Hijblijft maar in zijn slachtofferrol vallenquote:Op zondag 6 november 2022 09:07 schreef juul. het volgende:
Nadir weer zielig doen bij Isaac
Nu moet je een keuze maken zegt
Isaac
Whaaaaa...... ik ga boodschappen doen.. Nadirriteert me mateloos..quote:Op zondag 6 november 2022 09:09 schreef juul. het volgende:
Nadir; het is kut als je per ongeluk iets doet en dst je er op afgestraft wordt
Volgens mij wordt hij thuis ziekelijk verwend.quote:Op zondag 6 november 2022 09:10 schreef juul. het volgende:
Mirthe komt Nadir halen voor zijn corvee maar hij wil eerst het gesprek afmaken
erg manipulatief. Hij heeft gisteren ook Kim wijsgemaakt dat Rupert had gezegd dat hij Kim na de loods niet meer hoefde te zien.quote:Op zondag 6 november 2022 09:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Agressief is voor mij meer dan schelden of slaan..
Hij is ook jaloers. En ook alles wat we gisteren urenlang in dat topic hebben gezegd.
En hand boven het hoofd gehouden, nooit geleerd sorry te zeggen en naar zichzelf te kijken, niemand die hem een mep geeft als hij zich misdraagt. Waarschijnlijk alleen maar gepamperd. Daar krijg je dit soort onvolwassen sneue mannen van.quote:Op zondag 6 november 2022 09:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Volgens mij wordt hij thuis ziekelijk verwend.
Zeker weten, ik geloof daarom ook niet dat hij op zich zelf woont, hij wil niks, kan niksquote:Op zondag 6 november 2022 09:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Volgens mij wordt hij thuis ziekelijk verwend.
Ik ben absoluut niet team Jeffrey, maar ik vond het, Jeff kennende inmiddels eigenlijk wel meevallen. Had heel veel erger verwacht toen ik de COS las, dus maar even het hele gesprek (teringlang!) teruggekeken vanochtend.quote:Op zondag 6 november 2022 09:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
[..]
Ik zag vooral een jaloers iemand. Het was wel heftig maar ik vond het niet agressief of zo.
Maar goed gelukkig lijkt het nu weer goed te zijn tussen die twee.
#TeamJeffrey
Isaac is ook vermoeiend.quote:Op zondag 6 november 2022 09:16 schreef juul. het volgende:
Isaac zit weer in zijn rol van coach en pept Nadir op
Helemaal eensquote:Op zondag 6 november 2022 09:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En hand boven het hoofd gehouden, nooit geleerd sorry te zeggen en naar zichzelf te kijken, niemand die hem een mep geeft als hij zich misdraagt. Waarschijnlijk alleen maar gepamperd. Daar krijg je dit soort onvolwassen sneue mannen van.
Idem, Amen.quote:Op zondag 6 november 2022 09:16 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet team Jeffrey, maar ik vond het, Jeff kennende inmiddels eigenlijk wel meevallen. Had heel veel erger verwacht toen ik de COS las, dus maar even het hele gesprek (teringlang!) teruggekeken vanochtend.
Hij is verliefd dat is duidelijk en dat vind ik nog best schattig ook nog.
Ik vond vooral Kim D. vermoeiend met haar je moet mij ook begrijpen en dat 100x.
Twee verliefde mensen. Noem me maar sentimenteel en romantisch, maar ik hoop dat het wat wordt.
Heel vermoeiend, ratel de ratel de ratelquote:
Isaac zijn peptalks ben ik inmiddels ook wel zat. Dat toontje. Isaac is zelf uiteraard ook perfect.quote:Op zondag 6 november 2022 09:17 schreef Dotteke het volgende:
FIx het man, gewoon doen man. Ik vind het dope, deze man vindt het dop Jeffrey vindt het dope ratelt Isaac door
Irritante manier van praten heeft Isaac
Dit is je kans die is je laatste kans. Je moet je herpakken, zegt hij tegen Nadir
Vanaf morgen een andere weg in slaan. Vanmiddag een lekker cocktailtje
Ja, hij denkt het wel te zijn. Ik zou weglopen als iemand zo met mij aan het praten wasquote:Op zondag 6 november 2022 09:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Isaac zijn peptalks ben ik inmiddels ook wel zat. Dat toontje. Isaac is zelf uiteraard ook perfect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |