Wordt nog spannend dan.quote:Op zondag 13 november 2022 18:11 schreef Jeroboam het volgende:
Union kan er helemaal geen kloot meer van
De lat ligt dan ook verschrikkelijk laag nu Overmars en Ten Hag weg zijn.quote:Op zondag 13 november 2022 16:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik begin er toch een hard hoofd in te krijgen dat ie wordt ontslagen
Het zogenaamde Bayern van….quote:Op zondag 13 november 2022 18:30 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Men kan er in ieder geval niet meer over klagen dat Ajax de competitie compleet domineert en jaar na jaar met twee vingers in de neus kampioen wordt.
Sowieso is dat nooit echt het geval geweest toch? Wellicht 2 seizoenen terug maar verder niet echt een grote voorsprong gehad.quote:Op zondag 13 november 2022 18:30 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Men kan er in ieder geval niet meer over klagen dat Ajax de competitie compleet domineert en jaar na jaar met twee vingers in de neus kampioen wordt.
Denk ik inderdaad ook.quote:Op zondag 13 november 2022 18:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De lat ligt dan ook verschrikkelijk laag nu Overmars en Ten Hag weg zijn.
Dit worden magere jaren.
Mwah, denk dat voor de juiste afkoopsom Steijn wel wil komenquote:Op zondag 13 november 2022 19:55 schreef MatthijsDJ het volgende:
De enige Nederlandse trainer die ik de kans zou willen geven is helaas al bezet door onze vrienden in Rotterdam....
quote:Op zondag 13 november 2022 19:55 schreef MatthijsDJ het volgende:
De enige Nederlandse trainer die ik de kans zou willen geven is helaas al bezet door onze vrienden in Rotterdam....
Heeft iig (voetbal)humor.quote:
Volgens mij heeft die situatie inderdaad nooit echt bestaan, maar men was er wel ‘bang’ voorquote:Op zondag 13 november 2022 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso is dat nooit echt het geval geweest toch? Wellicht 2 seizoenen terug maar verder niet echt een grote voorsprong gehad.
(Op de eindranglijst in punten dan, dat ze kampioen zouden worden was wel duidelijk)
Niet zo zuur doen.quote:Op zondag 13 november 2022 21:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Smerige troll, hij wil gewoon kampioen worden
Op naar de o21quote:Op zondag 13 november 2022 23:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen Tadic pruimt die kale gek nog , de rest wil hem laten optyfen
Laten we het hopen, maar heb toch mijn twijfels dat ze 'm laten zittenquote:Op zondag 13 november 2022 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lijkt me dat het morgen wel pushmeldingengenot gaat worden dat Schreuder eruit ligt.
Anders is Ajax definitief een parodie op een voetbalclub geworden.
Gaan geruchten dat Schreuder er niet uit gaat hoorde ik vanavond in de Pantelic Podcast....het is wat het is. Bron: Hamstelaarquote:Op zondag 13 november 2022 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lijkt me dat het morgen wel pushmeldingengenot gaat worden dat Schreuder eruit ligt.
Anders is Ajax definitief een parodie op een voetbalclub geworden.
Dat kan echt niet.quote:Op maandag 14 november 2022 00:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laten we het hopen, maar heb toch mijn twijfels dat ze 'm laten zitten
"Kamikaze" Bosz kwam tot 23 in een heel seizoen. HAHAHA.quote:Op maandag 14 november 2022 06:41 schreef Scorpie het volgende:
17 tegendoelpunten al![]()
Meer dan Sparta, NEC en Heerenveen
ERUIT MET DIE DWAAS EN SNEL EEN BEETJE
“Ja maar Bosz speelt veul te aanvallendquote:Op maandag 14 november 2022 07:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
"Kamikaze" Bosz kwam tot 23 in een heel seizoen. HAHAHA.
Keizer en Ten Hag in het drama seizoen 2017/2018 in totaal 33 tegendoelpuntenquote:Op maandag 14 november 2022 07:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
"Kamikaze" Bosz kwam tot 23 in een heel seizoen. HAHAHA.
En Taylor natuurlijk met zijn vingertje omdat hij is 'doorgebroken' onder Schreuder. Onee, het vingertje was omdat Kobe Bryant dat ook deed, en dat vond hij hard.quote:Op zondag 13 november 2022 23:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen Tadic pruimt die kale gek nog , de rest wil hem laten optyfen
Ik vond Keizer eigenlijk een beduidend betere trainer die er ook op een vrij lullig moment werd uit gewerkt.quote:Op maandag 14 november 2022 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan echt niet.
Dit is nog gênanter dan Marcel Keizer.
Keizer die in de eerste wedstrijd van het seizoen vol op de aanval wisselde bij Heracles "omdat je niks aan een gelijkspel hebt", waardoor je ook nog verloorquote:Op maandag 14 november 2022 08:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond Keizer eigenlijk een beduidend betere trainer die er ook op een vrij lullig moment werd uit gewerkt.
Bij Schreuder snap ik het gewoon echt niet wat ie bij jullie doet, die is echt niet wijs.
Niks aan gelogen.quote:Op maandag 14 november 2022 08:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Keizer die in de eerste wedstrijd van het seizoen vol op de aanval wisselde bij Heracles "omdat je niks aan een gelijkspel hebt", waardoor je ook nog verloor
Ze zijn en waren gewoon allebei een drama
quote:Op vrijdag 24 november 2017 07:09 schreef Bugno het volgende:
Frenkie de Jong mogelijk vaker hangend linksbuiten
24 november 2017 - AjaxLife.nl
Tegen NAC kwam Frenkie de Jong in actie als een soort hangende linksbuiten. In een gesprek met journalisten waaronder die van de Supportersvereniging liet de Ajax coach weten dat dat vaker zou kunnen gebeuren. "Frenkie hangend aan de linkerkant is een soort variant op 4-3-3, dan heb je een vierde middenvelder. Ik heb in sommige gevallen graag een vierkant op het middenveld, het voorspelbare van 4-3-3 moet eraf," verklaart Keizer. "Er mag best een buitenspeler naar binnen trekken, we hebben graag aanvallers op het veld staan, maar in de slotfase of om tactische redenen kan het ook met Frenkie."
4-4-2-god![]()
Zeker geen paniek hoor, maar gewoon flexibel zijn.
quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:20 schreef Bugno het volgende:
“Als we winnen, moeten we tot aan de winterstop de schade verder beperkt houden. Als dat lukt, dan kunnen we het zeker halen.”
Ook 'n pareltje dit hoor. Ik hou van Keizer
quote:Op maandag 6 november 2017 19:38 schreef Bugno het volgende:
[..]
"Heel lastig aan te geven. We starten eerst wel goed, nu 2 x niet. Moeten we het met de groep over hebben"
Kortom ik weet het niet.
“Diepgaande middenvelders. Maar die lopen dan de drukte in en dat is dan de kracht van Siem”
Ok.
“Dus ja, dat is niet dat het nu heel anders is, maar het is even lastig. Het is dat de ruimte dan even anders liggen. Tegen Willem II vonden we die ook en nu niet”
Ja, ja.
“Bij Utrecht gingen de backs af en toe door, bij Willem II gingen de middenvelders wel eens uit”
“Over het algemeen weten we gewoon hoe we dit uit moeten spelen en waar de ruimtes liggen”
“Hadden we meer gevaar uit moeten stichten, want op zich was de actie goed, maar dan , het directe gevaar moet je dan ehh, met de eindpass, was niet goed genoeg, maar die fase zaten we er goed op en dan zie je ook dat we de kracht nog hebben om een goal te maken”
Hoe gaat zo’n jongen daar dan mee om? “Ja, dat is natuurlijk moeilijk, iedereen wil graag een goal maken, dus dat is voor hem heel vervelend. Het vervelende voor ons is dat we elkaar na deze week 10 dagen niet zien en dat er een paar jongens alweer in het vliegtuig zitten.”
KJH bleef de hele wedstrijd op de bank
“ Ja in een normale situatie denk ik dat KJ daarbij hoort, maar we hadden Donny voor Siem. Ik had KJ daarbij kunnen zetten, maar dan waren we het overwicht op het middenveld dan kwijt waren geweest en ja, dan ehh, loop je helemaal tegen counters aan, dus je dacht “de opstelling blijft hetzelfde, de formatie blijft hetzelfde en we hadden genoeg spelers die ook een wedstrijd kunnen beslissen. Dus die keuze is gemaakt en niet voor Klaas, maar had ook een logische keuze kunnen zijn”
“Ja goed, we geven een ingooi weg en daar krijgen we een goal uit tegen. Dat is enorm slordig”
We hoeven nog niet te spreken van een inhaalrace?
“Euhm, nee, maar we moeten zorgen dat we ons eigen spel wel verbeteren, zodat we wedstrijden makkelijker kunnen winnen.”
KeizerGod
Haha ik schrok ook wakker.quote:Op maandag 14 november 2022 09:23 schreef Saekerhett het volgende:
Popupje net van Voetbalzone, blijkt het om Frank Wormuth te gaan van Groningen
Ik dacht hetzelfdequote:Op maandag 14 november 2022 09:23 schreef Saekerhett het volgende:
Popupje net van Voetbalzone, blijkt het om Frank Wormuth te gaan van Groningen
Dat is toch niet nieuw, dat spelers er min of meer bewust voor zorgen dat een trainer eruit vliegtquote:Op maandag 14 november 2022 09:26 schreef Houniet het volgende:
Interessante theorie van Van der Vaart in Studio Voetbal over werkweigering en sabotage tegen Schreuder.
Inderdaad. Frappant ook het contrast met de wedstrijd tegen Vitesse met een xG van 4.24 vs 0.67. Of ze nu meer kansen creëren dan de tegenstander of niet.... ze maken teveel fouten en geven simpelweg teveel goals weg. Statistieken vertellen op dit moment totaal niet het correcte verhaal van Ajax.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
xG 1,64 voor Emmen tegen 1,08 voor Ajax @:Ronald-Koeman . Een absolute wanprestatie.
Bij een pechwedstrijd tegen Vitesse waar er daadwerkelijk gewoon 5 open kansen in de 16 om zeep worden geholpen vind ik het nog enigszins acceptabel dat Schreuder er naar wijst. Maar gisteren was gewoon een aanfluiting.quote:Op maandag 14 november 2022 10:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Inderdaad. Frappant ook het contrast met de wedstrijd tegen Vitesse met een xG van 4.24 vs 0.67. Of ze nu meer kansen creëren dan de tegenstander of niet.... ze maken teveel fouten en geven simpelweg teveel goals weg. Statistieken vertellen op dit moment totaal niet het correcte verhaal van Ajax.
Nah denk toch dat het vooral Bergwijn is. En blind. Als zij nou mooi met Schreuder in de winter een andere werkgever zoeken dan ben ik tevredenquote:Op maandag 14 november 2022 09:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is toch niet nieuw, dat spelers er min of meer bewust voor zorgen dat een trainer eruit vliegt
Dat is ook de belangrijkste reden waarom het bestuur in moet grijpen in mijn ogen, je proeft aan alles dat er geen chemie meer is. Dus of je haalt de rotte appels uit de selectie en verkoopt ze, of je ontslaat de trainer. Nu heb ik het idee dat er niet zoals bij Arsenal of Man U maar 1 rotte appel is (Aubameyang en Ronaldo) maar dat er wel een stuk of 10, 15 zijn die van Schreuder af willen. Dan ben je snel klaar lijkt me...
Ik heb het idee dat vrijwel niemand van deze selectie hem serieus neemt.quote:Op maandag 14 november 2022 10:33 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Nah denk toch dat het vooral Bergwijn is. En blind. Als zij nou mooi met Schreuder in de winter een andere werkgever zoeken dan ben ik tevreden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |