De enige waar ik voor zou gaan is Louis als tussenpaus tot eind seizoen en dan rustig oriënteren voor volgend seizoen.quote:Op zondag 13 november 2022 10:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Maar wie zou het moeten worden? Bosz dan maar weer? Dat gaat met defensie de nodige tegengoals opleveren. Dan had je er gisteren niet drie, maar misschien wel vijf om de oren gehad. Maar ja, wellicht zelf ook wel zes gemaakt.
Ik heb ook liever niet Bosz. Je kan ook denken aan wegkopen van een trainer bij een andere club. Een buitenlandse trainer is ook niet uitgesloten wat mij betreft.quote:Op zondag 13 november 2022 10:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Maar wie zou het moeten worden? Bosz dan maar weer? Dat gaat met deze defensie de nodige tegengoals opleveren. Dan had je er gisteren niet drie, maar misschien wel vijf om de oren gehad. Maar ja, wellicht zelf ook wel zes gemaakt.
Jansen van AZ? Ik heb het niet zo op AZ en alles wat er vandaan komt maar hij lijkt een aardige trainer te zijn.quote:Op zondag 13 november 2022 11:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb ook liever niet Bosz. Je kan ook denken aan wegkopen van een trainer bij een andere club. Een buitenlandse trainer is ook niet uitgesloten wat mij betreft.
Bosz speelt wel kamikaze maar hij boekte wel betere resultaten dan Schreuder,
Ik heb bij Jansen altijd een beetje het idee dat ie voortborduurt op het werk van Slot, ook al is dat niet meer fair nu die hele selectie er ook anders uitziet...quote:Op zondag 13 november 2022 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jansen van AZ? Ik heb het niet zo op AZ en alles wat er vandaan komt maar hij lijkt een aardige trainer te zijn.
Ja ik dacht hetzelfde in het begin maar Slot is alweer een tijdje weg en deze stat van Jansen is wel goed natuurlijk, hij weet iig hoe je tactisch een ploeg neer moet zetten die in principe de mindere is.quote:Op zondag 13 november 2022 11:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb bij Jansen altijd een beetje het idee dat ie voortborduurt op het werk van Slot, ook al is dat niet meer fair nu die hele selectie er ook anders uitziet...
Ja, met hem krijg je vast rust.quote:Op zondag 13 november 2022 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
De enige waar ik voor zou gaan is Louis als tussenpaus tot eind seizoen en dan rustig oriënteren voor volgend seizoen.
Hij staat iig boven de materie en clubs, volgens mij was alleen ManU een drama en hij niet de enige die daar is gestruikeld maar bij Bayern heeft hij het toch heel aardig gedaan.quote:Op zondag 13 november 2022 11:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, met hem krijg je vast rust.
Doet het goed met Oranje, maar de laatste clubs waren behoorlijk drama.
Vind je? Man United was zeker geen daverend succes maar daarvoor heb je het over az en Bayern München.quote:Op zondag 13 november 2022 11:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Excuus, qua resultaten was het behoorlijk inderdaad. Maar rust ga je niet krijgen, denk dat hij heel Ajax over hoop zou halen.quote:Op zondag 13 november 2022 11:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind je? Man United was zeker geen daverend succes maar daarvoor heb je het over az en Bayern München.
quote:Op zondag 13 november 2022 11:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat is toch heel de intentie als je Schreuder zou ontslaan? Maar aangezien Van Gaal pas een week voor de herstart van de competitie zou kunnen beginnen aangezien hijzelf in Qatar zit slaat het uiteraard nergens op.quote:Op zondag 13 november 2022 11:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Excuus, qua resultaten was het behoorlijk inderdaad. Maar rust ga je niet krijgen, denk dat hij heel Ajax over hoop zou halen.
Dat denk ik juist wel, die rust dan.quote:Op zondag 13 november 2022 11:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Excuus, qua resultaten was het behoorlijk inderdaad. Maar rust ga je niet krijgen, denk dat hij heel Ajax over hoop zou halen.
Hoop het van hartequote:Op zondag 13 november 2022 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat denk ik juist wel, die rust dan.
Bosz speelde tegen Kopenhagen, een matig Schalke en Lyon. Dat zijn tegenstanders waar Schreuder ook nog wel van kan winnen.quote:Op zondag 13 november 2022 11:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb ook liever niet Bosz. Je kan ook denken aan wegkopen van een trainer bij een andere club. Een buitenlandse trainer is ook niet uitgesloten wat mij betreft.
Bosz speelt wel kamikaze maar hij boekte wel betere resultaten dan Schreuder,
Dan ben je wel heel optimistisch wat NL betreft dan, minimaal 7 van je spelers heb je dan ook niet.quote:Op zondag 13 november 2022 11:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is toch heel de intentie als je Schreuder zou ontslaan? Maar aangezien Van Gaal pas een week voor de herstart van de competitie zou kunnen beginnen aangezien hijzelf in Qatar zit slaat het uiteraard nergens op.
Als tussenpaus moet je juist iemand hebben die zorgt voor wat rust en weinig gekkigheid uithaalt. Dat zal met van Gaal wel niet gebeuren. Die wil dan toch weer z'n stempel overdreven zetten, op allerlei fronten z'n gelijk halen, etc.quote:Op zondag 13 november 2022 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
De enige waar ik voor zou gaan is Louis als tussenpaus tot eind seizoen en dan rustig oriënteren voor volgend seizoen.
Op basis waarvan?quote:Op zondag 13 november 2022 11:37 schreef Tarado het volgende:
heb het idee dat Louis zieker is dan hij doet voorkomen
Ik denk dat hij de enige is die het kan en ook nog kampioen wordt, wie zou jij kiezen?quote:Op zondag 13 november 2022 11:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als tussenpaus moet je juist iemand hebben die zorgt voor wat rust en weinig gekkigheid uithaalt. Dat zal met van Gaal wel niet gebeuren. Die wil dan toch weer z'n stempel overdreven zetten, op allerlei fronten z'n gelijk halen, etc.
Geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 13 november 2022 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de enige is die het kan en ook nog kampioen wordt, wie zou jij kiezen?
Ik zou nooit van Gaal meer kiezen, echt nooit.quote:Op zondag 13 november 2022 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de enige is die het kan en ook nog kampioen wordt, wie zou jij kiezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |