quote:Op woensdag 9 november 2022 11:34 schreef fetX het volgende:
[..]
In die tijd was een groot deel echt niet tevreden met Ten Hag hoor. Forum admin @:ggmm heeft er zelfs nog een heel topic aan gewijd! En laten we nu niet doen alsof hij er geen verstand van heeft!
Nou, lees het nog eens terug zou ik zeggen: VBL / Ten Hag en Overmars moeten ontslagen worden #1.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit ja, bij Ajax is het snel heel slecht als het niet heel goed is en dat heel goed komt eigenlijk maar zelden voor.
Ik zie geen posts van mezelf dus kan dan ook dat topic niet serieus nemen, of ik misschien niet goed gekeken.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Nou, lees het nog eens terug zou ik zeggen: VBL / Ten Hag en Overmars moeten ontslagen worden #1.
Ik zie behalve de altijd optimistische Powerloungen nagenoeg geen steun vanuit Ajacieden voor het punt van GGMM.
Random plaatjes van Litmanen plaatsen is wel erg goedkoop likes scorenquote:
Kunnen wel weer iets van een slagroomdingetje doen vandaagquote:Op woensdag 9 november 2022 12:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Random plaatjes van Litmanen plaatsen is wel erg goedkoop likes scoren
Maar jij vond toch ook niet dat Ten Hag weg moest (neem ik aan)? Volgens mij is mede door dat topic het idee dat "bijna iedereen riep ''TEN HAG OUT!''" een eigen leven gaan leiden, en wordt dat incorrecte idee dan nu aangedragen ter verdediging van Schreuder, terwijl ik echt wel bijna zeker weet dat men altijd veel positiever (of minder negatief) over Ten Hag is geweest dan nu over Schreuder. Of Ajax-fans moeten er wel heel weinig verstand van hebbenquote:Op woensdag 9 november 2022 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie geen posts van mezelf dus kan dan ook dat topic niet serieus nemen, of ik misschien niet goed gekeken.
Bij Schreuder twijfel ik nu toch maar dan vooral door die vreemde opstelling tegen PSV, ook een Ajax in vorm had het dan moeilijk gehad, bij een ploeg niet in vorm moet je toch iets meer zekerheid inbouwen.
Excelsior uit. De bus is nog een keer opgewacht. Er waren genoeg supporters die hem weg wilde hebben hoor.quote:Op woensdag 9 november 2022 13:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Is überhaupt vrij massaal "Ten Hag, Rot op!" gescandeerd?
Schijnbaar vergeten mensen al snel dat Ten Hag ook wel iets van 2 maal onder vuur heeft gelegen. Ik wil natuurlijk niet zeggen iedereen heeft gezegd dat hij weg moest, maar ik denk wel iets van 75%. Ook vanwege zijn wisselbeleid etc. Het is altijd zo makkelijk om dat te roepen als je in een moeilijke fase zit. En dan staat Ajax als ze vandaag winnen zelfs ''gewoon'' eerste.quote:Op woensdag 9 november 2022 13:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar jij vond toch ook niet dat Ten Hag weg moest (neem ik aan)? Volgens mij is mede door dat topic het idee dat "bijna iedereen riep ''TEN HAG OUT!''" een eigen leven gaan leiden, en wordt dat incorrecte idee dan nu aangedragen ter verdediging van Schreuder, terwijl ik echt wel bijna zeker weet dat men altijd veel positiever (of minder negatief) over Ten Hag is geweest dan nu over Schreuder. Of Ajax-fans moeten er wel heel weinig verstand van hebben.
Nee zeker niet, ik was pro Ten Hag maar had af en toe ook wel m'n vraagtekens bij opstellingen of wissels.quote:Op woensdag 9 november 2022 13:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar jij vond toch ook niet dat Ten Hag weg moest (neem ik aan)? Volgens mij is mede door dat topic het idee dat "bijna iedereen riep ''TEN HAG OUT!''" een eigen leven gaan leiden, en wordt dat incorrecte idee dan nu aangedragen ter verdediging van Schreuder, terwijl ik echt wel bijna zeker weet dat men altijd veel positiever (of minder negatief) over Ten Hag is geweest dan nu over Schreuder. Of Ajax-fans moeten er wel heel weinig verstand van hebben.
En een jaar geleden werd er nog met 5-0 gewonnen en nu drie keer op rij niet. Die drie keer op rij baart wel zorgen want al die keren speelde Psv ook niet goed.quote:Op woensdag 9 november 2022 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee zeker niet, ik was pro Ten Hag maar had af en toe ook wel m'n vraagtekens bij opstellingen of wissels.
Maar ook hij was zeker in dat eerste half jaar niet bijzonder populair en ik meen dat er ook in het begin seizoen 18-19 ruim werd verloren van PSV, toen was ook de algemene stemming dat het weer niets zou worden met Ajax.
Gedeeltelijk eens, de bekerfinale was Ajax niet de mindere, meer ongelukkig, JC schaal heb ik niet zo goed voor de geest maar werd er dacht ik heel aardig gespeeld tot PSV uit het niets die 1-1 en 1-2 maakten, afgelopen zondag was Ajax wel heel matig en inderdaad afgestraft door een PSV dat ook wel matig was, gelukkig maar anders was het een grote nederlaag geweest.quote:Op woensdag 9 november 2022 14:04 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
En een jaar geleden werd er nog met 5-0 gewonnen en nu drie keer op rij niet. Die drie keer op rij baart wel zorgen want al die keren speelde Psv ook niet goed.
Nee absoluut, het is niet zwart/wit, die wedstrijd tegen PSV was met al die lange ballen op Luuk de Jong die dan tegen Frenkie stond denk ik? Was een zeer ongelukkige keuze.quote:Op woensdag 9 november 2022 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee zeker niet, ik was pro Ten Hag maar had af en toe ook wel m'n vraagtekens bij opstellingen of wissels.
Maar ook hij was zeker in dat eerste half jaar niet bijzonder populair en ik meen dat er ook in het begin seizoen 18-19 ruim werd verloren van PSV, toen was ook de algemene stemming dat het weer niets zou worden met Ajax.
Onana
Mazraoui Frenkie Blind Tagliafico
Schone Neres Eiting
Ziyech Huntelaar Tadic
Toch ook niet een bijster geweldige opstelling, het werd dan ook 3-0 voor PSV
Nou verrek, wat een achterlijkheid zeg.quote:Op woensdag 9 november 2022 13:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Excelsior uit. De bus is nog een keer opgewacht. Er waren genoeg supporters die hem weg wilde hebben hoor.
75% lijkt me dan wel weer schromelijk overdreven. In de zeer representatieve steekproef in een troll-topic over het oprotten van Ten Hag vond slechts 33% dat hij weg moest.quote:Op woensdag 9 november 2022 13:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Schijnbaar vergeten mensen al snel dat Ten Hag ook wel iets van 2 maal onder vuur heeft gelegen. Ik wil natuurlijk niet zeggen iedereen heeft gezegd dat hij weg moest, maar ik denk wel iets van 75%. Ook vanwege zijn wisselbeleid etc. Het is altijd zo makkelijk om dat te roepen als je in een moeilijke fase zit. En dan staat Ajax als ze vandaag winnen zelfs ''gewoon'' eerste.
Geef die man even de tijd. Mazraoui, Martinez en Tagliafico in een keer vervangen is niet zo makkelijk. En dan ook nog Antony en Gravenberch. Dat gaat echt wel even tijd kosten. En wellicht is het aankoopbeleid ook niet goed geweest inderdaad. Dan gaat het nog wat langer duren.
Probleem met dit soort dingen is dat je snel vergeet, Ten Hag heeft het op de rit gekregen, ik meen dat dit ook door een toevalligheidje kwam waardoor je Schone De Jong als dubbele 6 kreeg.quote:Op woensdag 9 november 2022 15:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee absoluut, het is niet zwart/wit, die wedstrijd tegen PSV was met al die lange ballen op Luuk de Jong die dan tegen Frenkie stond denk ik? Was een zeer ongelukkige keuze.
Misschien is het wel meer persoonlijk hoor, ik was ondanks kritiekpunten altijd wel onder de indruk van de (tactische) voetbalkennis van Ten Hag, bij Schreuder heb ik dat nog nooit gehad. En zelfde geldt voor wedstrijden onder Ten Hag, dat vond ik bij vlagen erg indrukwekkend, heb ik bij Schreuder nog niet gehad. Al bij al kan ik me niet voorstellen dat mensen gemiddeld gezien hetzelfde hebben geoordeeld over Ten Hag als men nu oordeelt over Schreuder - maar is lastig hard te maken.
En we gaan het meemaken qua verbetering van spelerskwaliteiten, ook iets wat bijzonder was onder Ten Hag. Daar moet je een trainer inderdaad de tijd voor geven (moet sowieso, aan dit pad zit je nu eenmaal vast).
Dat, dan even psv en az gelijk spelen, nieuwe rechtsbuiten en dat vieze WK er door heen. Wereld heel anders in januari.quote:Op woensdag 9 november 2022 15:48 schreef Tarado het volgende:
Ik weet niet of Schreuder de tijd krijgt maar beter wint hij de komende 2 wedstrijden om de rust enigszins te laten terugkeren.
Die reserves zullen wel gebrand zijn! Even de basisspelers extra prikkelen!quote:Op woensdag 9 november 2022 18:49 schreef Heeinz het volgende:
Op 7 plekken een wijziging ten opzichte van zondag als ik zo snel kijk? Briljant
Ja man man. Zo krijg je wel vastigheden in je teamquote:Op woensdag 9 november 2022 18:49 schreef Heeinz het volgende:
Op 7 plekken een wijziging ten opzichte van zondag als ik zo snel kijk? Briljant
Wat een ingevingquote:Op woensdag 9 november 2022 18:49 schreef Heeinz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |