Misschien in het buiten leven een redelijke vent.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:29 schreef milahdb het volgende:
Nou gewoon om wat ik hier lees sesstra . Ik ben dan wel voor Jef omdat ik hem ken maar wat ik hier lees klopt niet .
ik ook..quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heb toch wel medelijden met KimD, je ziet wel dat ze het zich aantrekt, hoe Jeff tegen haar deed.
wat klopt er niet dan? zoveel mensen, zoveel meningen..wat leuk dat je hem kentquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:29 schreef milahdb het volgende:
Nou gewoon om wat ik hier lees sesstra . Ik ben dan wel voor Jef omdat ik hem ken maar wat ik hier lees klopt niet .
iets meer toelichting?quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:39 schreef milahdb het volgende:
Weet je wat er niet klopt , een verheerlijking over 1persoon , en dat er gewoon bijna een iedereen inmee gaat.
Ben ik niet met je eens.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:39 schreef milahdb het volgende:
Weet je wat er niet klopt , een verheerlijking over 1persoon , en dat er gewoon bijna een iedereen inmee gaat.
ze zijn niet interessant genoeg om te volgen denk ikquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:41 schreef Daana316 het volgende:
Na een vraag dat ik nog niks over Bern en Sa heb gelezen, krijg Je dit als antwoord:
Sasje is Zwitserland, een ½dooie die wil het liefst onzichtbaar zijn, als ze met iets anders dan Bern gaat neuken krijgt ze ook een dag lang eigen stream.
Waarom moet dit nou?
Ik heb ze vandaag niet op stream gezien samenquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:41 schreef Daana316 het volgende:
Na een vraag dat ik nog niks over Bern en Sa heb gelezen, krijg Je dit als antwoord:
Sasje is Zwitserland, een ½dooie die wil het liefst onzichtbaar zijn, als ze met iets anders dan Bern gaat neuken krijgt ze ook een dag lang eigen stream.
Waarom moet dit nou?
Weet je, dit is de COS, ieder kiest hier zijn eigen woorden, niets mis mee ....quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:41 schreef Daana316 het volgende:
Waarom moet dit nou?
Kijk gewoon streams , lees de COSquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:41 schreef Daana316 het volgende:
Waarom moet dit nou?
Achtergrondinformatie, je mag er mee doen wat je wiltquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:41 schreef Daana316 het volgende:
Waarom moet dit nou?
Dus Kim voelt meer voor hemquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:43 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD : Jeff is mijn type nog steeds niet.. maar hier in de loods wel.
Rupert : Hij kan toch je loodstype zijn.
KimD : Maar hij wil afstand.
Sasha is neutraal, die hoor je niet snel in een discussie.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:41 schreef Daana316 het volgende:
Waarom moet dit nou?
hoelang heeft ze al een relatie eigenlijkquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Rupert : Je moet zelf draaien aan je rad van fortuin. Waar je nu in zit is een gevolg van je eigen oorzaak.
KimD : Wat ik ook kies, is nooit goed.
Rupert : Wat je kiest ... als een wilde leeuw, die passie, dat vuur...
KimD : Dat voel ik voor mijn vriend.
Rupie zegt het goedquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Rupert : Je moet zelf draaien aan je rad van fortuin. Waar je nu in zit is een gevolg van je eigen oorzaak.
KimD : Wat ik ook kies, is nooit goed.
Rupert : Wat je kiest ... als een wilde leeuw, die passie, dat vuur...
KimD : Dat voel ik voor mijn vriend.
Inderdaad, wie je leuk vindt maakt niks uit hoor, maar dat gebedel en diezelfde vragen elke dag is best irritant.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kijk gewoon streams , lees de COS
Drie weken voor ze in de loods kwamquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:46 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
hoelang heeft ze al een relatie eigenlijk
Joh het is gewoon lekker om soms even je ongezouten ongecensureerde niet-politiek correcte mening te geven.. Verder zijn we lief hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:41 schreef Daana316 het volgende:
Waarom moet dit nou?
Ze hebben ook geen relatie zegt Kim net, ze hebben elkaar 3 weken voor haar vertrek ontmoetquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Drie weken voor ze in de loods kwam
quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze weet niet eens wanneer zijn verjaardag isquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik word er ook wat kriebelig van.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:46 schreef Flory het volgende:
[..]
Inderdaad, wie je leuk vindt maakt niks uit hoor, maar dat gebedel en diezelfde vragen elke dag is best irritant.
Stel dat we er zo van elke bewoner een paar hadden hier
Het was toch een knarrel, een kwalitatief knappe scharrel ...quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze hebben ook geen relatie zegt Kim net, ze hebben elkaar 3 weken voor haar vertrek ontmoet
quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Rupert : Dit (deze kaart) is verder gaan
KimD : Ja, maar met wie moet ik verder gaan en welke moet ik loslaten.
Rupert : Innerlijke strijd met misschien. onzichtbare vijanden. En de sluier is twijfel, dualiteit. Daar heb je weer niks aan. En deze is nr 4, structuur. Is je vriend een boogschutter, een ram?
KimD : Ik weet niet wanneer hij jarig is.........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |