Maken makkelijk meerdere doelpuntenquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:07 schreef DeeBee het volgende:
Dit gaat nog fout.
'Alles zat ook mee bij Emmen'
'Normaal valt zo'n 3-3 nooit'
'Jongens hadden de afleiding van de WK selectie'
'opeens'quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:10 schreef KingRoland het volgende:
Waarom gaat het opeens zo mokerslecht jezus zeg
ik heb een nieuwe bijnaam voor hemquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:15 schreef TjjWester het volgende:
Hebben we nu echt niks op de bank zitten voor pasveer??
“Maar we kunnen niks beters halen dan Schreuder”quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:05 schreef Landgeld het volgende:
Het is fucking Emmen.
Hoe snel zijn we afgedaald na de Europese hoogtijdagen. Bizar.
Neequote:Op zaterdag 12 november 2022 20:15 schreef TjjWester het volgende:
Hebben we nu echt niks op de bank zitten voor pasveer??
Wie zei dat?quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
“Maar we kunnen niks beters halen dan Schreuder”
quote:
Er zijn dus blijkbaar geen betere trainers te vinden behalve Louisquote:Op zaterdag 12 november 2022 19:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Van de regen in de drup. Misschien als Koning Louis het wil doen kunnen we een klein beetje verbetering gaan zien.
Jij zei anders dat Schreuder het deze wedstrijd “zeer goed doet”quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De stemmetjes in Scorpie's hoofd.
Dit. Totale afgang.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:24 schreef Tjacka het volgende:
hahahaahah verdedigende zekerheid tegen fc emmen
Dan haal je dus Berghuis eruit tegen FC Emmen omdat je bang bent voor een tegendoelpunt.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:24 schreef Tjacka het volgende:
hahahaahah verdedigende zekerheid tegen fc emmen
Dit hele elftal speelt toch dramatisch ? Allemaal zonder zelfvertrouwen en zonder vastigheden.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:26 schreef PicoMMP het volgende:
Hoe kunnen mensen Wijndal nou nog verdedigen? Die kan er echt helemaal niks van.
Dat was ik niet. Misschien ook weer 1 van die stemmetjes?quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij zei anders dat Schreuder het deze wedstrijd “zeer goed doet”![]()
Dus neem maar even plaats op het bankje, jij bent af.
Neuh, zelfs bij een nederlaag zie ik het niet gebeurenquote:
Lood om oud ijzerquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beter dan kansloos verliezen van cambuur.
Die mensen waarover je het hebt durven zelfs niks te doenquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Mensen die denken dat dit kansloze bestuur gaat ingrijpen zijn ook ietwat naïef .
Vooruit, I stand corrected.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat was ik niet. Misschien ook weer 1 van die stemmetjes?
Viesmadquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beter dan kansloos verliezen van cambuur.
Als hij zichzelf serieus neemt, stapt hij zelf op.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als Ajax zichzelf een beetje serieus neemt moet je hem toch nu wel ontslaan?
Je kan Hamstra of Edje de snuiver niet serieus nemen dus neequote:Op zaterdag 12 november 2022 20:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als Ajax zichzelf een beetje serieus neemt moet je hem toch nu wel ontslaan?
Hij heeft dit altijd al geroepenquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:37 schreef koffiekoekjes het volgende:
Hopelijk kan @:Shreyas nog een vermoeiende analyse geven straks
Ditquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:38 schreef Saekerhett het volgende:
Zo, dat was de laatste wedstrijd van waterhoofd, tot nooit meer ziens
Momenteel gewoon puntje ingelopen op Feyenoord en PSV koekoekquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:39 schreef TornadoDK het volgende:
Toch alweer 2 wedstrijden op rij niet verloren
Waardoor niemand in een ritme komt, waardoor je spitsen totaal geen vertrouwen voelen...quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ongekend slecht dit. Hij krijgt het team gewoon niet aan de praat. Spelers steeds op andere posities. Geen enkele vastigheid. Dit moet klaar zijn.
neequote:Op zaterdag 12 november 2022 20:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je wel genoten vanavond ?
flappie ookquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:42 schreef Devolder het volgende:
Schreuder, Hamstra en Huntelaar mogen de koffers pakken.
Denk het niet joh.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:42 schreef Devolder het volgende:
quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:43 schreef Scrummie het volgende:
Jullie schrijven Schreuder wel erg snel af hoor.
Precies, je draait nog gewoon mee met de top om het kampioenschap.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:43 schreef Scrummie het volgende:
Jullie schrijven Schreuder wel erg snel af hoor.
Gewoon alleen Schreuder. Volledig op zijn conto.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:42 schreef Devolder het volgende:
Jij vindt Bassey of Ocampos wel aardig gescout?quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon alleen Schreuder. Volledig op zijn conto.
Bassey gaat gewoon mee met niveau van de rest. Zo slecht vind ik hem niet. Ocampos heb ik regelmatig zien spelen bij Sevilla. Ik vind het een hele goede speler. Het verbaast me ergens dat hij nu totaal niet aan bak komt. Dan weet ik niet hoe hij gescout is of Schreuder niet snapt hoe hij hem moet gebruiken.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:45 schreef Devolder het volgende:
[..]
Jij vindt Bassey of Ocampos wel aardig gescout?
Ajax heeft geluk dat het WK eraan komt, heb je zo meer dan een maand om weer helemaal nieuw te beginnen (als Schreuder wordt ontslagen).quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:44 schreef freaky40 het volgende:
Ben blij dat het er op zit. Na het WK en de winterstop met een vernieuwd Ajax op naar de landstitel en zover mogelijk geraken in de EL.
ja maar iedereen zit op het wkquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ajax heeft geluk dat het WK eraan komt, heb je zo meer dan een maand om weer helemaal nieuw te beginnen (als Schreuder wordt ontslagen).
Ja, met Litmanen, Kluivert, Rijkaard en Davids ook.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:53 schreef Scrummie het volgende:
Met Antony, Haller en Martinez hadden jullie er veel beter voorgestaan. #H2Out
ja maar we hebben niemand die kan zoeken naar een trainerquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zoeken naar nieuwe coach bedoel ik dan, meer intern
ik vind die toch wel over the hillquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, met Litmanen, Kluivert, Rijkaard en Davids ook.
Is dit het account van Schreuder op FOK!?quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bassey gaat gewoon mee met niveau van de rest. Zo slecht vind ik hem niet.
Neuh, de inkomende transfers zijn ook erg matig.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon alleen Schreuder. Volledig op zijn conto.
Er zijn twee manieren om daarnaar te kijken: de spelers zijn matig of het systeem waarin ze moeten voetballen past niet bij ze.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, de inkomende transfers zijn ook erg matig.
En dat is toch echt Huntelaar en Hamstra.
Ocampos? Wijndal? Sanchez?quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er zijn twee manieren om daarnaar te kijken: de spelers zijn matig of het systeem waarin ze moeten voetballen past niet bij ze.
Ik neig met deze totaaldebiel aan het roer toch eerder voor het tweede.
die zijn toch niet door se strot geduwd bij schreuder?quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ook, zo'n Bassey begon gewoon goed.. maar is het nu totaal kwijt. Zelfde voor Bergwijn... en eigenlijk iedereen wel..quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er zijn twee manieren om daarnaar te kijken: de spelers zijn matig of het systeem waarin ze moeten voetballen past niet bij ze.
Ik neig met deze totaaldebiel aan het roer toch eerder voor het tweede.
Snap ook niet dat je van die spelers die altijd wat schwung brengen niet gewoon 25-30 minuten mee laat doen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:49 schreef Saekerhett het volgende:
Bassey, Ocampos, Grillitsch, die voegen echt helemaal geen fuck toe. De enige waar ik nog een beetje vertrouwen in heb is Conceicao, die heeft tenminste dreiging. Maar goed, die moet volgens waterhoofd nog rijpen bij Jong Ajax
Blind, Tadic, Klaassen komen nu ook totaal niet uit de verf terwijl ze vorig jaar bewierookt werden.quote:
Bassey begon gewoon prima. EL finalist. Ocampos heeft gewoon veel gespeeld bij Sevilla en ook EL gewonnen. Ik weiger te geloven dat ze er niets van kunnen. De trainer gebruikt ze niet goed.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, die zijn ook matig op zijn best.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Blind, Tadic, Klaassen komen nu ook totaal niet uit de verf terwijl ze vorig jaar bewierookt werden.
Zijn die dan opeens het voetballen verleerd of worden ze misschien niet in hun kracht gezet ? Ik noem een Tadic op rechts, dat zijn toch geen voorbeelden van iemand op zijn positie laten spelen.
Correct. 2 maanden, wat een luxe voor een tussentijdse trainerswissel.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar als er een moment is om iemand er uit te flikkeren is het toch nu? Lang de tijd om orde op zaken te stellen.
Maar dat weiger ik dus te geloven, dat het hele team dan maar bagger is. Het kan toch niet zo zijn dat we “opeens” 18 brandhoutspelers hebben?quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, die zijn ook matig op zijn best.
En de aankopen voegen daar niets aan toe.
Het hele team is bagger, de rare posities en het domme gewissel helpen volledig niet. Schreuder mag van mij ook weg.
Alleen mogen dan Huntelaar en Hamstra ook weg, die zijn hier even goed verantwoordelijk voor.
Maurice Steijn van Sparta lijkt me wel een goede opvolger!quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar als er een moment is om iemand er uit te flikkeren is het toch nu? Lang de tijd om orde op zaken te stellen.
De basis van het team van vorig jaar is weg. Er mist een hoop.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar dat weiger ik dus te geloven, dat het hele team dan maar bagger is. Het kan toch niet zo zijn dat we “opeens” 18 brandhoutspelers hebben?
Die mag de ME met de wapenstok zo hard mogelijk wegslaan.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:10 schreef Tjacka het volgende:
ik verwacht serieus wel bus op wachten of iets in die trant vanavond
aangezien veel jongens van de nieuwe garde zich graag willen bewijzen
Eigenlijk is alles verpest door Overmars zijn Pielemans. Ik zeg terughalen! Maar dat is een gepasseerd station helaas.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, die zijn ook matig op zijn best.
En de aankopen voegen daar niets aan toe.
Het hele team is bagger, de rare posities en het domme gewissel helpen volledig niet. Schreuder mag van mij ook weg.
Alleen mogen dan Huntelaar en Hamstra ook weg, die zijn hier even goed verantwoordelijk voor.
Terwijl die er bij elke moeilijke wedstrijd doorheen zakt.quote:
oke stoerquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die mag de ME met de wapenstok zo hard mogelijk wegslaan.
En bij iedereen met een capuchon op eerst mikken op het hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |