Zoals gisteren? Ik vond het wel meevallen. Hij schold niet en bleef gewoon bij zichzelf. Hoewel het wel wat raar was om zo jaloers te doen zonder dat het je vriendin is.quote:Op zondag 6 november 2022 08:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Absoluut. Maar als je hoort wat een verbale agressie hij laat zien naar Kim, echt zorgwekkend.
Ik vind het ook een aparte heikneuter... met vreemde stemmingswisselingenquote:Op zondag 6 november 2022 08:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zijn stemmingen veranderen per minuut.
Verbale agressie is niet alleen schelden.quote:Op zondag 6 november 2022 08:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zoals gisteren? Ik vond het wel meevallen. Hij schold niet en bleef gewoon bij zichzelf. Hoewel het wel wat raar was om zo jaloers te doen zonder dat het je vriendin is.
Ehh serieus?? Als je dat gesprek niet heftig vond (in de zin van gaslighting/ afzeiken/ de werkelijkheid verdraaien/ niet willen inleven etc/idd niet met schreeuwen of schelden).. ja dan weet ik niet hoe ik moet reageren..quote:Op zondag 6 november 2022 08:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zoals gisteren? Ik vond het wel meevallen. Hij schold niet en bleef gewoon bij zichzelf. Hoewel het wel wat raar was om zo jaloers te doen zonder dat het je vriendin is.
Absoluut... maar dat veranderd nog wel ben ik bang...quote:Op zondag 6 november 2022 08:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat wel, maar hij weet wel sfeer in de zooi te krijgen. Sinds hij manager is zit de sfeer er goed in. Dat moet je hem nageven.
Hij moet zijn agressie nog inhouden.quote:Op zondag 6 november 2022 08:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat meen je niet... hij was denigrerend, manipulatief echt vreselijk narcistisch gedrag enzzquote:Op zondag 6 november 2022 08:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 november 2022 09:00 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Verbale agressie is niet alleen schelden.
Ik zag vooral een jaloers iemand. Het was wel heftig maar ik vond het niet agressief of zo.quote:Op zondag 6 november 2022 09:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ehh serieus?? Als je dat gesprek niet heftig vond (in de zin van gaslighting/ afzeiken/ de werkelijkheid verdraaien/ niet willen inleven etc/idd niet met schreeuwen of schelden).. ja dan weet ik niet hoe ik moet reageren..
Denk dat de bewoners dat moeten doen, want die gaat echt niet uit zichzelf.quote:Op zondag 6 november 2022 09:03 schreef HappyCharly het volgende:
Ben benieuwd wanneer Nadir eindelijk weggaat
Ja dat is wel weer lomp.quote:Op zondag 6 november 2022 09:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij moet zijn agressie nog inhouden.
Dat Alicia klaagde over zijn drukte in de slaapkamer zei hij toch echt dat die kut van 20 haar bek moet houden.
Jij zegt het korter dan ikquote:Op zondag 6 november 2022 09:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat meen je niet... hij was denigrerend, manipulatief echt vreselijk narcistisch gedrag enzz
Agressief is voor mij meer dan schelden of slaan..quote:Op zondag 6 november 2022 09:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
[..]
Ik zag vooral een jaloers iemand. Het was wel heftig maar ik vond het niet agressief of zo.
Maar goed gelukkig lijkt het nu weer goed te zijn tussen die twee.
#TeamJeffrey
Maarja.. hoe..quote:Op zondag 6 november 2022 09:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat de bewoners dat moeten doen, want die gaat echt niet uit zichzelf.
Ik vond hem vooral lomp.quote:Op zondag 6 november 2022 09:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat meen je niet... hij was denigrerend, manipulatief echt vreselijk narcistisch gedrag enzz
Ik kan ook lomp zijn maar heb dan ook geen partner.quote:Op zondag 6 november 2022 09:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lomp ook. Maar praat jij zo tegen je partner? Dat is toch buiten alle perken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |