Maken makkelijk meerdere doelpuntenquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:07 schreef DeeBee het volgende:
Dit gaat nog fout.
'Alles zat ook mee bij Emmen'
'Normaal valt zo'n 3-3 nooit'
'Jongens hadden de afleiding van de WK selectie'
'opeens'quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:10 schreef KingRoland het volgende:
Waarom gaat het opeens zo mokerslecht jezus zeg
ik heb een nieuwe bijnaam voor hemquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:15 schreef TjjWester het volgende:
Hebben we nu echt niks op de bank zitten voor pasveer??
“Maar we kunnen niks beters halen dan Schreuder”quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:05 schreef Landgeld het volgende:
Het is fucking Emmen.
Hoe snel zijn we afgedaald na de Europese hoogtijdagen. Bizar.
Neequote:Op zaterdag 12 november 2022 20:15 schreef TjjWester het volgende:
Hebben we nu echt niks op de bank zitten voor pasveer??
Wie zei dat?quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
“Maar we kunnen niks beters halen dan Schreuder”
quote:
Er zijn dus blijkbaar geen betere trainers te vinden behalve Louisquote:Op zaterdag 12 november 2022 19:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Van de regen in de drup. Misschien als Koning Louis het wil doen kunnen we een klein beetje verbetering gaan zien.
Jij zei anders dat Schreuder het deze wedstrijd “zeer goed doet”quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De stemmetjes in Scorpie's hoofd.
Dit. Totale afgang.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:24 schreef Tjacka het volgende:
hahahaahah verdedigende zekerheid tegen fc emmen
Dan haal je dus Berghuis eruit tegen FC Emmen omdat je bang bent voor een tegendoelpunt.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:24 schreef Tjacka het volgende:
hahahaahah verdedigende zekerheid tegen fc emmen
Dit hele elftal speelt toch dramatisch ? Allemaal zonder zelfvertrouwen en zonder vastigheden.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:26 schreef PicoMMP het volgende:
Hoe kunnen mensen Wijndal nou nog verdedigen? Die kan er echt helemaal niks van.
Dat was ik niet. Misschien ook weer 1 van die stemmetjes?quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij zei anders dat Schreuder het deze wedstrijd “zeer goed doet”![]()
Dus neem maar even plaats op het bankje, jij bent af.
Neuh, zelfs bij een nederlaag zie ik het niet gebeurenquote:
Lood om oud ijzerquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beter dan kansloos verliezen van cambuur.
Die mensen waarover je het hebt durven zelfs niks te doenquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Mensen die denken dat dit kansloze bestuur gaat ingrijpen zijn ook ietwat naïef .
Vooruit, I stand corrected.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat was ik niet. Misschien ook weer 1 van die stemmetjes?
Viesmadquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beter dan kansloos verliezen van cambuur.
Als hij zichzelf serieus neemt, stapt hij zelf op.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als Ajax zichzelf een beetje serieus neemt moet je hem toch nu wel ontslaan?
Je kan Hamstra of Edje de snuiver niet serieus nemen dus neequote:Op zaterdag 12 november 2022 20:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als Ajax zichzelf een beetje serieus neemt moet je hem toch nu wel ontslaan?
Hij heeft dit altijd al geroepenquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:37 schreef koffiekoekjes het volgende:
Hopelijk kan @:Shreyas nog een vermoeiende analyse geven straks
Ditquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:38 schreef Saekerhett het volgende:
Zo, dat was de laatste wedstrijd van waterhoofd, tot nooit meer ziens
Momenteel gewoon puntje ingelopen op Feyenoord en PSV koekoekquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:39 schreef TornadoDK het volgende:
Toch alweer 2 wedstrijden op rij niet verloren
Waardoor niemand in een ritme komt, waardoor je spitsen totaal geen vertrouwen voelen...quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ongekend slecht dit. Hij krijgt het team gewoon niet aan de praat. Spelers steeds op andere posities. Geen enkele vastigheid. Dit moet klaar zijn.
neequote:Op zaterdag 12 november 2022 20:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je wel genoten vanavond ?
flappie ookquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:42 schreef Devolder het volgende:
Schreuder, Hamstra en Huntelaar mogen de koffers pakken.
Denk het niet joh.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:42 schreef Devolder het volgende:
quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:43 schreef Scrummie het volgende:
Jullie schrijven Schreuder wel erg snel af hoor.
Precies, je draait nog gewoon mee met de top om het kampioenschap.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:43 schreef Scrummie het volgende:
Jullie schrijven Schreuder wel erg snel af hoor.
Gewoon alleen Schreuder. Volledig op zijn conto.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:42 schreef Devolder het volgende:
Jij vindt Bassey of Ocampos wel aardig gescout?quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon alleen Schreuder. Volledig op zijn conto.
Bassey gaat gewoon mee met niveau van de rest. Zo slecht vind ik hem niet. Ocampos heb ik regelmatig zien spelen bij Sevilla. Ik vind het een hele goede speler. Het verbaast me ergens dat hij nu totaal niet aan bak komt. Dan weet ik niet hoe hij gescout is of Schreuder niet snapt hoe hij hem moet gebruiken.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:45 schreef Devolder het volgende:
[..]
Jij vindt Bassey of Ocampos wel aardig gescout?
Ajax heeft geluk dat het WK eraan komt, heb je zo meer dan een maand om weer helemaal nieuw te beginnen (als Schreuder wordt ontslagen).quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:44 schreef freaky40 het volgende:
Ben blij dat het er op zit. Na het WK en de winterstop met een vernieuwd Ajax op naar de landstitel en zover mogelijk geraken in de EL.
ja maar iedereen zit op het wkquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ajax heeft geluk dat het WK eraan komt, heb je zo meer dan een maand om weer helemaal nieuw te beginnen (als Schreuder wordt ontslagen).
Ja, met Litmanen, Kluivert, Rijkaard en Davids ook.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:53 schreef Scrummie het volgende:
Met Antony, Haller en Martinez hadden jullie er veel beter voorgestaan. #H2Out
ja maar we hebben niemand die kan zoeken naar een trainerquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zoeken naar nieuwe coach bedoel ik dan, meer intern
ik vind die toch wel over the hillquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, met Litmanen, Kluivert, Rijkaard en Davids ook.
Is dit het account van Schreuder op FOK!?quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bassey gaat gewoon mee met niveau van de rest. Zo slecht vind ik hem niet.
Neuh, de inkomende transfers zijn ook erg matig.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon alleen Schreuder. Volledig op zijn conto.
Er zijn twee manieren om daarnaar te kijken: de spelers zijn matig of het systeem waarin ze moeten voetballen past niet bij ze.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, de inkomende transfers zijn ook erg matig.
En dat is toch echt Huntelaar en Hamstra.
Ocampos? Wijndal? Sanchez?quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er zijn twee manieren om daarnaar te kijken: de spelers zijn matig of het systeem waarin ze moeten voetballen past niet bij ze.
Ik neig met deze totaaldebiel aan het roer toch eerder voor het tweede.
die zijn toch niet door se strot geduwd bij schreuder?quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ook, zo'n Bassey begon gewoon goed.. maar is het nu totaal kwijt. Zelfde voor Bergwijn... en eigenlijk iedereen wel..quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er zijn twee manieren om daarnaar te kijken: de spelers zijn matig of het systeem waarin ze moeten voetballen past niet bij ze.
Ik neig met deze totaaldebiel aan het roer toch eerder voor het tweede.
Snap ook niet dat je van die spelers die altijd wat schwung brengen niet gewoon 25-30 minuten mee laat doen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:49 schreef Saekerhett het volgende:
Bassey, Ocampos, Grillitsch, die voegen echt helemaal geen fuck toe. De enige waar ik nog een beetje vertrouwen in heb is Conceicao, die heeft tenminste dreiging. Maar goed, die moet volgens waterhoofd nog rijpen bij Jong Ajax
Blind, Tadic, Klaassen komen nu ook totaal niet uit de verf terwijl ze vorig jaar bewierookt werden.quote:
Bassey begon gewoon prima. EL finalist. Ocampos heeft gewoon veel gespeeld bij Sevilla en ook EL gewonnen. Ik weiger te geloven dat ze er niets van kunnen. De trainer gebruikt ze niet goed.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, die zijn ook matig op zijn best.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Blind, Tadic, Klaassen komen nu ook totaal niet uit de verf terwijl ze vorig jaar bewierookt werden.
Zijn die dan opeens het voetballen verleerd of worden ze misschien niet in hun kracht gezet ? Ik noem een Tadic op rechts, dat zijn toch geen voorbeelden van iemand op zijn positie laten spelen.
Correct. 2 maanden, wat een luxe voor een tussentijdse trainerswissel.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar als er een moment is om iemand er uit te flikkeren is het toch nu? Lang de tijd om orde op zaken te stellen.
Maar dat weiger ik dus te geloven, dat het hele team dan maar bagger is. Het kan toch niet zo zijn dat we “opeens” 18 brandhoutspelers hebben?quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, die zijn ook matig op zijn best.
En de aankopen voegen daar niets aan toe.
Het hele team is bagger, de rare posities en het domme gewissel helpen volledig niet. Schreuder mag van mij ook weg.
Alleen mogen dan Huntelaar en Hamstra ook weg, die zijn hier even goed verantwoordelijk voor.
Maurice Steijn van Sparta lijkt me wel een goede opvolger!quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar als er een moment is om iemand er uit te flikkeren is het toch nu? Lang de tijd om orde op zaken te stellen.
De basis van het team van vorig jaar is weg. Er mist een hoop.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar dat weiger ik dus te geloven, dat het hele team dan maar bagger is. Het kan toch niet zo zijn dat we “opeens” 18 brandhoutspelers hebben?
Die mag de ME met de wapenstok zo hard mogelijk wegslaan.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:10 schreef Tjacka het volgende:
ik verwacht serieus wel bus op wachten of iets in die trant vanavond
aangezien veel jongens van de nieuwe garde zich graag willen bewijzen
Eigenlijk is alles verpest door Overmars zijn Pielemans. Ik zeg terughalen! Maar dat is een gepasseerd station helaas.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, die zijn ook matig op zijn best.
En de aankopen voegen daar niets aan toe.
Het hele team is bagger, de rare posities en het domme gewissel helpen volledig niet. Schreuder mag van mij ook weg.
Alleen mogen dan Huntelaar en Hamstra ook weg, die zijn hier even goed verantwoordelijk voor.
Terwijl die er bij elke moeilijke wedstrijd doorheen zakt.quote:
oke stoerquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die mag de ME met de wapenstok zo hard mogelijk wegslaan.
En bij iedereen met een capuchon op eerst mikken op het hoofd.
En terecht. Blijkbaar is het bestuur blind en moeten supporters eens even goed laten zien wat er mis is met de club.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:10 schreef Tjacka het volgende:
ik verwacht serieus wel bus op wachten of iets in die trant vanavond
aangezien veel jongens van de nieuwe garde zich graag willen bewijzen
Bassey kan op termijn nog echt wel wat worden, die is alleen nu nog veel te onrustig. Waarschijnlijk mede veroorzaakt door de opdracht waarmee hij door Schreuder het veld wordt ingestuurd.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:45 schreef Devolder het volgende:
[..]
Jij vindt Bassey of Ocampos wel aardig gescout?
Ik heb Taylor niet eens een keer goede actie zien maken bij een topwedstrijd de afgelopen maanden, dus als er een speler is die helemaal zijn mening voor zich moet houden is hij het wel.quote:
Neequote:Op zaterdag 12 november 2022 21:21 schreef Tjacka het volgende:
had van die 100 miljoen die wijven allemaal 1 miljoen gegeven waarvoor hij een foto gestuurd heeft en haal Overmars terug
quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:21 schreef Tjacka het volgende:
had van die 100 miljoen die wijven allemaal 1 miljoen gegeven waarvoor hij een foto gestuurd heeft en haal Overmars terug
Hij heeft de draaicirkel van een vrachtschip en geen opbouw kwaliteiten. Het kan best wat zijn voor een Engelse laagvlieger, maar hij gaat nooit geschikt zijn voor de Ajax-speelstijl.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bassey kan op termijn nog echt wel wat worden, die is alleen nu nog veel te onrustig. Waarschijnlijk mede veroorzaakt door de opdracht waarmee hij door Schreuder het veld wordt ingestuurd.
Ohquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
xG 1,64 voor Emmen tegen 1,08 voor Ajax @:Ronald-Koeman . Een absolute wanprestatie.
Met een coach die een systeem kan hanteren bedoel je. Hoeft niet eens een geweldige coach te zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Met een goede coach had je PSV na vanavond op 10 punten gezet
Dit is exact dezelfde Schreuder als in zijn Twentetijd.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die apathische houding bij interviews van Schreuder begint ook irritant te worden. Nul beleving, nergens laten zien dat je de urgentie ziet, uitbraken van cliches. Die 7 minuten durende rant is het definitieve einde geworden, toen was ie niet alleen de selectie al kwijt maar ook de rest van het publiek.
Zijn aanstelling heb ik dan ook nooit begrepen. Overigens niet alleen vanwege zijn presenteren. Dat was ook niet ten Hag zijn sterke kant. Maar wel een topsportmentaliteit.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit is exact dezelfde Schreuder als in zijn Twentetijd.
'Ik heb met vrienden een film gekeken, The Redeem Team met Kobe Bryant. Hij deed dat gebaar in de film, dus we spraken af dat ik het ook zou doen als ik scoorde.'quote:
Het is gewoon een wat fletse en kleurloze man, iemand waar je na 1 of 2 verhaaltjes in de kleedkamer bij denkt: Lul maar raak, maar ik geloof het verder wel.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zijn aanstelling heb ik dan ook nooit begrepen.
heeft hij dit gezegdquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
'Ik heb met vrienden een film gekeken, The Redeem Team met Kobe Bryant. Hij deed dat gebaar in de film, dus we spraken af dat ik het ook zou doen als ik scoorde.'
ten Hag is een gekkie, maar wel een leuk gekkie. zou liever ten Hag in mijn vriendengroep hebben dan Alfred keizer.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is gewoon een wat fletse en kleurloze man, iemand waar je na 1 of 2 verhaaltjes in de kleedkamer bij denkt: Lul maar raak, maar ik geloof het verder wel.
Ten Hag was ook een aparte vent maar had wel meer charisma en iets eigens.
Vonden we allemaal heel hard dat ie dat deed.quote:
Ten Hag is een absolute vakman, dat gaat bij Man U ook wel goed komen...quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is gewoon een wat fletse en kleurloze man, iemand waar je na 1 of 2 verhaaltjes in de kleedkamer bij denkt: Lul maar raak, maar ik geloof het verder wel.
Ten Hag was ook een aparte vent maar had wel meer charisma en iets eigens.
Inderdaad een vakman ja maar ondanks zijn rare dialect ook wel een vent waar ik sneller iets van zou aannemen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ten Hag is een absolute vakman, dat gaat bij Man U ook wel goed komen...
quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die apathische houding bij interviews van Schreuder begint ook irritant te worden. Nul beleving, nergens laten zien dat je de urgentie ziet, uitbraken van cliches. Die 7 minuten durende rant is het definitieve einde geworden, toen was ie niet alleen de selectie al kwijt maar ook de rest van het publiek.
Meestal eindigen mensen die Bryant willen nadoen als verliezersquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vonden we allemaal heel hard dat ie dat deed.
Zie filmpje:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)na-goals-tegen-emmen
Hopen dat Feyenoord er geen transfersom voor betaalt.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Meestal eindigen mensen die Bryant willen nadoen als verliezers
Wie willen we wel?quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Als we morgenvroeg geen pushbericht krijgen met ontslag Schreuder wil je gewoon geen kampioen worden
Doe maar Bosz, toevallig daarstraks nog eens opgezocht. Die kreeg met name in Europa veel goals tegen, maar in de competitie maar 23, net zoveel als PSV en minder dan Feyenoord. Daar zit in ieder geval een visie achter, ondanks de kwetsbaarheden in de omschakeling.quote:
Nouja dat dus.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ten Hag is een gekkie, maar wel een leuk gekkie. zou liever ten Hag in mijn vriendengroep hebben dan Alfred keizer.
Danny Buijs geselecteerd.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:47 schreef Malavita het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt.nl/trainer/verfuegbaretrainer/statistik
Kies maar
quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Danny Buys geselecteerd.
Nogal jaquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schreuder heeft echt nul zelfreflectie. Het ligt vandaag weer eens aan de spelers.
Klinsmannquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:47 schreef Malavita het volgende:
[..]
Kies maar
Deze groep wel een Magath gegundquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:47 schreef Malavita het volgende:
[..]
Kies maar
gerardgodquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:47 schreef Malavita het volgende:
[..]
Kies maar
In ieder geval niet verloren van Vitesse en FC Emmen, dat is ook ietsquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:32 schreef koffiekoekjes het volgende:
Ik zie toch wel weer goede dingen hoor.
Toch weer 3 keer gescoord, wisselen gaat tegenwoordig ook vlotter. Ik zie een stijgende lijn. Misschien dat we dit jaar playoffs kunnen spelen in de eredivisie? Toch weer een paar extra wedstrijden om te genieten van ons aller Ajax.
Jaquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is hij Ajacied of gewoon iemand uit een ander clubtopic?
Ik zag Tedesco staan en die zou ik ook wel interessant vinden, al kwam ie bij Leipzig ook al vrij snel in de problemenquote:
Echt dit. Praktisch de hele selectie moet zich de ogen uit de kop gaan zitten schamen de winterstopweken.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:42 schreef Buitendam het volgende:
Schreuder kan er natuurlijk weinig aan doen dat Bergwijn niet eens in staat is een hoekje te kiezen bij open goal. Of Blind z’n acties. Of Timber.
Effe reeel gezien is het te makkelijk om heel de schuld bij fredje te leggen. Maar feit is wel dat ie dermate de grip kwijt is dat er 17 eredivisievoetbal hopen dat hij de tijd krijgt.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dit zou toch echt weleens exit kunnen betekenen.
Een speler van 30m+ zou geen plan nodig moeten hebben tegen Emmen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:43 schreef Malavita het volgende:
Schreuder wijt het aan de spelers, Bergwijn aan een gebrek van een plan van de trainer
eens. Wellicht een bewust plan van de speler, wie weetquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Een speler van 30m+ zou geen plan nodig moeten hebben tegen Emmen.
Ik zou al tekenen voor iemand met een herkenbare speelwijze en een duidelijke visie.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zag Tedesco staan en die zou ik ook wel interessant vinden, al kwam ie bij Leipzig ook al vrij snel in de problemen
Ahhjoh stel je niet aan je hebt nog alle kans om als herbstmeister het WK in te gaanquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Met een goede coach had je PSV na vanavond op 10 punten gezet
Ik ga jankenquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:48 schreef Red_85 het volgende:
![]()
Kut schreuder, ROT OP!
WAT DOE JE MET MIJN CLUB!!!
Mentaal zwak ventje gewoon.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:51 schreef Malavita het volgende:
[..]
eens. Wellicht een bewust plan van de speler, wie weet
Je had al kampioen kunnen zijn, PSV heeft al zoveel laten liggen, daar hadden we met dit materiaal al dik en dik boven moeten staan... En Feyenoord met een geheel vernieuwd elftal zal ook alleen maar beter gaan draaienquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:57 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ahhjoh stel je niet aan je hebt nog alle kans om als herbstmeister het WK in te gaan
Inderdaad. Vitesse en Emmen komen je waarschijnlijk nog duur te staan. En ondanks de vormcrisis nog totaal onnodig ook...quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je had al kampioen kunnen zijn, PSV heeft al zoveel laten liggen, daar hadden we met dit materiaal al dik en dik boven moeten staan... En Feyenoord met een geheel vernieuwd elftal zal ook alleen maar beter gaan draaien
de beste nummer 9 ooit had ook in de eredivisie problemen door een falende trainer dus dit is gelulquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Een speler van 30m+ zou geen plan nodig moeten hebben tegen Emmen.
Dan moet Feyenoord 13-0 verliezen ofzoquote:Op zaterdag 12 november 2022 23:03 schreef TornadoDK het volgende:
Lol theoretische kunnen we nog als nummer 1 de winter in![]()
In deze Mickey mouse league maak je altijd kans
Nee hoor, elke nederlaag van Feyenoord is voldoende.quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan moet Feyenoord 13-0 verliezen ofzo
Ajax heeft al een beter doelsaldo hequote:Op zaterdag 12 november 2022 23:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Puntvrrlies van Ajax, PSV en Twente op 1avond. Dan geef ik Feyenoord automatisch weinig kans tegen Excelsior morgen. Het winterkampioenschap is zo goed als binnen voor Ajax...quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
grootspraakquote:Op zaterdag 12 november 2022 23:43 schreef freaky40 het volgende:
En, wordt/werd de bus nog opgewacht bij de Arena vanavond of was dat grootspraak?
Daar doen we toch bijna nooit aan.quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Puntvrrlies van Ajax, PSV en Twente op 1avond. Dan geef ik Feyenoord automatisch weinig kans tegen Excelsior morgen. Het winterkampioenschap is zo goed als binnen voor Ajax...
Haller heb kanker. Had hij al bij Ajax (kan niet anders) alleen ontdekt bij Dortmund.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:53 schreef Scrummie het volgende:
Haller heeft toch kankerquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:53 schreef Scrummie het volgende:
Hoop het niet. Ook niet in de toekomst. Beetje sneu altijdquote:Op zaterdag 12 november 2022 23:43 schreef freaky40 het volgende:
En, wordt/werd de bus nog opgewacht bij de Arena vanavond of was dat grootspraak?
Pasveer pakt ook niks meer sinds hij bij Oranje met de plek van eerste keeper in verband werd gebracht.quote:Op zondag 13 november 2022 08:28 schreef PicoMMP het volgende:
Emmen had in de laatste tien wedstrijden vijf keer gescoord. En scoort er nu gewoon drie tegen Ajax
Het tactische meesterbrein heeft het verdedigend goed voor elkaarquote:Op zondag 13 november 2022 08:28 schreef PicoMMP het volgende:
Emmen had in de laatste tien wedstrijden vijf keer gescoord. En scoort er nu gewoon drie tegen Ajax
Pasveer moet je echt vervangen in de winterstop.quote:Op zondag 13 november 2022 09:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Pasveer pakt ook niks meer sinds hij bij Oranje met de plek van eerste keeper in verband werd gebracht.
Omdat het eerste seizoen onder hem wel beter ging met zowaar leuk voetbal sinds jaren.. Helaas ging ie daarna denken dat ie tactisch het allemaal beter wist en kwam het saai F de Boer voetbal om de hoek kijken..quote:Op zondag 13 november 2022 08:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik denk dat je ook altijd naar puntenaantallen moet kijken bij een club als Ajax. Drank werd ook met 72 punten gemiddeld steeds kampioen en dan riep iedereen ook heel hard "ja maar hij is wel kampioen geworden hoor, deed ie knap!!!!!"
Dat 'risico' loop je dit jaar met Schreuder ook. PSV en Feyenoord zijn dermate matig dat het zomaar een seizoen kan worden waar alle topclubs rond de 70 punten blijven hangen. En dan kan Schreuder toch nog doen alsof hij het heel knap heeft gedaan terwijl dat eigenlijk totale bullshit is.
Ik vraag me af wat ze in de rust tegen elkaar zeggen en wat voor een afspraken (ze denken te) maken. Het lijkt wel alsof ze de kleedkamer uitkomen met een slechter plan dan voor rust.quote:Op zondag 13 november 2022 09:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Het tactische meesterbrein heeft het verdedigend goed voor elkaar
Volgens Bergwijn was er geen planquote:Op zondag 13 november 2022 09:24 schreef manny het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ze in de rust tegen elkaar zeggen en wat voor een afspraken (ze denken te) maken. Het lijkt wel alsof ze de kleedkamer uitkomen met een slechter plan dan voor rust.
Niet vergeten dat het geld dat we pakten in de CL gewoon op de bankrekening bleef staan.quote:Op zondag 13 november 2022 09:20 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Omdat het eerste seizoen onder hem wel beter ging met zowaar leuk voetbal sinds jaren.. Helaas ging ie daarna denken dat ie tactisch het allemaal beter wist en kwam het saai F de Boer voetbal om de hoek kijken..
Muiterij in de selectie en dan ook nog van een nieuweling.quote:Op zondag 13 november 2022 10:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Duidelijk ondermijnend gedrag van Lucca. Begrijpelijk maar ook ,wederom, een signaal dat Schreuder de regie niet heeft.
Nee, en zie het eerlijk gezegd niet gebeuren ook. Als het komende week niet gebeurd, zitten we volgend seizoen nog met Schreuder. Ik denk ook niet dat hij alleen verantwoordelijk is maar meer in de top van de leiding van Ajax, daar moeten koppen rollen denk ik. Overigens heb je daar niets aan op korte termijn, daar gaat wel even een tijdje overheen wil een nieuwe leiding de touwtjes in handen krijgen. Daar heb je dit seizoen niets aan. Dus ik vraag me af of het ontslaan van Schreuder hier wat aan gaat veranderen. Dit zit nog steeds met dezelfde spelers en die zijn voor een groot deel uitgevlogen voor het WK. Je hebt niet echt de tijd om te bouwen aan een nieuw Ajax. Dus ik denk dat het gewoon pech is en we maar moeten afwachten hoe Ajax de winterstop uit komt en dan god zegen de greep de tweede helft van de competitie in en kijken waar het schip strand. Het hoeft allemaal niet zo slecht af te lopen hoor, we staan er nog steeds best goed voor overall.quote:
Mwah, hij post alleen het aantal minuten dat hij en Conceicao hebben gekregen gisteren. Dat ze daar misschien wat gefrustreerd over zijn is niet meer dan normaal. Er zit nul logica in het hele beleid van Schreuder. Als zulke jonge invallers het goed doen worden ze de drie wedstrijden nadien ineens amper gebruikt. Waarom kan zo'n Lucca niet eens in de basis beginnen? En zo'n Conceicao zou je op regelmatige basis meer minuten kunnen gunnen.quote:Op zondag 13 november 2022 10:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Duidelijk ondermijnend gedrag van Lucca. Begrijpelijk maar ook ,wederom, een signaal dat Schreuder de regie niet heeft.
Geen basis begrijp ik nog wel, maar meer speeltijd mag wel.quote:Op zondag 13 november 2022 10:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mwah, hij post alleen het aantal minuten dat hij en Conceicao hebben gekregen gisteren. Dat ze daar misschien wat gefrustreerd over zijn is niet meer dan normaal. Er zit nul logica in het hele beleid van Schreuder. Als zulke jonge invallers het goed doen worden ze de drie wedstrijden nadien ineens amper gebruikt. Waarom kan zo'n Lucca niet eens in de basis beginnen? En zo'n Conceicao zou je op regelmatige basis meer minuten kunnen gunnen.
Er is geen chemie meer tussen Schreuder en de spelersgroep. Je kan het nooit slechter doen met een nieuwe trainer. De spelers zijn het voetballen heus niet verleerd.quote:Op zondag 13 november 2022 10:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, en zie het eerlijk gezegd niet gebeuren ook. Als het komende week niet gebeurd, zitten we volgend seizoen nog met Schreuder. Ik denk ook niet dat hij alleen verantwoordelijk is maar meer in de top van de leiding van Ajax, daar moeten koppen rollen denk ik. Overigens heb je daar niets aan op korte termijn, daar gaat wel even een tijdje overheen wil een nieuwe leiding de touwtjes in handen krijgen. Daar heb je dit seizoen niets aan. Dus ik vraag me af of het ontslaan van Schreuder hier wat aan gaat veranderen. Dit zit nog steeds met dezelfde spelers en die zijn voor een groot deel uitgevlogen voor het WK. Je hebt niet echt de tijd om te bouwen aan een nieuw Ajax. Dus ik denk dat het gewoon pech is en we maar moeten afwachten hoe Ajax de winterstop uit komt en dan god zegen de greep de tweede helft van de competitie in en kijken waar het schip strand. Het hoeft allemaal niet zo slecht af te lopen hoor, we staan er nog steeds best goed voor overall.
Dat is een aanname, we kunnen niet in de kleedkamer kijken.quote:Op zondag 13 november 2022 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er is geen chemie meer tussen Schreuder en de spelersgroep. Je kan het nooit slechter doen met een nieuwe trainer. De spelers zijn het voetballen heus niet verleerd.
Maar wie zou het moeten worden? Bosz dan maar weer? Dat gaat met deze defensie de nodige tegengoals opleveren. Dan had je er gisteren niet drie, maar misschien wel vijf om de oren gehad. Maar ja, wellicht zelf ook wel zes gemaakt.quote:Op zondag 13 november 2022 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er is geen chemie meer tussen Schreuder en de spelersgroep. Je kan het nooit slechter doen met een nieuwe trainer. De spelers zijn het voetballen heus niet verleerd.
De enige waar ik voor zou gaan is Louis als tussenpaus tot eind seizoen en dan rustig oriënteren voor volgend seizoen.quote:Op zondag 13 november 2022 10:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Maar wie zou het moeten worden? Bosz dan maar weer? Dat gaat met defensie de nodige tegengoals opleveren. Dan had je er gisteren niet drie, maar misschien wel vijf om de oren gehad. Maar ja, wellicht zelf ook wel zes gemaakt.
Ik heb ook liever niet Bosz. Je kan ook denken aan wegkopen van een trainer bij een andere club. Een buitenlandse trainer is ook niet uitgesloten wat mij betreft.quote:Op zondag 13 november 2022 10:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Maar wie zou het moeten worden? Bosz dan maar weer? Dat gaat met deze defensie de nodige tegengoals opleveren. Dan had je er gisteren niet drie, maar misschien wel vijf om de oren gehad. Maar ja, wellicht zelf ook wel zes gemaakt.
Jansen van AZ? Ik heb het niet zo op AZ en alles wat er vandaan komt maar hij lijkt een aardige trainer te zijn.quote:Op zondag 13 november 2022 11:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb ook liever niet Bosz. Je kan ook denken aan wegkopen van een trainer bij een andere club. Een buitenlandse trainer is ook niet uitgesloten wat mij betreft.
Bosz speelt wel kamikaze maar hij boekte wel betere resultaten dan Schreuder,
Ik heb bij Jansen altijd een beetje het idee dat ie voortborduurt op het werk van Slot, ook al is dat niet meer fair nu die hele selectie er ook anders uitziet...quote:Op zondag 13 november 2022 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jansen van AZ? Ik heb het niet zo op AZ en alles wat er vandaan komt maar hij lijkt een aardige trainer te zijn.
Ja ik dacht hetzelfde in het begin maar Slot is alweer een tijdje weg en deze stat van Jansen is wel goed natuurlijk, hij weet iig hoe je tactisch een ploeg neer moet zetten die in principe de mindere is.quote:Op zondag 13 november 2022 11:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb bij Jansen altijd een beetje het idee dat ie voortborduurt op het werk van Slot, ook al is dat niet meer fair nu die hele selectie er ook anders uitziet...
Ja, met hem krijg je vast rust.quote:Op zondag 13 november 2022 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
De enige waar ik voor zou gaan is Louis als tussenpaus tot eind seizoen en dan rustig oriënteren voor volgend seizoen.
Hij staat iig boven de materie en clubs, volgens mij was alleen ManU een drama en hij niet de enige die daar is gestruikeld maar bij Bayern heeft hij het toch heel aardig gedaan.quote:Op zondag 13 november 2022 11:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, met hem krijg je vast rust.
Doet het goed met Oranje, maar de laatste clubs waren behoorlijk drama.
Vind je? Man United was zeker geen daverend succes maar daarvoor heb je het over az en Bayern München.quote:Op zondag 13 november 2022 11:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Excuus, qua resultaten was het behoorlijk inderdaad. Maar rust ga je niet krijgen, denk dat hij heel Ajax over hoop zou halen.quote:Op zondag 13 november 2022 11:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind je? Man United was zeker geen daverend succes maar daarvoor heb je het over az en Bayern München.
quote:Op zondag 13 november 2022 11:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat is toch heel de intentie als je Schreuder zou ontslaan? Maar aangezien Van Gaal pas een week voor de herstart van de competitie zou kunnen beginnen aangezien hijzelf in Qatar zit slaat het uiteraard nergens op.quote:Op zondag 13 november 2022 11:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Excuus, qua resultaten was het behoorlijk inderdaad. Maar rust ga je niet krijgen, denk dat hij heel Ajax over hoop zou halen.
Dat denk ik juist wel, die rust dan.quote:Op zondag 13 november 2022 11:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Excuus, qua resultaten was het behoorlijk inderdaad. Maar rust ga je niet krijgen, denk dat hij heel Ajax over hoop zou halen.
Hoop het van hartequote:Op zondag 13 november 2022 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat denk ik juist wel, die rust dan.
Bosz speelde tegen Kopenhagen, een matig Schalke en Lyon. Dat zijn tegenstanders waar Schreuder ook nog wel van kan winnen.quote:Op zondag 13 november 2022 11:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb ook liever niet Bosz. Je kan ook denken aan wegkopen van een trainer bij een andere club. Een buitenlandse trainer is ook niet uitgesloten wat mij betreft.
Bosz speelt wel kamikaze maar hij boekte wel betere resultaten dan Schreuder,
Dan ben je wel heel optimistisch wat NL betreft dan, minimaal 7 van je spelers heb je dan ook niet.quote:Op zondag 13 november 2022 11:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is toch heel de intentie als je Schreuder zou ontslaan? Maar aangezien Van Gaal pas een week voor de herstart van de competitie zou kunnen beginnen aangezien hijzelf in Qatar zit slaat het uiteraard nergens op.
Als tussenpaus moet je juist iemand hebben die zorgt voor wat rust en weinig gekkigheid uithaalt. Dat zal met van Gaal wel niet gebeuren. Die wil dan toch weer z'n stempel overdreven zetten, op allerlei fronten z'n gelijk halen, etc.quote:Op zondag 13 november 2022 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
De enige waar ik voor zou gaan is Louis als tussenpaus tot eind seizoen en dan rustig oriënteren voor volgend seizoen.
Op basis waarvan?quote:Op zondag 13 november 2022 11:37 schreef Tarado het volgende:
heb het idee dat Louis zieker is dan hij doet voorkomen
Ik denk dat hij de enige is die het kan en ook nog kampioen wordt, wie zou jij kiezen?quote:Op zondag 13 november 2022 11:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als tussenpaus moet je juist iemand hebben die zorgt voor wat rust en weinig gekkigheid uithaalt. Dat zal met van Gaal wel niet gebeuren. Die wil dan toch weer z'n stempel overdreven zetten, op allerlei fronten z'n gelijk halen, etc.
Geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 13 november 2022 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de enige is die het kan en ook nog kampioen wordt, wie zou jij kiezen?
Ik zou nooit van Gaal meer kiezen, echt nooit.quote:Op zondag 13 november 2022 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de enige is die het kan en ook nog kampioen wordt, wie zou jij kiezen?
Half jaartje Louis maar ik denk niet dat ze Schreuder ontslaan al heb ik momenteel echt het idee dat hij het helemaal kwijt is.quote:Op zondag 13 november 2022 12:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
Er zijn maar weinig Nederlandse trainers die recent indruk hebben gemaakt. Heitinga of zo lijkt me er ook helemaal niet klaar voor. Jaartje van Gaal gaat dat probleem niet oplossen.
Ook dan kom je vast weer uit bij hetzelfde lijstje. Met namen als Slot en Bosz.
Ik sta er niet zo zwart wit in, dat hij en Cruijff hele andere denkbeelden hadden van hoe het moet had vooral betrekking op de jeugdopleiding en denk juist dat Van Gaal qua benadering als trainer meer op de Cruijff manier is gaan werken, dwz kijken naar de spelers die je hebt en daar een team van maken ipv systemen aan een spelersgroep opdringen.quote:Op zondag 13 november 2022 12:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou nooit van Gaal meer kiezen, echt nooit.
Wat mij betreft kan de club dan echt bij het oud vuil.
Het gaat me niet eens zozeer om de verschillen tussen Cruijff en van Gaal. Meer om hoe hij zich wenst te misdragen, een psychiatrisch onderzoek zou beter zijn, met bijbehorende opname.quote:Op zondag 13 november 2022 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik sta er niet zo zwart wit in, dat hij en Cruijff hele andere denkbeelden hadden van hoe het moet had vooral betrekking op de jeugdopleiding en denk juist dat Van Gaal qua benadering als trainer meer op de Cruijff manier is gaan werken, dwz kijken naar de spelers die je hebt en daar een team van maken ipv systemen aan een spelersgroep opdringen.
Maar verder is het ook niet aan de orde, die stopt gewoon na het WK.
quote:Op zondag 13 november 2022 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gaat me niet eens zozeer om de verschillen tussen Cruijff en van Gaal. Meer om hoe hij zich wenst te misdragen, een psychiatrisch onderzoek zou beter zijn, met bijbehorende opname.
Jammer dat wij fok!ers nooit buiten komen, anders kwamen we wellicht in aanmerkingquote:Op zondag 13 november 2022 12:43 schreef papert het volgende:
Elke trainer is op dit moment beter dan Schreuder. Al neem je willekeurig iemand van de straat is het al beter. De spelers laten Schreuder opzichtig vallen.
Ben je kaal?quote:Op zondag 13 november 2022 13:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jammer dat wij fok!ers nooit buiten komen, anders kwamen we wellicht in aanmerking
Waarschijnlijk wachten ze januari nog even af met Schreuder. Nog meer verliespunten en kapitaalsvernietiging.quote:Op zondag 13 november 2022 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Half jaartje Louis maar ik denk niet dat ze Schreuder ontslaan al heb ik momenteel echt het idee dat hij het helemaal kwijt is.
Ik weet dat de resultaten kut zijn maar hoe het intern gaat over zijn positie en verhouding met de spelers geen idee.quote:Op zondag 13 november 2022 13:32 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wachten ze januari nog even af met Schreuder. Nog meer punten achterstand en kapitaalsvernietiging.
Bergwijn zei gisteren al dat er geen enkel idee zat achter de 2e helft.quote:Op zondag 13 november 2022 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet dat de resultaten kut zijn maar hoe het intern gaat over zijn positie en verhouding met de spelers geen idee.
Ja maar dat zegt niet dat ze zonder idee naar buiten zijn gestuurd.quote:Op zondag 13 november 2022 13:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bergwijn zei gisteren al dat er geen enkel idee zat achter de 2e helft.
Die heeft al een baan.quote:Op zondag 13 november 2022 13:37 schreef Scorpie het volgende:
Zet Koeman maar voor de groep voor een half jaar.
Zeker aangezien hij wel geleverd heeft.quote:Op zondag 13 november 2022 10:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Erwin?quote:Op zondag 13 november 2022 13:37 schreef Scorpie het volgende:
Zet Koeman maar voor de groep voor een half jaar.
Mij lijkt het het beste om met een frisse wind te starten de tweede seizoenshelft. Onder Schreuder was het al vrij slecht en als kers op de taart haal je in je laatste drie wedstrijden 2 punten waar je er minimaal 7 had moeten halen.quote:Op zondag 13 november 2022 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet dat de resultaten kut zijn maar hoe het intern gaat over zijn positie en verhouding met de spelers geen idee.
Same. Nog harder dan Schreuders hoofd.quote:Op zondag 13 november 2022 16:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik begin er toch een hard hoofd in te krijgen dat ie wordt ontslagen
Niets gelukkig, droppert.quote:Op zondag 13 november 2022 17:10 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gelukkig alweer 2-1 voor Feyenoord
Dat wil ik niet, dat is wat ik denk dat er gaat gebeuren...quote:Op zondag 13 november 2022 17:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Jij wil graag dat Schreuder blijft?
Okquote:Op zondag 13 november 2022 17:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat wil ik niet, dat is wat ik denk dat er gaat gebeuren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |