Ze zijn toch geen setje?quote:Op zondag 6 november 2022 01:11 schreef puzziepie het volgende:
Jaloezie druipt er vanaf
[ afbeelding ]
Walgelijk ditquote:Op zondag 6 november 2022 01:12 schreef Flow3r het volgende:
Hij heeft het voor elkaar, ze zal niet weer zomaar bij Rupie gaan slapen
"goedbedoeld advies "
Jeff wil het wel en ook niet en Kim wil wel, maar zit met Kwarrel in haar maag en ze weten het dus nietquote:
Dan doe ik dat wel niet meer als je dat niet wil…quote:Op zondag 6 november 2022 01:12 schreef Flow3r het volgende:
Hij heeft het voor elkaar, ze zal niet weer zomaar bij Rupie gaan slapen
"goedbedoeld advies "
Wat een engel is het ookquote:Op zondag 6 november 2022 01:14 schreef HappyCharly het volgende:
Maar het feit dat Kim een soort van bedenktijd krijgt is omdat hij om haar geeft en zijn ego dus even aan de kant zet, aldus Jeff
In welk parallel universum?quote:Op zondag 6 november 2022 01:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Eigenlijk is het ook gewoon schattig![]()
Wat een geweldige vent iddquote:Op zondag 6 november 2022 01:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Eigenlijk is het ook gewoon schattig![]()
Niet alles zo serieus nemen, dit is toch niet de eerste RLS die je kijkt? Er wordt ook heel veel gestuurd, dat weten we allemaal. Alleen wat is echt en wat gestuurd?quote:
krijgt nog wel een staartjequote:Op zondag 6 november 2022 01:15 schreef Sestra666 het volgende:
lekker uitgepraat zo![]()
eindelijk klaar, slapen
Weet je het zeker?quote:Op zondag 6 november 2022 01:15 schreef Sestra666 het volgende:
lekker uitgepraat zo![]()
eindelijk klaar, slapen
Goeie wat je eerste zin betreft.quote:Op zondag 6 november 2022 01:23 schreef Sestra666 het volgende:
stoer blijven doen ivm cams.. vergeet dat ook niet
wat niet stoer is, ik wil t niet goedpraten, tis gewoon een lul, maar zie ook dat hij een muur heeft, hij weet zich geen houding te geven, dus dan maar zo (denk ik )
Ik ook, maar ik denk dat er wel filmpjes komen van @DGK_Tegengasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Morgen werken, dus niet in real time, maar opname loopt wel.quote:Op zondag 6 november 2022 01:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ook, maar ik denk dat er wel filmpjes komen van @:DGK_Tegengas
quote:Op zondag 6 november 2022 01:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Geen zin meer om het hele gesprek te monteren, maar het staat in de uurfilmpjes ...![]()
[ afbeelding ]
Jeffrey komt het goedmaken met Kim - 5 november 2022.Nice, had een stuk gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gone...
Is allemaal ok hoe jij het doet.quote:Op zondag 6 november 2022 01:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Morgen werken, dus niet in real time, maar opname loopt wel.
Topper, ik ging er ook eigenlijk wel vanuitquote:Op zondag 6 november 2022 01:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Morgen werken, dus niet in real time, maar opname loopt wel.
kan... hoe laat is het ?quote:Op zondag 6 november 2022 01:28 schreef Charlotte-007 het volgende:
Jeffrey gaat schijnbaar nooit voor 2 uur 's nachts slapen opdat de rest dan al slaapt en hij geen last heeft van gefluister om dan lekker goed in slaap te kunnen vallen.
Ze hebben net de drank in kantoor gezetquote:Op zondag 6 november 2022 01:31 schreef Charlotte-007 het volgende:
Isaac en Jeffrey zijn nog wakker.
Dacht om 2 uur, maar weet het niet zekerquote:Op zondag 6 november 2022 01:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet iemand hoe laat die cocktail party begint morgen ?
14.00 tot 17.00 uurquote:Op zondag 6 november 2022 01:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet iemand hoe laat die cocktail party begint morgen ?
Dat is haar opvoeding ... iets met streng geloofquote:Op zondag 6 november 2022 01:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Over Mirthe, die is echt gierig, die vreet alles op
Leuke twist ... heel dr achterban (mirthe) over de rooiequote:Op zondag 6 november 2022 01:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zie Kim liever Jeffrey inruilen voor Mirthe ....
Gaat ze niet doen met al die camera's op zichquote:Op zondag 6 november 2022 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Leuke twist ... heel dr achterban (mirthe) over de rooie
je bent een heldquote:Op zondag 6 november 2022 01:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot 2400 uur staat online, ga toch nog een paar fragmenten monteren denk ik ...
Nee hoor, je kunt ook gewoon eerlijk zijn.quote:Op zondag 6 november 2022 01:34 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dat heet ventileren. Dat doet iedereen daar.
Van mij mag zequote:Op zondag 6 november 2022 01:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zie Kim liever Jeffrey inruilen voor Mirthe ....
ja helaas weer ...quote:Op zondag 6 november 2022 01:52 schreef Flory het volgende:
Ja joh kap het maar weer af![]()
Slaapstreams it is
quote:Op zondag 6 november 2022 02:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die knuffel aan het einde in de badkamer zag er niet echt lekker spontaan uit .....
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wendy wel lekker druk bezigquote:Op zondag 6 november 2022 07:00 schreef Frummelie het volgende:
Gezellig die reuring in de keuken... ieder doet z'n ding alleen missen ze Ima... die ligt nog horizontaal..
Hier nog 1tje..quote:Op zondag 6 november 2022 07:03 schreef engine het volgende:
[..]
Wendy wel lekker druk bezig![]()
Krijg er trek van
Vandaag hebben ze allesquote:
wat deed ie dan?quote:Op zondag 6 november 2022 06:23 schreef Frummelie het volgende:
Jeff was net heel lief Kim D aant wakker maken... na wat ik hier gelezen heb snap ik geen ruk van die verstandhouding tussen beide... trekken en weg duwen zoiets...
Over haar hoofd aaien...quote:
Oude vlees moet eerst op...quote:Op zondag 6 november 2022 07:21 schreef HappyCharly het volgende:
Er is daarstraks iets uit de koelkast gebruikt wat over de datum was... hoop dat ze niet ziek worden..
Aw arm dingquote:
Ze hebben om 14.00 die cocktail party + ze hopen dat daar nog iets van eten bij zit..quote:Op zondag 6 november 2022 07:39 schreef Charmian het volgende:
maar een brunch is toch pas om 11 uur of zo? als dit ontbijt is, hoe laat lunchen ze dan, en wat? bordje havermout?
ze hebben een soort van geknuffeld volgens een post hierboven, dus ik denk hetquote:Op zondag 6 november 2022 07:42 schreef KoningWouter het volgende:
Is de ruzie tussen Jeff en Kim al uitgepraat?
Goedemorgen trouwens, wat een verassing. Iedereen zo vroeg eruit.
er moet er altijd minimaal eentje de aandacht opeisenquote:Op zondag 6 november 2022 07:41 schreef 5thencounter het volgende:
Beetje huilliee ruw uit haar nachtmerrie gerukt
[ afbeelding ]
Dat was wel zijn belofte.. volle tafels eten en feesten.. kosten nog moeite, tenzij Febo stopt met geld strooienquote:Op zondag 6 november 2022 07:44 schreef engine het volgende:
Jeff heel trots dat er deze maand voldoende eten is. Dat zullen we nog wel eens zien.
het is verschrikkelijk, verder is er helemaal niets voor op broodquote:
Straks komt Mattin weer in de camera praten om zijn mamma trots te maken.quote:Op zondag 6 november 2022 07:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
er moet er altijd minimaal eentje de aandacht opeisen
Nouja uitgepraat, ze hebben zeker een uur samen in de stoel gezeten en gepraat.. Jeff heeft soort van toegegeven verliefd te zijn en Kim ook maar die twijfelt omdat ze thuis een vlam heeft. En dat dan gepaard met heel veel lompe woorden van Jeff. Er zijn filmpjes en topics van. Het was heftig.quote:Op zondag 6 november 2022 07:42 schreef KoningWouter het volgende:
Is de ruzie tussen Jeff en Kim al uitgepraat?
Goedemorgen trouwens, wat een verassing. Iedereen zo vroeg eruit.
En ga daar maar vanuit. Jeff geeft geen zakgeld maar geeft ook al meteen behoorlijk wat uit. Benieuwd of dat goed gaat.quote:Op zondag 6 november 2022 07:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat was wel zijn belofte.. volle tafels eten en feesten.. kosten nog moeite, tenzij Febo stopt met geld strooien
Wow ik ga op zoek naar die filmpjes! Thanks voor het uitschrijven!quote:Op zondag 6 november 2022 07:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nouja uitgepraat, ze hebben zeker een uur samen in de stoel gezeten en gepraat.. Jeff heeft soort van toegegeven verliefd te zijn en Kim ook maar die twijfelt omdat ze thuis een vlam heeft. En dat dan gepaard met heel veel lompe woorden van Jeff. Er zijn filmpjes en topics van. Het was heftig.
De Sjeffie-Move is begonnen.. potverteren, Na Sjeff de Zondvloedquote:Op zondag 6 november 2022 07:50 schreef Dotteke het volgende:
Wat is dit dan, al met zijn alle aan het ontbijt?
Ja.. was al een drukte van belang vanmorgen in de keuken ...quote:Op zondag 6 november 2022 07:50 schreef Dotteke het volgende:
Geef ze brood en spelen...quote:Op zondag 6 november 2022 07:50 schreef Dotteke het volgende:
Hij zat toch eerst aan tafel?quote:Op zondag 6 november 2022 07:52 schreef 5thencounter het volgende:
Raarr.. Besmettelijk ziekte?
[ afbeelding ]
Ziet er leuk uitquote:Op zondag 6 november 2022 07:18 schreef 5thencounter het volgende:
Ontbijt buffet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap dat niet ze flikkeren overal mayo en tomatenketchup op...quote:Op zondag 6 november 2022 07:54 schreef KoningWouter het volgende:
Lekker liters fritessaus om 8 uur 's ochtends.
Nu zit hij met al z'n vrienden op de bank...quote:Op zondag 6 november 2022 07:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Misschien waren dat zijn vrienden niet
En Aromatquote:Op zondag 6 november 2022 07:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik snap dat niet ze flikkeren overal mayo en tomatenketchup op...
Wel leuk een keer de groep samen in de vroege morgenquote:Op zondag 6 november 2022 07:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja.. was al een drukte van belang vanmorgen in de keuken ...
Ze zijn met pannendeksels wakker gemaakt.
Ik ben zelf ook wel een aromat fan maar niet overal bij/ op en met mate...quote:
Ja zeker... ook voor de streamers, ik heb vanaf 06.00 heerlijk liggen kijken...😉quote:Op zondag 6 november 2022 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel leuk een keer de groep samen in de vroege morgen
Nou ja ieder zijn dingquote:Op zondag 6 november 2022 08:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook wel een aromat fan maar niet overal bij/ op en met mate...
Ik erger me kapot aan Erik met z'n vieze gelik overal aan... ieuwwwquote:Op zondag 6 november 2022 08:09 schreef 5thencounter het volgende:
Alles op , nou ja nog een beetje uit te likken voor Erik..
Ohnee.. Zowie brult of iemand nog wat pakken wil voor haar
[ afbeelding ]
Ze is uit een nachtmerrie getrokkenquote:
quote:Op zondag 6 november 2022 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is uit een nachtmerrie getrokken
Mirthe doet dat ook.quote:Op zondag 6 november 2022 08:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik erger me kapot aan Erik met z'n vieze gelik overal aan... ieuwww
Die verzint ook elke keer weer wat nieuws om over te klagen.quote:Op zondag 6 november 2022 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is uit een nachtmerrie getrokken
Ja die zag ik een tijdje terug de randjes van het boterkuipje uitlikken... smeerpijpen..quote:
ik gebruik het ook, meestal op een gebakken eitje ipv zout, niks mis mee als je het met mate gebruikt. Zelfde als met zout.quote:Op zondag 6 november 2022 08:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook wel een aromat fan maar niet overal bij/ op en met mate...
Dat dit hele gebeuren haar idee is en dat ze dit in 1800 ook altijd deed bij de bedrijfscatering.quote:
Ja precies dat... heerlijk over komkommer/tomaat op een broodjequote:Op zondag 6 november 2022 08:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik gebruik het ook, meestal op een gebakken eitje ipv zout, niks mis mee als je het met mate gebruikt. Zelfde als met zout.
Nee ik denk over de aanvaring met Mattinquote:Op zondag 6 november 2022 08:24 schreef KoningWouter het volgende:
Nadir schijnt nog steeds helemaal van slag te zijn over dat hij siroop heeft gejat.
ik denk iets met nadir die gaat flippen of zo ff snel boodschappen doen dan kan ik alles meemakenquote:Op zondag 6 november 2022 08:21 schreef KoningWouter het volgende:
Wel leuk dat ze vandaag om twee uur al beginnen met zuipen. Dat wordt genieten straks.
Wat denken we?
Martin + Mexx all the way?
Ruzie tussen Jeff en Kim?
Nadir baalt dat hij nu op geen enkele manier ooit nog wordt gezien als De Man daar. Zelfs Zoë, die toch allover him was in het begin, is alle interesse verloren. Zuur voor zijn ego. Blijkt ie gewoon een klein zielig mannetje te zijn.quote:Op zondag 6 november 2022 08:24 schreef KoningWouter het volgende:
Nadir schijnt nog steeds helemaal van slag te zijn over dat hij siroop heeft gejat.
Ik denk dat er meerdere gaan flippen...quote:Op zondag 6 november 2022 08:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik denk iets met nadir die gaat flippen of zo ff snel boodschappen doen dan kan ik alles meemaken
Oh dat heb ik ook weer gemist. Wat is er gebeurd?quote:Op zondag 6 november 2022 08:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee ik denk over de aanvaring met Mattin
Martin roddelde op de badkamer tegen iemand dat Nadir er weer bij het roken bij kwam zitten, in de hoop iets te kunnen scoren. Nadir bleek op de wc te zitten en dit te horen. Die sprak Martin dus later aan dat hij naar hem had moeten komen.quote:Op zondag 6 november 2022 08:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook weer gemist. Wat is er gebeurd?
Ah helder, thanks again!quote:Op zondag 6 november 2022 08:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Martin roddelde op de badkamer tegen iemand dat Nadir er weer bij het roken bij kwam zitten, in de hoop iets te kunnen scoren. Nadir bleek op de wc te zitten en dit te horen. Die sprak Martin dus later aan dat hij naar hem had moeten komen.
Zag hem net nog buiten onder de afdakquote:Op zondag 6 november 2022 08:35 schreef HappyCharly het volgende:
Helaas is Nadir niet in beeld dus we kunnen niets zien
ah net gemistquote:Op zondag 6 november 2022 08:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zag hem net nog buiten onder de afdak
Tegenwoordig niet om te scoren ( zei Martin zelf)maar gewoon erbij zitten om zich proberen te mengen in de groep. Dat vindt Martin irritant. ( een beetje wat Martin zelf ook is, irritant) 🤣quote:Op zondag 6 november 2022 08:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Martin roddelde op de badkamer tegen iemand dat Nadir er weer bij het roken bij kwam zitten, in de hoop iets te kunnen scoren. Nadir bleek op de wc te zitten en dit te horen. Die sprak Martin dus later aan dat hij naar hem had moeten komen.
haha echt? dat is inderdaad precies wat martin zelf altijd doet xDquote:Op zondag 6 november 2022 08:38 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet om te scoren ( zei Martin zelf)maar gewoon erbij zitten om zich proberen te mengen in de groep. Dat vindt Martin irritant. ( een beetje wat Martin zelf ook is, irritant) 🤣
Ik denk ook dat er minder spullen verdwijnen als Nadir weg isquote:Op zondag 6 november 2022 08:43 schreef Charmian het volgende:
er zijn serieus minder vliegen nu die composthoop weg is.
flauwquote:Op zondag 6 november 2022 08:44 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er minder spullen verdwijnen als Nadir weg is
Dat is ook waarquote:Op zondag 6 november 2022 08:38 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet om te scoren ( zei Martin zelf)maar gewoon erbij zitten om zich proberen te mengen in de groep. Dat vindt Martin irritant. ( een beetje wat Martin zelf ook is, irritant) 🤣
Dat wel, maar hij weet wel sfeer in de zooi te krijgen. Sinds hij manager is zit de sfeer er goed in. Dat moet je hem nageven.quote:Op zondag 6 november 2022 08:56 schreef Frummelie het volgende:
Jeff is wel vreselijk vol van zichzelf...
Zijn stemmingen veranderen per minuut.quote:Op zondag 6 november 2022 08:56 schreef Frummelie het volgende:
Absoluut. Maar als je hoort wat een verbale agressie hij laat zien naar Kim, echt zorgwekkend.quote:Op zondag 6 november 2022 08:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat wel, maar hij weet wel sfeer in de zooi te krijgen. Sinds hij manager is zit de sfeer er goed in. Dat moet je hem nageven.
Ja dat mag wel een stuk minderquote:Op zondag 6 november 2022 08:56 schreef Frummelie het volgende:
Zoals gisteren? Ik vond het wel meevallen. Hij schold niet en bleef gewoon bij zichzelf. Hoewel het wel wat raar was om zo jaloers te doen zonder dat het je vriendin is.quote:Op zondag 6 november 2022 08:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Absoluut. Maar als je hoort wat een verbale agressie hij laat zien naar Kim, echt zorgwekkend.
Ik vind het ook een aparte heikneuter... met vreemde stemmingswisselingenquote:Op zondag 6 november 2022 08:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zijn stemmingen veranderen per minuut.
Verbale agressie is niet alleen schelden.quote:Op zondag 6 november 2022 08:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zoals gisteren? Ik vond het wel meevallen. Hij schold niet en bleef gewoon bij zichzelf. Hoewel het wel wat raar was om zo jaloers te doen zonder dat het je vriendin is.
Ehh serieus?? Als je dat gesprek niet heftig vond (in de zin van gaslighting/ afzeiken/ de werkelijkheid verdraaien/ niet willen inleven etc/idd niet met schreeuwen of schelden).. ja dan weet ik niet hoe ik moet reageren..quote:Op zondag 6 november 2022 08:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zoals gisteren? Ik vond het wel meevallen. Hij schold niet en bleef gewoon bij zichzelf. Hoewel het wel wat raar was om zo jaloers te doen zonder dat het je vriendin is.
Absoluut... maar dat veranderd nog wel ben ik bang...quote:Op zondag 6 november 2022 08:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat wel, maar hij weet wel sfeer in de zooi te krijgen. Sinds hij manager is zit de sfeer er goed in. Dat moet je hem nageven.
Hij moet zijn agressie nog inhouden.quote:Op zondag 6 november 2022 08:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat meen je niet... hij was denigrerend, manipulatief echt vreselijk narcistisch gedrag enzzquote:Op zondag 6 november 2022 08:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 november 2022 09:00 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Verbale agressie is niet alleen schelden.
Ik zag vooral een jaloers iemand. Het was wel heftig maar ik vond het niet agressief of zo.quote:Op zondag 6 november 2022 09:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ehh serieus?? Als je dat gesprek niet heftig vond (in de zin van gaslighting/ afzeiken/ de werkelijkheid verdraaien/ niet willen inleven etc/idd niet met schreeuwen of schelden).. ja dan weet ik niet hoe ik moet reageren..
Denk dat de bewoners dat moeten doen, want die gaat echt niet uit zichzelf.quote:Op zondag 6 november 2022 09:03 schreef HappyCharly het volgende:
Ben benieuwd wanneer Nadir eindelijk weggaat
Ja dat is wel weer lomp.quote:Op zondag 6 november 2022 09:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij moet zijn agressie nog inhouden.
Dat Alicia klaagde over zijn drukte in de slaapkamer zei hij toch echt dat die kut van 20 haar bek moet houden.
Jij zegt het korter dan ikquote:Op zondag 6 november 2022 09:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat meen je niet... hij was denigrerend, manipulatief echt vreselijk narcistisch gedrag enzz
Agressief is voor mij meer dan schelden of slaan..quote:Op zondag 6 november 2022 09:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
[..]
Ik zag vooral een jaloers iemand. Het was wel heftig maar ik vond het niet agressief of zo.
Maar goed gelukkig lijkt het nu weer goed te zijn tussen die twee.
#TeamJeffrey
Maarja.. hoe..quote:Op zondag 6 november 2022 09:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat de bewoners dat moeten doen, want die gaat echt niet uit zichzelf.
Ik vond hem vooral lomp.quote:Op zondag 6 november 2022 09:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat meen je niet... hij was denigrerend, manipulatief echt vreselijk narcistisch gedrag enzz
Ik kan ook lomp zijn maar heb dan ook geen partner.quote:Op zondag 6 november 2022 09:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lomp ook. Maar praat jij zo tegen je partner? Dat is toch buiten alle perken..
Hijblijft maar in zijn slachtofferrol vallenquote:Op zondag 6 november 2022 09:07 schreef juul. het volgende:
Nadir weer zielig doen bij Isaac
Nu moet je een keuze maken zegt
Isaac
Whaaaaa...... ik ga boodschappen doen.. Nadirriteert me mateloos..quote:Op zondag 6 november 2022 09:09 schreef juul. het volgende:
Nadir; het is kut als je per ongeluk iets doet en dst je er op afgestraft wordt
Volgens mij wordt hij thuis ziekelijk verwend.quote:Op zondag 6 november 2022 09:10 schreef juul. het volgende:
Mirthe komt Nadir halen voor zijn corvee maar hij wil eerst het gesprek afmaken
erg manipulatief. Hij heeft gisteren ook Kim wijsgemaakt dat Rupert had gezegd dat hij Kim na de loods niet meer hoefde te zien.quote:Op zondag 6 november 2022 09:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Agressief is voor mij meer dan schelden of slaan..
Hij is ook jaloers. En ook alles wat we gisteren urenlang in dat topic hebben gezegd.
En hand boven het hoofd gehouden, nooit geleerd sorry te zeggen en naar zichzelf te kijken, niemand die hem een mep geeft als hij zich misdraagt. Waarschijnlijk alleen maar gepamperd. Daar krijg je dit soort onvolwassen sneue mannen van.quote:Op zondag 6 november 2022 09:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Volgens mij wordt hij thuis ziekelijk verwend.
Zeker weten, ik geloof daarom ook niet dat hij op zich zelf woont, hij wil niks, kan niksquote:Op zondag 6 november 2022 09:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Volgens mij wordt hij thuis ziekelijk verwend.
Ik ben absoluut niet team Jeffrey, maar ik vond het, Jeff kennende inmiddels eigenlijk wel meevallen. Had heel veel erger verwacht toen ik de COS las, dus maar even het hele gesprek (teringlang!) teruggekeken vanochtend.quote:Op zondag 6 november 2022 09:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
[..]
Ik zag vooral een jaloers iemand. Het was wel heftig maar ik vond het niet agressief of zo.
Maar goed gelukkig lijkt het nu weer goed te zijn tussen die twee.
#TeamJeffrey
Isaac is ook vermoeiend.quote:Op zondag 6 november 2022 09:16 schreef juul. het volgende:
Isaac zit weer in zijn rol van coach en pept Nadir op
Helemaal eensquote:Op zondag 6 november 2022 09:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En hand boven het hoofd gehouden, nooit geleerd sorry te zeggen en naar zichzelf te kijken, niemand die hem een mep geeft als hij zich misdraagt. Waarschijnlijk alleen maar gepamperd. Daar krijg je dit soort onvolwassen sneue mannen van.
Idem, Amen.quote:Op zondag 6 november 2022 09:16 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet team Jeffrey, maar ik vond het, Jeff kennende inmiddels eigenlijk wel meevallen. Had heel veel erger verwacht toen ik de COS las, dus maar even het hele gesprek (teringlang!) teruggekeken vanochtend.
Hij is verliefd dat is duidelijk en dat vind ik nog best schattig ook nog.
Ik vond vooral Kim D. vermoeiend met haar je moet mij ook begrijpen en dat 100x.
Twee verliefde mensen. Noem me maar sentimenteel en romantisch, maar ik hoop dat het wat wordt.
Heel vermoeiend, ratel de ratel de ratelquote:
Isaac zijn peptalks ben ik inmiddels ook wel zat. Dat toontje. Isaac is zelf uiteraard ook perfect.quote:Op zondag 6 november 2022 09:17 schreef Dotteke het volgende:
FIx het man, gewoon doen man. Ik vind het dope, deze man vindt het dop Jeffrey vindt het dope ratelt Isaac door
Irritante manier van praten heeft Isaac
Dit is je kans die is je laatste kans. Je moet je herpakken, zegt hij tegen Nadir
Vanaf morgen een andere weg in slaan. Vanmiddag een lekker cocktailtje
Ja, hij denkt het wel te zijn. Ik zou weglopen als iemand zo met mij aan het praten wasquote:Op zondag 6 november 2022 09:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Isaac zijn peptalks ben ik inmiddels ook wel zat. Dat toontje. Isaac is zelf uiteraard ook perfect.
Paar keer mag wel.. dan denk ik dat hij het goed bedoelt. Maar hij doet het continu. Ziet zichzelf ook als de man met de wijsheid in pacht. Niet te doen, zoveel ego.quote:Op zondag 6 november 2022 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, hij denkt het wel te zijn. Ik zou weglopen als iemand zo met mij aan het praten was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |