Op Rijnmond mijmerden ze al gekscherend iets over 7 doelpunten verschilquote:Op donderdag 10 november 2022 20:08 schreef Divje het volgende:
Lekker jongens. Nu dat doelsaldo opkrikken
Rijnmondquote:Op donderdag 10 november 2022 20:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op Rijnmond mijmerden ze al gekscherend iets over 7 doelpunten verschil
Ah dat meen je. Wist niet eens dat je daardoor een zenuwinfectie kunt oplopen.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:59 schreef hhh38 het volgende: [..] Er was een verhaal dat ie zonder jas naar Vapiano ging midden in de winter en toen miste hij het volledige laatste deel van het seizoen vanwege een zenuwinfectie. Nooit geweten hoeveel er waar was van dat verhaal, maar die zenuwinfectie heeft z'n carrière aardig beïnvloed.
Dat ja, en door een of andere bacterie die infectie opgelopen. Dat met de jas was een running gag.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:19 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Hij had toch een verkeerd stukje kip gegeten
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 10 november 2022 20:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat ja, en door een of andere bacterie die infectie opgelopen. Dat met de jas was een running gag.
Walemark.quote:
Al weken, maar ook elke keer NOG slechter dan die keer ervoor.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat speelt Dilrosun slecht zeg. :’)
Ja, valt op. Daar gaat echt alles fout.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat speelt Dilrosun slecht zeg. :’)
Nou dat idee kan weer de prullenbak inquote:Op donderdag 10 november 2022 20:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op Rijnmond mijmerden ze al gekscherend iets over 7 doelpunten verschil
Zoals de meeste ideeën van Rijnmondquote:Op donderdag 10 november 2022 20:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nou dat idee kan weer de prullenbak in
quote:Op donderdag 10 november 2022 20:34 schreef hhh38 het volgende:
Op dit moment is de 1-1 dichterbij dan de 2-0...
Op dit moment is de 2-0 dichterbij dan de 1-1quote:Op donderdag 10 november 2022 20:34 schreef hhh38 het volgende:
Op dit moment is de 1-1 dichterbij dan de 2-0...
maar die wordt vrijgelatenquote:Op donderdag 10 november 2022 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kunnen we ophouden telkens over de flank van Dilrosun te gaan?
Nouja, ik hoor en zie 'm amper dus vroeg het me even afquote:Op donderdag 10 november 2022 20:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit ligt nou ook weer niet echt aan Danilo.
Nul aanvoer. Wat ie doet, doet ie goed.
Ik krijg inmiddels Mitchell Tevrede-flashbacks van die gast. "Oh stond die er ook nog?" In de 45e minuut.quote:
9 in dat geval, want Dilrosun is nog slechter.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:48 schreef Pistolero het volgende:
Danilo is zo walgelijk slecht heh, echt ongekend. Je speelt gewoon weer praktisch met 10 man vandaag.
De 60e minuut vindt dit leuk.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch tijd om Gimenez en Alireza in te brengen.
Die speelt ook niet best de laatste potten inderdaad. Maar laten we alsjeblieft stoppen met Dilrosun. Wat een armoe.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:49 schreef Slobeend het volgende:
Als je de hele wedstrijd op Timber let zie je hoe schrikbarend weinig hij toevoegt.
Wat kwaliteit erbij op rechts zou geen overbodige luxe zijn inderdaad. Wellicht een groter probleem dan het missen van een 6zquote:Op donderdag 10 november 2022 21:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Dilrosun is bagger maar als je dan denkt aan de alternatieven.. Alireza en Wålemark zijn geen verbetering.
je zou toch denken dat ze dat wel moeten beseffen aangezien de 6-0 de groepswinst heeft gegevenquote:Op donderdag 10 november 2022 21:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Zouden ze nu wel op de hoogte zijn dat doelsaldo misschien ook belangrijk wordt?
Aangezien we gelijk in punten kunnen komen met de koploper.
Belangrijkste is dat je boven Ajax staatquote:Op donderdag 10 november 2022 21:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Zouden ze nu wel op de hoogte zijn dat doelsaldo misschien ook belangrijk wordt?
Aangezien we gelijk in punten kunnen komen met de koploper.
Oke Nood-kloon.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:09 schreef Nood-kloon het volgende:
Waarom worden sommige spelers niet beschermd voor hun moeders! Wie bedenkt die namen!
dan ook gelijk de vrije trappen door iemand anders. Kokcu heeft een leuke trap vanuit een rollende bal, maar zijn traptechniek is niet bijzonder genoeg voor dode spelmomenten. Laat de pool hem maar een tijdje nemen ofzo.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kan Trauner niet de corners nemen ipv Kokcu?
Dat valt best mee volgens de xG.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Jezus zeg, wat mist Feyenoord toch veel kansen het hele seizoen...
Pieken op het juiste moment.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Gimenez is een beetje slordig in de afwerking.
Best apart dat deze matige ploeg zo hoog staat en overwintert in Europa.
Om hem vervolgens te overtuigen lekker bij ons af te bouwenquote:Op donderdag 10 november 2022 21:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Szymanski legt nu al twee keer een panklare bal klaar wat een goal moet zijn.
Deze man gaat Lewandowski topscorer maken dit WK.
Die is al een tijdje niet zo effectief inderdaad. Bij deze viel het mij wel tegen, veel te wild geschoten.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:30 schreef Haringkop het volgende:
Zo koelbloedig is die Gimenez ook niet eigenlijk. Mist best wel veel grote kansen
Dit moet gewoon 5-0 worden. Ja, je mist wat kansen maar dan nog is het gewoon een slappe pot.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Gimenez is een beetje slordig in de afwerking.
Als ik Ajax, PSV en AZ zie vind ik dat helemaal niet zo vreemd.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit krijg je danquote:Op donderdag 10 november 2022 21:37 schreef TweedeKlum het volgende:
Manschot vindt zichzelf wel belangrijk.
Tegen Twente en Volendam miste hij ook van die echte spitsen kansen..quote:Op donderdag 10 november 2022 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die is al een tijdje niet zo effectief inderdaad. Bij deze viel het mij wel tegen, veel te wild geschoten.
Je bedoelt dat ze omver geschopt worden...quote:Op donderdag 10 november 2022 21:38 schreef Pleun2011 het volgende:
We hebben wel veel spelers met de vallende ziekte. Ga gewoon voetballen stelletje wijven
Tatort en Wolmerk worden nauwelijks geraakt, irritant gedrag, ga foeballuh.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze omver geschopt worden...
Tja, Manschot. Die man kan er ook echt niks van.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit kan toch niethoe krijg je het voor elkaar om zo’n pot te laten ontsporen
Simpel, door het falen van de scheids. Had die een stuk korter (en wél) gefloten, had je dit niet gehad. Manschot is toe aan een hele lange vakantie.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:40 schreef timmmmm het volgende:
hoe kan je je nou op laten naaien door fucking SC Cambuur
Past zich moeiteloos aan aan het niveau van de wedstrijd.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, Manschot. Die man kan er ook echt niks van.
Dat zegt dus letterlijk niemandquote:Op donderdag 10 november 2022 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik mis even waarom dit de schuld van Manschot is.
Als je gewoon 3-0 voorgestaan had.
Wat denk je dat de schuld van Manschot zou zijn?quote:Op donderdag 10 november 2022 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik mis even waarom dit de schuld van Manschot is.
Als je gewoon 3-0 voorgestaan had.
Ga eens voetballuh!!!quote:Op donderdag 10 november 2022 21:38 schreef Pleun2011 het volgende:
We hebben wel veel spelers met de vallende ziekte. Ga gewoon voetballen stelletje wijven
Dan omschrijf ik het verkeerd.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zegt dus letterlijk niemand
Ook niet bij een competente scheids. Het één sluit het ander niet uitquote:Op donderdag 10 november 2022 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan omschrijf ik het verkeerd.
De wedstrijd was nooit 'ontspoort' als het 3-0 had gestaan.
Ali heeft tenminste nog wat peper in zijn reet.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:46 schreef Slobeend het volgende:
Walemark is echt gigantisch slappe hap
Nou ja, Gimenez moet gewoon de 2-0 maken natuurlijkquote:Op donderdag 10 november 2022 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het ligt nou niet bepaald aan Danilo en Gimenez in dit elftal.
Nou, vandaag wel hoor. Tering wat waren die slecht allebei vandaag.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zeker waar.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:50 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nou ja, Gimenez moet gewoon de 2-0 maken natuurlijk
Dat ben ik wel met je eens. Alhoewel Paixao echt goed was vandaagquote:Op donderdag 10 november 2022 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zeker waar.
Maar het is nou niet bepaald een gespreid bedje als spits in dit elftal. En dan bedoel ik natuurlijk de nul renderende vleugels.
Net als Vilhena enorm overschat.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:53 schreef snabbi het volgende:
Kokcu is weer een tijdbom, die zakt toch ook weer door het ijs sinds aursnes weg is.
Jawel hoor, beide zwakke schakels..zoals er teveel van zijn in deze kutploegquote:Op donderdag 10 november 2022 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laten we het daar dan idd maar op houden.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Drie punten zijn drie punten.
Onzin.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Jawel hoor, beide zwakke schakels..zoals er teveel van zijn in deze kutploeg
Datquote:Op donderdag 10 november 2022 21:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Drie punten zijn drie punten.
Wanneer is de eerstvolgende pittige tegenstander?quote:Op donderdag 10 november 2022 21:57 schreef fetX het volgende:
Derde. En meer gaat het niet worden met dit elftal. Aanvallend is het onthutsend zwak.
Zondag thuis tegen het grote Excelsior.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Wanneer is de eerstvolgende pittige tegenstander?
Die zou bij een FC Groningen toch niet eens mee kunnen.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:48 schreef Pistolero het volgende:
Danilo is zo walgelijk slecht heh, echt ongekend. Je speelt gewoon weer praktisch met 10 man vandaag.
Nee dat eerste is gewoon niet zo, voorin is het zo armoedig.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:58 schreef Pistolero het volgende:
Zo veel getalenteerde spelers zo lang zo structureel onder hun niveau laten spelen(of uberhaupt niet laten spelen)
Dan heb je echt speciale gaven als trainer hoor.
Vond de kansen niet spaarzaam vandaag, tering. Wel eens dat het belachelijk slecht wasquote:Op donderdag 10 november 2022 21:56 schreef fetX het volgende:
Heb me weer kapot lopen ergeren. Wat een slappe hap zeg. En als je dan die spaarzame kansen krijgt, maak ze verdomme dan
Vraag me soms wel af of je niet in een buitenspeler moet investeren en met Wieffer op 6 moet gaan spelen. Timber banken.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:00 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ach. Een of twee versterkingen en we zijn weer ineens kampioenskandidaat.
Met dat talent valt het best wel mee, of heb ik poep in mijn ogen. Zo'n gozer als Wålemark, waar ik echt een pesthekel aan heb, gaat echt niet beter worden dan dit. En zo zijn er wel meer. 8 miljoen voor Timber? Waarom in godsnaam, is gewoon een simpele kloon van Vilhena.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:58 schreef Pistolero het volgende:
Zo veel getalenteerde spelers zo lang zo structureel onder hun niveau laten spelen(of uberhaupt niet laten spelen)
Dan heb je echt speciale gaven als trainer hoor.
PSV verloor hier 3-0 van he. Doe nou niet zulke uitspraken zolang de concurrentie ook een dergelijk laag niveau haalt en wij de meeste punten wel binnenhalen en verdedigend weinig weggeven.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:57 schreef fetX het volgende:
Derde. En meer gaat het niet worden met dit elftal. Aanvallend is het onthutsend zwak.
Beiden erg matig hoor.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit ja, ook geen schande. Maar voorin loopt echt geen kwaliteit Paixao doet wel leuke dingen, maar verder is het vlees noch vis.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:57 schreef fetX het volgende:
Krijg ook Lurling/Sam Larsson vibes van hem ja.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Bij dezen schrijf ik Walemark definitief af. Type NAC Breda speler die eens in de vijf wedstrijden een geslaagde actie heeft.
Santi had die bal mogen afmaken ja. Geweldig gedaan natuurlijk door Szymanski (jaja sorry). Paixao was ook gewoon matig vandaag en heeft geen enkele keer de spits goed bedient. Verder heb ik wel vertrouwen in die jongen.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Beiden erg matig hoor.
Szymanski en Paxiao staan wel gewoon goed dan moet een spits ook gewoon scoren als het rechts van hem minder loopt.
Type Gustafson.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Bij dezen schrijf ik Walemark definitief af. Type NAC Breda speler die eens in de vijf wedstrijden een geslaagde actie heeft.
Ik begin me wel echt te ergeren aan de idiote frame dat de spelers er simpelweg geen kut van kunnen.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je zou bijna denken dat het seizoen eindigt zondag en er geen transferperiode is. Met jullie maximale derde met dit kut elftal.
Dit is dus absoluut geen zwak elftal. Je hebt een topper op goal, een geweldige en stabiele defensie. Een geweldige set middenvelders waar je alleen kunt discussiëren over de balans op het middenveld.
Het grootste heikel punt zijn gewoon je zwakke vleugels. Kunnen we hier die spitsen weer totaal afschrijven maar die twee mannen hebben samen toch al aardig wat goals in liggen, en dat in dit 'zwakke' elftal. Beide ook spitsen die ook gewoon bedient moeten worden, en dat hebben ze zelf niet in de hand.
Ik kijk met name even naar ons eigen spel en dat is gewoon niet zo best. Overwinning was verder dikverdiend, daar niet van.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
PSV verloor hier 3-0 van he. Doe nou niet zulke uitspraken zolang de concurrentie ook een dergelijk laag niveau haalt en wij de meeste punten wel binnenhalen en verdedigend weinig weggeven.
Het is een raar seizoen.
Niemand haat toch op Slot.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:06 schreef CR7 het volgende:
Was niet best maar de 3 punten is het enige wat telt. Je stond tot een week terug nog kansloos achter op Ajax. Kunnen we wel gaan haten op Slot. Denken sommigen echt dat er een betere rondloopt?
Ik hoorde vandaag dat Feyenoord het vaakst gespeeld heeft met dezelfde elf spelers.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik begin me wel echt te ergeren aan de idiote frame dat de spelers er simpelweg geen kut van kunnen.
Het is echt verschrikkelijk lang geleden dat Feyenoord zo'n talentvolle selectie had. Dat vrijwel alle spelers al het hele seizoen (ver) onder hun kunnen presteren, er wekelijks werd gegoocheld met de opstelling en er in de verste verte niks van een logische tactiek te bespeuren is, tsja, dat kan je spelers natuurlijk niet kwalijk nemen.
Paixao matig? Die was echt prima en zonder hem had je trouwens niet gewonnen vandaag.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Santi had die bal mogen afmaken ja. Geweldig gedaan natuurlijk door Szymanski (jaja sorry). Paixao was ook gewoon matig vandaag en heeft geen enkele keer de spits goed bedient. Verder heb ik wel vertrouwen in die jongen.![]()
Maakt Santi niet een kutspits, als die jongen nu eens wat goede hoge voorzetten van de zijkant krijgt kan hij ze zo in knikken.
Zie Pistolero bv.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:09 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Niemand haat toch op Slot.
Gewoon de conclusie dat de voorhoede er over het algemeen geen reet van kan. Dat zien we al heel seizoen op een enkele uitschieter na.
Gelukkig is de competitie zo slecht dat je nog gewoon meedoet.
Hartman was buiten die genottelijke goal aanvallend wel matig hoor. Balletje breed, balletje terug. Verdedigend was het niet zo lastig voor ‘m.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:09 schreef Scrummie het volgende:
HartmanGOD
3 punten GENOT
Verder snel vergeten en zondag het iets beter doen graag. Afsluiten met winst is ongelofelijk belangrijk, en dan lekker de winterstop in die als geroepen komt.
Eens, en nog was ie beter dan Danilo.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Alleen viel Santi vandaag ook gewoon niet goed in.
Het frame dat dit de talentvolste selectie in tijden is is echt zo'n gelul, alleen maar op basis van je gevoel, niet op basis van wat we op het veld zien (en nee dat ligt niet alleen aan Slot). Voorin is te weinig kwaliteit, maar daar ga je nooit op in.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik begin me wel echt te ergeren aan de idiote frame dat de spelers er simpelweg geen kut van kunnen.
Het is echt verschrikkelijk lang geleden dat Feyenoord zo'n talentvolle selectie had. Dat vrijwel alle spelers al het hele seizoen (ver) onder hun kunnen presteren, er wekelijks werd gegoocheld met de opstelling en er in de verste verte niks van een logische tactiek te bespeuren is, tsja, dat kan je spelers natuurlijk niet kwalijk nemen.
Echt heel erg oneens, ik vond hem ijzersterk.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Hartman was buiten die genottelijke goal aanvallend wel matig hoor. Balletje breed, balletje terug. Verdedigend was het niet zo lastig voor ‘m.
Speelde leuk ja. Maar heeft geen enkele keer een succesvolle voorzet gegeven. Of wat een succesvolle voorzet had moeten zijn.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Paixao matig? Die was echt prima en zonder hem had je trouwens niet gewonnen vandaag.
Het was vooral Danilo die verstoppertje speelde, dat was echt compleet de ondergrens (alweer). Alleen viel Santi vandaag ook gewoon niet goed in.
Heeft aanvallend echt niets bijgedragen (buiten de goal dus) en vind toch dat je dat wel mag verwachten in zo’n potje als vandaag.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt heel erg oneens, ik vond hem ijzersterk.
Dan zal ik wel weer een andere wedstrijd gezien hebben, kan gebeuren.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Heeft aanvallend echt niets bijgedragen (buiten de goal dus) en vind toch dat je dat wel mag verwachten in zo’n potje als vandaag.
Ja, leuk, maar wanneer figuren als Danilo en Dilrosun bij die elf horen gaat er ergens iets vreselijk mis qua opstelling.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag dat Feyenoord het vaakst gespeeld heeft met dezelfde elf spelers.![]()
Ja, ik was ook verrast. Ik weiger verder Slot de schuld te geven. Als je nu toch nog type Sini had rondlopen was onze spits met afstand topscorer geweest van de Eredivisie. Maar goed, ze schijnen er geen kut van te kunnen.
Dat ben ik met je kan wel eens! Besef natuurlijk dat de goede uitgangspositie meer geluk dan wijsheid is en dat er nog een hoop beter moet. Het is allemaal niet duurzaam dit.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kijk met name even naar ons eigen spel en dat is gewoon niet zo best. Overwinning was verder dikverdiend, daar niet van.
Inderdaad, misschien moeten spelers nog steeds hun draai vinden, in vorm komen of wat dan ook, maar er bestaat ook een kans dat er misschien gewoon matig is ingekocht. Of op z'n minst een aantal van hen.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het frame dat dit de talentvolste selectie in tijden is is echt zo'n gelul, alleen maar op basis van je gevoel, niet op basis van wat we op het veld zien (en nee dat ligt niet alleen aan Slot). Voorin is te weinig kwaliteit, maar daar ga je nooit op in.
Ik leg de lat graag hoger.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens, en nog was ie beter dan Danilo.
Dat kan eigenlijk ook helemaal niet met Danilo als spits want die maakt geen enkele loopactie en doet verder ook letterlijk niks.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Speelde leuk ja. Maar heeft geen enkele keer een succesvolle voorzet gegeven. Of wat een succesvolle voorzet had moeten zijn.
Nouja meer geluk dan wijsheid? Volgens mij hebben we elke pot die we hebtben gewonnen toch ook terecht gewonnen? Ook tegen Twente en AZ. Welke overwinning hebben we gestolen? Dat het verschil kwa uitslagen groter mocht zijn gezien de selecties dat is weer wat anders.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat ben ik met je kan wel eens! Besef natuurlijk dat de goede uitgangspositie meer geluk dan wijsheid is en dat er nog een hoop beter moet. Het is allemaal niet duurzaam dit.
Vond dat wel een echt een gemiste kans van een spits die geen vertrouwen/wedstrijdritme heeft. Maar goed, het was niet best inderdaad.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik leg de lat graag hoger.
Santi ook, misschien was die kans er dan wel ingegaan.
Bedoel vooral dat 8 punten in de EL genoeg was voor een eerste plek en dat Ajax en PSV zo veel punten laten liggen.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:15 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nouja meer geluk dan wijsheid? Volgens mij hebben we elke pot die we hebtben gewonnen toch ook terecht gewonnen? Ook tegen Twente en AZ. Welke overwinning hebben we gestolen? Dat het verschil kwa uitslagen groter mocht zijn gezien de selecties dat is weer wat anders.
Er zullen echt wel miskopen tussen zitten maar het zijn ook best wel allemaal jonge spelers, plus je hebt een absurd seizoen dit jaar. Aankomende zondag speelt Feyenoord zijn 20ste officiële wedstrijd dit seizoen. Dus diegene die dat niet gewend zijn zullen ook wel last krijgen van vermoeidheid.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, misschien moeten spelers nog steeds hun draai vinden, in vorm komen of wat dan ook, maar er bestaat ook een kans dat er misschien gewoon matig is ingekocht. Of op z'n minst een aantal van hen.
In dat geval ben ik jaloers op je, ik had ook graag een andere wedstrijd gekeken.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan zal ik wel weer een andere wedstrijd gezien hebben, kan gebeuren.
Het is gewoon totale bullshit dat we een voorhoede hebben die er geen reet van kan, maar oke.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die slaan we doorgaans over.
Hij was wel net zo slecht hoor, de wedstrijd dan.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In dat geval ben ik jaloers op je, ik had ook graag een andere wedstrijd gekeken.
Geen idee hoe het vorig jaar rond deze tijd was. Maar PSV haalde eind vorig seizoen 2,38 punten per wedstrijd. Nu 2,31 na 13 wedstrijden.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bedoel vooral dat 8 punten in de EL genoeg was voor een eerste plek en dat Ajax en PSV zo veel punten laten liggen.
Ik vind 9 verloren punten uit 13 redelijk veel in ieder geval voor een (gedeelde) eerste plek.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:20 schreef CR7 het volgende:
[..]
Geen idee hoe het vorig jaar rond deze tijd was. Maar PSV haalde eind vorig seizoen 2,38 punten per wedstrijd. Nu 2,31 na 13 wedstrijden.
Er geen reet van kunnen zegt niemandquote:Op donderdag 10 november 2022 22:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is gewoon totale bullshit dat we een voorhoede hebben die er geen reet van kan, maar oke.
Moet je wel de juiste spelers opstellen en ze vertrouwen geven, daar gaat het een beetje mis.
Bij de 1-0 was hij wel belangrijk met zijn passje.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:21 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind het wel mooi dat ik bij Paixão inmiddels zo'n gevoel heb dat elke actie beslissend kán zijn, terwijl er vanavond bijvoorbeeld niet echt 1 actie was die het ook daadwerkelijk was. Er gaat dreiging van uit, het moet er alleen nog even uitkomen.
Hij heeft wel gelijk dat Wålemark echt de potentie heeft om een uitstekende buitenspeler te worden voor Feyenoord.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er geen reet van kunnen zegt niemandLoopt er een Sinisterra tussen? Nee. Paixao heeft talent maar daar kun je nu nog weinig van verwachten. De rest is nu niet goed genoeg.
quote:Op donderdag 10 november 2022 22:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er geen reet van kunnen zegt niemandLoopt er een Sinisterra tussen? Nee. Paixao heeft talent maar daar kun je nu nog weinig van verwachten. De rest is nu niet goed genoeg.
Uhm, juist ja.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:09 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Niemand haat toch op Slot.
Gewoon de conclusie dat de voorhoede er over het algemeen geen reet van kan. Dat zien we al heel seizoen op een enkele uitschieter na.
Gelukkig is de competitie zo slecht dat je nog gewoon meedoet.
We hebben wel meer barpersoneel nodig inderdaad.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk is Idrissi snel weer fit.
Ik krijg bij Walemark echt een Larsson gevoel. Fysiek zwak, mentaal zwak en te vrijblijvend wat ie allemaal doet.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk dat Wålemark echt de potentie heeft om een uitstekende buitenspeler te worden voor Feyenoord.
Nee grapje, die kan er geen reet van.
Jij snapt het. Vleugelspelers die wel kunnen serveren.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben wel meer barpersoneel nodig inderdaad.
Als Idrissi niet geblesseerd was geraakt had Paixao waarschijnlijk bijna geen minuut gespeeld de afgelopen wedstrijden.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk is Idrissi snel weer fit.
Volgens Slot zit Wålemark 5% af van het beslissend zijn.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik krijg bij Walemark echt een Larsson gevoel. Fysiek zwak, mentaal zwak en te vrijblijvend wat ie allemaal doet.
Oneens. Rendement 0,0 namelijk. 100% kans..mis. Geslaagde voorzetten: 0 (dacht ik)quote:Op donderdag 10 november 2022 22:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Paixao was de beste man op het veld vandaag.
Tja we vissen nou eenmaal in een vijver waar het hit or miss is. Het kunnen enorme klappers als Trauner, Aursnes en uiteindelijk ook Sini zijn. Maar een Walemark, Dilrosun, Paixao, Lopez hebben max 5 miljoen gekost. Dat zijn natuurlijk nog steeds bedragen van niks. Wij kopen Hancko terwijl ze in de hoofdstad 25 miljoen hebben neergelegd voor Bassie. Het is niet zo makkelijk...quote:Op donderdag 10 november 2022 22:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Volgens Slot zit Wålemark 5% af van het beslissend zijn.
Uhm tsja, ik denk dat het iets meer is. Gaat echt niks worden, gewoon een miskoop.
Statistisch gezien juist, maar dan nog is hij eigenlijk de enige buitenspeler die zijn man voorbij komt. Het vervolg zal met de tijd ook wel beter gaan.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Oneens. Rendement 0,0 namelijk. 100% kans..mis. Geslaagde voorzetten: 0 (dacht ik)
Van Dilrosun verwacht je dan toch wel het meest vanwege zijn leeftijd en ervaring in de Franse en Duitse competitie. Juist hij is een van de grootste tegenvallers...quote:Op donderdag 10 november 2022 22:40 schreef CR7 het volgende:
[..]
Tja we vissen nou eenmaal in een vijver waar het hit or miss is. Het kunnen enorme klappers als Trauner, Aursnes en uiteindelijk ook Sini zijn. Maar een Walemark, Dilrosun, Paixao, Lopez hebben max 5 miljoen gekost. Dat zijn natuurlijk nog steeds bedragen van niks. Wij kopen Hancko terwijl ze in de hoofdstad 25 miljoen hebben neergelegd voor Bassie. Het is niet zo makkelijk...
Schrijf je uberhaupt iemand af?quote:Op donderdag 10 november 2022 22:44 schreef Scrummie het volgende:
Ik weiger overigens ook om Dilrosun af te schrijven, terwijl ik mij aan hem het meest erger.
Ja, Bjorkan.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Schrijf je uberhaupt iemand af?
Waarom hadden mensen precies hoge verwachtingen van een speler die veelvuldig geblesseerd is geweest de afgelopen jaren en vorig seizoen werkelijk niks presteerde bij de nummer laatst van Frankrijk..?quote:Op donderdag 10 november 2022 22:42 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Van Dilrosun verwacht je dan toch wel het meest vanwege zijn leeftijd en ervaring in de Franse en Duitse competitie. Juist hij is een van de grootste tegenvallers...
Terecht ja. Dat is wel een bijzondere gang van zaken. Kan er op een of andere manier toch geen kut van.quote:
Duurt inmiddels te lang toch gaat nooit meer als vijf wedstrijden achter elkaar goed of constant spelen.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:39 schreef Scrummie het volgende:
Ik weiger Walemark 'al' af te schrijven. Maar dat het echt bijzonder slecht is momenteel ben ik het wel mee eens.
Krijg de indruk dat er bij hem wat anders gaande is, niet alleen kwalitatief. Die gozer is tot in den treuren gescout, begint direct in de basis en kan er dan ineens helemaal niets meer van. Krijgt ook gewoon een oproep voor Noorwegen.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Terecht ja. Dat is wel een bijzondere gang van zaken. Kan er op een of andere manier toch geen kut van.
Ik vind Dilrosun echt helemaal kut, maar wel onze buitenspeler met het meeste rendement.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Duurt inmiddels te lang toch gaat nooit meer als vijf wedstrijden achter elkaar goed of constant spelen.
Ali hetzelfde helaas jammer want sympathieke vent.
Paxiao en Idrissi dan meer hoop voor.
Dilrosun krijgt nog het voordeel van de twijfel maar moet ook stukken beter gaan spelen.
@ZKA weet vast meerquote:Op donderdag 10 november 2022 22:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Krijg de indruk dat er bij hem wat anders gaande is, niet alleen kwalitatief. Die gozer is tot in den treuren gescout, begint direct in de basis en kan er dan ineens helemaal niets meer van. Krijgt ook gewoon een oproep voor Noorwegen.
En zit vanavond niet eens op de bank.
Mee eens. Alhoewel vandaag misschien wel zijn slechtste wedstrijd van het seizoen wasquote:Op donderdag 10 november 2022 22:44 schreef Scrummie het volgende:
Ik weiger overigens ook om Dilrosun af te schrijven, terwijl ik mij aan hem het meest erger.
Wat een onzin. Feyenoord mist inderdaad Sinisterra en zo'n bijtertje op het middenveld als Til ja, maar Linssen en Dessers missen we echt niet. Danilo staat nu al op bijna even veel doelpunten als Dessers het hele vorige seizoen (in de Eredivisie althans). Gimenez doet qua doelpunten voorlopig ook niet onder voor Linssen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 06:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dat goals tellen vorig seizoen was achteraf zo gek nog niet. Er zit te weinig scorend en creatief vermogen in de ploeg. Feyenoord mist Til, de Des en Linssen.
Toch zou ik geen 10 mil overmaken voor Szymanskiquote:Op vrijdag 11 november 2022 07:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat een onzin. Feyenoord mist inderdaad Sinisterra en zo'n bijtertje op het middenveld als Til ja, maar Linssen en Dessers missen we echt niet. Danilo staat nu al op bijna even veel doelpunten als Dessers het hele vorige seizoen (in de Eredivisie althans). Gimenez doet qua doelpunten voorlopig ook niet onder voor Linssen.
Dat is echter wel "scorebord journalistiek" want ik begin voorzichtig misschien toch te vrezen dan ondanks al het optimisme en hosanna afgelopen zomer er misschien gewoon niet zo heel goed is ingekocht.
Timber valt me vies tegen tot nu toe. Gimenez is tot nu toe ook nog behoorlijk matig, hetzelfde geldt voor Danilo, Lopez lijkt een miskoop, Bullaude hebben we nog niets van gezien, Dilrosun voegt echt niks toe, en Paixao begint nu wel te laten zien dat hij potentie heeft.
Maar de enige "zekerheidjes" qua aanwinsten tot nu toe zijn Hancko en Szymanski eigenlijk, waarbij Szymanski eigenlijk ook behoorlijk wisselvallig speelt.
Nouja je hebt wel een punt dat er ook bar weinig van de buitenspelers en de nummer 10 af komt in aanvallend opzicht. Maar ook dat zijn dus posities die vorig seizoen een veel hoger rendement haalden. Zelfs Ali en Nelson samen waren effectiever dan de rechtsbuitenpositie nu is. Alireza heb ik inmiddels bijna opgegeven en Walemark gaat het ook niet voor je doen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 07:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat een onzin. Feyenoord mist inderdaad Sinisterra en zo'n bijtertje op het middenveld als Til ja, maar Linssen en Dessers missen we echt niet. Danilo staat nu al op bijna even veel doelpunten als Dessers het hele vorige seizoen (in de Eredivisie althans). Gimenez doet qua doelpunten voorlopig ook niet onder voor Linssen.
Dat is echter wel "scorebord journalistiek" want ik begin voorzichtig misschien toch te vrezen dan ondanks al het optimisme en hosanna afgelopen zomer er misschien gewoon niet zo heel goed is ingekocht.
Timber valt me vies tegen tot nu toe. Gimenez is tot nu toe ook nog behoorlijk matig, hetzelfde geldt voor Danilo, Lopez lijkt een miskoop, Bullaude hebben we nog niets van gezien, Dilrosun voegt echt niks toe, en Paixao begint nu wel te laten zien dat hij potentie heeft.
Maar de enige "zekerheidjes" qua aanwinsten tot nu toe zijn Hancko en Szymanski eigenlijk, waarbij Szymanski eigenlijk ook behoorlijk wisselvallig speelt.
Voor het seizoen: dit gaat extreem lastig worden, we moeten geduld hebben, veel nieuwe spelers dus afwachten maar, Arne is ook geen wonderdokter, etc.quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een negatief sentiment hangt hier weer zeg. Dat terwijl je maar 3 goals minder hebt gemaakt t.o.v. vorig seizoen na 13 speelrondes.
Maar goed, is het woordje crisis al gevallen?
Dit is gewoon een prima elftal, en dat zelfs met gemankeerde vleugels. Moet je nagaan als er na de winter iemand rondloopt die wel presteert.
Weinig tegengoals, dat is wel goed maar inderdaad er mag wel wat meer gescoord worden.quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:05 schreef KingRadler het volgende:
Fey moet aan doelsaldo gaan werken
Allemaal waar, misschien is het ook wat opportunistisch, maar ik had in november wel een iets beter ingespeeld elftal verwacht.quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voor het seizoen: dit gaat extreem lastig worden, we moeten geduld hebben, veel nieuwe spelers dus afwachten maar, Arne is ook geen wonderdokter, etc.
1 wedstrijd voor de winterstop, gedeeld bovenaan in de competitie en als groepswinnaar door naar de laatste 16 van de EL: er klopt niets van, wat een matig elftal, ze kunnen er he-le-maal niets van, etc.
Tja.
Wees blij dat je dit jaar zo'n heel nieuw team hebt. In geen enkel ander jaar kreeg je 2 maanden extra voorbereidingstijd in het midden van het seizoen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Allemaal waar, misschien is het ook wat opportunistisch, maar ik had in november wel een iets beter ingespeeld elftal verwacht.
Nu lukt het hele fases in wedstrijden vaak niet eens om 3 keer naar dezelfde kleur te spelen bijvoorbeeld. Dat is wel extreem matig. Daarnaast ligt de lat onder Slot ook gewoon hoger, mensen verwachten meer.
In principe heb je gelijk, maar we hadden wel een omhoog lopende ontwikkelcurve verwacht. Ik vind niet dat het nu heel veel beter gaat dan in de eerste paar wedstrijden.quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voor het seizoen: dit gaat extreem lastig worden, we moeten geduld hebben, veel nieuwe spelers dus afwachten maar, Arne is ook geen wonderdokter, etc.
1 wedstrijd voor de winterstop, gedeeld bovenaan in de competitie en als groepswinnaar door naar de laatste 16 van de EL: er klopt niets van, wat een matig elftal, ze kunnen er he-le-maal niets van, etc.
Tja.
Die spitsen zijn beter dan dat we nu hebben, maar Til mis je niet echt hoor. Je speelt gewoon een andere manier van voetbal. Szymanski is een veel completere voetballer.quote:Op vrijdag 11 november 2022 06:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dat goals tellen vorig seizoen was achteraf zo gek nog niet. Er zit te weinig scorend en creatief vermogen in de ploeg. Feyenoord mist Til, de Des en Linssen.
Fenomenale prestatie van onze Arend Martijnquote:Op vrijdag 11 november 2022 10:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar even serieus, met dit team gewoon gedeeld 1e in de Eredivisie en laatste 16 EL is echt ongekend hoor.
Eens, Dilrosun straalt potentiële dreiging uit met zijn snelheid, maar wanneer hij bij een aanval betrokken is verpest hij het opvallend vaak. Steekpassjes zijn te hard of te zacht. Voorzetten worden blind gegeven of mislukken. Een medespeler een grote kans bezorgen door de bal direct door te spelen gebeurt niet omdat hij secondenlang met de bal aan de voet gaat staan semi-dreigen (= nadenken wat hij eens zal gaan doen).quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:53 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Die spitsen zijn beter dan dat we nu hebben, maar Til mis je niet echt hoor. Je speelt gewoon een andere manier van voetbal. Szymanski is een veel completere voetballer.
Maar het gaat vooral fout op de vleugels.
Ik heb het idee dat het vorig jaar toch wel wat makkelijker ging. Niet allemaal natuurlijk (en dat is logisch), maar de meeste potjes tegen de kleintjes wel.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Ingespeeld of niet, Feyenoord speelt eigenlijk vaak matig tegen kleinere clubs, altijd zo geweest. Heel af en toe een echte veegpartij maar meestal is het moeizaam.
Maar dankzij Dick Advocaat zijn we al een jaar ongeslagen én we staan halverwege het seizoen tweede, moet je nagaan hoe goed het gaat lopen als de ploeg wél fit is!!…quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een negatief sentiment hangt hier weer zeg. Dat terwijl je maar 3 goals minder hebt gemaakt t.o.v. vorig seizoen na 13 speelrondes.
Maar goed, is het woordje crisis al gevallen?
Dit is gewoon een prima elftal, en dat zelfs met gemankeerde vleugels. Moet je nagaan als er na de winter iemand rondloopt die wel presteert.
Het was vorig jaar vooral ook een stuk leuker om naar te kijken.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het vorig jaar toch wel wat makkelijker ging. Niet allemaal natuurlijk (en dat is logisch), maar de meeste potjes tegen de kleintjes wel.
Klopt, maar het was kwalitatief ook beter. Kan nog komen in tweede seizoenshelft. Heb wel het idee dat er maar 1 of 2 schakels missen in dit elftal.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was vorig jaar vooral ook een stuk leuker om naar te kijken.
Ietsjes ja, maar dat team was ook wat langer bij elkaar, ik heb het meer over de afgelopen 40 jaar.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het vorig jaar toch wel wat makkelijker ging. Niet allemaal natuurlijk (en dat is logisch), maar de meeste potjes tegen de kleintjes wel.
Kan je niet los van elkaar zien. Ben in ieder geval blij met de onderbreking. Met hoe matig het qua spel loopt en het loodzware programma na Excelsior zou ik het anders niet met veel vertrouwen tegemoet gaan. Anderzijds zie ik wel aanknopingspunten. Met name de verdediging maakt een stabiele indruk nu.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, maar het was kwalitatief ook beter. Kan nog komen in tweede seizoenshelft. Heb wel het idee dat er maar 1 of 2 schakels missen in dit elftal.
Aah, de Dick kaart wordt getrokken.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar dankzij Dick Advocaat zijn we al een jaar ongeslagen én we staan halverwege het seizoen tweede, moet je nagaan hoe goed het gaat lopen als de ploeg wél fit is!!…
Wees blij dat we ondanks de goede uitgangspositie kritisch kunnen zijn. Ik ben blij met de stand in de competitie hoor en zeker met een grotendeels nieuw elftal best knap, maar sorry dat ik niet in de polonaise loop na een 1-0 winst in een aidspot tegen een dieptriest Cambuur. Lekker simpel om alles op de buitenspelers te schuiven maar ik heb eigenlijk al wekenlang geen goede wedstrijd meer gezien.
In Portugal schijnen ze een potje te gaan spelen tegen Stade Rennes.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:08 schreef Caland het volgende:
Is er eigenlijk al iets van een oefenprogramma bekend de komende maanden?
Hopelijk ook wat potjes met publiek erbij
Ik denk dat Timber een topper voor ons kan zijn, type Vilhena. Maar het werkt niet heel lekker met Kökcü op hetzelfde middenveldquote:Op vrijdag 11 november 2022 14:46 schreef satecl het volgende:
Winnen tegen Excelsior zou het 1e seizoenshelft meer dan geslaagd maken. En dat nadat je bijna je gehele elftal is verkocht.
In de winterstop evengoed werk aan de winkel:
- Op zoek naar een nr. 6
- Bjorkan terugsturen
- Alireza na het WK hopelijk verkopen, en misschien een type Reiss Nelson huren van een grote club
- Dermane en Benita verhuren
Paixao wordt ook steeds beter. Daar heb ik wel vertrouwen in. Grootste tegelvaller voor mij is Timber.
Volgens jaar als 1op1 vervanger. En van het geld een goede 6 halen indien we dat in de winter niet doen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 14:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat Timber een topper voor ons kan zijn, type Vilhena. Maar het werkt niet heel lekker met Kökcü op hetzelfde middenveld
Dus omdat ze daar de waterleidingen niet op orde hebben moeten wij betoale?quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:31 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord-hooligans richten schade van 250 duizend euro aan in stadion Graz: 'We zijn nog in shock'
https://www.rijnmond.nl/n(...)we-zijn-nog-in-shock
quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus omdat ze daar de waterleidingen niet op orde hebben moeten wij betoale?
GERNOT IN ORANJE.quote:Op vrijdag 11 november 2022 13:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het is niet dat er verder veel keus is in Nederlanders bij ons.
Ik ben nog steeds boos dat er in 2017 geen ongemakkelijke nieuwe ‘Feyenoord wij houden van die club’ is opgenomenquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:37 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Met Bradje in het doel zijn we haast niet te verslaan.
Kunnen we in 2023 wel doen als we op de Coolsingel staan. Met een mooie solo voor den Geert.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds boos dat er in 2017 geen ongemakkelijke nieuwe ‘Feyenoord wij houden van die club’ is opgenomen
Mwah het was een beetje het liedje van dat seizoenquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kunnen we in 2023 wel doen als we op de Coolsingel staan. Met een mooie solo voor den Geert.
Volgens mij geeft de gemeente slechts een vergunning af voor een paar uur.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kunnen we in 2023 wel doen als we op de Coolsingel staan. Met een mooie solo voor den Geert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |