Nee, dat is veel te vroeg. Vorig jaar stonden we ook niet op 1 tijdens de winterstop, en er is nog een wedstrijd te gaan dus dat kan toch weer veranderen.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:04 schreef TheVulture het volgende:
Het klopt dat je er vandaag 6-9 kunt maken, maar je mag er tegen dit Vitesse echt geen 2 tegen krijgen.
Er klopt gewoon geen kut van. Vorige week om deze tijd stond je 4 punten los, nu verkloot je je kampioenschap als je Schreuder nog langer laat zitten.
Zover zou ik niet gaan, hij is nog steeds wel 25 miljoen beter dan Schuursquote:Op woensdag 9 november 2022 22:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
25 miljoen door de plee, olé!
Thomas Tuchel voor de honderdste xquote:Op woensdag 9 november 2022 22:01 schreef Malavita het volgende:
[..]
ik weet niet wie er beschikbaar is, maar dit kan gewoon niet verder.
Spelers willen Schreuder weg en doen minder hun best. Dan heb ik het vooral over de 'sterspelers'. Dat Tadic de boel ging aanmoedigen was al een indicatie, dat doe je echt niet zomaar.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:04 schreef TheVulture het volgende:
Het klopt dat je er vandaag 6-9 kunt maken, maar je mag er tegen dit Vitesse echt geen 2 tegen krijgen.
Er klopt gewoon geen kut van. Vorige week om deze tijd stond je 4 punten los, nu verkloot je je kampioenschap als je Schreuder nog langer laat zitten.
Je vergeet Timber.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:01 schreef Yankee het volgende:
Pasveer en bassey, mijn god wat slecht
Eens. Dat roeptoeteren en om vertrek janken is totaal niet realistisch. En wat dan nog, dan komt er een nieuwe trainer met nieuwe plannen. Dat ga je niet op de rit krijgen in een lopend seizoen.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:06 schreef TornadoDK het volgende:
Ach kan gebeuren we moeten Schreuder wel een eerlijke kans geven, nog even 2 jaar aankijken eerst
Er zit totaal geen stijgende lijn in... iedereen doet maar wat. Ik zie Timber 6 keer als een blinde naar voren lopen, zonder de restverdediging op orde te hebben via Rensch, Taylor of Wijndal. Bassey doet dat ook een keer of 4, en die loopt ook zomaar van links centraal naar de rechtsbackpositie te dribbelen een paar keer per wedstrijd.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, dat is veel te vroeg. Vorig jaar stonden we ook niet op 1 tijdens de winterstop, en er is nog een wedstrijd te gaan dus dat kan toch weer veranderen.
Hangt ook af van de selectie. Als het gewoon niet klikt kun je beter nu ingrijpen dan over 2 jaar. Dit geldt echter niet alleen voor Schreuder, maar ook voor de technische medewerkers. Ik ben benieuwd naar de contractvoorwaarden qua ontslag.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eens. Dat roeptoeteren en om vertrek janken is totaal niet realistisch. En wat dan nog, dan komt er een nieuwe trainer met nieuwe plannen. Dat ga je niet op de rit krijgen in een lopend seizoen.
Veel te veel gedoe en reuring, dat wil je niet halverwege het seizoen. Het is niet anders, gewoon door gaan en hopen op betere tijden is denk ik nu gewoon wijsheid en in de zomer de balans op maken.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:09 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hangt ook af van de selectie. Als het gewoon niet klikt kun je beter nu ingrijpen dan over 2 jaar. Dit geldt echter niet alleen voor Schreuder, maar ook voor de technische medewerkers.
primaquote:Op woensdag 9 november 2022 22:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Thomas Tuchel voor de honderdste x
Te duurquote:Op woensdag 9 november 2022 22:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Thomas Tuchel voor de honderdste x
Je hebt nu 1,5 maand rust met een WK en een winterstop. Dit is gewoon een prima moment, met Schreuder ga je sowieso geen kampioen worden.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Veel te veel gedoe en reuring, dat wil je niet halverwege het seizoen. Het is niet anders, gewoon door gaan en hopen op betere tijden is denk ik nu gewoon wijsheid en in de zomer de balans op maken.
Geen kampioen worden en geen CL spelen, dat is pas gedoe en reuring.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Veel te veel gedoe en reuring, dat wil je niet halverwege het seizoen. Het is niet anders, gewoon door gaan en hopen op betere tijden is denk ik nu gewoon wijsheid en in de zomer de balans op maken.
Dat klinkt leuk, maar reken maar dat het nu al zeer onrustig is, in de selectie, maar ook in de rest van de club. Een nieuwe trainer aanstellen kan ook voordelen hebben, aangezien hij zich een aantal maanden op allerlei gebieden kan voorbereiden. Bij puntenverlies dit weekend ligt Schreuder eruit. Tadic, Blind, Berghuis enz. zullen een behoorlijke vinger in de pap hebben op het gebied van hiërarchie, als die morgen hun beklag doen en eisen dat ie weg moet of anders zelf weg gaan in de winterstop is het een megacrisis. Hoe dan ook, het probleem lijkt mij de draagvlak onder de spelers.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je gaat met Schreuder gewoon 3e wordenquote:Op woensdag 9 november 2022 22:12 schreef Scorpie het volgende:
Iedereen die nu zegt dat Schreuder mag blijven zitten is er dus oké mee dat je het kampioenschap weggeeft.
Prima hoor, maar dan maak je dus 2 jaar pas op de plaats. Geen CL, geen kampioen, 2 jaar dat je je concurrenten sterker maakt.
Allemaal omdat je denkt dat deze trainer op magische wijze alles weer kan fixen.
Met deze coëfficiënten speelt nummer 2 niet direct CL? Is dat pas na volgend seizoen?quote:Op woensdag 9 november 2022 22:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geen kampioen worden en geen CL spelen, dat is pas gedoe en reuring.
De rol van Tadic is in deze wel een lastige, want die is blijkbaar dikke matties met Schreuder.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk, maar reken maar dat het nu al zeer onrustig is, in de selectie, maar ook in de rest van de club. Een nieuwe trainer aanstellen kan ook voordelen hebben, aangezien hij zich een aantal maanden op allerlei gebieden kan voorbereiden. Bij puntenverlies dit weekend ligt Schreuder eruit. Tadic, Blind, Berghuis enz. zullen een behoorlijke vinger in de pap hebben op het gebied van hiërarchie, als die morgen hun beklag doen en eisen dat ie weg moet of anders zelf weg gaan in de winterstop is het een megacrisis. Hoe dan ook, het probleem lijkt mij de draagvlak onder de spelers.
Nu staan we derdequote:Op woensdag 9 november 2022 22:01 schreef freaky40 het volgende:
Vorig jaar stonden we ook 2e met de winterstop, de rest is geschiedenis....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |