Reken ik ook goed.quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:09 schreef Silves het volgende:
[..]
Focking ondergeschikte moeder overste??
Beetje raar iddquote:Op vrijdag 11 november 2022 16:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met mensen onderin die moeilijk in beeld zijn te brengen.
Snap niet van deze productie.
Geen idee hij en Jeff hebben het steeds over speltechnisch nu met de kamer verdelingquote:Op vrijdag 11 november 2022 16:16 schreef spapaars het volgende:
Bedoelde Martin met speltechnisch nu dat hij een bed boven zich heeft gekregen?
Kamer 3 staat bekend om de hitlist.quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee hij en Jeff hebben het steeds over speltechnisch nu met de kamer verdeling
Er is geen lijstquote:Op vrijdag 11 november 2022 16:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kamer 3 staat bekend om de hitlist.
Hij zou wel minder goed in beeld kunnen worden gebracht, en dat mag als 1 van de hoofdrol spelers (denkt ie) hem niet overkomen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee hij en Jeff hebben het steeds over speltechnisch nu met de kamer verdeling
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op vrijdag 11 november 2022 14:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Slaapkamer 4 blijft wel over voor kledingkasten, en andere functies die jullie zelf bedenken.
Over 2 uur nieuwe indeling door de manager mailen. Voor 17.00 moet alles opnieuw ingericht worden.
Washok.quote:
Dat zou het dan wel zijn. Anders zou ik het niet weten.quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij zou wel minder goed in beeld kunnen worden gebracht, en dat mag als 1 van de hoofdrol spelers (denkt ie) hem niet overkomen.
Weet ik. Jeff moet de indeling nog mailen bedoel ik.quote:
Hij zegt geen smetvrees te hebben 🤣quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:24 schreef Frummelie het volgende:
Volgens mij heeft Jeff geen smetvrees.... kanonnen...
JankBeb.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |