quote:Op woensdag 9 november 2022 11:34 schreef fetX het volgende:
[..]
In die tijd was een groot deel echt niet tevreden met Ten Hag hoor. Forum admin @:ggmm heeft er zelfs nog een heel topic aan gewijd! En laten we nu niet doen alsof hij er geen verstand van heeft!
Nou, lees het nog eens terug zou ik zeggen: VBL / Ten Hag en Overmars moeten ontslagen worden #1.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit ja, bij Ajax is het snel heel slecht als het niet heel goed is en dat heel goed komt eigenlijk maar zelden voor.
Ik zie geen posts van mezelf dus kan dan ook dat topic niet serieus nemen, of ik misschien niet goed gekeken.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Nou, lees het nog eens terug zou ik zeggen: VBL / Ten Hag en Overmars moeten ontslagen worden #1.
Ik zie behalve de altijd optimistische Powerloungen nagenoeg geen steun vanuit Ajacieden voor het punt van GGMM.
Random plaatjes van Litmanen plaatsen is wel erg goedkoop likes scorenquote:
Kunnen wel weer iets van een slagroomdingetje doen vandaagquote:Op woensdag 9 november 2022 12:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Random plaatjes van Litmanen plaatsen is wel erg goedkoop likes scoren
Maar jij vond toch ook niet dat Ten Hag weg moest (neem ik aan)? Volgens mij is mede door dat topic het idee dat "bijna iedereen riep ''TEN HAG OUT!''" een eigen leven gaan leiden, en wordt dat incorrecte idee dan nu aangedragen ter verdediging van Schreuder, terwijl ik echt wel bijna zeker weet dat men altijd veel positiever (of minder negatief) over Ten Hag is geweest dan nu over Schreuder. Of Ajax-fans moeten er wel heel weinig verstand van hebbenquote:Op woensdag 9 november 2022 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie geen posts van mezelf dus kan dan ook dat topic niet serieus nemen, of ik misschien niet goed gekeken.
Bij Schreuder twijfel ik nu toch maar dan vooral door die vreemde opstelling tegen PSV, ook een Ajax in vorm had het dan moeilijk gehad, bij een ploeg niet in vorm moet je toch iets meer zekerheid inbouwen.
Excelsior uit. De bus is nog een keer opgewacht. Er waren genoeg supporters die hem weg wilde hebben hoor.quote:Op woensdag 9 november 2022 13:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Is berhaupt vrij massaal "Ten Hag, Rot op!" gescandeerd?
Schijnbaar vergeten mensen al snel dat Ten Hag ook wel iets van 2 maal onder vuur heeft gelegen. Ik wil natuurlijk niet zeggen iedereen heeft gezegd dat hij weg moest, maar ik denk wel iets van 75%. Ook vanwege zijn wisselbeleid etc. Het is altijd zo makkelijk om dat te roepen als je in een moeilijke fase zit. En dan staat Ajax als ze vandaag winnen zelfs ''gewoon'' eerste.quote:Op woensdag 9 november 2022 13:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar jij vond toch ook niet dat Ten Hag weg moest (neem ik aan)? Volgens mij is mede door dat topic het idee dat "bijna iedereen riep ''TEN HAG OUT!''" een eigen leven gaan leiden, en wordt dat incorrecte idee dan nu aangedragen ter verdediging van Schreuder, terwijl ik echt wel bijna zeker weet dat men altijd veel positiever (of minder negatief) over Ten Hag is geweest dan nu over Schreuder. Of Ajax-fans moeten er wel heel weinig verstand van hebben.
Nee zeker niet, ik was pro Ten Hag maar had af en toe ook wel m'n vraagtekens bij opstellingen of wissels.quote:Op woensdag 9 november 2022 13:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar jij vond toch ook niet dat Ten Hag weg moest (neem ik aan)? Volgens mij is mede door dat topic het idee dat "bijna iedereen riep ''TEN HAG OUT!''" een eigen leven gaan leiden, en wordt dat incorrecte idee dan nu aangedragen ter verdediging van Schreuder, terwijl ik echt wel bijna zeker weet dat men altijd veel positiever (of minder negatief) over Ten Hag is geweest dan nu over Schreuder. Of Ajax-fans moeten er wel heel weinig verstand van hebben.
En een jaar geleden werd er nog met 5-0 gewonnen en nu drie keer op rij niet. Die drie keer op rij baart wel zorgen want al die keren speelde Psv ook niet goed.quote:Op woensdag 9 november 2022 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee zeker niet, ik was pro Ten Hag maar had af en toe ook wel m'n vraagtekens bij opstellingen of wissels.
Maar ook hij was zeker in dat eerste half jaar niet bijzonder populair en ik meen dat er ook in het begin seizoen 18-19 ruim werd verloren van PSV, toen was ook de algemene stemming dat het weer niets zou worden met Ajax.
Gedeeltelijk eens, de bekerfinale was Ajax niet de mindere, meer ongelukkig, JC schaal heb ik niet zo goed voor de geest maar werd er dacht ik heel aardig gespeeld tot PSV uit het niets die 1-1 en 1-2 maakten, afgelopen zondag was Ajax wel heel matig en inderdaad afgestraft door een PSV dat ook wel matig was, gelukkig maar anders was het een grote nederlaag geweest.quote:Op woensdag 9 november 2022 14:04 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
En een jaar geleden werd er nog met 5-0 gewonnen en nu drie keer op rij niet. Die drie keer op rij baart wel zorgen want al die keren speelde Psv ook niet goed.
Nee absoluut, het is niet zwart/wit, die wedstrijd tegen PSV was met al die lange ballen op Luuk de Jong die dan tegen Frenkie stond denk ik? Was een zeer ongelukkige keuze.quote:Op woensdag 9 november 2022 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee zeker niet, ik was pro Ten Hag maar had af en toe ook wel m'n vraagtekens bij opstellingen of wissels.
Maar ook hij was zeker in dat eerste half jaar niet bijzonder populair en ik meen dat er ook in het begin seizoen 18-19 ruim werd verloren van PSV, toen was ook de algemene stemming dat het weer niets zou worden met Ajax.
Onana
Mazraoui Frenkie Blind Tagliafico
Schone Neres Eiting
Ziyech Huntelaar Tadic
Toch ook niet een bijster geweldige opstelling, het werd dan ook 3-0 voor PSV
Nou verrek, wat een achterlijkheid zeg.quote:Op woensdag 9 november 2022 13:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Excelsior uit. De bus is nog een keer opgewacht. Er waren genoeg supporters die hem weg wilde hebben hoor.
75% lijkt me dan wel weer schromelijk overdreven. In de zeer representatieve steekproef in een troll-topic over het oprotten van Ten Hag vond slechts 33% dat hij weg moest.quote:Op woensdag 9 november 2022 13:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Schijnbaar vergeten mensen al snel dat Ten Hag ook wel iets van 2 maal onder vuur heeft gelegen. Ik wil natuurlijk niet zeggen iedereen heeft gezegd dat hij weg moest, maar ik denk wel iets van 75%. Ook vanwege zijn wisselbeleid etc. Het is altijd zo makkelijk om dat te roepen als je in een moeilijke fase zit. En dan staat Ajax als ze vandaag winnen zelfs ''gewoon'' eerste.
Geef die man even de tijd. Mazraoui, Martinez en Tagliafico in een keer vervangen is niet zo makkelijk. En dan ook nog Antony en Gravenberch. Dat gaat echt wel even tijd kosten. En wellicht is het aankoopbeleid ook niet goed geweest inderdaad. Dan gaat het nog wat langer duren.
Probleem met dit soort dingen is dat je snel vergeet, Ten Hag heeft het op de rit gekregen, ik meen dat dit ook door een toevalligheidje kwam waardoor je Schone De Jong als dubbele 6 kreeg.quote:Op woensdag 9 november 2022 15:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee absoluut, het is niet zwart/wit, die wedstrijd tegen PSV was met al die lange ballen op Luuk de Jong die dan tegen Frenkie stond denk ik? Was een zeer ongelukkige keuze.
Misschien is het wel meer persoonlijk hoor, ik was ondanks kritiekpunten altijd wel onder de indruk van de (tactische) voetbalkennis van Ten Hag, bij Schreuder heb ik dat nog nooit gehad. En zelfde geldt voor wedstrijden onder Ten Hag, dat vond ik bij vlagen erg indrukwekkend, heb ik bij Schreuder nog niet gehad. Al bij al kan ik me niet voorstellen dat mensen gemiddeld gezien hetzelfde hebben geoordeeld over Ten Hag als men nu oordeelt over Schreuder - maar is lastig hard te maken.
En we gaan het meemaken qua verbetering van spelerskwaliteiten, ook iets wat bijzonder was onder Ten Hag. Daar moet je een trainer inderdaad de tijd voor geven (moet sowieso, aan dit pad zit je nu eenmaal vast).
Dat, dan even psv en az gelijk spelen, nieuwe rechtsbuiten en dat vieze WK er door heen. Wereld heel anders in januari.quote:Op woensdag 9 november 2022 15:48 schreef Tarado het volgende:
Ik weet niet of Schreuder de tijd krijgt maar beter wint hij de komende 2 wedstrijden om de rust enigszins te laten terugkeren.
Die reserves zullen wel gebrand zijn! Even de basisspelers extra prikkelen!quote:Op woensdag 9 november 2022 18:49 schreef Heeinz het volgende:
Op 7 plekken een wijziging ten opzichte van zondag als ik zo snel kijk? Briljant
Ja man man. Zo krijg je wel vastigheden in je teamquote:Op woensdag 9 november 2022 18:49 schreef Heeinz het volgende:
Op 7 plekken een wijziging ten opzichte van zondag als ik zo snel kijk? Briljant
Wat een ingevingquote:Op woensdag 9 november 2022 18:49 schreef Heeinz het volgende:
Hij zei het he?quote:Op woensdag 9 november 2022 19:40 schreef over_hedge het volgende:
zegt die nou net echt dat de verdediging goed staat
Nou lees ik wel dat Brobbey niet speelt omdat hij na de 90 min van zondag niet kan starten, maar dat is dan weer een ander probleemquote:Op woensdag 9 november 2022 19:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja man man. Zo krijg je wel vastigheden in je team.
Na het WK zijn er misschien weer wat coaches vrij, dus voor de tijd zullen ze hem er niet uit gooien. Maar iedereen weet dat dit onhoudbaar is natuurlijk
Algehele fitheid is ook dramatisch, ook n taak voor de technische staf.quote:Op woensdag 9 november 2022 19:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou lees ik wel dat Brobbey niet speelt omdat hij na de 90 min van zondag niet kan starten, maar dat is dan weer een ander probleem
Thomas Tuchel is gewoon beschikbaarquote:Op woensdag 9 november 2022 19:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja man man. Zo krijg je wel vastigheden in je team.
Na het WK zijn er misschien weer wat coaches vrij, dus voor de tijd zullen ze hem er niet uit gooien. Maar iedereen weet dat dit onhoudbaar is natuurlijk
Roger Schmidt kan altijd een goede Ajacied gebruiken in Portugalquote:Op woensdag 9 november 2022 19:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
Kudus wil graag weg in de winter, dus stelt Schreuder hem maar op om hem in de etalage te zetten.
Mag ook in de krantquote:Op woensdag 9 november 2022 20:08 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Goede bal van Bergwijn vooral
Ook gek dat gezien zijn positie op het veld hij alsnog de eerste bij de tegenstander is.quote:
Taylor volgens de kenners hier de topper van dit seizoen.quote:Op woensdag 9 november 2022 20:34 schreef Scorpie het volgende:
Bij dat tegendoelpunt was Taylor ook lekker aan het alibi verdedigen
kon nog bijna zijj eigen blunder goedmaken. Maar zo slordig weerquote:Op woensdag 9 november 2022 20:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ook gek dat gezien zijn positie op het veld hij alsnog de eerste bij de tegenstander is.
Begon gewoon prima.quote:Op woensdag 9 november 2022 20:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Taylor volgens de kenners hier de topper van dit seizoen.
okquote:Op woensdag 9 november 2022 20:44 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Nee ook niet
Heb die hype nooit gesnapt. Hij kan er gewoon niks van
neequote:Op woensdag 9 november 2022 20:46 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ben je de vader van Taylor ofzo
Als je pech hebt niet nee, wat is het weer matig (met name de laatste 20 min).quote:
1 van de matigste spelers uit de Eredivisie idd.quote:Op woensdag 9 november 2022 20:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, kan er helemaal niks van
Eens maar sowieso hoort Rensch achterin te blijven als Timber aan de wandel gaat... Zelfde geldt voor Wijndal als Bassey indribbelt...quote:Op woensdag 9 november 2022 20:34 schreef Scorpie het volgende:
Bij dat tegendoelpunt was Taylor ook lekker aan het alibi verdedigen
Het is nit om aan te zien..quote:Op woensdag 9 november 2022 20:55 schreef DeeBee het volgende:
Het allerergste is dat je telkens oogaids voorgeschoteld krijgt, ongelofelijk na het goede voetbal van de afgelopen seizoenen.
Daarom moet Schreuder zo snel mogelijk vervangen worden door iemand met een voetbalvisie.quote:Op woensdag 9 november 2022 20:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Er is ook gewoon geen enkele lijn in het spel te ontdekken. De tactiek is gewoon 11 spelers het veld in sturen en dan maar zien
Ja het is gewoon opzichtig muiten.quote:Op woensdag 9 november 2022 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Lekker bouwen aan de meest giftige kleedkamer atmosfeer met Alfred . Je ziet aan alles dat ze niks meer voor hem willen doen.
Dit inderdaadquote:Op woensdag 9 november 2022 20:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Er is ook gewoon geen enkele lijn in het spel te ontdekken. De tactiek is gewoon 11 spelers het veld in sturen en dan maar zien
Ergste? Komt omdat er nog steeds mensen zijn die zeggen dat Schreuder de tijd zou moeten krijgen. Daarom kijk je nu naar Frank de boer 2.0 voetbal.quote:Op woensdag 9 november 2022 20:55 schreef DeeBee het volgende:
Het allerergste is dat je telkens oogaids voorgeschoteld krijgt, ongelofelijk na het goede voetbal van de afgelopen seizoenen.
los zand, nul inspiratie ook. En timber leverde daar de bal zo in.quote:Op woensdag 9 november 2022 20:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens maar sowieso hoort Rensch achterin te blijven als Timber aan de wandel gaat... Zelfde geldt voor Wijndal als Bassey indribbelt...
Normaal bewaakt Alvarez nog enigszins de balans achterin om dit soort zaken op te lossen maar de ziekte van Ajax dat centrale CV's zomaar indribbelen zonder enig idee of ondersteuning van medespelers om in te zakken als een CV diep gaat is al wel langer gaande. Nu met Schreuder is het echt dramatisch inderdaad.quote:Op woensdag 9 november 2022 20:52 schreef TheVulture het volgende:
Voeren spelers nu gewoon hun taak niet uit verdedigend of heeft onze kalender kletskop geen opdracht gegeven om minimaal 1 van je backs en je verdedigende middenvelder achterin te houden als je centrale verdediger aan de wandel gaat
Er klopt qua restverdediging echt geen kut van. Zowel Rensch, Wijndal als Taylor denken alleen maar aan aanvallen...
Taylor is sinds zijn blessure het ook kwijt trouwens...
Zo zal het wel gaan idd..quote:Op woensdag 9 november 2022 21:24 schreef Heeinz het volgende:
Nog even 25 minuten kansen missen en dan de 1-2
Dat is een prima vraagquote:
Lol. wel iets te vroegquote:Op woensdag 9 november 2022 21:24 schreef Heeinz het volgende:
Nog even 25 minuten kansen missen en dan de 1-2
Ik denk t niet.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dit ga je wel winnen joh, een totaal wonder dat het gelijk staat.
Bizar idd. Helemaal nu de 2e goal extra tegen. Dit zou weleens het einde van Schreuder kunnen zijn.quote:
Stukje Hans Vonkquote:Op woensdag 9 november 2022 21:32 schreef wimderon het volgende:
Pasveer ging, om het zachtjes uit te drukken, niet heel snel naar de grond.
Die wordt echt niet ontslagen hoorquote:Op woensdag 9 november 2022 21:33 schreef Scorpie het volgende:
Enige positieve is dat de positie van Schreuder nu ECHT onhoudbaar is.
Het kan nog steeds. Ajax is enorm veel beter.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Bizar idd. Helemaal nu de 2e goal extra tegen. Dit zou weleens het einde van Schreuder kunnen zijn.
Waarom zou dat zo zijn?quote:Op woensdag 9 november 2022 21:33 schreef Scorpie het volgende:
Enige positieve is dat de positie van Schreuder nu ECHT onhoudbaar is.
Die heeft geen bal meer tegengehouden sinds Van Gaal hem een kans heeft gegeven.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:32 schreef wimderon het volgende:
Pasveer ging, om het zachtjes uit te drukken, niet heel snel naar de grond.
PLAN Bquote:Op woensdag 9 november 2022 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Weer pompen op zijn Stoke's/Burnleygenot
Hij heeft een hele eerlijke kans gehad. Hij had een goed lopend elftal tot hij bedacht dat Kudus een nummer 9 was. Sindsdien, ondanks de overwinning tegen Rangers in de Arena, is het teamspel helemaal ingestort. Tekenen van herstel zijn er niet.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer jongens, kan gebeuren.
Het zou niet netjes zijn om Schreuder geen eerlijke kans te geven.
Dan is het alsnog het einde van Schreuder. Dit kan niet. Ajax-onwaardig.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het kan nog steeds. Ajax is enorm veel beter.
Omdat hij nogal pedant schermde met het feit dat Ajax vanavond weer bovenaan zou staan.quote:
HEB JIJ DE CURSUS WEL GEVOLGD ? NEE NEEEEEquote:Op woensdag 9 november 2022 21:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
PLAN B
Dan moet je anders kunnen gaan spelen
Weten wat er gevraagd wordt
We krijgen tig kansen, die moet je dan maken
Jaaaaaaa
En dat is reden om hem eruit te gooienquote:Op woensdag 9 november 2022 21:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat hij nogal pedant schermde met het feit dat Ajax vanavond weer bovenaan zou staan.
Nou dat hebben we gezien.
Ja, zo blijft hij zittenquote:Op woensdag 9 november 2022 21:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Lucca laat het gezwel stevig in het zadel zitten
Zonde dit.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Lucca laat het gezwel stevig in het zadel zitten
Enige sprankje wanhoop is dat Adriaanse na een 3-2 winst eruit werd gegooid.quote:
Schreudertimequote:Op woensdag 9 november 2022 21:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waar komt in vredesnaam 8 minuten vandaan?
Ik geef hem niet de schuld. Is een beetje moeilijk voor iemand die onzichtbaar is.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Beetje lullig om de wisselspeler de schuld te geven
Lucca de Jongerequote:Op woensdag 9 november 2022 21:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
En dan zijn er idioten die roepen dat we Luuk de Jong hadden moeten halen, Lucca is de jongere betere versie ervan.
Heeft die wel een punt, vraag maar aan Pietje2000quote:Op woensdag 9 november 2022 21:55 schreef Wertha het volgende:
Schreuder zal wel gaan beginnen over de ballen op lat en paal. "We hebben pech gehad."
Niks mee te maken. We hebben het over Vitesse. Die kunnen echt helemaal niks hquote:Op woensdag 9 november 2022 21:54 schreef over_hedge het volgende:
4x paal of lat. echt mee zit het ook niet
dan nog winnen we niet.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:56 schreef Vis1980 het volgende:
Van het weekend krijgen ze 15 minuten extra tijd, wat een schande.
Wie dan?quote:Op woensdag 9 november 2022 21:57 schreef Malavita het volgende:
[..]
dan nog winnen we niet.
Schreuder optiefen
Goeiste voorspelling dit!quote:Op woensdag 9 november 2022 15:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat, dan even psv en az gelijk spelen, nieuwe rechtsbuiten en dat vieze WK er door heen. Wereld heel anders in januari.
Cocu is een goede trainer.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:56 schreef Heeinz het volgende:
Tegen de nummer 15. Schaam je kapot man
Roebelsquote:Op woensdag 9 november 2022 21:59 schreef Haringkop het volgende:
Hebben jullie echt 100 miljoen uitgegeven deze zomer?
dit is geen kwestie van je oude schoenen houden totdat je nieuwe hebt. Hij kan het gewoon niet, puntquote:
Het was anders oprechte interesse.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:00 schreef Malavita het volgende:
[..]
dit is geen kwestie van je oude schoenen houden totdat je nieuwe hebt. Hij kan het gewoon niet, punt
Moet ie wel z'n haar er afscheren.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:00 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Liever nog Frons de Boer terug
ik weet niet wie er beschikbaar is, maar dit kan gewoon niet verder.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het was anders oprechte interesse.
Gelukkig hebben ze hem gekocht voor een zacht prijsje.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Bassie was slecht zeg, die arme jongen valt telkens over zijn eigen beentjes
25 miljoen door de plee, ol!quote:Op woensdag 9 november 2022 22:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Bassie was slecht zeg, die arme jongen valt telkens over zijn eigen beentjes
Nee, dat is veel te vroeg. Vorig jaar stonden we ook niet op 1 tijdens de winterstop, en er is nog een wedstrijd te gaan dus dat kan toch weer veranderen.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:04 schreef TheVulture het volgende:
Het klopt dat je er vandaag 6-9 kunt maken, maar je mag er tegen dit Vitesse echt geen 2 tegen krijgen.
Er klopt gewoon geen kut van. Vorige week om deze tijd stond je 4 punten los, nu verkloot je je kampioenschap als je Schreuder nog langer laat zitten.
Zover zou ik niet gaan, hij is nog steeds wel 25 miljoen beter dan Schuursquote:Op woensdag 9 november 2022 22:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
25 miljoen door de plee, ol!
Thomas Tuchel voor de honderdste xquote:Op woensdag 9 november 2022 22:01 schreef Malavita het volgende:
[..]
ik weet niet wie er beschikbaar is, maar dit kan gewoon niet verder.
Spelers willen Schreuder weg en doen minder hun best. Dan heb ik het vooral over de 'sterspelers'. Dat Tadic de boel ging aanmoedigen was al een indicatie, dat doe je echt niet zomaar.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:04 schreef TheVulture het volgende:
Het klopt dat je er vandaag 6-9 kunt maken, maar je mag er tegen dit Vitesse echt geen 2 tegen krijgen.
Er klopt gewoon geen kut van. Vorige week om deze tijd stond je 4 punten los, nu verkloot je je kampioenschap als je Schreuder nog langer laat zitten.
Je vergeet Timber.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:01 schreef Yankee het volgende:
Pasveer en bassey, mijn god wat slecht
Eens. Dat roeptoeteren en om vertrek janken is totaal niet realistisch. En wat dan nog, dan komt er een nieuwe trainer met nieuwe plannen. Dat ga je niet op de rit krijgen in een lopend seizoen.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:06 schreef TornadoDK het volgende:
Ach kan gebeuren we moeten Schreuder wel een eerlijke kans geven, nog even 2 jaar aankijken eerst
Er zit totaal geen stijgende lijn in... iedereen doet maar wat. Ik zie Timber 6 keer als een blinde naar voren lopen, zonder de restverdediging op orde te hebben via Rensch, Taylor of Wijndal. Bassey doet dat ook een keer of 4, en die loopt ook zomaar van links centraal naar de rechtsbackpositie te dribbelen een paar keer per wedstrijd.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, dat is veel te vroeg. Vorig jaar stonden we ook niet op 1 tijdens de winterstop, en er is nog een wedstrijd te gaan dus dat kan toch weer veranderen.
Hangt ook af van de selectie. Als het gewoon niet klikt kun je beter nu ingrijpen dan over 2 jaar. Dit geldt echter niet alleen voor Schreuder, maar ook voor de technische medewerkers. Ik ben benieuwd naar de contractvoorwaarden qua ontslag.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eens. Dat roeptoeteren en om vertrek janken is totaal niet realistisch. En wat dan nog, dan komt er een nieuwe trainer met nieuwe plannen. Dat ga je niet op de rit krijgen in een lopend seizoen.
Veel te veel gedoe en reuring, dat wil je niet halverwege het seizoen. Het is niet anders, gewoon door gaan en hopen op betere tijden is denk ik nu gewoon wijsheid en in de zomer de balans op maken.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:09 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hangt ook af van de selectie. Als het gewoon niet klikt kun je beter nu ingrijpen dan over 2 jaar. Dit geldt echter niet alleen voor Schreuder, maar ook voor de technische medewerkers.
primaquote:Op woensdag 9 november 2022 22:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Thomas Tuchel voor de honderdste x
Te duurquote:Op woensdag 9 november 2022 22:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Thomas Tuchel voor de honderdste x
Je hebt nu 1,5 maand rust met een WK en een winterstop. Dit is gewoon een prima moment, met Schreuder ga je sowieso geen kampioen worden.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Veel te veel gedoe en reuring, dat wil je niet halverwege het seizoen. Het is niet anders, gewoon door gaan en hopen op betere tijden is denk ik nu gewoon wijsheid en in de zomer de balans op maken.
Geen kampioen worden en geen CL spelen, dat is pas gedoe en reuring.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Veel te veel gedoe en reuring, dat wil je niet halverwege het seizoen. Het is niet anders, gewoon door gaan en hopen op betere tijden is denk ik nu gewoon wijsheid en in de zomer de balans op maken.
Dat klinkt leuk, maar reken maar dat het nu al zeer onrustig is, in de selectie, maar ook in de rest van de club. Een nieuwe trainer aanstellen kan ook voordelen hebben, aangezien hij zich een aantal maanden op allerlei gebieden kan voorbereiden. Bij puntenverlies dit weekend ligt Schreuder eruit. Tadic, Blind, Berghuis enz. zullen een behoorlijke vinger in de pap hebben op het gebied van hirarchie, als die morgen hun beklag doen en eisen dat ie weg moet of anders zelf weg gaan in de winterstop is het een megacrisis. Hoe dan ook, het probleem lijkt mij de draagvlak onder de spelers.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je gaat met Schreuder gewoon 3e wordenquote:Op woensdag 9 november 2022 22:12 schreef Scorpie het volgende:
Iedereen die nu zegt dat Schreuder mag blijven zitten is er dus ok mee dat je het kampioenschap weggeeft.
Prima hoor, maar dan maak je dus 2 jaar pas op de plaats. Geen CL, geen kampioen, 2 jaar dat je je concurrenten sterker maakt.
Allemaal omdat je denkt dat deze trainer op magische wijze alles weer kan fixen.
Met deze cofficinten speelt nummer 2 niet direct CL? Is dat pas na volgend seizoen?quote:Op woensdag 9 november 2022 22:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geen kampioen worden en geen CL spelen, dat is pas gedoe en reuring.
De rol van Tadic is in deze wel een lastige, want die is blijkbaar dikke matties met Schreuder.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk, maar reken maar dat het nu al zeer onrustig is, in de selectie, maar ook in de rest van de club. Een nieuwe trainer aanstellen kan ook voordelen hebben, aangezien hij zich een aantal maanden op allerlei gebieden kan voorbereiden. Bij puntenverlies dit weekend ligt Schreuder eruit. Tadic, Blind, Berghuis enz. zullen een behoorlijke vinger in de pap hebben op het gebied van hirarchie, als die morgen hun beklag doen en eisen dat ie weg moet of anders zelf weg gaan in de winterstop is het een megacrisis. Hoe dan ook, het probleem lijkt mij de draagvlak onder de spelers.
Nu staan we derdequote:Op woensdag 9 november 2022 22:01 schreef freaky40 het volgende:
Vorig jaar stonden we ook 2e met de winterstop, de rest is geschiedenis....
Vorig seizoen verloor je die punten in wedstrijden tegen mindere goden vanwege onderschatting of doordat er met de verkeerde instelling begonnen werd. Nu doordat er maar wat gedaan wordt op het veld, zowel qua opstelling als qua tactische invulling. Dat is een niet geheel onbelangrijk detail.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, dat is veel te vroeg. Vorig jaar stonden we ook niet op 1 tijdens de winterstop, en er is nog een wedstrijd te gaan dus dat kan toch weer veranderen.
Correctquote:Op woensdag 9 november 2022 22:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met deze cofficinten speelt nummer 2 niet direct CL? Is dat pas na volgend seizoen?
Precies, je bent in elke topwedstrijd tekort gekomen. Op deze manier ga je er tegen PSV in Eindhoven en twee keer tegen Feyenoord ook vanaf.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vorig seizoen verloor je die punten in wedstrijden tegen mindere goden vanwege onderschatting of doordat er met de verkeerde instelling begonnen werd. Nu doordat er maar wat gedaan wordt op het veld, zowel qua opstelling als qua tactische invulling. Dat is een niet geheel onbelangrijk detail.
quote:Op woensdag 9 november 2022 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Schreuder ga toch weg joh: "Ze doen er alles aan" "Hier moet je aan vast houden"
Hoe dan ook, er is enorm veel irritatie in de selectie. Het hele moraal is kapot en er is gewoon iets heel erg mis. Dikke kans dat het te maken heeft met het gebrek aan een klik of respect.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De rol van Tadic is in deze wel een lastige, want die is blijkbaar dikke matties met Schreuder.
De zoveelste niet topsport quote. Wat een gastquote:Op woensdag 9 november 2022 22:18 schreef TheVulture het volgende:
"We staan nu 2e of 3e qua tegengoals"
Hij vindt dat ze een goede reactie hebben gegeven na zondag.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:19 schreef Scorpie het volgende:
Die gozer heeft echt een totaal ander beeld van de wedstrijd.
Nouja hoe kut je selectie en moreel ook is. Van Feyenoord win je standaard lijkt het wel.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, je bent in elke topwedstrijd tekort gekomen. Op deze manier ga je er tegen PSV in Eindhoven en twee keer tegen Feyenoord ook vanaf.
Ik word echt HELEMAAL gek van die mongool.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij vindt dat ze een goede reactie hebben gegeven na zondag.
Ik durf te wedden dat ze het wel expres doen, het heeft veel weg van Verbeek in Rotterdam. Lichaamstaal en de antwoorden in interviews met spelers zeggen veel.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:18 schreef TheVulture het volgende:
"Ik denk niet dat de jongens het expres doen" Nee dat moest er nog bijkomen.
"We staan nu 2e of 3e qua tegengoals"
“Maar we deden het goed”quote:Op woensdag 9 november 2022 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Van 4 punten voorsprong naar een 3e plek een week later
Op goed geluk.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dramatisch resultaat. Dramatische restverdediging, extreem kwetsbaar in omschakeling.
Wel veel gecreerd
Het is wel jammer dat Ajax zichzelf zo beperkt in trainerskeuze met die no-hair-policy.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof dat ik hem nog slechter vind dan Keizer
Die is terecht flabbergasted over Schreuderquote:
Druk op m geven is genoeg.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:05 schreef freaky40 het volgende:
Leek wel of Bassey weer zenuwachtig was, en niet alleen hij...
Veel mensen blijven ook kijken bij een ernstig ongeluk.quote:
Wat al bekend was. Echter stellen die debielen bij Ajax hem aanquote:Op woensdag 9 november 2022 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof dat ik hem nog slechter vind dan Keizer
Kijk al niet meer wat zegt perez?quote:
Dit is prachtig.quote:
Bij Brugge waren ze volgens mij ook wel blij dat hij was opgerotquote:Op woensdag 9 november 2022 22:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat al bekend was. Echter stellen die debielen bij Ajax hem aan
Ja Schreuder legt de lat gewoon op elk vlak te laag, dat lijkt me een hele goede observatie.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die is terecht flabbergasted over Schreuder
Dat Schreuder de lat consequent te laag legt.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:25 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Kijk al niet meer wat zegt perez?
Ja en bij Twente en in Duitslandquote:Op woensdag 9 november 2022 22:25 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Bij Brugge waren ze volgens mij ook wel blij dat hij was opgerot
Bek viel openquote:Op woensdag 9 november 2022 22:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die is terecht flabbergasted over Schreuder
Ik op de Kale & Kokkie podcast haha. Die gaan helemaal los denk ik.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Verheug me nu al op de Pantelic podcast
Dank voor de tip, hoorde die ook al zondag voorbij komenquote:Op woensdag 9 november 2022 22:27 schreef henkklaas1994 het volgende:
[..]
Ik op de Kale & Kokkie podcast haha. Die gaan helemaal los denk ik.
Leuk voor de subtop.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja Schreuder legt de lat gewoon op elk vlak te laag, dat lijkt me een hele goede observatie.
Als de directie naar dat interview na afloop heeft gekeken dan is ie hopelijk vannacht nog weg... dat je zo kunt reageren nadat je als Ajax 3 thuiswedstrijden op rij niet weet te winnen, zonder ook maar de vinger op de zere plek te willen/kunnen leggen.quote:
Die zijn prachtigquote:Op woensdag 9 november 2022 22:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dank voor de tip, hoorde die ook al zondag voorbij komen
Hendriks, enkeltje losersvlucht voor Schreuder.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:34 schreef henkklaas1994 het volgende:
Wie moet Schreuder ontslaan dan? Is 1 grote machtsvacuum bij Ajax. Niemand is de baas daar.
Pff.....quote:Op woensdag 9 november 2022 22:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
4/12 laatste duels gewonnen, lekker man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |