Ja zoiets verstond ik dus ook.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:49 schreef mootie het volgende:
Maar Jeff denkt nu dat hij alles kwijt is speltechnisch?
Hij doet nu of hij alleen is die naar een andere kamer moet.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:51 schreef mootie het volgende:
Ik wil dat Jeff eens zijn zin niet krijgt.
Net zoals zoveel mensen. Jeff vindt het geen goede reden dat mensen iemand niet mogen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:52 schreef Dotteke het volgende:
Ik ben mijn kamer kwijt, zegt Jeff 🤣🤣🤣
Ik snap niet zo goed waarom hij nu moeilijk doet. Zijn er meer die van kamer moeten wisselen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Net zoals zoveel mensen. Jeff vindt het geen goede reden dat mensen iemand niet mogen.
Say what?quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:53 schreef Kakadylo het volgende:
Vooruitschrijdend inzicht die TT laatst
De kamer is nu toch ook prima. Dit moet enkel om Jeff te faciliteren.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:55 schreef Silves het volgende:
Zoe mag eunice niet..dus ze bepaalt ff dat ze niet mag komen, ook Babs, die haar schijnt niet mag.
quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:55 schreef Dotteke het volgende:
Zou Jeff nu zijn eigen tanden uit zijn smoel slaan 🤣 hij zeurt namelijk als een klein kind 😛
Ik dacht dat de nieuwe indeling binnen twee uur doorgegeven moest worden. En dan voor vijf uur de bedden gewisseld hebben.quote:
Dat bracht nogal wat teweeg amice.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:53 schreef Kakadylo het volgende:
Voortschrijdend inzicht die TT laatst
Maar ja toen kreeg ik meteen dus gezeik
quote:
Dan moet ie officieel boven Berend en dat willen ze allemaal niet daarquote:Op vrijdag 11 november 2022 15:58 schreef mnesymne het volgende:
Waarom doet Jeff eigenlijk zo moeilijk, gaat die toch bij zijn vriendinnetje in bed slapen...
Ja precies. Ik vind het geen slimme actie van Jeff.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:59 schreef Kakadylo het volgende:
Tactisch heeft ie er ook alleen maar nadeel van
4 is gesloten.quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:00 schreef Loveable het volgende:
Zijn ze een slaapkamer wissen aan het doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |