quote:Op zondag 6 november 2022 02:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die knuffel aan het einde in de badkamer zag er niet echt lekker spontaan uit .....
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wendy wel lekker druk bezigquote:Op zondag 6 november 2022 07:00 schreef Frummelie het volgende:
Gezellig die reuring in de keuken... ieder doet z'n ding alleen missen ze Ima... die ligt nog horizontaal..
Hier nog 1tje..quote:Op zondag 6 november 2022 07:03 schreef engine het volgende:
[..]
Wendy wel lekker druk bezig![]()
Krijg er trek van
Vandaag hebben ze allesquote:
wat deed ie dan?quote:Op zondag 6 november 2022 06:23 schreef Frummelie het volgende:
Jeff was net heel lief Kim D aant wakker maken... na wat ik hier gelezen heb snap ik geen ruk van die verstandhouding tussen beide... trekken en weg duwen zoiets...
Over haar hoofd aaien...quote:
Oude vlees moet eerst op...quote:Op zondag 6 november 2022 07:21 schreef HappyCharly het volgende:
Er is daarstraks iets uit de koelkast gebruikt wat over de datum was... hoop dat ze niet ziek worden..
Aw arm dingquote:
Ze hebben om 14.00 die cocktail party + ze hopen dat daar nog iets van eten bij zit..quote:Op zondag 6 november 2022 07:39 schreef Charmian het volgende:
maar een brunch is toch pas om 11 uur of zo? als dit ontbijt is, hoe laat lunchen ze dan, en wat? bordje havermout?
ze hebben een soort van geknuffeld volgens een post hierboven, dus ik denk hetquote:Op zondag 6 november 2022 07:42 schreef KoningWouter het volgende:
Is de ruzie tussen Jeff en Kim al uitgepraat?
Goedemorgen trouwens, wat een verassing. Iedereen zo vroeg eruit.
er moet er altijd minimaal eentje de aandacht opeisenquote:Op zondag 6 november 2022 07:41 schreef 5thencounter het volgende:
Beetje huilliee ruw uit haar nachtmerrie gerukt
[ afbeelding ]
Dat was wel zijn belofte.. volle tafels eten en feesten.. kosten nog moeite, tenzij Febo stopt met geld strooienquote:Op zondag 6 november 2022 07:44 schreef engine het volgende:
Jeff heel trots dat er deze maand voldoende eten is. Dat zullen we nog wel eens zien.
het is verschrikkelijk, verder is er helemaal niets voor op broodquote:
Straks komt Mattin weer in de camera praten om zijn mamma trots te maken.quote:Op zondag 6 november 2022 07:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
er moet er altijd minimaal eentje de aandacht opeisen
Nouja uitgepraat, ze hebben zeker een uur samen in de stoel gezeten en gepraat.. Jeff heeft soort van toegegeven verliefd te zijn en Kim ook maar die twijfelt omdat ze thuis een vlam heeft. En dat dan gepaard met heel veel lompe woorden van Jeff. Er zijn filmpjes en topics van. Het was heftig.quote:Op zondag 6 november 2022 07:42 schreef KoningWouter het volgende:
Is de ruzie tussen Jeff en Kim al uitgepraat?
Goedemorgen trouwens, wat een verassing. Iedereen zo vroeg eruit.
En ga daar maar vanuit. Jeff geeft geen zakgeld maar geeft ook al meteen behoorlijk wat uit. Benieuwd of dat goed gaat.quote:Op zondag 6 november 2022 07:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat was wel zijn belofte.. volle tafels eten en feesten.. kosten nog moeite, tenzij Febo stopt met geld strooien
Wow ik ga op zoek naar die filmpjes! Thanks voor het uitschrijven!quote:Op zondag 6 november 2022 07:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nouja uitgepraat, ze hebben zeker een uur samen in de stoel gezeten en gepraat.. Jeff heeft soort van toegegeven verliefd te zijn en Kim ook maar die twijfelt omdat ze thuis een vlam heeft. En dat dan gepaard met heel veel lompe woorden van Jeff. Er zijn filmpjes en topics van. Het was heftig.
De Sjeffie-Move is begonnen.. potverteren, Na Sjeff de Zondvloedquote:Op zondag 6 november 2022 07:50 schreef Dotteke het volgende:
Wat is dit dan, al met zijn alle aan het ontbijt?
Ja.. was al een drukte van belang vanmorgen in de keuken ...quote:Op zondag 6 november 2022 07:50 schreef Dotteke het volgende:
Geef ze brood en spelen...quote:Op zondag 6 november 2022 07:50 schreef Dotteke het volgende:
Hij zat toch eerst aan tafel?quote:Op zondag 6 november 2022 07:52 schreef 5thencounter het volgende:
Raarr.. Besmettelijk ziekte?
[ afbeelding ]
Ziet er leuk uitquote:Op zondag 6 november 2022 07:18 schreef 5thencounter het volgende:
Ontbijt buffet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap dat niet ze flikkeren overal mayo en tomatenketchup op...quote:Op zondag 6 november 2022 07:54 schreef KoningWouter het volgende:
Lekker liters fritessaus om 8 uur 's ochtends.
Nu zit hij met al z'n vrienden op de bank...quote:Op zondag 6 november 2022 07:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Misschien waren dat zijn vrienden niet
En Aromatquote:Op zondag 6 november 2022 07:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik snap dat niet ze flikkeren overal mayo en tomatenketchup op...
Wel leuk een keer de groep samen in de vroege morgenquote:Op zondag 6 november 2022 07:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja.. was al een drukte van belang vanmorgen in de keuken ...
Ze zijn met pannendeksels wakker gemaakt.
Ik ben zelf ook wel een aromat fan maar niet overal bij/ op en met mate...quote:
Ja zeker... ook voor de streamers, ik heb vanaf 06.00 heerlijk liggen kijken...😉quote:Op zondag 6 november 2022 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel leuk een keer de groep samen in de vroege morgen
Nou ja ieder zijn dingquote:Op zondag 6 november 2022 08:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook wel een aromat fan maar niet overal bij/ op en met mate...
Ik erger me kapot aan Erik met z'n vieze gelik overal aan... ieuwwwquote:Op zondag 6 november 2022 08:09 schreef 5thencounter het volgende:
Alles op , nou ja nog een beetje uit te likken voor Erik..
Ohnee.. Zowie brult of iemand nog wat pakken wil voor haar
[ afbeelding ]
Ze is uit een nachtmerrie getrokkenquote:
quote:Op zondag 6 november 2022 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is uit een nachtmerrie getrokken
Mirthe doet dat ook.quote:Op zondag 6 november 2022 08:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik erger me kapot aan Erik met z'n vieze gelik overal aan... ieuwww
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |