Misschien in het buiten leven een redelijke vent.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:29 schreef milahdb het volgende:
Nou gewoon om wat ik hier lees sesstra . Ik ben dan wel voor Jef omdat ik hem ken maar wat ik hier lees klopt niet .
ik ook..quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heb toch wel medelijden met KimD, je ziet wel dat ze het zich aantrekt, hoe Jeff tegen haar deed.
wat klopt er niet dan? zoveel mensen, zoveel meningen..wat leuk dat je hem kentquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:29 schreef milahdb het volgende:
Nou gewoon om wat ik hier lees sesstra . Ik ben dan wel voor Jef omdat ik hem ken maar wat ik hier lees klopt niet .
iets meer toelichting?quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:39 schreef milahdb het volgende:
Weet je wat er niet klopt , een verheerlijking over 1persoon , en dat er gewoon bijna een iedereen inmee gaat.
Ben ik niet met je eens.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:39 schreef milahdb het volgende:
Weet je wat er niet klopt , een verheerlijking over 1persoon , en dat er gewoon bijna een iedereen inmee gaat.
ze zijn niet interessant genoeg om te volgen denk ikquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:41 schreef Daana316 het volgende:
Na een vraag dat ik nog niks over Bern en Sa heb gelezen, krijg Je dit als antwoord:
Sasje is Zwitserland, een ½dooie die wil het liefst onzichtbaar zijn, als ze met iets anders dan Bern gaat neuken krijgt ze ook een dag lang eigen stream.
Waarom moet dit nou?
Ik heb ze vandaag niet op stream gezien samenquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:41 schreef Daana316 het volgende:
Na een vraag dat ik nog niks over Bern en Sa heb gelezen, krijg Je dit als antwoord:
Sasje is Zwitserland, een ½dooie die wil het liefst onzichtbaar zijn, als ze met iets anders dan Bern gaat neuken krijgt ze ook een dag lang eigen stream.
Waarom moet dit nou?
Weet je, dit is de COS, ieder kiest hier zijn eigen woorden, niets mis mee ....quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:41 schreef Daana316 het volgende:
Waarom moet dit nou?
Kijk gewoon streams , lees de COSquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:41 schreef Daana316 het volgende:
Waarom moet dit nou?
Achtergrondinformatie, je mag er mee doen wat je wiltquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:41 schreef Daana316 het volgende:
Waarom moet dit nou?
Dus Kim voelt meer voor hemquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:43 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD : Jeff is mijn type nog steeds niet.. maar hier in de loods wel.
Rupert : Hij kan toch je loodstype zijn.
KimD : Maar hij wil afstand.
Sasha is neutraal, die hoor je niet snel in een discussie.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:41 schreef Daana316 het volgende:
Waarom moet dit nou?
hoelang heeft ze al een relatie eigenlijkquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Rupert : Je moet zelf draaien aan je rad van fortuin. Waar je nu in zit is een gevolg van je eigen oorzaak.
KimD : Wat ik ook kies, is nooit goed.
Rupert : Wat je kiest ... als een wilde leeuw, die passie, dat vuur...
KimD : Dat voel ik voor mijn vriend.
Rupie zegt het goedquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Rupert : Je moet zelf draaien aan je rad van fortuin. Waar je nu in zit is een gevolg van je eigen oorzaak.
KimD : Wat ik ook kies, is nooit goed.
Rupert : Wat je kiest ... als een wilde leeuw, die passie, dat vuur...
KimD : Dat voel ik voor mijn vriend.
Inderdaad, wie je leuk vindt maakt niks uit hoor, maar dat gebedel en diezelfde vragen elke dag is best irritant.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kijk gewoon streams , lees de COS
Drie weken voor ze in de loods kwamquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:46 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
hoelang heeft ze al een relatie eigenlijk
Joh het is gewoon lekker om soms even je ongezouten ongecensureerde niet-politiek correcte mening te geven.. Verder zijn we lief hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:41 schreef Daana316 het volgende:
Waarom moet dit nou?
Ze hebben ook geen relatie zegt Kim net, ze hebben elkaar 3 weken voor haar vertrek ontmoetquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Drie weken voor ze in de loods kwam
quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze weet niet eens wanneer zijn verjaardag isquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik word er ook wat kriebelig van.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:46 schreef Flory het volgende:
[..]
Inderdaad, wie je leuk vindt maakt niks uit hoor, maar dat gebedel en diezelfde vragen elke dag is best irritant.
Stel dat we er zo van elke bewoner een paar hadden hier
Het was toch een knarrel, een kwalitatief knappe scharrel ...quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze hebben ook geen relatie zegt Kim net, ze hebben elkaar 3 weken voor haar vertrek ontmoet
quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Rupert : Dit (deze kaart) is verder gaan
KimD : Ja, maar met wie moet ik verder gaan en welke moet ik loslaten.
Rupert : Innerlijke strijd met misschien. onzichtbare vijanden. En de sluier is twijfel, dualiteit. Daar heb je weer niks aan. En deze is nr 4, structuur. Is je vriend een boogschutter, een ram?
KimD : Ik weet niet wanneer hij jarig is.........
En ze gaat er vanuit dat die kerel ondertussen wel andere chicks heeft.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben ook geen relatie zegt Kim net, ze hebben elkaar 3 weken voor haar vertrek ontmoet
In het begin zei ze toch echt dat ze een relatie hadquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
LOL niet dusquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Thsnks for the supportquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:44 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Sasha is neutraal, die hoor je niet snel in een discussie.
En wat betreft de "taal", zoals het gezegd wordt...mwah, moet je aan wennen, je niks van aan trekken dan heb je geen leven meer.
Eerlijk gezegd moest ik er in het begin ook aan wennen![]()
En Bern en Sasha zijn inderdaad weinig in beeld (samen).
Zodra ze in beeld zijn , zijn er toch een paar mensen die snel een cap maken.
Neemt het voor arme Jeff opquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:50 schreef HappyCharly het volgende:
Wat staat Isaac nu voor wijs advies te geven?
Oké, dat begrijp ik dan ook wel weer👍👍quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:46 schreef Flory het volgende:
[..]
Inderdaad, wie je leuk vindt maakt niks uit hoor, maar dat gebedel en diezelfde vragen elke dag is best irritant.
Stel dat we er zo van elke bewoner een paar hadden hier
Ik hé geen streams en doe niet zielig. Maar het is oké hoor, ik snap het nu wel.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik word er ook wat kriebelig van.
Prima dat je een voorkeur hebt, maar kijk gewoon streams als de antwoorden je niet bevallen.
en ga niet zielig lopen doen als het niet over hun gaat.
Ik vind ze allemaal lelijk. Wie bedoel je?quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:53 schreef milahdb het volgende:
Ik vindt het niet leuk om te lezen dat als er eenpersoons daar zit in de loods die er wat anders uitziet als de rest die dan helemaal afgemaakt wordt.ik geloof ook niet dat jullie allemaal perfect zijn. Maar zo doen jullie wel.
Wie bedoel je, Berend of Moirama ?quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:53 schreef milahdb het volgende:
Ik vindt het niet leuk om te lezen dat als er eenpersoons daar zit in de loods die er wat anders uitziet als de rest die dan helemaal afgemaakt wordt.ik geloof ook niet dat jullie allemaal perfect zijn. Maar zo doen jullie wel.
Okay , lekker blijven jankenquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:53 schreef milahdb het volgende:
Ik begrijp er niets van wat je zegt. Iedereen heeft min of meer een voorkeur voor iemand, sommige personen heb je niets mee, zo gaat dat, ook in het dagelijks leven.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:53 schreef milahdb het volgende:
Dus die vind jij lelijkquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Wie bedoel je, Berend of Moirama ?
Ze zijn er zelf gaan zitten, Lang Dun Dik Oud Arrogant met 94 camera's op hun smoelwerkquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:53 schreef milahdb het volgende:
Joh die is net op fok en waarschijnlijk al langerquote:
Ik begrijp eigenlijk niet wie je bedoelt?quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:53 schreef milahdb het volgende:
Dit is de CoS .. we hebben letterlijk commentaar op iedereen daar.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:53 schreef milahdb het volgende:
En wie bedoel je met jullie?quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik begrijp er niets van wat je zegt. Iedereen heeft min of meer een voorkeur voor iemand, sommige personen heb je niets mee, zo gaat dat, ook in het dagelijks leven.
vaak al langerquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh die is net op fok en waarschijnlijk al langer
Ik krijg ook wel zinquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En wie bedoel je met jullie?
Dames weer aan het breien, werkt wel aanstekelijk. breipennen ook weer voor de dag gehaald
Leuk om te lezen hoelang we al op FOK zitten.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh die is net op fok en waarschijnlijk al langer
Je obsessie speelt weer opquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:19 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Sasha en Bern nog niet samen op beeld geweest? 😊
Waarom zo hatelijk... laat mij hun gewoon leuk vinden op mijn manier, prima dat jij hun niet leuk vind maar laat mij in mijn waarde.quote:
Ik weet hetquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:01 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Waarom zo hatelijk... laat mij hun gewoon leuk vinden op mijn manier, prima dat jij hun niet leuk vind maar laat mij in mijn waarde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gaat er eigenlijk gebeuren?Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Dankjewelquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:01 schreef milahdb het volgende:
Puzz jou ook, en Verida met een eigen mening . Ik lees jullie graag.
Oh vertel?quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:01 schreef milahdb het volgende:
Puzz jou ook, en Verida met een eigen mening . Ik lees jullie graag.
Jaloersquote:
Hahahaquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:04 schreef 5thencounter het volgende:
Ah.. ze mogen de antwoorden instuderen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |