× 85....quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zegt geen smetvrees te hebben 🤣
Staat een filmpje in filmpjestopic.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Engels tijd oeps. net voor 11 uur.
En bij elkaar slapen kan altijd.quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:48 schreef mnesymne het volgende:
[..]
tactisch slapen. 1 persoon uit het groepje op elke kamer
Ik zie hem ook bijna nooit douchen en vaak dezelfde kleren aan.quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:51 schreef HappyCharly het volgende:
GJ zegt nu weer dat Berend niet lekker ruikt. Waarom spreekt niemand hem daarop aan dan?
Hij stinkt ze allemaal de loods uit.quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:51 schreef HappyCharly het volgende:
GJ zegt nu weer dat Berend niet lekker ruikt. Waarom spreekt niemand hem daarop aan dan?
Tactisch niet slim en als ze daar beiden liggen dan zit seksen er ook niet meer in want op 2 hebben ze strikte regelsquote:
Denk niet dat dit wederzijds is.quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die heeft al een nieuw doel gevonden, Mirthe.
Denk hetzelfde als Bern en Sas, dat alles al is besproken of uit zelfbescherming en makkelijker als je woorden hebt met elkaar.quote:
Ze is inderdaad altijd aanspreekbaar voor iedereen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk niet dat dit wederzijds is.
quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:07 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Denk hetzelfde als Bern en Sas, dat alles al is besproken of uit zelfbescherming en makkelijker als je woorden hebt met elkaar.
Rietenvliegster.quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze is inderdaad altijd aanspreekbaar voor iedereen.
Dat z.g.n. vriendje buiten de poort weet weer even hoe hij er voor staat...quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:15 schreef Kakadylo het volgende:
Kusje op de mond van Jeffrey en KimD open en bloot in de tuin
van wie komt Mirthe dan afvliegen?quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die van liefje naar liefje vliegt.
Vandaag met de boodschappen meegekomen.quote:
Van wie niet.quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:17 schreef Verida het volgende:
[..]
van wie komt Mirthe dan afvliegen?
Zo houdt het nooit op.quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:18 schreef engine het volgende:
[..]
Vandaag met de boodschappen meegekomen.
Neequote:
Ik hoopte dat ze naar vuurwerk stonden te kijkenquote:Op vrijdag 11 november 2022 17:20 schreef engine het volgende:
Samen zonsondergang kijken.
[ afbeelding ]
hoezo kamer wisselen ?quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:22 schreef engine het volgende:
[..]
NeeDie actie heeft weinig uitgehaald.
Ze zijn nu met 30 dus weer 3 kamers met 10 personen.quote:
Het nut? Moest dat van Febo? waarom weer op elkaars lip slapenquote:Op vrijdag 11 november 2022 17:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zijn nu met 30 dus weer 3 kamers met 10 personen.
Op beval ja. Ze hadden tot 5 uur de tijd om er samen uit te komen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het nut? Moest dat van Febo? waarom weer op elkaars lip slapen
Een lege kamer creëren slaat nergens op, tenzij Febo lui wordquote:Op vrijdag 11 november 2022 18:00 schreef engine het volgende:
[..]
Op beval ja. Ze hadden tot 5 uur de tijd om er samen uit te komen.
oke, maar grappig word ik vindenquote:Op vrijdag 11 november 2022 17:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zijn nu met 30 dus weer 3 kamers met 10 personen.
Boter is lekker, het meeste blijft toch achter in de pan.. ( Gerard Kranenborg)quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:23 schreef Frummelie het volgende:
Ik word een beetje misselijk van die klonten boter in die pan....
Ja roomboter is lekker niet deze gore smeurrie.....😁quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Boter is lekker, het meeste blijft toch achter in de pan.. ( Gerard Kranenborg)![]()
Die heeft het weer goed voor elkaar.quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:22 schreef 5thencounter het volgende:
Gelukkig is wandaWaffel blij dat ze mocht blijven slapen waar ze was.. en niet bij neuksetjes terecht zou komen.. stel je voor zeg![]()
[ afbeelding ]
Ze ruiken het zelf niet meer blijkbaar..quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:31 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind die meurende Berend zo apart... die gast moet zichzelf toch ook ruiken, dat wil je toch niet voor je medebewoners, ik zou me kapot schamen net als Eric...
Kamer 4 waar die daarvoor zat was net een inloop aan mensen hahaquote:Op vrijdag 11 november 2022 18:28 schreef 5thencounter het volgende:
Bern vind het leuk om ook weer eens met andere mensen te slapen..![]()
Arme Sasje
🤣quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:34 schreef KinKiJan het volgende:
Stem: Beste Esther, wil jij....
Sasha vult aan: Alsjeblieft het spel verlaten?
dat was mooi hequote:Op vrijdag 11 november 2022 18:34 schreef KinKiJan het volgende:
Sjee, zei ze dat echt?quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:34 schreef KinKiJan het volgende:
en logisch, esther zat te zeuren over de wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |