Ja zoiets verstond ik dus ook.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:49 schreef mootie het volgende:
Maar Jeff denkt nu dat hij alles kwijt is speltechnisch?
Hij doet nu of hij alleen is die naar een andere kamer moet.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:51 schreef mootie het volgende:
Ik wil dat Jeff eens zijn zin niet krijgt.
Net zoals zoveel mensen. Jeff vindt het geen goede reden dat mensen iemand niet mogen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:52 schreef Dotteke het volgende:
Ik ben mijn kamer kwijt, zegt Jeff 🤣🤣🤣
Ik snap niet zo goed waarom hij nu moeilijk doet. Zijn er meer die van kamer moeten wisselen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Net zoals zoveel mensen. Jeff vindt het geen goede reden dat mensen iemand niet mogen.
Say what?quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:53 schreef Kakadylo het volgende:
Vooruitschrijdend inzicht die TT laatst
De kamer is nu toch ook prima. Dit moet enkel om Jeff te faciliteren.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:55 schreef Silves het volgende:
Zoe mag eunice niet..dus ze bepaalt ff dat ze niet mag komen, ook Babs, die haar schijnt niet mag.
quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:55 schreef Dotteke het volgende:
Zou Jeff nu zijn eigen tanden uit zijn smoel slaan 🤣 hij zeurt namelijk als een klein kind 😛
Ik dacht dat de nieuwe indeling binnen twee uur doorgegeven moest worden. En dan voor vijf uur de bedden gewisseld hebben.quote:
Dat bracht nogal wat teweeg amice.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:53 schreef Kakadylo het volgende:
Voortschrijdend inzicht die TT laatst
Maar ja toen kreeg ik meteen dus gezeik
quote:
Dan moet ie officieel boven Berend en dat willen ze allemaal niet daarquote:Op vrijdag 11 november 2022 15:58 schreef mnesymne het volgende:
Waarom doet Jeff eigenlijk zo moeilijk, gaat die toch bij zijn vriendinnetje in bed slapen...
Ja precies. Ik vind het geen slimme actie van Jeff.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:59 schreef Kakadylo het volgende:
Tactisch heeft ie er ook alleen maar nadeel van
4 is gesloten.quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:00 schreef Loveable het volgende:
Zijn ze een slaapkamer wissen aan het doen?
Dus de slaapkamers worden weer lekker vol met de stapelbeddenquote:
Waarom geen hoga?quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:00 schreef Dotteke het volgende:
Eunice mag niets dan alleen slapen geen hoga, geen ademshalingsoefeningen en geen geknutsel op de kamer. Als ze dat niet doet mag ze op de kamer 🤣🤣🤣🤣jeff heeft zijn zin gekregen
Yep.En stinkende snurkende hoestende en friemelend volk.quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:01 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dus de slaapkamers worden weer lekker vol met de stapelbedden
Gezellig, maar wie slaapt waar nu dan?quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep.En stinkende snurkende hoestende en friemelend volk.
@greysbonesquote:Op vrijdag 11 november 2022 16:01 schreef Loveable het volgende:
Kan het topic slaapkamer indeling ook even weer geüpdatet worden
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:02 schreef Loveable het volgende:
[..]
Gezellig, maar wie slaapt waar nu dan?
In het vorige topic staat het alleen moet je dan eunice en jeff omdraaienquote:Op vrijdag 11 november 2022 16:01 schreef Loveable het volgende:
Kan het topic slaapkamer indeling ook even weer geüpdatet worden
Okéquote:Op vrijdag 11 november 2022 16:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee.
@:Was-beer
Had een goede indeling.
Ga ik daar even spieken thnxquote:Op vrijdag 11 november 2022 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In het vorige topic staat het alleen moet je dan eunice en jeff omdraaien
Maddy is FOMO.quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:04 schreef Silves het volgende:
Snap nu bijna alles, alleen Maddy? serieus kamer 3..wat een rare denkwijze van de roddelkamer,
Ze liggen op schema (denk ik)quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht dat de nieuwe indeling binnen twee uur doorgegeven moest worden. En dan voor vijf uur de bedden gewisseld hebben.
Heeft het al meermaals tegen Zoe gezegd ookquote:Op vrijdag 11 november 2022 16:02 schreef Harry het volgende:
Mexx: ik wil niet bij Jeff naast elkaar (x10).
Ze zou het dus wel willen.....
Was-beer in JAA / [JAA COS #571] Johnny cakesquote:
Ja die kamer is al zo goed als leeg als ik het zo zie.quote:
Om haar jaloers te maken.quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heeft het al meermaals tegen Zoe gezegd ook
Met mensen onderin die moeilijk in beeld zijn te brengen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:01 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dus de slaapkamers worden weer lekker vol met de stapelbedden
Ook leuk voor Mattin.quote:
Reken ik ook goed.quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:09 schreef Silves het volgende:
[..]
Focking ondergeschikte moeder overste??
Beetje raar iddquote:Op vrijdag 11 november 2022 16:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met mensen onderin die moeilijk in beeld zijn te brengen.
Snap niet van deze productie.
Geen idee hij en Jeff hebben het steeds over speltechnisch nu met de kamer verdelingquote:Op vrijdag 11 november 2022 16:16 schreef spapaars het volgende:
Bedoelde Martin met speltechnisch nu dat hij een bed boven zich heeft gekregen?
Kamer 3 staat bekend om de hitlist.quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee hij en Jeff hebben het steeds over speltechnisch nu met de kamer verdeling
Er is geen lijstquote:Op vrijdag 11 november 2022 16:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kamer 3 staat bekend om de hitlist.
Hij zou wel minder goed in beeld kunnen worden gebracht, en dat mag als 1 van de hoofdrol spelers (denkt ie) hem niet overkomen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee hij en Jeff hebben het steeds over speltechnisch nu met de kamer verdeling
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op vrijdag 11 november 2022 14:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Slaapkamer 4 blijft wel over voor kledingkasten, en andere functies die jullie zelf bedenken.
Over 2 uur nieuwe indeling door de manager mailen. Voor 17.00 moet alles opnieuw ingericht worden.
Washok.quote:
Dat zou het dan wel zijn. Anders zou ik het niet weten.quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij zou wel minder goed in beeld kunnen worden gebracht, en dat mag als 1 van de hoofdrol spelers (denkt ie) hem niet overkomen.
Weet ik. Jeff moet de indeling nog mailen bedoel ik.quote:
Hij zegt geen smetvrees te hebben 🤣quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:24 schreef Frummelie het volgende:
Volgens mij heeft Jeff geen smetvrees.... kanonnen...
JankBeb.quote:
× 85....quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zegt geen smetvrees te hebben 🤣
Staat een filmpje in filmpjestopic.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Engels tijd oeps. net voor 11 uur.
En bij elkaar slapen kan altijd.quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:48 schreef mnesymne het volgende:
[..]
tactisch slapen. 1 persoon uit het groepje op elke kamer
Ik zie hem ook bijna nooit douchen en vaak dezelfde kleren aan.quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:51 schreef HappyCharly het volgende:
GJ zegt nu weer dat Berend niet lekker ruikt. Waarom spreekt niemand hem daarop aan dan?
Hij stinkt ze allemaal de loods uit.quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:51 schreef HappyCharly het volgende:
GJ zegt nu weer dat Berend niet lekker ruikt. Waarom spreekt niemand hem daarop aan dan?
Tactisch niet slim en als ze daar beiden liggen dan zit seksen er ook niet meer in want op 2 hebben ze strikte regelsquote:
Denk niet dat dit wederzijds is.quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die heeft al een nieuw doel gevonden, Mirthe.
Denk hetzelfde als Bern en Sas, dat alles al is besproken of uit zelfbescherming en makkelijker als je woorden hebt met elkaar.quote:
Ze is inderdaad altijd aanspreekbaar voor iedereen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk niet dat dit wederzijds is.
quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:07 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Denk hetzelfde als Bern en Sas, dat alles al is besproken of uit zelfbescherming en makkelijker als je woorden hebt met elkaar.
Rietenvliegster.quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze is inderdaad altijd aanspreekbaar voor iedereen.
Dat z.g.n. vriendje buiten de poort weet weer even hoe hij er voor staat...quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:15 schreef Kakadylo het volgende:
Kusje op de mond van Jeffrey en KimD open en bloot in de tuin
van wie komt Mirthe dan afvliegen?quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die van liefje naar liefje vliegt.
Vandaag met de boodschappen meegekomen.quote:
Van wie niet.quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:17 schreef Verida het volgende:
[..]
van wie komt Mirthe dan afvliegen?
Zo houdt het nooit op.quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:18 schreef engine het volgende:
[..]
Vandaag met de boodschappen meegekomen.
Neequote:
Ik hoopte dat ze naar vuurwerk stonden te kijkenquote:Op vrijdag 11 november 2022 17:20 schreef engine het volgende:
Samen zonsondergang kijken.
[ afbeelding ]
hoezo kamer wisselen ?quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:22 schreef engine het volgende:
[..]
NeeDie actie heeft weinig uitgehaald.
Ze zijn nu met 30 dus weer 3 kamers met 10 personen.quote:
Het nut? Moest dat van Febo? waarom weer op elkaars lip slapenquote:Op vrijdag 11 november 2022 17:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zijn nu met 30 dus weer 3 kamers met 10 personen.
Op beval ja. Ze hadden tot 5 uur de tijd om er samen uit te komen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het nut? Moest dat van Febo? waarom weer op elkaars lip slapen
Een lege kamer creëren slaat nergens op, tenzij Febo lui wordquote:Op vrijdag 11 november 2022 18:00 schreef engine het volgende:
[..]
Op beval ja. Ze hadden tot 5 uur de tijd om er samen uit te komen.
oke, maar grappig word ik vindenquote:Op vrijdag 11 november 2022 17:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zijn nu met 30 dus weer 3 kamers met 10 personen.
Boter is lekker, het meeste blijft toch achter in de pan.. ( Gerard Kranenborg)quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:23 schreef Frummelie het volgende:
Ik word een beetje misselijk van die klonten boter in die pan....
Ja roomboter is lekker niet deze gore smeurrie.....😁quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Boter is lekker, het meeste blijft toch achter in de pan.. ( Gerard Kranenborg)![]()
Die heeft het weer goed voor elkaar.quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:22 schreef 5thencounter het volgende:
Gelukkig is wandaWaffel blij dat ze mocht blijven slapen waar ze was.. en niet bij neuksetjes terecht zou komen.. stel je voor zeg![]()
[ afbeelding ]
Ze ruiken het zelf niet meer blijkbaar..quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:31 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind die meurende Berend zo apart... die gast moet zichzelf toch ook ruiken, dat wil je toch niet voor je medebewoners, ik zou me kapot schamen net als Eric...
Kamer 4 waar die daarvoor zat was net een inloop aan mensen hahaquote:Op vrijdag 11 november 2022 18:28 schreef 5thencounter het volgende:
Bern vind het leuk om ook weer eens met andere mensen te slapen..![]()
Arme Sasje
🤣quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:34 schreef KinKiJan het volgende:
Stem: Beste Esther, wil jij....
Sasha vult aan: Alsjeblieft het spel verlaten?
dat was mooi hequote:Op vrijdag 11 november 2022 18:34 schreef KinKiJan het volgende:
Sjee, zei ze dat echt?quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:34 schreef KinKiJan het volgende:
en logisch, esther zat te zeuren over de wasquote:
Vandaar dat Esther de pest erin heeft/had.quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:34 schreef KinKiJan het volgende:
Ja daar zeiken ze ook zoquote:Op vrijdag 11 november 2022 18:35 schreef Li0nHeart het volgende:
JW : Ik ben er in gegaan met de gedachte, water, brood en commando-opleiding. Maar het is soms een theekransje.
En gelijk heeft 'ie, dagelijks wat one-liners eruit gooien, alf en toe wat slapjes meedoen met een spelletje, mee eten, slapen en rondhangen..quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:37 schreef Li0nHeart het volgende:
JW vindt alles weer prima. Hij is zo makkelijk vertelt ie .. Het maakt hem geen bal uit.
Ik zie hem nu zitten. Zo voorovergebogen. Zou hij depressief zijn? Dan heb je oa bewegingsarmoe. Je kan niet je bed uitkomen, je kan niet douchen etc etc. je doet het gewoon niet. Mensen moeten je dan vooruit duwen anders gebeurt er niks.quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:31 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind die meurende Berend zo apart... die gast moet zichzelf toch ook ruiken, dat wil je toch niet voor je medebewoners, ik zou me kapot schamen net als Eric...
het blijft een kutkind. Ik snap niet dat ze bij sommigen hier punten heeft gescoord toen ze bijvoorbeeld aardig deed tegen berend toen die een jankbui had een paar dagen geleden. de volgende dag had ze daar weer een grote mond over bij meiden van K3 dat ze hem eigenlijk helemaal niet zielig vond. Waarschijnlijk deed ze aardig om dat sjeffie berend bemoedigend aan het toespreken was.quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:42 schreef Aggie46 het volgende:
Zoe gaat tekeer over Esther.
Ze gooit er een paar scheldwoorden tegen aan en "dan moet ze maar oprotten".
Jeff zegt dat ze kalm aan moet doen en als ze scheldt : sssssst.
Zoe krijgt een grote mond ineens.
Ze is niet de eerste, in de keuken is een hele muurschilderingquote:Op vrijdag 11 november 2022 18:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Het was toch streng verboden om op de muren te schrijven/tekenen?
Dat was te verwachten, die muren zijn zo aangebracht dat ze er van alles mee kunnen doen. Dus blijkbaar wordt dat ergens gedurende het jaar nog een opdracht.quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:50 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Ze is niet de eerste, in de keuken is een hele muurschildering
Jeff kreeg vanochtend een mail van de febo dat het streng verboden was en de tekst in de keuken per direct verwijderd moest wordenquote:Op vrijdag 11 november 2022 18:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was te verwachten, die muren zijn zo aangebracht dat ze er van alles mee kunnen doen. Dus blijkbaar wordt dat ergens gedurende het jaar nog een opdracht.
Schreef het al eerder Wanda slaapt daar ook.quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:28 schreef 5thencounter het volgende:
Bern vind het leuk om ook weer eens met andere mensen te slapen..![]()
Arme Sasje
Ze lopen dus op de plannen vooruit. Febo volgt hun eigen draaiboek.quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jeff kreeg vanochtend een mail van de febo dat het streng verboden was en de tekst in de keuken per direct verwijderd moest worden
Ik denk dat je het groter maakt dan het is. Zie eerder Jasper en Wanda voor me.quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:55 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Schreef het al eerder Wanda slaapt daar ook.
ohhhh beeld?quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:15 schreef Kakadylo het volgende:
Kusje op de mond van Jeffrey en KimD open en bloot in de tuin
En Febo vermeldt er niet bij wie de dader was om herhaling in de toekomst re vermijden... zij zijn dan medeschuldig aan elke nieuwe illegale graffitiquote:Op vrijdag 11 november 2022 18:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jeff kreeg vanochtend een mail van de febo dat het streng verboden was en de tekst in de keuken per direct verwijderd moest worden
Zou zo maar kunnen wat je zegt.... maar je hebt natuurijk wel rekening te houden met je omgeving hoe belabberd je je ook voelt... 😉quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zie hem nu zitten. Zo voorovergebogen. Zou hij depressief zijn? Dan heb je oa bewegingsarmoe. Je kan niet je bed uitkomen, je kan niet douchen etc etc. je doet het gewoon niet. Mensen moeten je dan vooruit duwen anders gebeurt er niks.
Eerlijk gezegd vond ik hem vanaf het begin al een slons.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:00 schreef pingu66 het volgende:
Iemand moet Berend een knip en een scheer beurt geven hij loopt erbij als een slons.
Komt vanzelf goed, het is al een WegloopShow geworden, en de helft daar weet het al en gaat Berend echt niet steunen in zijn "Op Dokters Advies" gezeik zo naar de Pot strompelen maanden langquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:00 schreef pingu66 het volgende:
Iemand moet Berend een knip en een scheer beurt geven hij loopt erbij als een slons.
Ik vind het erg grappig dat Jeff zelf totaal kan flippen maar dat scheldwoorden niet mogen, dan shsst hij altijd. Het heeft iets ziek schattigsquote:Op vrijdag 11 november 2022 18:42 schreef Aggie46 het volgende:
Zoe gaat tekeer over Esther.
Ze gooit er een paar scheldwoorden tegen aan en "dan moet ze maar oprotten".
Jeff zegt dat ze kalm aan moet doen en als ze scheldt : sssssst.
Zoe krijgt een grote mond ineens.
Vieze vette Moraima is bv geen schelden? Hij scheldt flink wat af maar alleen bij zijn eigen groepje en achter de rug om.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind het erg grappig dat Jeff zelf totaal kan flippen maar dat scheldwoorden niet mogen, dan shsst hij altijd. Het heeft iets ziek schattigs
Denk eerder agressie eruit ivm Estherquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:09 schreef 5thencounter het volgende:
Sasje trapt balletje zónder Bernliefje.. ohhjee zou er iets zijn.. enzo
[ afbeelding ]
Ze zat net ook alleen op de wasmachine in de hoop dat hij zou gaan centrifugeren....quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:09 schreef 5thencounter het volgende:
Sasje trapt balletje zónder Bernliefje.. ohhjee zou er iets zijn.. enzo
[ afbeelding ]
Kanniet, ½Dooie SasjeZwitserland kán geen agressie hebben naar medespelers... ivm in de Nominatiekijkert spelenquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:10 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Denk eerder agressie eruit ivm Esther
doet ze dat echt?quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:11 schreef Charmian het volgende:
zouden ze weten dat djedi 's ochtends meer dan een half uur onder de douche staat, iedere dag
ze begint een beetje minder dood te zijnquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kanniet, ½Dooie SasjeZwitserland kán geen agressie hebben naar medespelers... ivm in de Nominatiekijkert spelen
yepquote:
Aww Salar was wel een schatje.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:14 schreef freaky40 het volgende:
Jeff heeft het syndroom van Salar...hij wil ook elke tijd in de spiegel kijken.
Eindbaas. Punt.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Aww Salar was wel een schatje.
Hij heeft ook het syndroom van Mr Parkinson, of een of andere motorische storingquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:14 schreef freaky40 het volgende:
Jeff heeft het syndroom van Salar...hij wil ook elke tijd in de spiegel kijken.
esther met alterego evaquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:20 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw.. Sasje is "die oudere vrouw" een beetje zat.. zozo Wie?
[ afbeelding ]
Dat is juist het ziek grappige, zijn definitie van scheldenquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:09 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Vieze vette Moraima is bv geen schelden? Hij scheldt flink wat af maar alleen bij zijn eigen groepje en achter de rug om.
berendquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:23 schreef 5thencounter het volgende:
Sasje ligt te mekkeren en Babbel&Gertje weten wel raad.. ik zie een trend
over de was geloof ikquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:24 schreef HappyCharly het volgende:
Maar wat is er nu gebeurt tussen Sascha en Esther?
oh zo bedoel jequote:Op vrijdag 11 november 2022 19:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, Opa&Oma Alys zoeken een nieuw huisdier
Jup... Aanslijmen als een mallequote:Op vrijdag 11 november 2022 19:27 schreef juul. het volgende:
Babs heeft weer een nieuw vriendinnetje, Sascha
Ik vind Babette best leuk maar het is wel vaak hetzelfde qua gesprekken alsof mensen een studie project vooe haar zijnquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup... Aanslijmen als een malle![]()
[ afbeelding ]
Die gaat alle meiden af ...quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:27 schreef juul. het volgende:
Babs heeft weer een nieuw vriendinnetje, Sascha
Ssst, dat zijn ze ookquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:31 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik vind Babette best leuk maar het is wel vaak hetzelfde qua gesprekken alsof mensen een studie project vooe haar zijn
Het is haar "Bestaansrecht" daar.. denkt ze zelf, best wel zieligquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:31 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik vind Babette best leuk maar het is wel vaak hetzelfde qua gesprekken alsof mensen een studie project vooe haar zijn
Iets met aromatquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:33 schreef HappyCharly het volgende:
Babette en Zoe waarschuwen Kim dat ze moeten opletten met wat ze zeggen als Eunice er is
quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:37 schreef HappyCharly het volgende:
Ook Zoe en Babette willen Esther er uit.. ineens lijkt de hele loods tegen haar
Ik ook niet maar ik vind het wel leuk. Lekker veel vijanden maken.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:39 schreef HappyCharly het volgende:
Ik volg niet wat er nu ineens vandaag is tegen Esther
Had dan eerder verwacht dat ze eunice weg willen of berend of eric. Daar wil niemand echt mee op een kamer slapen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:39 schreef HappyCharly het volgende:
Ik volg niet wat er nu ineens vandaag is tegen Esther
Precies. Maar blijkbaar is er iets gaande.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had dan eerder verwacht dat ze eunice weg willen of berend of eric. Daar wil niemand echt mee op een kamer slapen.
Er niet mee op een kamer willen slapen is denk ik iets anders dan iemand weg willen hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had dan eerder verwacht dat ze eunice weg willen of berend of eric. Daar wil niemand echt mee op een kamer slapen.
Wat had ze dan?quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
Aha... Stress&Slecht voeding.. het Maddie-Issue opgelost door Dokter-Achter![]()
De Helft, wist de hele COS hier al 2 weken geleden
En Sjeffie Voedt nu als een malle
alweer?quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:51 schreef patat het volgende:
Zoe vindt het leuk voor Jeff en Kim, maar ze vindt het ook een beetje overdreven.
Ze vraagt zich af wat al die meiden hebben wat zij niet heeft blabla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |