Druk op m geven is genoeg.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:05 schreef freaky40 het volgende:
Leek wel of Bassey weer zenuwachtig was, en niet alleen hij...
Veel mensen blijven ook kijken bij een ernstig ongeluk.quote:
Wat al bekend was. Echter stellen die debielen bij Ajax hem aanquote:Op woensdag 9 november 2022 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof dat ik hem nog slechter vind dan Keizer
Kijk al niet meer wat zegt perez?quote:
Dit is prachtig.quote:
Bij Brugge waren ze volgens mij ook wel blij dat hij was opgerotquote:Op woensdag 9 november 2022 22:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat al bekend was. Echter stellen die debielen bij Ajax hem aan
Ja Schreuder legt de lat gewoon op elk vlak te laag, dat lijkt me een hele goede observatie.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die is terecht flabbergasted over Schreuder
Dat Schreuder de lat consequent te laag legt.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:25 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Kijk al niet meer wat zegt perez?
Ja en bij Twente en in Duitslandquote:Op woensdag 9 november 2022 22:25 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Bij Brugge waren ze volgens mij ook wel blij dat hij was opgerot
Bek viel openquote:Op woensdag 9 november 2022 22:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die is terecht flabbergasted over Schreuder
Ik op de Kale & Kokkie podcast haha. Die gaan helemaal los denk ik.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Verheug me nu al op de Pantelic podcast
Dank voor de tip, hoorde die ook al zondag voorbij komenquote:Op woensdag 9 november 2022 22:27 schreef henkklaas1994 het volgende:
[..]
Ik op de Kale & Kokkie podcast haha. Die gaan helemaal los denk ik.
Leuk voor de subtop.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja Schreuder legt de lat gewoon op elk vlak te laag, dat lijkt me een hele goede observatie.
Als de directie naar dat interview na afloop heeft gekeken dan is ie hopelijk vannacht nog weg... dat je zo kunt reageren nadat je als Ajax 3 thuiswedstrijden op rij niet weet te winnen, zonder ook maar de vinger op de zere plek te willen/kunnen leggen.quote:
Die zijn prachtigquote:Op woensdag 9 november 2022 22:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dank voor de tip, hoorde die ook al zondag voorbij komen
Hendriks, enkeltje losersvlucht voor Schreuder.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:34 schreef henkklaas1994 het volgende:
Wie moet Schreuder ontslaan dan? Is 1 grote machtsvacuum bij Ajax. Niemand is de baas daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |