Ja eens, maar soms is het alternatief op de andere stream nog droevigerquote:Op woensdag 9 november 2022 21:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Schakel meestal weg want heb geen zin in die onzin
Dan kijk je er beiden niet naarquote:Op woensdag 9 november 2022 21:06 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja eens, maar soms is het alternatief op de andere stream nog droeviger
Dat komt heus nog wel. Het taalgebruik vind ik ook wat jammer, zeker voor een vrouw.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:04 schreef Sociologica het volgende:
[..]
As usual
Daar kan ik al helemaal niet tegen. Vind het aso taal maar wees dan eens mans en ga in ieder geval face2face de confrontatie dan eens heftig aan
Daar zit ook wat in. Maar heb nu wel zin om te posten en zonder streamen blijf ik niet on topicquote:
Je kunt ook gewoon hier meelezen en inspelen op de inhoudquote:Op woensdag 9 november 2022 21:07 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Daar zit ook wat in. Maar heb nu wel zin om te posten en zonder streamen blijf ik niet on topic
Oke heel even off topic dan. Zijn hier frequente posters die niet streamen (of alleen de afleveringen kijken)? Vind ik best knap als je dan relevant kan posten hahaquote:Op woensdag 9 november 2022 21:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon hier meelezen en inspelen op de inhoud
gewoon berend toch?quote:
misschien berend en gert jan samen?quote:Op woensdag 9 november 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon berend toch?![]()
of heet hij voluit Berend jan ?
quote:Op woensdag 9 november 2022 21:11 schreef Adat231 het volgende:
[..]
misschien berend en gert jan samen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |