Misschien in het buiten leven een redelijke vent.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:29 schreef milahdb het volgende:
Nou gewoon om wat ik hier lees sesstra . Ik ben dan wel voor Jef omdat ik hem ken maar wat ik hier lees klopt niet .
ik ook..quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heb toch wel medelijden met KimD, je ziet wel dat ze het zich aantrekt, hoe Jeff tegen haar deed.
wat klopt er niet dan? zoveel mensen, zoveel meningen..wat leuk dat je hem kentquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:29 schreef milahdb het volgende:
Nou gewoon om wat ik hier lees sesstra . Ik ben dan wel voor Jef omdat ik hem ken maar wat ik hier lees klopt niet .
iets meer toelichting?quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:39 schreef milahdb het volgende:
Weet je wat er niet klopt , een verheerlijking over 1persoon , en dat er gewoon bijna een iedereen inmee gaat.
Ben ik niet met je eens.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:39 schreef milahdb het volgende:
Weet je wat er niet klopt , een verheerlijking over 1persoon , en dat er gewoon bijna een iedereen inmee gaat.
ze zijn niet interessant genoeg om te volgen denk ikquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:41 schreef Daana316 het volgende:
Na een vraag dat ik nog niks over Bern en Sa heb gelezen, krijg Je dit als antwoord:
Sasje is Zwitserland, een ½dooie die wil het liefst onzichtbaar zijn, als ze met iets anders dan Bern gaat neuken krijgt ze ook een dag lang eigen stream.
Waarom moet dit nou?
Ik heb ze vandaag niet op stream gezien samenquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:41 schreef Daana316 het volgende:
Na een vraag dat ik nog niks over Bern en Sa heb gelezen, krijg Je dit als antwoord:
Sasje is Zwitserland, een ½dooie die wil het liefst onzichtbaar zijn, als ze met iets anders dan Bern gaat neuken krijgt ze ook een dag lang eigen stream.
Waarom moet dit nou?
Weet je, dit is de COS, ieder kiest hier zijn eigen woorden, niets mis mee ....quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:41 schreef Daana316 het volgende:
Waarom moet dit nou?
Kijk gewoon streams , lees de COSquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:41 schreef Daana316 het volgende:
Waarom moet dit nou?
Achtergrondinformatie, je mag er mee doen wat je wiltquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:41 schreef Daana316 het volgende:
Waarom moet dit nou?
Dus Kim voelt meer voor hemquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:43 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD : Jeff is mijn type nog steeds niet.. maar hier in de loods wel.
Rupert : Hij kan toch je loodstype zijn.
KimD : Maar hij wil afstand.
Sasha is neutraal, die hoor je niet snel in een discussie.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:41 schreef Daana316 het volgende:
Waarom moet dit nou?
hoelang heeft ze al een relatie eigenlijkquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Rupert : Je moet zelf draaien aan je rad van fortuin. Waar je nu in zit is een gevolg van je eigen oorzaak.
KimD : Wat ik ook kies, is nooit goed.
Rupert : Wat je kiest ... als een wilde leeuw, die passie, dat vuur...
KimD : Dat voel ik voor mijn vriend.
Rupie zegt het goedquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Rupert : Je moet zelf draaien aan je rad van fortuin. Waar je nu in zit is een gevolg van je eigen oorzaak.
KimD : Wat ik ook kies, is nooit goed.
Rupert : Wat je kiest ... als een wilde leeuw, die passie, dat vuur...
KimD : Dat voel ik voor mijn vriend.
Inderdaad, wie je leuk vindt maakt niks uit hoor, maar dat gebedel en diezelfde vragen elke dag is best irritant.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kijk gewoon streams , lees de COS
Drie weken voor ze in de loods kwamquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:46 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
hoelang heeft ze al een relatie eigenlijk
Joh het is gewoon lekker om soms even je ongezouten ongecensureerde niet-politiek correcte mening te geven.. Verder zijn we lief hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:41 schreef Daana316 het volgende:
Waarom moet dit nou?
Ze hebben ook geen relatie zegt Kim net, ze hebben elkaar 3 weken voor haar vertrek ontmoetquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Drie weken voor ze in de loods kwam
quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze weet niet eens wanneer zijn verjaardag isquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik word er ook wat kriebelig van.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:46 schreef Flory het volgende:
[..]
Inderdaad, wie je leuk vindt maakt niks uit hoor, maar dat gebedel en diezelfde vragen elke dag is best irritant.
Stel dat we er zo van elke bewoner een paar hadden hier
Het was toch een knarrel, een kwalitatief knappe scharrel ...quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze hebben ook geen relatie zegt Kim net, ze hebben elkaar 3 weken voor haar vertrek ontmoet
quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Rupert : Dit (deze kaart) is verder gaan
KimD : Ja, maar met wie moet ik verder gaan en welke moet ik loslaten.
Rupert : Innerlijke strijd met misschien. onzichtbare vijanden. En de sluier is twijfel, dualiteit. Daar heb je weer niks aan. En deze is nr 4, structuur. Is je vriend een boogschutter, een ram?
KimD : Ik weet niet wanneer hij jarig is.........
En ze gaat er vanuit dat die kerel ondertussen wel andere chicks heeft.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben ook geen relatie zegt Kim net, ze hebben elkaar 3 weken voor haar vertrek ontmoet
In het begin zei ze toch echt dat ze een relatie hadquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
LOL niet dusquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Thsnks for the supportquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:44 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Sasha is neutraal, die hoor je niet snel in een discussie.
En wat betreft de "taal", zoals het gezegd wordt...mwah, moet je aan wennen, je niks van aan trekken dan heb je geen leven meer.
Eerlijk gezegd moest ik er in het begin ook aan wennen![]()
En Bern en Sasha zijn inderdaad weinig in beeld (samen).
Zodra ze in beeld zijn , zijn er toch een paar mensen die snel een cap maken.
Neemt het voor arme Jeff opquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:50 schreef HappyCharly het volgende:
Wat staat Isaac nu voor wijs advies te geven?
Oké, dat begrijp ik dan ook wel weer👍👍quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:46 schreef Flory het volgende:
[..]
Inderdaad, wie je leuk vindt maakt niks uit hoor, maar dat gebedel en diezelfde vragen elke dag is best irritant.
Stel dat we er zo van elke bewoner een paar hadden hier
Ik hé geen streams en doe niet zielig. Maar het is oké hoor, ik snap het nu wel.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik word er ook wat kriebelig van.
Prima dat je een voorkeur hebt, maar kijk gewoon streams als de antwoorden je niet bevallen.
en ga niet zielig lopen doen als het niet over hun gaat.
Ik vind ze allemaal lelijk. Wie bedoel je?quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:53 schreef milahdb het volgende:
Ik vindt het niet leuk om te lezen dat als er eenpersoons daar zit in de loods die er wat anders uitziet als de rest die dan helemaal afgemaakt wordt.ik geloof ook niet dat jullie allemaal perfect zijn. Maar zo doen jullie wel.
Wie bedoel je, Berend of Moirama ?quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:53 schreef milahdb het volgende:
Ik vindt het niet leuk om te lezen dat als er eenpersoons daar zit in de loods die er wat anders uitziet als de rest die dan helemaal afgemaakt wordt.ik geloof ook niet dat jullie allemaal perfect zijn. Maar zo doen jullie wel.
Okay , lekker blijven jankenquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:53 schreef milahdb het volgende:
Ik begrijp er niets van wat je zegt. Iedereen heeft min of meer een voorkeur voor iemand, sommige personen heb je niets mee, zo gaat dat, ook in het dagelijks leven.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:53 schreef milahdb het volgende:
Dus die vind jij lelijkquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Wie bedoel je, Berend of Moirama ?
Ze zijn er zelf gaan zitten, Lang Dun Dik Oud Arrogant met 94 camera's op hun smoelwerkquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:53 schreef milahdb het volgende:
Joh die is net op fok en waarschijnlijk al langerquote:
Ik begrijp eigenlijk niet wie je bedoelt?quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:53 schreef milahdb het volgende:
Dit is de CoS .. we hebben letterlijk commentaar op iedereen daar.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:53 schreef milahdb het volgende:
En wie bedoel je met jullie?quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik begrijp er niets van wat je zegt. Iedereen heeft min of meer een voorkeur voor iemand, sommige personen heb je niets mee, zo gaat dat, ook in het dagelijks leven.
vaak al langerquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh die is net op fok en waarschijnlijk al langer
Ik krijg ook wel zinquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En wie bedoel je met jullie?
Dames weer aan het breien, werkt wel aanstekelijk. breipennen ook weer voor de dag gehaald
Leuk om te lezen hoelang we al op FOK zitten.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh die is net op fok en waarschijnlijk al langer
Je obsessie speelt weer opquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:19 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Sasha en Bern nog niet samen op beeld geweest? 😊
Waarom zo hatelijk... laat mij hun gewoon leuk vinden op mijn manier, prima dat jij hun niet leuk vind maar laat mij in mijn waarde.quote:
Ik weet hetquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:01 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Waarom zo hatelijk... laat mij hun gewoon leuk vinden op mijn manier, prima dat jij hun niet leuk vind maar laat mij in mijn waarde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gaat er eigenlijk gebeuren?Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Dankjewelquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:01 schreef milahdb het volgende:
Puzz jou ook, en Verida met een eigen mening . Ik lees jullie graag.
Oh vertel?quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:01 schreef milahdb het volgende:
Puzz jou ook, en Verida met een eigen mening . Ik lees jullie graag.
Jaloersquote:
Hahahaquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:04 schreef 5thencounter het volgende:
Ah.. ze mogen de antwoorden instuderen..
Spelletje om elkaar beter te leren kennen.quote:
Je bent zelf aan het trollenquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:05 schreef Flory het volgende:
[..]
Vorige post was vaag want niemand snapt hem.
Dit is duidelijk
quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:06 schreef Flory het volgende:
[..]
Spelletje bedacht door Wanda en Mexx dacht ik.
Ah dat is wel leuk, want sommige hebben volgens nog niet echt een gesprek met elkaar gevoerdquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:06 schreef engine het volgende:
[..]
Spelletje om elkaar beter te leren kennen.
Daar is t nooit te laat voorquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:07 schreef freaky40 het volgende:
8 weken samen en nog een spelletje verzinnen om elkaar beter te leren kennen...
Ja zitten ook wel leuke combinaties tussenquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
[..]
Ah dat is wel leuk, want sommige hebben volgens nog niet echt een gesprek met elkaar gevoerd
Moeten ze die ook wel even laten zienquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zitten ook wel leuke combinaties tussen
quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moeten ze die ook wel even laten zien
Ik geloof er niks van dat hij 1.70 is.. hij oogt echt veel kleiner..quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin is 1.70 , Kenzi is 1.73
Martin heeft schoenmaat 38,5 .. Kenzi maat 42.
Martin raakt langzamerhand (grappend) enigszins gefrustreerd : 'Hey Mexx... dit moet andersom zijn hoor!'
Of die meiden zijn langerquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat hij 1.70 is.. hij oogt echt veel kleiner..
38,5 is best klein voor een manquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin is 1.70 , Kenzi is 1.73
Martin heeft schoenmaat 38,5 .. Kenzi maat 42.
Martin raakt langzamerhand (grappend) enigszins gefrustreerd : 'Hey Mexx... dit moet andersom zijn hoor!'
Dat zijn echt mini voetjesquote:
Ja lekker belangrijk. Ik vind Martin wel lekkerquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij koopt ook meisjes schoenen
Huh, waarom zijn toch jongens/mannen schoenen in die maatquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zou niet eerlijk zijn, kan Zoe niet berekenen ... ze heeft dyscalculie...quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:14 schreef 5thencounter het volgende:
Ik hoor nix over hoeveel kilo make-up gebruik je per week.. da's ook belangrijk
Ja moet welquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik welquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:15 schreef engine het volgende:
JW is twee keer getrouwd geweest. Wist ik ook nog niet...leerzaam avondje
Jongens wel, mannen nietquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Huh, waarom zijn toch jongens/mannen schoenen in die maat
Ik wilde schoenen in mijn maat. Die waren er nietquote:
Heeft ie aĺ verteĺd dat ie veeĺ in Thaiĺand is geweest? 🤣quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:15 schreef engine het volgende:
JW is twee keer getrouwd geweest. Wist ik ook nog niet...leerzaam avondje
Duiken met de jongensquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Heeft ie aĺ verteĺd dat ie veeĺ in Thaiĺand is geweest? 🤣
In haar velletjequote:Op zaterdag 5 november 2022 19:16 schreef HappyCharly het volgende:
Waar is Kim d? Febo, laat haar even zien..
En had een nummer geschreven voor andre hazes. Toen die nog een studio had,quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:14 schreef Li0nHeart het volgende:
JW heeft de artiestenaam Thomas Berge bedacht..
Wat ik van de week begreep wel( gesprekje met Leila?)quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:18 schreef Soury het volgende:
Erik had een file achter zich. Hij reed 30
Wow wist ik ook nietquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:18 schreef puzziepie het volgende:
Mora is weduwe?
25e is het drie jaar geleden , overleden aan corona
ja hoor ik nu ook voor het eerstquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:18 schreef puzziepie het volgende:
Mora is weduwe?
Oh weduwe nou is dat zo?quote:
Ze was ook lid van het nationaal softbalteam van Curaçaoquote:
In een 30 km zonequote:Op zaterdag 5 november 2022 19:18 schreef Soury het volgende:
Erik had een file achter zich. Hij reed 30
Dat vraag ik me af.quote:
Dat las ik hier jaquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze was ook lid van het nationaal softbalteam van Curaçao
Pitcher zelfsquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze was ook lid van het nationaal softbalteam van Curaçao
Hahaha alsof wij dat niet doorhaddenquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:21 schreef milahdb het volgende:
ha ha lol heb ik gewoon gedaan om even te kijken of er commentaar op was , en ja hoor ik vindt er wat van.ongelooflijk.zielig.
Ik geloof er niets vanquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:17 schreef IkFok het volgende:
[..]
En had een nummer geschreven voor andre hazes. Toen die nog een studio had,
Het gaat hier over de mensen op de streams. Niet over de users hier.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:53 schreef milahdb het volgende:
Je word niet voor jan zijn kut aangehoudenquote:
had je zijn verhaal verder moeten luisterenquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Je word niet voor jan zijn kut aangehouden
Dat is een hitquote:
Nou nee dank jequote:Op zaterdag 5 november 2022 19:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
had je zijn verhaal verder moeten luisteren
Emoties die weinig nut hebbenquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik : alle emoties die weinig nut hebben, die heb ik niet.
Top genoeg gepeupel op aardequote:Op zaterdag 5 november 2022 19:26 schreef engine het volgende:
Kim K wil geen kinderen. Zegt ze althans.
Ook zo kortzichtig weer. Die emoties heeft hij misschien niet maar ze hebben wel degelijk nut.quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Jaaaaquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:26 schreef mijntjexx het volgende:
Dat moet morgen toch helemaal verkeerd gaan met die sterke drank, de helft van de stelletjes heeft gezeik
Dat geloof ik dus niet bij haarquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:26 schreef engine het volgende:
Kim K wil geen kinderen. Zegt ze althans.
Ze is alleen zo'n zorgzaam type dat ik het niet geloof.quote:
Een hond is ook leukquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is alleen zo'n zorgzaam type dat ik het niet geloof.
Overzichtelijk!quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Is alleen maar leuk voor de streamers en de tv kijkersquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:26 schreef mijntjexx het volgende:
Dat moet morgen toch helemaal verkeerd gaan met die sterke drank, de helft van de stelletjes heeft gezeik
quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:28 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Gelukkig kan onze Eric nog wel geil zijn en er een rukje aangeven, mooie emotie..geil
Ze kan het toch niet verstaanquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:28 schreef puzziepie het volgende:
Esther heeft geen partner, dus ze kan niet meedoen
Laat maar komennnnnnquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is alleen maar leuk voor de streamers en de tv kijkers
Ik denk dat dat voor Erik en de rest van de planeet wel goed genoeg isquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:28 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Gelukkig kan onze Eric nog wel geil zijn en er een rukje aangeven, mooie emotie..geil
Laat maar komenquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:26 schreef mijntjexx het volgende:
Morgen middag komen de cocktails?quote:
Omdat ze niet mee wilde doen en daarop weer zeggen dat ze geen partner had/kreegquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther doet niet mee, want ze heeft geen partner ...
Esther : 'KimD ...'
geluid weg.
Drie jaar geleden was er nog geen Corona toch?quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:18 schreef puzziepie het volgende:
Mora is weduwe?
10 katten, wat dacht je daarvan.quote:
Heb gegoogled... het was er al wel .. alleen nog niet zo ontdekt ... dus geen idee.quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:31 schreef Harry het volgende:
[..]
Drie jaar geleden was er nog geen Corona toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:31 schreef Harry het volgende:
[..]
Drie jaar geleden was er nog geen Corona toch?
Ik geloof er niets vanquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:17 schreef IkFok het volgende:
[..]
En had een nummer geschreven voor andre hazes. Toen die nog een studio had,
🤣quote:
Dat hoop ik dus ookquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:32 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik moet ook weg, hopelijk op tijd terug voor de aftermath
Jawel, hij had het heel goed voor elkaar.Heeft met veel artiesten gewerkt.quote:
Zelf Jeff die zei : Ik houd van alle sportenquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat hoop ik dus ook![]()
Allemaal de vraag
Goed
Jesus wat ergquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Favoriete film .. die hebben we van Martin en Kenzi op stream gehoord.
Martin was Inception
Nou dat was buiten al.quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja... je moet wat in zo'n loods....
Ja ik ben beetje afgehaakt met luisteren. Ze hebben het wel gezellig.quote:
Sasje zat te glunderen.. 10 denk ikquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoeveel relaties heeft de ander gehad?
Nou, het antwoord voor Erik weten we allemaal....
Linker of rechterhand?quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoeveel relaties heeft de ander gehad?
Nou, het antwoord voor Erik weten we allemaal....
Zelfs Jasper en Jeffrey?quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik ben beetje afgehaakt met luisteren. Ze hebben het wel gezellig.
halve zinnen makenquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : 'Heeft de ander een winterjas bij in de loods'
Da's zeker brabants?
Daar klopt iets niet?quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : 'Heeft de ander een winterjas bij in de loods'
Da's zeker brabants?
Jasper wel. Jeff is de hele middag al een chagrijn dus weet ik niet.quote:
Paste niet meer in de koffer?quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Er zijn dus een aantal mensen zonder winterjas ... oa Leila, Isaac
Oh okay....voor mij kan het allebeiquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft de ander een winterjas bij zich?
Nee Jeff heeft een topdag!quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:48 schreef engine het volgende:
[..]
Jasper wel. Jeff is de hele middag al een chagrijn dus weet ik niet.
quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:49 schreef engine het volgende:
[..]
Oh okay....voor mij kan het allebei
quote:
ik zie poker ook niet echt als gezelschapsspelquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat is het favoriete gezelschapspel van de ander.
Leila raadt niet poker voor Berend ..
Alleen KimD niet die had even een dipquote:
Ze weet het niet, ze is verwardquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
Kim D is niet verliefd op Jeff zegt ze![]()
![]()
lijkt me wel handiger als in een slaapkamer tegen 8 andere mensen lopen schreeuwen dat je NOG niet bij Jeff in bed gaat slapenquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:54 schreef engine het volgende:
Volgens mij zegt Esther tegen Kim dat ze met Jeff moet praten over eventuele gevoelens.
iedereen ziet hetquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze weet het niet, ze is verward
Wel bij Rupiequote:Op zaterdag 5 november 2022 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
lijkt me wel handiger als in een slaapkamer tegen 8 andere mensen lopen schreeuwen dat je NOG niet bij Jeff in bed gaat slapen
ik ookquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:55 schreef engine het volgende:
Ik vind het wel sneu voor Kim. Ze zit er echt mee.
Ze is gewoon echt in de war..quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
KimD.. weet precies hoe de rls wereld draait , ze mag nu ook haar momentje pakken
Dat fanatisme van haar vind ik vervelend om te zien maar hier is ze ineens gevoelig en heel open en eerlijk. Mooiere kant van haar.quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:55 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD wil graag met haar zusje praten : 'Ik wil even weten wat ik moet doen. Ik wil weten wat Jeff hier precies is hier nu.
Esther : Ben je verliefd op hem?
KimD : Nee ... tenminste dat denk ik, want dat doet me ook wel weer heel veel. Ik moet er een beetje achterkomen denk ik.
Welnee, Sjeffie had gelijk.. ook Kim moet haar "Buitenwereld Show" laten vallenquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ze is gewoon echt in de war..
je kunt niet van 2 walletjes etenquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee, Sjeffie had gelijk.. ook Kim moet haar "Buitenwereld Show" laten vallen
en daar is Euniceeeeeeequote:Op zaterdag 5 november 2022 19:59 schreef Hendrik83 het volgende:
Oh het was zo lekker rustig even...
Zielig als in: we leven mee, ik voel haar verdriet. Bij mannen precies zo.quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:59 schreef greysbones het volgende:
waarom worden vrouwen vaak zielig gevonden als ze verdrietig zijn??
ze doet eigenlijk hetzelfde als Djediquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zielig als in: we leven mee, ik voel haar verdriet. Bij mannen precies zo.
ze weet niet of ze haar vriend of jeff wil neuken, niks zielig aan.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zielig als in: we leven mee, ik voel haar verdriet. Bij mannen precies zo.
Ik vind het lompe gedrag van Jeff naar haar meer het probleem. Los van wel of niet ontluikende gevoelens.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze doet eigenlijk hetzelfde als Djedi
wel een vriend
maar ook binnen achter een man aan zitten
dank uquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:01 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
ze weet niet of ze haar vriend of jeff wil neuken, niks zielig aan.
Ik zou ook in de war zijn als Esther zo over mijn rug aaidequote:Op zaterdag 5 november 2022 19:57 schreef greysbones het volgende:
ik vind er wat anders van
ze heeft een vriend
weet niet wat ze wil
en dan( als jeff haar net zo leuk vindt) moet hij maar wachten tot zij weet wat ze wil
dank uquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:01 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
dat mag ik zie het andersquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind het lompe gedrag van Jeff naar haar meer het probleem. Los van wel of niet ontluikende gevoelens.
Ik heb het idee dat Jeff wat trust issues heeft.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind het lompe gedrag van Jeff naar haar meer het probleem. Los van wel of niet ontluikende gevoelens.
Ze wil ze allebei neuken. Lastige situatiequote:Op zaterdag 5 november 2022 20:01 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Zo oppervlakkig ligt het niet.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:01 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Denk het ookquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Jeff wat trust issues heeft.
Aww neejoh, ze was echt gekwetst door het gesprek..quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ze wil ze allebei neuken. Lastige situatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |