Ja, bij ons is het ook wel redelijk vrij daarin hoor. Maar het bel- en mailcontact verloopt eigenlijk altijd maandag-vrijdag 9-17quote:Op zondag 13 november 2022 17:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Goed! Eigenlijk valt het me tot nu toe nog alles mee. Tuurlijk, weinig slaap en je wordt in die kraamweek een beetje geleefd met de kraamhulp over de vloer (al is ze vanaf nu niet meer hele dagen dus wel iets meer voor onszelf).
[..]
Bij ons ook, maar we mogen wel onze eigen uren invullen indien gewenst. Maar dan is het wel irritant als die mensen dat in het weekend doen en jou opzadelen met een soort schuldgevoel
quote:Op zondag 13 november 2022 17:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah even voorsorteren op een verjaardagsTT natuurlijk![]()
Er zijn users die dat niet doen
Tijd voor een familie interventie.quote:Op zondag 13 november 2022 18:11 schreef ijs_beer het volgende:
Ugh, op verjaardagsvisite bij een oom geweest vanmiddag. Op zich gezellig, en dan komt er opeens zo'n rare intolerante/racistische opmerking tussendoor. En dat wordt meer de laatste jaren, sinds ie een nieuwe partner heeft.
Anyhow, hoe is het hier allemaal?
Ik heb lekker een middag lang staan flipperenquote:Op zondag 13 november 2022 18:11 schreef ijs_beer het volgende:
Ugh, op verjaardagsvisite bij een oom geweest vanmiddag. Op zich gezellig, en dan komt er opeens zo'n rare intolerante/racistische opmerking tussendoor. En dat wordt meer de laatste jaren, sinds ie een nieuwe partner heeft.
Jammer is dat.quote:Op zondag 13 november 2022 18:11 schreef ijs_beer het volgende:
quote:Op zondag 13 november 2022 15:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij namen mijn ouders laatst mee om de kamer van dochter te zien, even de stad wat verkennen en ook samen een hapje eten. Toen we aan tafel zaten zeiden mijn ouders ook dat zij voor het eten zouden betalen![]()
Sommige dingen veranderen inderdaad nooit
Ik zag vandaag ook een appje van een collega om 11uquote:Op zondag 13 november 2022 17:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Ligt ook wel een beetje aan je werk. Ik merk toch wel dat soms ook buiten werktijden aan mijn mouw wordt getrokken. Een college van mij gaat even op een zondagavond toch nog even een proposal schrijven. Maar ik probeer dat wel echt af te houden hoor, tenzij het echt een speciaal geval is.
OJA KUTquote:
Ik onthou echt van niemand uit de SC wanneer ze precies jarig zijnquote:Op zondag 13 november 2022 19:05 schreef Meke het volgende:
[..]
OJA KUT
GEFELICITEEEEEEEERD MET JE VERJAARDAG DRIE DAGEN GELEDEN
Ik heb me vandaag in a similar way geërgerd aan dat in m’n dorp 90% van de Pieten nog steeds zwart is.quote:Op zondag 13 november 2022 18:11 schreef ijs_beer het volgende:
quote:Op zondag 13 november 2022 19:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb me vandaag in a similar way geërgerd aan dat in m’n dorp 90% van de Pieten nog steeds zwart is.
Dank jequote:Op zondag 13 november 2022 19:05 schreef Meke het volgende:
[..]
OJA KUT
GEFELICITEEEEEEEERD MET JE VERJAARDAG DRIE DAGEN GELEDEN
Ik heb soortgelijke recepten kunnen vinden, maar nog niet zeker weten dezelfdequote:
Nee ik hoef geen verjaardags TTquote:Op zondag 13 november 2022 19:07 schreef Meke het volgende:
Als je met terugwerkende kracht een verjaardagsTT wilt @:Redefine lijkt het net of je die zelf gemaakt hebt en dat vind ik eigenlijk de allerbeste reden om het alsnog te doen![]()
![]()
Thanks voor het meehelpen zoekenquote:Op zondag 13 november 2022 19:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb soortgelijke recepten kunnen vinden, maar nog niet zeker weten dezelfde
Nog gefeliciteerdquote:Op zondag 13 november 2022 19:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee ik hoef geen verjaardags TTDe reden dat ik het zei is juist dat ik het zelf nogal suf vind om te vragen
Stomquote:Op zondag 13 november 2022 18:11 schreef ijs_beer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door AgnesGru op 13-11-2022 19:22:19 ]Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |