Met z'n ajax hoofd.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Jan Jood vindt dat Wout een logische vervanger is van Ronaldo en dat die totaal niet narcistisch is .
We wachten op de post-JanJood eredivisiequote:
Op het lijstje van @onlogisch ermee.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
We wachten op de post-JanJood eredivisie
Ook 2023 wordt een tenenkrommend jaarquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:00 schreef RipCity het volgende:
Beetje onzinnig om in eredivisie stil te gaan zijn voor Pele
Zelfs in de KKD was er een minuut stilte voor hemquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pele heeft toch nooit bij PSV gespeeld?
Vader van Romario.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pele heeft toch nooit bij PSV gespeeld?
quote:
quote:De optredens worden ook dit seizoen weer beoordeeld door de vakjury, bestaande uit Cesar Zuiderwijk - drummer van de Golden Earring -, Angela Groothuizen en Spike, gitarist en zanger van DI-RECT. De presentatie is wederom in handen van Gerard Ekdom.
Oh doet Jeroen van Inkel daar ook meequote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een man heeft zich momenteel verkleed als bono van U2
Zeg dat.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:28 schreef RipCity het volgende:
We klagen over die vent met microfoon bij Ajax maar
Die eentonige zombie trommelaar bij psv mag ook stadionverbod krijgen.
Dat mag maar wat vind je hiervan?quote:
Walgelijkquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat mag maar wat vind je hiervan?
'Ten Hag wil Weghorst per direct naar Manchester United halen'
Manchester United is naar verluidt dicht bij het aantrekken van Wout Weghorst.
Ik had vooraf Don Vito gekozen, als ik jou was.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:13 schreef Caland het volgende:
Ik heb Madueke aanvoerder gemaakt in mijn scoritoteam
Hevig teleurgesteld @:coco @:buitendam @:de_boswachter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |