quote:
Ik las vanmiddag dat Perez hem een dramaqueen noemde, wat een lulquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:03 schreef Erosjuhhh het volgende:
Lelijke perez geeft mening terwijl hij geen idee heeft wat er met sadilek was
Ach ja, die knul was ook echt een periode uitstekend bij ons, met name onder Fredsj. Destijds had ie het NL elftal kunnen halen. Vond hem zelfs in 17/18 wel goed terugkomen, alhoewel hij daarna totaal inzakte.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:06 schreef Caland het volgende:
Het valt me het hele seizoen (tenminste, de keren dat ik Heerenveen zie) op hoe ontzettend goed Van Beek het daar doet
Toch leuk voor die jongen
Komt allemaal door de scheidsrechter.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:55 schreef Scrummie het volgende:
Ook in 2023 kan Vitesse er niets van. @:sked
Nog de hele maand om spelers te halen!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:55 schreef Scrummie het volgende:
Ook in 2023 kan Vitesse er niets van. @:sked
Die overname is toch helemaal rond nu? Dus er kan wel wat gebeuren op transfergebied.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Nog de hele maand om spelers te halen!
Klopt, en dat gaat ook wel gebeuren. Maar ik denk niet er veel spelers willen komen die ons ook beter maken.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die overname is toch helemaal rond nu? Dus er kan wel wat gebeuren op transfergebied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |