Vorig seizoen verloor je die punten in wedstrijden tegen mindere goden vanwege onderschatting of doordat er met de verkeerde instelling begonnen werd. Nu doordat er maar wat gedaan wordt op het veld, zowel qua opstelling als qua tactische invulling. Dat is een niet geheel onbelangrijk detail.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, dat is veel te vroeg. Vorig jaar stonden we ook niet op 1 tijdens de winterstop, en er is nog een wedstrijd te gaan dus dat kan toch weer veranderen.
Correctquote:Op woensdag 9 november 2022 22:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met deze coëfficiënten speelt nummer 2 niet direct CL? Is dat pas na volgend seizoen?
Precies, je bent in elke topwedstrijd tekort gekomen. Op deze manier ga je er tegen PSV in Eindhoven en twee keer tegen Feyenoord ook vanaf.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vorig seizoen verloor je die punten in wedstrijden tegen mindere goden vanwege onderschatting of doordat er met de verkeerde instelling begonnen werd. Nu doordat er maar wat gedaan wordt op het veld, zowel qua opstelling als qua tactische invulling. Dat is een niet geheel onbelangrijk detail.
quote:Op woensdag 9 november 2022 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Schreuder ga toch weg joh: "Ze doen er alles aan" "Hier moet je aan vast houden"
Hoe dan ook, er is enorm veel irritatie in de selectie. Het hele moraal is kapot en er is gewoon iets heel erg mis. Dikke kans dat het te maken heeft met het gebrek aan een klik of respect.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De rol van Tadic is in deze wel een lastige, want die is blijkbaar dikke matties met Schreuder.
De zoveelste niet topsport quote. Wat een gastquote:Op woensdag 9 november 2022 22:18 schreef TheVulture het volgende:
"We staan nu 2e of 3e qua tegengoals"
Hij vindt dat ze een goede reactie hebben gegeven na zondag.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:19 schreef Scorpie het volgende:
Die gozer heeft echt een totaal ander beeld van de wedstrijd.
Nouja hoe kut je selectie en moreel ook is. Van Feyenoord win je standaard lijkt het wel.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, je bent in elke topwedstrijd tekort gekomen. Op deze manier ga je er tegen PSV in Eindhoven en twee keer tegen Feyenoord ook vanaf.
Ik word echt HELEMAAL gek van die mongool.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij vindt dat ze een goede reactie hebben gegeven na zondag.
Ik durf te wedden dat ze het wel expres doen, het heeft veel weg van Verbeek in Rotterdam. Lichaamstaal en de antwoorden in interviews met spelers zeggen veel.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:18 schreef TheVulture het volgende:
"Ik denk niet dat de jongens het expres doen" Nee dat moest er nog bijkomen.
"We staan nu 2e of 3e qua tegengoals"
“Maar we deden het goed”quote:Op woensdag 9 november 2022 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Van 4 punten voorsprong naar een 3e plek een week later
Op goed geluk.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dramatisch resultaat. Dramatische restverdediging, extreem kwetsbaar in omschakeling.
Wel veel gecreëerd
Het is wel jammer dat Ajax zichzelf zo beperkt in trainerskeuze met die no-hair-policy.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof dat ik hem nog slechter vind dan Keizer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |