Jij vindt Bassey of Ocampos wel aardig gescout?quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon alleen Schreuder. Volledig op zijn conto.
Bassey gaat gewoon mee met niveau van de rest. Zo slecht vind ik hem niet. Ocampos heb ik regelmatig zien spelen bij Sevilla. Ik vind het een hele goede speler. Het verbaast me ergens dat hij nu totaal niet aan bak komt. Dan weet ik niet hoe hij gescout is of Schreuder niet snapt hoe hij hem moet gebruiken.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:45 schreef Devolder het volgende:
[..]
Jij vindt Bassey of Ocampos wel aardig gescout?
Ajax heeft geluk dat het WK eraan komt, heb je zo meer dan een maand om weer helemaal nieuw te beginnen (als Schreuder wordt ontslagen).quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:44 schreef freaky40 het volgende:
Ben blij dat het er op zit. Na het WK en de winterstop met een vernieuwd Ajax op naar de landstitel en zover mogelijk geraken in de EL.
ja maar iedereen zit op het wkquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ajax heeft geluk dat het WK eraan komt, heb je zo meer dan een maand om weer helemaal nieuw te beginnen (als Schreuder wordt ontslagen).
Ja, met Litmanen, Kluivert, Rijkaard en Davids ook.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:53 schreef Scrummie het volgende:
Met Antony, Haller en Martinez hadden jullie er veel beter voorgestaan. #H2Out
ja maar we hebben niemand die kan zoeken naar een trainerquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zoeken naar nieuwe coach bedoel ik dan, meer intern
ik vind die toch wel over the hillquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, met Litmanen, Kluivert, Rijkaard en Davids ook.
Is dit het account van Schreuder op FOK!?quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bassey gaat gewoon mee met niveau van de rest. Zo slecht vind ik hem niet.
Neuh, de inkomende transfers zijn ook erg matig.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon alleen Schreuder. Volledig op zijn conto.
Er zijn twee manieren om daarnaar te kijken: de spelers zijn matig of het systeem waarin ze moeten voetballen past niet bij ze.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, de inkomende transfers zijn ook erg matig.
En dat is toch echt Huntelaar en Hamstra.
Ocampos? Wijndal? Sanchez?quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er zijn twee manieren om daarnaar te kijken: de spelers zijn matig of het systeem waarin ze moeten voetballen past niet bij ze.
Ik neig met deze totaaldebiel aan het roer toch eerder voor het tweede.
die zijn toch niet door se strot geduwd bij schreuder?quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ook, zo'n Bassey begon gewoon goed.. maar is het nu totaal kwijt. Zelfde voor Bergwijn... en eigenlijk iedereen wel..quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er zijn twee manieren om daarnaar te kijken: de spelers zijn matig of het systeem waarin ze moeten voetballen past niet bij ze.
Ik neig met deze totaaldebiel aan het roer toch eerder voor het tweede.
Snap ook niet dat je van die spelers die altijd wat schwung brengen niet gewoon 25-30 minuten mee laat doen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:49 schreef Saekerhett het volgende:
Bassey, Ocampos, Grillitsch, die voegen echt helemaal geen fuck toe. De enige waar ik nog een beetje vertrouwen in heb is Conceicao, die heeft tenminste dreiging. Maar goed, die moet volgens waterhoofd nog rijpen bij Jong Ajax
Blind, Tadic, Klaassen komen nu ook totaal niet uit de verf terwijl ze vorig jaar bewierookt werden.quote:
Bassey begon gewoon prima. EL finalist. Ocampos heeft gewoon veel gespeeld bij Sevilla en ook EL gewonnen. Ik weiger te geloven dat ze er niets van kunnen. De trainer gebruikt ze niet goed.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, die zijn ook matig op zijn best.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Blind, Tadic, Klaassen komen nu ook totaal niet uit de verf terwijl ze vorig jaar bewierookt werden.
Zijn die dan opeens het voetballen verleerd of worden ze misschien niet in hun kracht gezet ? Ik noem een Tadic op rechts, dat zijn toch geen voorbeelden van iemand op zijn positie laten spelen.
Correct. 2 maanden, wat een luxe voor een tussentijdse trainerswissel.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar als er een moment is om iemand er uit te flikkeren is het toch nu? Lang de tijd om orde op zaken te stellen.
Maar dat weiger ik dus te geloven, dat het hele team dan maar bagger is. Het kan toch niet zo zijn dat we “opeens” 18 brandhoutspelers hebben?quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, die zijn ook matig op zijn best.
En de aankopen voegen daar niets aan toe.
Het hele team is bagger, de rare posities en het domme gewissel helpen volledig niet. Schreuder mag van mij ook weg.
Alleen mogen dan Huntelaar en Hamstra ook weg, die zijn hier even goed verantwoordelijk voor.
Maurice Steijn van Sparta lijkt me wel een goede opvolger!quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar als er een moment is om iemand er uit te flikkeren is het toch nu? Lang de tijd om orde op zaken te stellen.
De basis van het team van vorig jaar is weg. Er mist een hoop.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar dat weiger ik dus te geloven, dat het hele team dan maar bagger is. Het kan toch niet zo zijn dat we “opeens” 18 brandhoutspelers hebben?
Die mag de ME met de wapenstok zo hard mogelijk wegslaan.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:10 schreef Tjacka het volgende:
ik verwacht serieus wel bus op wachten of iets in die trant vanavond
aangezien veel jongens van de nieuwe garde zich graag willen bewijzen
Eigenlijk is alles verpest door Overmars zijn Pielemans. Ik zeg terughalen! Maar dat is een gepasseerd station helaas.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, die zijn ook matig op zijn best.
En de aankopen voegen daar niets aan toe.
Het hele team is bagger, de rare posities en het domme gewissel helpen volledig niet. Schreuder mag van mij ook weg.
Alleen mogen dan Huntelaar en Hamstra ook weg, die zijn hier even goed verantwoordelijk voor.
Terwijl die er bij elke moeilijke wedstrijd doorheen zakt.quote:
oke stoerquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die mag de ME met de wapenstok zo hard mogelijk wegslaan.
En bij iedereen met een capuchon op eerst mikken op het hoofd.
En terecht. Blijkbaar is het bestuur blind en moeten supporters eens even goed laten zien wat er mis is met de club.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:10 schreef Tjacka het volgende:
ik verwacht serieus wel bus op wachten of iets in die trant vanavond
aangezien veel jongens van de nieuwe garde zich graag willen bewijzen
Bassey kan op termijn nog echt wel wat worden, die is alleen nu nog veel te onrustig. Waarschijnlijk mede veroorzaakt door de opdracht waarmee hij door Schreuder het veld wordt ingestuurd.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:45 schreef Devolder het volgende:
[..]
Jij vindt Bassey of Ocampos wel aardig gescout?
Ik heb Taylor niet eens een keer goede actie zien maken bij een topwedstrijd de afgelopen maanden, dus als er een speler is die helemaal zijn mening voor zich moet houden is hij het wel.quote:
Neequote:Op zaterdag 12 november 2022 21:21 schreef Tjacka het volgende:
had van die 100 miljoen die wijven allemaal 1 miljoen gegeven waarvoor hij een foto gestuurd heeft en haal Overmars terug
quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:21 schreef Tjacka het volgende:
had van die 100 miljoen die wijven allemaal 1 miljoen gegeven waarvoor hij een foto gestuurd heeft en haal Overmars terug
Hij heeft de draaicirkel van een vrachtschip en geen opbouw kwaliteiten. Het kan best wat zijn voor een Engelse laagvlieger, maar hij gaat nooit geschikt zijn voor de Ajax-speelstijl.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bassey kan op termijn nog echt wel wat worden, die is alleen nu nog veel te onrustig. Waarschijnlijk mede veroorzaakt door de opdracht waarmee hij door Schreuder het veld wordt ingestuurd.
Ohquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
xG 1,64 voor Emmen tegen 1,08 voor Ajax @:Ronald-Koeman . Een absolute wanprestatie.
Met een coach die een systeem kan hanteren bedoel je. Hoeft niet eens een geweldige coach te zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Met een goede coach had je PSV na vanavond op 10 punten gezet
Dit is exact dezelfde Schreuder als in zijn Twentetijd.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die apathische houding bij interviews van Schreuder begint ook irritant te worden. Nul beleving, nergens laten zien dat je de urgentie ziet, uitbraken van cliches. Die 7 minuten durende rant is het definitieve einde geworden, toen was ie niet alleen de selectie al kwijt maar ook de rest van het publiek.
Zijn aanstelling heb ik dan ook nooit begrepen. Overigens niet alleen vanwege zijn presenteren. Dat was ook niet ten Hag zijn sterke kant. Maar wel een topsportmentaliteit.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit is exact dezelfde Schreuder als in zijn Twentetijd.
'Ik heb met vrienden een film gekeken, The Redeem Team met Kobe Bryant. Hij deed dat gebaar in de film, dus we spraken af dat ik het ook zou doen als ik scoorde.'quote:
Het is gewoon een wat fletse en kleurloze man, iemand waar je na 1 of 2 verhaaltjes in de kleedkamer bij denkt: Lul maar raak, maar ik geloof het verder wel.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zijn aanstelling heb ik dan ook nooit begrepen.
heeft hij dit gezegdquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
'Ik heb met vrienden een film gekeken, The Redeem Team met Kobe Bryant. Hij deed dat gebaar in de film, dus we spraken af dat ik het ook zou doen als ik scoorde.'
ten Hag is een gekkie, maar wel een leuk gekkie. zou liever ten Hag in mijn vriendengroep hebben dan Alfred keizer.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is gewoon een wat fletse en kleurloze man, iemand waar je na 1 of 2 verhaaltjes in de kleedkamer bij denkt: Lul maar raak, maar ik geloof het verder wel.
Ten Hag was ook een aparte vent maar had wel meer charisma en iets eigens.
Vonden we allemaal heel hard dat ie dat deed.quote:
Ten Hag is een absolute vakman, dat gaat bij Man U ook wel goed komen...quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is gewoon een wat fletse en kleurloze man, iemand waar je na 1 of 2 verhaaltjes in de kleedkamer bij denkt: Lul maar raak, maar ik geloof het verder wel.
Ten Hag was ook een aparte vent maar had wel meer charisma en iets eigens.
Inderdaad een vakman ja maar ondanks zijn rare dialect ook wel een vent waar ik sneller iets van zou aannemen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ten Hag is een absolute vakman, dat gaat bij Man U ook wel goed komen...
quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die apathische houding bij interviews van Schreuder begint ook irritant te worden. Nul beleving, nergens laten zien dat je de urgentie ziet, uitbraken van cliches. Die 7 minuten durende rant is het definitieve einde geworden, toen was ie niet alleen de selectie al kwijt maar ook de rest van het publiek.
Meestal eindigen mensen die Bryant willen nadoen als verliezersquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vonden we allemaal heel hard dat ie dat deed.
Zie filmpje:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)na-goals-tegen-emmen
Hopen dat Feyenoord er geen transfersom voor betaalt.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Meestal eindigen mensen die Bryant willen nadoen als verliezers
Wie willen we wel?quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Als we morgenvroeg geen pushbericht krijgen met ontslag Schreuder wil je gewoon geen kampioen worden
Doe maar Bosz, toevallig daarstraks nog eens opgezocht. Die kreeg met name in Europa veel goals tegen, maar in de competitie maar 23, net zoveel als PSV en minder dan Feyenoord. Daar zit in ieder geval een visie achter, ondanks de kwetsbaarheden in de omschakeling.quote:
Nouja dat dus.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ten Hag is een gekkie, maar wel een leuk gekkie. zou liever ten Hag in mijn vriendengroep hebben dan Alfred keizer.
Danny Buijs geselecteerd.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:47 schreef Malavita het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt.nl/trainer/verfuegbaretrainer/statistik
Kies maar
quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Danny Buys geselecteerd.
Nogal jaquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schreuder heeft echt nul zelfreflectie. Het ligt vandaag weer eens aan de spelers.
Klinsmannquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:47 schreef Malavita het volgende:
[..]
Kies maar
Deze groep wel een Magath gegundquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:47 schreef Malavita het volgende:
[..]
Kies maar
gerardgodquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:47 schreef Malavita het volgende:
[..]
Kies maar
In ieder geval niet verloren van Vitesse en FC Emmen, dat is ook ietsquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:32 schreef koffiekoekjes het volgende:
Ik zie toch wel weer goede dingen hoor.
Toch weer 3 keer gescoord, wisselen gaat tegenwoordig ook vlotter. Ik zie een stijgende lijn. Misschien dat we dit jaar playoffs kunnen spelen in de eredivisie? Toch weer een paar extra wedstrijden om te genieten van ons aller Ajax.
Jaquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is hij Ajacied of gewoon iemand uit een ander clubtopic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |