Friet.quote:Op zondag 13 november 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Heb je de verkeerde deur genomen @Drizzt_DoUrdenquote:Op zondag 13 november 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goulashquote:Op zondag 13 november 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sinds Paixiao eruit is gegaan met een blessure is het ineens slecht, daarvoor veel leuke aanvallen gezien.quote:
Hamburgerquote:Op zondag 13 november 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met 3-1 is het nog niet gespeeld!quote:Op zondag 13 november 2022 17:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vrij matig, niet zo scherp, maar het is meer dan genoeg.
Het is Ajax niet! (bluf met zweet in de bilnaad)quote:
Neuh, het is nog steeds VBLquote:Op zondag 13 november 2022 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je de verkeerde deur genomen @:Drizzt_DoUrden
Ah, my badquote:Op zondag 13 november 2022 18:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh, het is nog steeds VBL
Moussakaquote:Op zondag 13 november 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Slecht maar ze winnen wel in tegenstelling tot Ajax en PSV. Alleen spelen ze wel nog steeds in Rotterdam, dus deze wedstrijd zegt niks. De afgelopen jaren is de 2e seizoenshelft bij de 2e club van Rotterdam altijd dramatisch, dus ik maak me geen zorgen.quote:
Je bent zulf flink.quote:Op zondag 13 november 2022 18:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Flinke uitslagen allemaal.
ESPN verkoopt gae - Vitesse moeiteloos als de DERBY van Gelderland aangezien Deventer maar net in Overijssel ligt.quote:Op zondag 13 november 2022 19:25 schreef De_Kraam het volgende:
Tot volgend jaar allen.
[ afbeelding ]
Het is ook een verschrikkelijk matig elftal.quote:Op zondag 13 november 2022 21:00 schreef Scrummie het volgende:
Cocu krijgt Vitesse ook niet aan de praat.
Eens.quote:Op zondag 13 november 2022 21:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is ook een verschrikkelijk matig elftal.
wtf lolquote:Op zondag 13 november 2022 19:25 schreef De_Kraam het volgende:
Tot volgend jaar allen.
[ afbeelding ]
Dit zegt HELEMAAL NIKS meer.quote:Op zondag 13 november 2022 21:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens.
Al speelden ze een paar dagen terug nog gelijk in Amsterdam.
Wat denk je @KingRoland Sparta > Ajax ?quote:
Het is wel heel treurig gesteld als je daar niet eens weet te winnen inderdaad.quote:Op zondag 13 november 2022 21:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens.
Al speelden ze een paar dagen terug nog gelijk in Amsterdam.
GAE is net zo treurig als Ajax dus.quote:Op zondag 13 november 2022 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel heel treurig gesteld als je daar niet eens weet te winnen inderdaad.
Ja daarom speelden die ook gelijkquote:Op zondag 13 november 2022 21:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
GAE is net zo treurig als Ajax dus.
Het kan best, maar dan moet het in de 2e seizoenshelft wel beterquote:Op zondag 13 november 2022 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie Feyenoord geen kampioen worden. Maar goed, ze staan ondanks alle wisselvalligheid bovenaan.
Go Ahead had nog geluk dat zowel de scheidsrechter als de VAR een 100% strafschop niet gaven. Vitesse was de 2e helft zoveel beter, dan vallen doe goals echt wel. En terecht ook.quote:Op zondag 13 november 2022 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel heel treurig gesteld als je daar niet eens weet te winnen inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij ook de beste wensen Pietje, ik ben al hard aan het nadenken over een nieuwe UI!quote:Op zondag 1 januari 2023 10:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:afcniels Beste wensen jongen. Ik hoop dat ik mijn UI dit jaar mag behouden maar ik vrees van niet.
quote:
Ik las vanmiddag dat Perez hem een dramaqueen noemde, wat een lulquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:03 schreef Erosjuhhh het volgende:
Lelijke perez geeft mening terwijl hij geen idee heeft wat er met sadilek was
Ach ja, die knul was ook echt een periode uitstekend bij ons, met name onder Fredsj. Destijds had ie het NL elftal kunnen halen. Vond hem zelfs in 17/18 wel goed terugkomen, alhoewel hij daarna totaal inzakte.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:06 schreef Caland het volgende:
Het valt me het hele seizoen (tenminste, de keren dat ik Heerenveen zie) op hoe ontzettend goed Van Beek het daar doet
Toch leuk voor die jongen
Komt allemaal door de scheidsrechter.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:55 schreef Scrummie het volgende:
Ook in 2023 kan Vitesse er niets van. @:sked
Nog de hele maand om spelers te halen!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:55 schreef Scrummie het volgende:
Ook in 2023 kan Vitesse er niets van. @:sked
Die overname is toch helemaal rond nu? Dus er kan wel wat gebeuren op transfergebied.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Nog de hele maand om spelers te halen!
Klopt, en dat gaat ook wel gebeuren. Maar ik denk niet er veel spelers willen komen die ons ook beter maken.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die overname is toch helemaal rond nu? Dus er kan wel wat gebeuren op transfergebied.
Nouja, gewoon overleven dit jaar en dan in de zomer is alles weer anders.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Klopt, en dat gaat ook wel gebeuren. Maar ik denk niet er veel spelers willen komen die ons ook beter maken.
Ja, het doet erg denken aan seizoen 10/11. Met Albert FerrerGod.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, gewoon overleven dit jaar en dan in de zomer is alles weer anders.
Ik overweeg hetzelfde.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:34 schreef Scrummie het volgende:
Ik laat de tweede helft schieten. Fijne wedstrijd verder.
Van de competitie ? Ik overweeg om 21:00 in te schakelen maar zonder jou kan ik niet leven.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:34 schreef Scrummie het volgende:
Ik laat de tweede helft schieten. Fijne wedstrijd verder.
Ik denk dat ik dan weer terug ben! Gaan we gezellig samen kijken naar PSV.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van de competitie ? Ik overweeg om 21:00 in te schakelen maar zonder jou kan ik niet leven.
- Rob de Nijs
Stiekem even gespiekt wanneer Vitesse - Excelsior is.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, het doet erg denken aan seizoen 10/11. Met Albert FerrerGod.
Tijd van mijn leven. Door dat schijt kanaal van een @ZKA en zijn Twitter dacht ik bijna dat de klassieker dit weekend wasquote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan weer terug ben! Gaan we gezellig samen kijken naar PSV.
In die wedstrijd handhaven we onszelf en boren we Feyenoord de landstitel door de neus.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stiekem even gespiekt wanneer Vitesse - Excelsior is.
Maar jullie eindigen natuurlijk bij ons op bezoek.
Als dat gebeurt koop ik een abo voor @yats en vermoedelijk zien jullie mij dan weer in augustus.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:02 schreef Sked het volgende:
[..]
In die wedstrijd handhaven we onszelf en boren we Feyenoord de landstitel door de neus.
Ik ook. Wil de lijntjes wel eens zienquote:
Met z'n ajax hoofd.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Jan Jood vindt dat Wout een logische vervanger is van Ronaldo en dat die totaal niet narcistisch is .
We wachten op de post-JanJood eredivisiequote:
Op het lijstje van @onlogisch ermee.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
We wachten op de post-JanJood eredivisie
Ook 2023 wordt een tenenkrommend jaarquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:00 schreef RipCity het volgende:
Beetje onzinnig om in eredivisie stil te gaan zijn voor Pele
Zelfs in de KKD was er een minuut stilte voor hemquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pele heeft toch nooit bij PSV gespeeld?
Vader van Romario.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pele heeft toch nooit bij PSV gespeeld?
quote:
quote:De optredens worden ook dit seizoen weer beoordeeld door de vakjury, bestaande uit Cesar Zuiderwijk - drummer van de Golden Earring -, Angela Groothuizen en Spike, gitarist en zanger van DI-RECT. De presentatie is wederom in handen van Gerard Ekdom.
Oh doet Jeroen van Inkel daar ook meequote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een man heeft zich momenteel verkleed als bono van U2
Zeg dat.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:28 schreef RipCity het volgende:
We klagen over die vent met microfoon bij Ajax maar
Die eentonige zombie trommelaar bij psv mag ook stadionverbod krijgen.
Dat mag maar wat vind je hiervan?quote:
Walgelijkquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat mag maar wat vind je hiervan?
'Ten Hag wil Weghorst per direct naar Manchester United halen'
Manchester United is naar verluidt dicht bij het aantrekken van Wout Weghorst.
Ik had vooraf Don Vito gekozen, als ik jou was.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:13 schreef Caland het volgende:
Ik heb Madueke aanvoerder gemaakt in mijn scoritoteam
Hevig teleurgesteld @:coco @:buitendam @:de_boswachter
Inderdaad, erg fijn dat je alvast Feyenoord feliciteert met het kampioenschapquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:28 schreef Coco het volgende:
Post-Gakpo tijdperk.
Ik heb genoeg gezien.
Gefeliciteerd Ajax met het kampioenschap.
Alsof het met Gakpo zo lekker liep.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:28 schreef Coco het volgende:
Post-Gakpo tijdperk.
Ik heb genoeg gezien.
Gefeliciteerd Ajax met het kampioenschap.
Jij vond zeker Cabral ook een heel goede speler?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:13 schreef Caland het volgende:
Ik heb Madueke aanvoerder gemaakt in mijn scoritoteam
Hevig teleurgesteld @:coco @:buitendam @:de_boswachter
Eens zo dik ben ik ook weer niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook alhoewel we niet hetzelfde WK bedoelen denk ik
@:tagliano @:neef_wuppie @:fetx
Ik vind dat ook een heel leuk voetballertje.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:30 schreef Scrummie het volgende:
Waarom brengt Sparta dat Japannertje niet?
Kitolano is ook een leuk voetballertje.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een heel leuk voetballertje.
Precies, Gakpo vindt vast ergens de ruimte om te scorenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:26 schreef fetX het volgende:
Ach, die valt nog wel in de 85e minuut of zo.
Sparta zit vol met leuke voetballertjes.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kitolano is ook een leuk voetballertje.
Jij support louter middelmaat heb ik het idee.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sparta zit vol met leuke voetballertjes.
En Bart Vriends.
En geef die bal maar aan Cabral!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij vond zeker Cabral ook een heel goede speler?
Daar zit Koeman ook op te wachtenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:26 schreef fetX het volgende:
Ach, die valt nog wel in de 85e minuut of zo.
Ik weet nog dat ik dat heel hard zong in augustus 2011 toen we met 3-0 wonnen van Roda en ik zei op school dat we tweede gingen worden, mijn klasgenoten lachten mij keihard uit.quote:
Ik support helemaal niks. Ik zeg alleen dat het veelal leuke voetballertjes zijn bij Sparta.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij support louter middelmaat heb ik het idee.
Al is Steijn wel echt een meer dan prima trainer
Alleen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik dat heel hard zong in augustus 2011 toen we met 3-0 wonnen van Roda en ik zei op school dat we tweede gingen worden, mijn klasgenoten lachten mij keihard uit.
Uiteindelijk lachte ik het hardst!!
Matige trainer volgens een user die ik niet ga noemen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij support louter middelmaat heb ik het idee.
Al is Steijn wel echt een meer dan prima trainer
Doe eens want Steijn was zelf bij Ado al goed bezig met de middelen die hij had laat staan met VVVquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Matige trainer volgens een user die ik niet ga noemen.
Er zit een jaartal in z'n naamquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens want Steijn was zelf bij Ado al goed bezig met de middelen die hij had laat staan met VVV
Welterusten.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Als dit een strafschop wordt ga ik naar bed.
Op normale snelheid vind ik het te licht eigenlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij raakt de bal niet en brengt de speler ten val. Daar kun je een pingel voor geven.
Scheids uit Amstelveen. Die had jij als thuisfluiter in Ehv verwacht?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:43 schreef Scrummie het volgende:
Jeetje, dat had ik niet verwacht van deze scheids. Wat een held.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |