Jaquote:Op woensdag 9 november 2022 20:59 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Niveau tanden uit de bek slaan?
Ze is alweer rustigquote:Op woensdag 9 november 2022 20:59 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Niveau tanden uit de bek slaan?
Heeft die Zimbra dat niet al eens geprobeerd?quote:Op woensdag 9 november 2022 20:57 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ze wil lingerie ontwerpster worden
Even wachten ze begint zo weer denk ikquote:Op woensdag 9 november 2022 21:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is alweer rustigEventjes stoom afgeblazen
? shelly?quote:Op woensdag 9 november 2022 21:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heeft die Zimbra dat niet al eens geprobeerd?
Opgehoopte havermoutquote:Op woensdag 9 november 2022 21:02 schreef greysbones het volgende:
Martin heeft een bult op zijn buik
As usualquote:Op woensdag 9 november 2022 21:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is alweer rustigEventjes stoom afgeblazen
quote:
Verwijder die link anders ffquote:Op woensdag 9 november 2022 21:04 schreef Daana316 het volgende:
Babbet en Sasje praten over Mexx en Martin
SPOILER
Bovenstaand filmpje:
Ik heb dit beluisterd, maar gaat volgens mij alleen over Alicia wat ze van haar vinden en over keuze om te vertrekken. Klopt de titel van filmpje wel of is verkeerde filmpje onder de titel gedaan.
Schakel meestal weg want heb geen zin in die onzinquote:Op woensdag 9 november 2022 21:04 schreef Sociologica het volgende:
[..]
As usual
Daar kan ik al helemaal niet tegen. Vind het aso taal maar wees dan eens mans en ga in ieder geval face2face de confrontatie dan eens heftig aan
Ja eens, maar soms is het alternatief op de andere stream nog droevigerquote:Op woensdag 9 november 2022 21:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Schakel meestal weg want heb geen zin in die onzin
Dan kijk je er beiden niet naarquote:Op woensdag 9 november 2022 21:06 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja eens, maar soms is het alternatief op de andere stream nog droeviger
Dat komt heus nog wel. Het taalgebruik vind ik ook wat jammer, zeker voor een vrouw.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:04 schreef Sociologica het volgende:
[..]
As usual
Daar kan ik al helemaal niet tegen. Vind het aso taal maar wees dan eens mans en ga in ieder geval face2face de confrontatie dan eens heftig aan
Daar zit ook wat in. Maar heb nu wel zin om te posten en zonder streamen blijf ik niet on topicquote:
Je kunt ook gewoon hier meelezen en inspelen op de inhoudquote:Op woensdag 9 november 2022 21:07 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Daar zit ook wat in. Maar heb nu wel zin om te posten en zonder streamen blijf ik niet on topic
Oke heel even off topic dan. Zijn hier frequente posters die niet streamen (of alleen de afleveringen kijken)? Vind ik best knap als je dan relevant kan posten hahaquote:Op woensdag 9 november 2022 21:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon hier meelezen en inspelen op de inhoud
gewoon berend toch?quote:
misschien berend en gert jan samen?quote:Op woensdag 9 november 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon berend toch?![]()
of heet hij voluit Berend jan ?
quote:Op woensdag 9 november 2022 21:11 schreef Adat231 het volgende:
[..]
misschien berend en gert jan samen?
Hangt er volgens mij vanaf waar ie zitquote:
dat kun je nu wel zeggenquote:Op woensdag 9 november 2022 21:11 schreef Kakadylo het volgende:
Babet komt vaak bezopen over terwijl ze niet gedronken heeft
Heb het al aangepast.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon berend toch?![]()
of heet hij voluit Berend jan ?
Dat is ook wel weer waarquote:Op woensdag 9 november 2022 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat kun je nu wel zeggen
maar kun je het ook bewijzen
misschien zit er wel iets heel anders in die sigarettenquote:
ze houdt em ook vast alsof ze een jonko smooktquote:Op woensdag 9 november 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien zit er wel iets heel anders in die sigaretten
Alicia was toch ook van de
Zou zomaar kunnen als Imadine ze gemaakt heeftquote:Op woensdag 9 november 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien zit er wel iets heel anders in die sigaretten
Alicia was toch ook van de
Heb haar nog weinig op kantoor gezienquote:Op woensdag 9 november 2022 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat kun je nu wel zeggen
maar kun je het ook bewijzen
en babette wordt high van de rookquote:Op woensdag 9 november 2022 21:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ze houdt em ook vast alsof ze een jonko smookt
we weten niet wat babette op kamer 5 doetquote:Op woensdag 9 november 2022 21:14 schreef engine het volgende:
[..]
Heb haar nog weinig op kantoor gezien
Ze zitten wel op die plek waar Isaac net gegraven heeftquote:Op woensdag 9 november 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
en babette wordt high van de rook![]()
![]()
ze zei net gatver
ik denk al wat ruik ik
quote:Op woensdag 9 november 2022 21:15 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ze zitten wel op die plek waar Isaac net gegraven heeft
Babet kleedt zich in ieder geval als een twaalfjarige toeristquote:Op woensdag 9 november 2022 21:15 schreef Aggie46 het volgende:
Ik vind Babette niet leuk.
Of ik ben mijn humor kwijt, kan ook.
Heerlijk ik hou ervanquote:Op woensdag 9 november 2022 21:15 schreef Aggie46 het volgende:
dat was toch als kado voor mexx?quote:Op woensdag 9 november 2022 21:15 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ze zitten wel op die plek waar Isaac net gegraven heeft
Misschien heeft ze hash mee gesmokkeldquote:Op woensdag 9 november 2022 21:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ze houdt em ook vast alsof ze een jonko smookt
quote:Op woensdag 9 november 2022 21:14 schreef mario390 het volgende:
of wanda in de fetish scene van schijndel zit
Ik vind het fijn dat Berend lekker mee doet, maar zo grappig vind ik het ook weer niet inderdaad. Komt fake overquote:Op woensdag 9 november 2022 21:15 schreef Aggie46 het volgende:
Hartstikke bedankt.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:19 schreef Hoempah het volgende:
@:Aggie46
Topic van Zoë even aangevuld
quote:Op woensdag 9 november 2022 21:25 schreef engine het volgende:
[..]
lol staat net onder mijn ctrl v
[ afbeelding ]
Als ze morgen op straat lopen dan herkent vrijwel niemand zequote:Op woensdag 9 november 2022 21:24 schreef greysbones het volgende:
Berend wil bij de jumbo pakketten neerzetten
voor een maaltijd
met een bewoner erop
quote:Op woensdag 9 november 2022 21:25 schreef Seattle het volgende:
Is er een EJvJL forum anders dan FOK?!
O Facebook doe ik niet aan. Dacht misschien iets van SBS ofzo. Berend zei zoiets, maar heb het vast niet goed begrepenquote:
? Gebruik je dat?quote:Op woensdag 9 november 2022 21:29 schreef Kakadylo het volgende:
Hier heb je tenminste ook zoekfuncties die je handig per forumdeel kunt gebruiken
Als ik naar een film kijk dan ben ik de dag erna alweer de helft vergeten omdat ik waarschijnlijk teveel in het moment zatquote:
Sjeezquote:Op woensdag 9 november 2022 21:32 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/watch/?v=1187566891262511
vrachtwaggelchauffeurquote:Op woensdag 9 november 2022 21:32 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/watch/?v=1187566891262511
In het begin vooral om te kunnen bijlezen want ik viel er pas wat later inquote:
Slimquote:Op woensdag 9 november 2022 21:37 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff wil Japp als volgende manager zodat ie wijn kan blijven drinken
In dat kantoor kun je ook ongestoord gesprekken voerenquote:
O zo. Waarom was je er niet vanaf het begin bij dan?quote:Op woensdag 9 november 2022 21:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In het begin vooral om te kunnen bijlezen want ik viel er pas wat later in
Tik je 'Mirthe' in dan krijg je alles wat jullie over haar geschreven hebben
Op welke stream?quote:Op woensdag 9 november 2022 21:40 schreef engine het volgende:
Wie is die 3e persoon die erbij staat nu?
Kantoor...leek nog iemand bij te staan even maar misschien vergis ik me.quote:
Ben niet zo van die reallifeshows en heb enkel ooit DGK gekekenquote:Op woensdag 9 november 2022 21:40 schreef Seattle het volgende:
[..]
O zo. Waarom was je er niet vanaf het begin bij dan?
Je zit er nu wel lekker in toch?quote:Op woensdag 9 november 2022 21:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ben niet zo van die reallifeshows en heb enkel ooit DGK gekeken
Dionysos?quote:Op woensdag 9 november 2022 21:41 schreef engine het volgende:
[..]
Kantoor...leek nog iemand bij te staan even maar misschien vergis ik me.
en toch zit je hierquote:Op woensdag 9 november 2022 21:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ben niet zo van die reallifeshows en heb enkel ooit DGK gekeken
Sowieso altijd Isaac op de 1 of andere manier. En zo niet, dan tochquote:Op woensdag 9 november 2022 21:41 schreef engine het volgende:
[..]
Kantoor...leek nog iemand bij te staan even maar misschien vergis ik me.
Danku!quote:Op woensdag 9 november 2022 21:19 schreef Hoempah het volgende:
hoogmoed komt voor de valquote:Op woensdag 9 november 2022 21:42 schreef engine het volgende:
Jeff weet zeker dat zowel Jappie als Isaac de volgende maand gaan winnen als ze zich verkiesbaar stellen "ze weten toch wel dat ik erachter zit".
De arrogantie van die man is echt vreselijk.
Het is tenenkrommend. Wat heeft die man een zelfbevestiging nodig.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:42 schreef engine het volgende:
Jeff weet zeker dat zowel Jappie als Isaac de volgende maand gaan winnen als ze zich verkiesbaar stellen "ze weten toch wel dat ik erachter zit".
Hahaquote:Op woensdag 9 november 2022 21:43 schreef Seattle het volgende:
[..]
Sowieso altijd Isaac op de 1 of andere manier. En zo niet, dan toch
Een nieuw format en kijk trouw de Alleskunner dus waagde maar een pogingquote:
Deze maand is hij nog immuun, manager kan er niet uitgestuurd worden.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:44 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
hoogmoed komt voor de val
zoiets?
kan er zomaar uitgeknikkerd worden mocht iemand een eliminatieopdracht winnen
Nou dat. Hoop het niet, zou het jammer vinden, maar dit is wel een klassiek geval lijkt hetquote:Op woensdag 9 november 2022 21:44 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
hoogmoed komt voor de val
zoiets?
kan er zomaar uitgeknikkerd worden mocht iemand een eliminatieopdracht winnen
zoe is wel slanker geworden in haar gezicht zeg nuquote:Op woensdag 9 november 2022 21:19 schreef Hoempah het volgende:
Anonieme Alcoholisten (meeting)quote:Op woensdag 9 november 2022 21:45 schreef engine het volgende:
Nog drie wijntjes![]()
Fles zit nog redelijk vol. De manager is aan de tweede begonnen.
[ afbeelding ]
Waarom vind je dat arrogant?quote:Op woensdag 9 november 2022 21:42 schreef engine het volgende:
ach wat schattig is hij daarquote:Op woensdag 9 november 2022 21:47 schreef Vlinder1974 het volgende:
japie met kort haar en zonder baard
(en waarschijnlijk zonder kiespijn ook)
[ afbeelding ]
Echt he...niks in de trant van: Jappie, jij kan dat. Nee, jij wint omdat IK het kan.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:42 schreef engine het volgende:
Cutequote:Op woensdag 9 november 2022 21:47 schreef Vlinder1974 het volgende:
[ afbeelding ]
lang geleden? Pril koppie, schattigquote:Op woensdag 9 november 2022 21:47 schreef Vlinder1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat het niet gaat over die ene uitspraak. Jeff is constant bezig over ik..ik heb dit...ik heb dat. Ik ga het nu niet terug zoeken maar hij heeft al 1000 uitspraken gedaan waarin hij zichzelf boven de rest van de groep zet. Hij kijkt op ze neer.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:47 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Waarom vind je dat arrogant?
Hij weet dat er praatjes komen, dat er achter zijn rug om wordt gepraat/geroddeld en volgens mij bedoelt hij dat er mee.
Wat heeft dat met arrogantie te maken?
Gewoon realistisch.
Niks meer niks minder.
Maar ik vat het dus anders op dan jij/jullie, prima.
Dit dus.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Echt he...niks in de trant van: Jappie, jij kan dat. Nee, jij wint omdat IK het kan.
Je kan het ook strikt doen zoals Maddy en acht keer een burnout oplopen binnen de maandquote:Op woensdag 9 november 2022 21:49 schreef Verida het volgende:
Zo eerlijk is onze manager, alles voor de groep..
en "er is genoeg voor iedereen" maar geen openheid van zaken willen geven
en op je nest blijven liggen als het klootjesvolk aan tafel gaat en dan aan het eind van de dag fijn even met je selecte groepje een wijntje doen op je kantoor.
oh, en niet te vergeten natuurlijk wel voor alle rokers de nodige tabak inslaan van de huishoudpot .
Je kan toch niet anders dan bewondering hebben voor zo'n man
De kasten van Rupi puilden volgens hem uit maar die op zijn kantoor nu óókquote:Op woensdag 9 november 2022 21:55 schreef engine het volgende:
Jeff durft geen slokje te nemen want ze kunnen het misschien zien van de slaapkamer.
Maar hier is niks schimmigs bezig
10 flessen toch? 1/3 pp zei Jappie net.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:57 schreef mootie het volgende:
20 flessen gluhwein voor de verjaardag van Jasper maaaar we doen alsof het een extraatje is.
20 en marshmallowsquote:Op woensdag 9 november 2022 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
10 flessen toch? 1/3 pp zei Jappie net.
Oh ik loop wat minuten achterquote:Op woensdag 9 november 2022 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
10 flessen toch? 1/3 pp zei Jappie net.
quote:
Ze luisteren er toch niet naar want Jeffrey weet alles zo goedquote:Op woensdag 9 november 2022 22:00 schreef HappyCharly het volgende:
Kim probeert het uitgavenpatroon iets te temperen
Ik hoorde straks ook al blondeer voor 7 damesquote:Op woensdag 9 november 2022 22:00 schreef engine het volgende:
Heeft Jeff wel rekening gehouden met al die mensen die langs gaan komen want als je iets wil mag je langskomen
Hij gaat overal tegenin.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze luisteren er toch niet naar want Jeffrey weet alles zo goed
Inderdaad, hij kapt alles af wat ze zegt.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:02 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff reageert best een beetje geirriteerd op al Kim haar ideeen, staat er niet echt voor open
Is besteldquote:Op woensdag 9 november 2022 22:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik hoorde straks ook al blondeer voor 7 dames
Wat dat betreft neemt hij haar totaal niet serieus. Maar eigenlijk niemand niet.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, hij kapt alles af wat ze zegt.
Ze blaat er maar doorheen, maar ze reageren gewoon nietquote:Op woensdag 9 november 2022 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Wat dat betreft neemt hij haar totaal niet serieus. Maar eigenlijk niemand niet.
Kim Jeff Jong-unquote:Op woensdag 9 november 2022 22:02 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff reageert best een beetje geirriteerd op al Kim haar ideeen, staat er niet echt voor open
Ergens is het wel begrijpelijk...die draaft door...vanmiddag wou ze gaan lasergamenquote:Op woensdag 9 november 2022 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze blaat er maar doorheen, maar ze reageren gewoon niet
Ja echt hèquote:Op woensdag 9 november 2022 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze blaat er maar doorheen, maar ze reageren gewoon niet
"Ik weet niet of je het snapt" en meer van dat denigrerende gedrag, ik had allang opgestapt.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ergens is het wel begrijpelijk...die draaft door...vanmiddag wou ze gaan lasergamen
Eens.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:03 schreef HappyCharly het volgende:
Ik zou dat vervelend vinden, dat mijn vriend niet luistert en zo reageert als ik praat. Hoe cute ik Jeff en Kim ook vind als ze knuffelen..
Wonderlijk hoe lullig hij kan reageren... nota bene tegen zijn liefde..quote:Op woensdag 9 november 2022 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Ik weet niet of je het snapt" en meer van dat denigrerende gedrag, ik had allang opgestapt.
Ja, dit wordt annoying. Eerst waren ze de outcast en nu: tjaquote:Op woensdag 9 november 2022 22:06 schreef Vlinder1974 het volgende:
vond japy, jeff, wendy en kim bij het haart vuurtje 's avonds paar weken geleden leuker dan dat geouwehoer in dat kantoor elke keer over eten
Ik denk dat hun liefde hier veel groter gemaakt wordt dan het is.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wonderlijk hoe lullig hij kan reageren... nota bene tegen zijn liefde..
i know. Ik ben ook niet onverdeeld enthousiastquote:Op woensdag 9 november 2022 22:07 schreef Seattle het volgende:
[..]
Eens.
Maar dat is wel hoe hij is. De hele tijd al. En zij is toch verliefd op hem geworden zoals hij is. En ook andersom trouwens
Je kan wel verliefd zijn maar je karakter haal je er daar niet mee uitquote:Op woensdag 9 november 2022 22:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wonderlijk hoe lullig hij kan reageren... nota bene tegen zijn liefde..
Ik zie weinig zachte kant van Jeff.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
i know. Ik ben ook niet onverdeeld enthousiast![]()
Vind het gewoon fijn om ze lief met elkaar te zien, zachte kant van Jeff.
Ja dat hoor ik ook. Vind het ook niet echt netjes.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Ik weet niet of je het snapt" en meer van dat denigrerende gedrag, ik had allang opgestapt.
HET IS WARE LIEFDE, JA!!! Kusjes in de nek enzo!!!quote:Op woensdag 9 november 2022 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat hun liefde hier veel groter gemaakt wordt dan het is.
quote:Op woensdag 9 november 2022 22:09 schreef mootie het volgende:
[..]
HET IS WARE LIEFDE, JA!!! Kusjes in de nek enzo!!!![]()
Vanuit Jeffrey is het echt wel zeer serieus want dat is niet iemand die zich makkelijk openstelt op die manierquote:Op woensdag 9 november 2022 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat hun liefde hier veel groter gemaakt wordt dan het is.
Daarom was het ook zo leuk als die kant heel even te zien was.. Als ietsje tegenwicht voor zijn enorme lul-kant die we nu wel genoeg hebben gezien.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie weinig zachte kant van Jeff.
ja precies datquote:Op woensdag 9 november 2022 22:09 schreef HappyCharly het volgende:
Ik mis idd wel een beetje het gezellige kletsen en lachen en lol maken, ook tussen Kim en Jeff. Hij is nu vooral manager aan het spelen en zij breit..
Dan is hij er gewoon verdomd slecht in.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vanuit Jeffrey is het echt wel zeer serieus want dat is niet iemand die zich makkelijk openstelt op die manier
Tijdens die (ruzie)wandeling moest ik aan Holleeder denken zowel verbaal als qua loopgedrag een kopie met twee kantenquote:Op woensdag 9 november 2022 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie weinig zachte kant van Jeff.
Is er al, paar topics geledenquote:Op woensdag 9 november 2022 22:12 schreef Vlinder1974 het volgende:
kan iemand even een jeff bingokaart maken?
Open een bingotopicquote:Op woensdag 9 november 2022 22:12 schreef Vlinder1974 het volgende:
kan iemand even een jeff bingokaart maken?
wat dat betreft denk ik dat japie een leukere partner isquote:Op woensdag 9 november 2022 22:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan is hij er gewoon verdomd slecht in.
Die vind ik bijzonder weinig geïnteresseerd in andere mensen.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:13 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
wat dat betreft denk ik dat japie een leukere partner is
Pfieuw, gelukkig!quote:Op woensdag 9 november 2022 22:12 schreef engine het volgende:
"Ik heb veel in mijn leven meegemaakt maar als ik zeg dat het goedkomt dan komt het goed"
Heeft Jeffrey het tegen Wanda of KimD?quote:Op woensdag 9 november 2022 22:15 schreef Deisyy het volgende:
Wat lul je nou, wat lul je nou, wat lul je nou.
Je lult maar en je lult maar en je lult maar.
Toch blijft ze zitten. Niet te doen.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:15 schreef Deisyy het volgende:
Wat lul je nou, wat lul je nou, wat lul je nou.
Je lult maar en je lult maar en je lult maar.
Wie zit bij hem in kantoor?quote:Op woensdag 9 november 2022 22:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heeft Jeffrey het tegen Wanda of KimD?
romantiek spat van het schermquote:Op woensdag 9 november 2022 22:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Stem op me' zegt ie gewoon tegen zijn vriendinnetje
Twee kerels tegen een vrouw is sowieso een beetje tricky te noemenquote:Op woensdag 9 november 2022 22:16 schreef HappyCharly het volgende:
Ik word er gewoon een beetje misselijk van. Doe niet zo onaardig en denigrerend lul.
Wij. Maar ik root voor Kim.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:19 schreef Vlinder1974 het volgende:
en wij kijken er nog naar ook he
wie zijn er nou gek
dat is gisteren al gebeurt door janetquote:Op woensdag 9 november 2022 22:20 schreef mootie het volgende:
Je zou die gozer toch een trap in zijn ballen geven.
Ik vind wel dat Jappie op een hele andere manier tegen Kim D praat dan Jeff, ze hoeven het niet eens te zijn, maar de manier waarop Jeff tegen haar praat is echt minderwaardig.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:19 schreef HappyCharly het volgende:
En dan met 2 man doen alsof 'het vrouwtje' rare dingen zegt. Terwijl Kim gewoon een andere mening heeft en enigszins probeert Jeff wat te temperen qua uitgavenpatroon. Mag je het mee oneens zijn, maar ze doen alsof ze dom is en bs praat. Heel denigrerend, kan het bijna niet aanzien.
Terwijl ze eigenlijk wel een redelijk punt maakt.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:19 schreef HappyCharly het volgende:
En dan met 2 man doen alsof 'het vrouwtje' rare dingen zegt. Terwijl Kim gewoon een andere mening heeft en enigszins probeert Jeff wat te temperen qua uitgavenpatroon. Mag je het mee oneens zijn, maar ze doen alsof ze dom is en bs praat. Heel denigrerend, kan het bijna niet aanzien.
Kim is wel 1 van mijn favorietenquote:Op woensdag 9 november 2022 22:20 schreef HappyCharly het volgende:
Ze
[..]
Wij. Maar ik root voor Kim.
Same, hoop dat 1 van die 2 wint.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:21 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Kim is wel 1 van mijn favorieten
en Wendy
Absoluut. Alleen jammer dat Jap nooit eens Jeff aanspreekt op de manier waarop hij praatquote:Op woensdag 9 november 2022 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind wel dat Jappie op een hele andere manier tegen Kim D praat dan Jeff, ze hoeven het niet eens te zijn, maar de manier waarop Jeff tegen haar praat is echt minderwaardig.
ze staat wel haar mannetjequote:Op woensdag 9 november 2022 22:21 schreef Kakadylo het volgende:
Het is dat KimD veel met mannen omgaat want ieder ander was met gierende banden weggerend
Die had ik gemistquote:Op woensdag 9 november 2022 22:21 schreef Deisyy het volgende:
Isaac: Je moet even een luchtverfrisser hier gaan hangen, want mijn neus is scherp
Mooi hè, en hij zegt het gewoon met een lachquote:Op woensdag 9 november 2022 22:23 schreef engine het volgende:
[..]
Die had ik gemistIsaac heeft het wel weer door.
ik gun Wendy ook haar nieuwe borsten, een scooter voor haar zoon en paardrijlessen voor haar dochterquote:Op woensdag 9 november 2022 22:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Same, hoop dat 1 van die 2 wint.
gemiste kansquote:Op woensdag 9 november 2022 22:22 schreef Seattle het volgende:
[..]
Absoluut. Alleen jammer dat Jap nooit eens Jeff aanspreekt op de manier waarop hij praat
Sjongejongejongequote:Op woensdag 9 november 2022 22:20 schreef Vlinder1974 het volgende:
jeff: je kan alles tegen me zeggen
ook jeff: je lult
daar heb je ook wel weer een puntquote:Op woensdag 9 november 2022 22:23 schreef HappyCharly het volgende:
Maar ja.. het is wel entertaining.. er gebeurt tenminste wat. Beter dan uren naar kaarten en sporten kijken..
Ze houdt zich super goed staande. Ik denk dat zij echt goed met dit soort kerels om kan gaanquote:Op woensdag 9 november 2022 22:21 schreef Kakadylo het volgende:
Het is dat KimD veel met mannen omgaat want ieder ander was met gierende banden weggerend
Weet hoe het voelt dus het zegt veel als ik je hierin gelijk geefquote:Op woensdag 9 november 2022 22:20 schreef mootie het volgende:
Je zou die gozer toch een trap in zijn ballen geven.
Isaac is de beste acteur in de loods. 10 flessen gluhwein besteld...."ah maar dit is toch top"quote:Op woensdag 9 november 2022 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi hè, en hij zegt het gewoon met een lach
Zijn er 20, sneakyquote:Op woensdag 9 november 2022 22:24 schreef engine het volgende:
[..]
Isaac is de beste acteur in de loods. 10 flessen gluhwein besteld...."ah maar dit is toch top"
Mwa, ze lacht het allemaal weg.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:24 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ze houdt zich super goed staande. Ik denk dat zij echt goed met dit soort kerels om kan gaan
10 voor op kantoor?quote:
Misschien wel door haar ervaring in t leger. Ze ziet gewoon dat mannenmachoshit is en dat het verspilde moeite is.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:24 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ze houdt zich super goed staande. Ik denk dat zij echt goed met dit soort kerels om kan gaan
ik interpreteerde hem ook zoquote:Op woensdag 9 november 2022 22:26 schreef Seattle het volgende:
Luchtverfrisser voor de rode wijn lucht
Dat kan best. Maar ze laat zich wel zo behandelen door die 2.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Misschien wel door haar ervaring in t leger. Ze ziet gewoon dat mannenmachoshit is en dat het verspilde moeite is.
Wat romantisch johquote:Op woensdag 9 november 2022 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Jeff weer tegen Kim: Dat maakt me geen reet uit, dan stem je op mij
Nietquote:Op woensdag 9 november 2022 22:28 schreef HappyCharly het volgende:
Hoe krijg je zo'n type als Jeff zover dat hij luistert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |