Op Rijnmond mijmerden ze al gekscherend iets over 7 doelpunten verschilquote:Op donderdag 10 november 2022 20:08 schreef Divje het volgende:
Lekker jongens. Nu dat doelsaldo opkrikken
Rijnmondquote:Op donderdag 10 november 2022 20:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op Rijnmond mijmerden ze al gekscherend iets over 7 doelpunten verschil
Ah dat meen je. Wist niet eens dat je daardoor een zenuwinfectie kunt oplopen.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:59 schreef hhh38 het volgende: [..] Er was een verhaal dat ie zonder jas naar Vapiano ging midden in de winter en toen miste hij het volledige laatste deel van het seizoen vanwege een zenuwinfectie. Nooit geweten hoeveel er waar was van dat verhaal, maar die zenuwinfectie heeft z'n carrière aardig beïnvloed.
Dat ja, en door een of andere bacterie die infectie opgelopen. Dat met de jas was een running gag.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:19 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Hij had toch een verkeerd stukje kip gegeten
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 10 november 2022 20:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat ja, en door een of andere bacterie die infectie opgelopen. Dat met de jas was een running gag.
Walemark.quote:
Al weken, maar ook elke keer NOG slechter dan die keer ervoor.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat speelt Dilrosun slecht zeg. :’)
Ja, valt op. Daar gaat echt alles fout.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat speelt Dilrosun slecht zeg. :’)
Nou dat idee kan weer de prullenbak inquote:Op donderdag 10 november 2022 20:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op Rijnmond mijmerden ze al gekscherend iets over 7 doelpunten verschil
Zoals de meeste ideeën van Rijnmondquote:Op donderdag 10 november 2022 20:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nou dat idee kan weer de prullenbak in
quote:Op donderdag 10 november 2022 20:34 schreef hhh38 het volgende:
Op dit moment is de 1-1 dichterbij dan de 2-0...
Op dit moment is de 2-0 dichterbij dan de 1-1quote:Op donderdag 10 november 2022 20:34 schreef hhh38 het volgende:
Op dit moment is de 1-1 dichterbij dan de 2-0...
maar die wordt vrijgelatenquote:Op donderdag 10 november 2022 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kunnen we ophouden telkens over de flank van Dilrosun te gaan?
Nouja, ik hoor en zie 'm amper dus vroeg het me even afquote:Op donderdag 10 november 2022 20:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit ligt nou ook weer niet echt aan Danilo.
Nul aanvoer. Wat ie doet, doet ie goed.
Ik krijg inmiddels Mitchell Tevrede-flashbacks van die gast. "Oh stond die er ook nog?" In de 45e minuut.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |