aanloop naar het WK toch net even een voet terugtrokken. Je wil op dat kunstgras niet geblesseerd raken."
Andries was prima bij Telstar.quote:Op maandag 14 november 2022 17:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met de bedragen die er uit zijn gegeven aan vervangers van vertrokken spelers (die wel gemist worden, ja) zou het zelfs met figuren als Andries Jonker of Dirk Kut aan het roer redelijk moeten draaien.
Het is de Eredivisie. Voor Eredivisie-begrippen is er enorm veel geld uitgegeven aan nieuwe spelers.
Told you so, Schreuder gaat nergensssss heen....En terecht. En die muiterij/werkweigering in de wedstrijd zaterdag zag ik ook niet, dat is alleen maar weer framing van de media en het lult elkaar maar na.quote:
Als je doelt op de trainer de laan uit sturen: oneens.quote:Op dinsdag 15 november 2022 01:38 schreef Mani89 het volgende:
Helaas zijn er geen sterke persoonlijkheden in de top van Ajax over die durven om een knoop door te hakken. RIP.
quote:Op dinsdag 15 november 2022 06:52 schreef Scorpie het volgende:
Mensen die schreuder willen laten zitten zijn uit op de vernietiging van de club en het voetbal waar we de afgelopen jaren voor hebben gestaan.
Dat klopt en ik schaar mij hier zeker onder, maar ik ben wel voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 15 november 2022 06:52 schreef Scorpie het volgende:
Mensen die schreuder willen laten zitten zijn uit op de vernietiging van de club en het voetbal waar we de afgelopen jaren voor hebben gestaan.
Daarom snap ik jouw motivatiequote:Op dinsdag 15 november 2022 08:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat klopt en ik schaar mij hier zeker onder, maar ik ben wel voor Feyenoord.
Ik kom er tenminste eerlijk voor uit.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2022 06:52 schreef Scorpie het volgende:
Peter Boszquote:Op dinsdag 15 november 2022 08:09 schreef Caland het volgende:
Als je hem nu ontslaat wil je wel zeker weten dat er een goed alternatief voorhanden is, dus ik snap wel dat het niet zo'n vaart loopt.
quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:03 schreef onlogisch het volgende:
Eigenlijk is de enige user die het allemaal goed zag @:Shreyas
Die roept al maanden 40-45 jaar dat het compleet kut is.
Tweede plek en drie punten achterstandquote:
Qua ranglijst dus vrij weinig aan de hand, nog niet eens op de helft van het seizoen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tweede plek en drie punten achterstand.
Cijfers zijn cijfersquote:Op dinsdag 15 november 2022 09:11 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Qua ranglijst dus vrij weinig aan de hand, nog niet eens op de helft van het seizoen.
Maar da's scorebordjournalistiek
We hebben inderdaad wel boven onze stand geleefd, hoewel je toch een leuke CL Poulefase mag verwachten met deze investeringen. En 3-3 tegen Emmen is natuurlijk schandaligquote:Op dinsdag 15 november 2022 09:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Cijfers zijn cijfers. Maar oke, de nederlagen in Europa zijn lastig te verwerken maar we hebben boven ons stand geleefd de laatste jaren. We zijn verwend geraakt.
De punten vind ik ook niet zo'n probleem en in deze poule 3e is vrij logisch en ik vraag me af of het Ajax van vorig jaar wel 2e was geworden maar het gaat om de manier waarop, helemaal weggetikt worden door Napoli en een 1-3 voorsprong tegen Emmen weggeven kan gewoon niet.quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Cijfers zijn cijfers. Maar oke, de nederlagen in Europa zijn lastig te verwerken maar we hebben boven ons stand geleefd de laatste jaren. We zijn verwend geraakt.
Hoezo boven onze standquote:Op dinsdag 15 november 2022 09:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Finale EL, halve finale CL... is voor een Nederlandse club wel enigszin boven de stand.quote:
Ken je het verleden van Ajax wel ?quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:24 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Finale EL, halve finale CL... is voor een Nederlandse club wel enigszin boven de stand.
Weet je dat de wereld veranderd is? En NL daarin niet kan aanhaken, ook Ajax niet?quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je het verleden van Ajax wel ?
Ken je de ontwikkelingen in het mondiale / Europese voetbal wel?quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je het verleden van Ajax wel ?
Dat kan wel zo zijn, maar dat betekent niet dat we de lat zo laag leggen dat je er overheen kan rollen. Nog even en we zijn blij met een 2e plek.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je dat de wereld veranderd is? En NL daarin niet kan aanhaken, ook Ajax niet?
Wat ik zeg gaat over Europa, in NL moet je jaarlijks kampioen worden.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:37 schreef manny het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar dat betekent niet dat we de lat zo laag leggen dat je er overheen kan rollen. Nog even en we zijn blij met een 2e plek.
Daar erger ik me ook wel aan bij Schreuder in z'n interviews, het is net of hij jong Ajax of erger een jeugdteam onder z'n hoede heeft met "ik heb goeie dingen gezien" tegen middenmoters of nog lager terwijl je die gewoon nog op je slechtste dag af moet maken.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:37 schreef manny het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar dat betekent niet dat we de lat zo laag leggen dat je er overheen kan rollen. Nog even en we zijn blij met een 2e plek.
Die gaan niet komen....quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:09 schreef Rode_Wijn het volgende:
Waar blijven de pushberichten jongens
Ach volgens sommige users zijn we verwend geraakt afgelopen jaren 😂quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar erger ik me ook wel aan bij Schreuder in z'n interviews, het is net of hij jong Ajax of erger een jeugdteam onder z'n hoede heeft met "ik heb goeie dingen gezien" tegen middenmoters of nog lager terwijl je die gewoon nog op je slechtste dag af moet maken.
Nou niet per se verwend, maar we moeten ook weer niet gaan verwachten dat we wel even elk jaar halve finale CL halen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach volgens sommige users zijn we verwend geraakt afgelopen jaren 😂
Frans Hoek zit aan de noten.quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:03 schreef Tarado het volgende:
Zag net een statistiek vergelijking van Pasveer:
Vorig seizoen 12 goals tegen van 20 expected goals.
Dit seizoen 33 goals tegen van 25 expected goals.
En rugnummer 1 in Qatar
Misschien enkel een pushbericht dat Alfred gewoon aanblijft en er versterkingen komen.....nothing to see here.quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:09 schreef Rode_Wijn het volgende:
Waar blijven de pushberichten jongens
Denk het ook, probleem is dat je 11 spelers op het WK hebt dus echt super veel haast is er ook niet mochten ze toch besluiten hem te laten gaan.quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien enkel een pushbericht dat Alfred gewoon aanblijft en er versterkingen komen.....nothing to see here.
Ja, dat is dan misschien zijn niveau. Bij de dames doet 'ie het misschien ook wel goed.quote:Op maandag 14 november 2022 23:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Andries was prima bij Telstar.
Denk dat er ook wel een kans is dat ze pas in de voorbereiding van de tweede seizoenshelft de conclusie trekken dat er 'geen chemie meer is' maar dat ze zich al rustig oriënteren op een nieuwe trainer. Als ze nu Schreuder eruit donderen gaat direct alle aandacht uit naar zijn opvolger terwijl dit misschien niet het beste moment er voor is (zeker omdat er geen logische vervanger voor handen is)quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk het ook, probleem is dat je 11 spelers op het WK hebt dus echt super veel haast is er ook niet mochten ze toch besluiten hem te laten gaan.
Er zijn natuurlijk meerdere mensen die het zagen, maar niet iedereen is even objectief. Daar komt bij dat als je te negatief over Ajax praat je al snel neergezet wordt als ''act'', hoewel ik me daar niets van aantrek zijn er misschien wel andere die zich dan niet kritisch durven uit te laten over Ajax.quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:03 schreef onlogisch het volgende:
Eigenlijk is de enige user die het allemaal goed zag @:Shreyas
Die roept al maanden dat het compleet kut is.
Was indd een goede analyse. Ze hadden het ook over hoe vd Sar geen verantwoordelijkheid toont en hoe dramatisch hij functioneert als directeur. En dan heb je ook nog H2quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:02 schreef freaky40 het volgende:
Ik kon me wel vinden in de uitspraken van Kale & Kokkie, ze zijn nu allemaal naar dat WK en er is niets uitgesproken dus je weet helemaal niet waar je aan toe bent en of de spelers nog wel door willen met hem. Dat lijkt me essentieel. Dus als ze straks weer terug zijn is er nog niets opgelost en dan staat NEC al weer op het programma.
Had vorig jaar even een midlife crisis opwelling.quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:03 schreef Tarado het volgende:
En rugnummer 1 in Qatar
Natuurlijk nog een goede kans dat hij voortijdig zijn heup breekt.quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:03 schreef Tarado het volgende:
En rugnummer 1 in Qatar
Genottelijkquote:
Nee hoor zelfs een kapotte klok staat 2 keer per dag goed. Blijf vooral nog meer onzin posten dan kun je vast nog een keer zeggen dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk meerdere mensen die het zagen, maar niet iedereen is even objectief. Daar komt bij dat als je te negatief over Ajax praat je al snel neergezet wordt als ''act'', hoewel ik me daar niets van aantrek zijn er misschien wel andere die zich dan niet kritisch durven uit te laten over Ajax.
Wat betreft deze user: eensquote:Op woensdag 16 november 2022 01:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor zelfs een kapotte klok staat 2 keer per dag goed. Blijf vooral nog meer onzin posten dan kun je vast nog een keer zeggen dat je gelijk hebt.
Ajax kan er anders op dit moment helemaal niks meer van. Zo eerlijk moeten we wel zijn.quote:Op woensdag 16 november 2022 06:32 schreef manny het volgende:
[..]
Wat betreft deze user: eens
Dat neemt niet weg dat het belangrijk is kritisch te zijn wanneer het goed gaat, en nu op dit moment niet te doen alsof Ajax er helemaal niets meer van kan. Een beetje nuance kan geen kwaad.
En toch 2de met drie punten achterstand, wat een armoede.quote:Op woensdag 16 november 2022 06:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ajax kan er anders op dit moment helemaal niks meer van. Zo eerlijk moeten we wel zijn.
Nee, na een verliespartij in de beker tegen Den Boschquote:Op woensdag 16 november 2022 10:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ziet er dus naar uit dat Schreuder gewoon aan mag blijven.
En dan ontslag na Feyenoord - Ajax
Wanneer is dat ?quote:Op woensdag 16 november 2022 10:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ziet er dus naar uit dat Schreuder gewoon aan mag blijven.
En dan ontslag na Feyenoord - Ajax
We gaan er daar zo hard af he... ik sluit zelfs zo'n 6-2 als een paar jaar geleden niet uitquote:
Zul je zien dat we dan met 0-3 winnen en Schreuder (shredder) lekker mag blijven..quote:Op woensdag 16 november 2022 11:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We gaan er daar zo hard af he... ik sluit zelfs zo'n 6-2 als een paar jaar geleden niet uit
@Sebbeszweet zeg hier eens wat vanquote:
Inderdaad.. een kolkende Kuip en Feyenoord is met name mentaal momenteel echt in uitstekende vorm.quote:Op woensdag 16 november 2022 11:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We gaan er daar zo hard af he... ik sluit zelfs zo'n 6-2 als een paar jaar geleden niet uit
De Ajacieden komen als wereldkampioenen terug van het WK.quote:Op woensdag 16 november 2022 11:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Inderdaad.. een kolkende Kuip en Feyenoord is met name mentaal momenteel echt in uitstekende vorm.
En PSVers?quote:Op woensdag 16 november 2022 11:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Ajacieden komen als wereldkampioenen terug van het WK.
Pareltje hoor @Ronald-Koemanquote:Op woensdag 16 november 2022 11:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Zul je zien dat we dan met 0-3 winnen en Schreuder (shredder) lekker mag blijven..
En dan te bedenken dat ze die eigenlijk wilden kopen.quote:Op woensdag 16 november 2022 11:51 schreef Black-Death het volgende:
Ocampos (....) schijnt in de winter weer terug te gaan naar Sevilla.
Ja bizar. Toch wel een goede actie van de RVC geweestquote:Op woensdag 16 november 2022 11:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze die eigenlijk wilden kopen.
We maken er echt geen 2 in die wedstrijd hoor. Mag blij zijn als het geen 5-0 wordtquote:Op woensdag 16 november 2022 11:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat heeft de uitstekende vorm op dit moment te maken met een wedstrijd over ruim 2 maanden?quote:Op woensdag 16 november 2022 11:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Inderdaad.. een kolkende Kuip en Feyenoord is met name mentaal momenteel echt in uitstekende vorm.
Het Ajaxtopic bibbert bij de gedachte aan Feyenoord uit.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:28 schreef Caland het volgende:
Het lijkt wel of ik hier in het PSV-topic zit. Kampioen indekken.
Haha, user @Malavita is 12.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:49 schreef Malavita het volgende:
Kakkerlakken die naast hun schoenen lopen, het kan verkeren.
Alles, want ze gaan als koploper nu de winterstop tegemoet en blijven als selectie vrijwel volledig samen de komende 8 weken. Ideaal scenario voor Slot.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat heeft de uitstekende vorm op dit moment te maken met een wedstrijd over ruim 2 maanden?
Toen werd Ajax gewoon kampioen hoor, je druk maken om Feyenoord, die winnen zelden van Ajax, ook al zijn ze beter en de vraag is of ze dat op het juiste moment zijn.quote:Op woensdag 16 november 2022 11:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 november 2022 12:49 schreef Malavita het volgende:
Kakkerlakken die naast hun schoenen lopen, het kan verkeren.
quote:
Meestal als Ajax van Feyenoord wint komt dat totaal onverwachts en is er sprake van onderschatting van jullie kant of doet het er niet toe gezien de ranglijst, ik maak me in elk geval totaal geen illusies.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen werd Ajax gewoon kampioen hoor, je druk maken om Feyenoord, die winnen zelden van Ajax, ook al zijn ze beter en de vraag is of ze dat op het juiste moment zijn.
Andersom bedoel je? Het kan uiteraard gebeuren maar door de jaren heen is het 9 van de 10 keer dat Ajax wint.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Meestal als Ajax van Feyenoord wint komt dat totaal onverwachts en is er sprake van onderschatting van jullie kant of doet het er niet toe gezien de ranglijst, ik maak me in elk geval totaal geen illusies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |