SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hij heeft daar toch niet om gevraagd? Ik zag die watertank gedoe en eigenlijk kon ik haar wel schieten met dat gegilquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het komt op mij nu ook even over of Jeff Kim heeft gebruikt. Ze ging voor hem door het vuur en nu hij zijn doel behaalt heeft, stoot hij haar af
Totaal nietquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:34 schreef puzziepie het volgende:
Jeff is niet van de kontenkruiperij
En terecht.quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:34 schreef puzziepie het volgende:
Jeff is niet van de kontenkruiperij
Dat doen ze bij elk verhaallijntje.. Ruben had ook urenlang zijn eigen cam, net als Mexxquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:34 schreef Li0nHeart het volgende:
En stream 2 maar KimD volgen, waarschijnlijk hopend dat ze zo in huilen uitbarst.
Verhaallijntjes volgen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat doen ze bij elk verhaallijntje.. Ruben had ook urenlang zijn eigen cam, net als Mexx
Straks heeft hij zijn kontenkruipers die hij maar al te hard nodig heeft allemaal van zich afgetraptquote:
Nee die heeft hij helemaal niet nodig.quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Straks heeft hij zijn kontenkruipers die hij maar al te hard nodig heeft allemaal van zich afgetrapt
Doei Jeff![]()
The need of the many outweigh the need of the one.. ( Spock)quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Straks heeft hij zijn kontenkruipers die hij maar al te hard nodig heeft allemaal van zich afgetrapt
Doei Jeff![]()
Welneequote:Op zaterdag 5 november 2022 16:38 schreef Harry het volgende:
Jeff begaat een enorme fout door zijn beste maatje Kim D de deur te wijzen.
Hij moet hier bij Kim D op terug gaan komen. Met diepe excuses. Anders kan hij het schudden.
Kim buigt als een knipmes voor hem, gaat niet gebeuren. Laat dit maar even sudderen, komt vanzelf wel weer goed vandaag of morgen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:38 schreef Harry het volgende:
Hij moet hier bij Kim D op terug gaan komen. Met diepe excuses. Anders kan hij het schudden.
Want KimD heeft zo'n geweldige macht binnen die loodsquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:38 schreef Harry het volgende:
Maar hij is homoquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:40 schreef puzziepie het volgende:
Ik snap trouwens ook niet waarom Kim daar is gaan slapen , dat heeft ze vast met een reden gedaan , misschien idd wel om hem jaloers te maken . Sommige vrouwen doen dat helaas .
Ja , maar ze heeft dit wel met reden gedaan denk ik .quote:
Dat denk ik ook niet. Jeff wel momenteel. Mede door Kim D (en Jasper, die met Wanda aanpapt).quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Want KimD heeft zo'n geweldige macht binnen die loods
nee, kimd zit te zeikenquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:41 schreef Deisyy het volgende:
Komt de ware aard van Jeff naar boven?
waarom zou het hij het dan kunnen schudden?quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:42 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Jeff wel momenteel. Mede door Kim D (en Jasper, die met Wanda aanpapt).
Zal best wel maar ik vind de reden van homo zo grappig. Als een vent met een lesbo slaapt is het erotisch en geilquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja , maar ze heeft dit wel met reden gedaan denk ik .
mag ookquote:
Wat er was, is nu uit iigquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac even febo puinruimen bij KimD
Bingo gewonnenquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:44 schreef Charmian het volgende:
hoe komen ze nu weer aan breigaren eigenlijk?
De extentions van Zoe en de pruik van Moekequote:Op zaterdag 5 november 2022 16:44 schreef Charmian het volgende:
hoe komen ze nu weer aan breigaren eigenlijk?
quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:45 schreef 5thencounter het volgende:
Misschien iets teveel TemptationKim gespeelt..
Ja echt !!!quote:
Nee, er is een wolpakket gewonnen bij weetiknietmeer,quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:51 schreef 5thencounter het volgende:
Knotten breiwol over het hek gewaaid van het Huisje van Oma Tinteling?
Bingoquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:53 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee, er is een wolpakket gewonnen bij weetiknietmeer,
Wie wil die BS in godsnaam willen winnenquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:53 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee, er is een wolpakket gewonnen bij weetiknietmeer,
janet en die anderen die er nu mee bezig zijnquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wie wil die BS in godsnaam willen winnen
10 9 8 7....... Kimquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:55 schreef puzziepie het volgende:
Jeff geeft het goede voorbeeld![]()
Lekker in bed hangen
[ afbeelding ]
Voorzover ik kan zien een verloren zaakquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
janet en die anderen die er nu mee bezig zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
je hebt allebei de draden nodig dus de ander had wel iets langer mogen zijnquote:Op zaterdag 5 november 2022 17:03 schreef Aggie46 het volgende:
Lusje om je duim en dan zo zo zo
"Ik ben de draad kwijt"
[ afbeelding ]
Kwestie van tijd.quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:07 schreef HappyCharly het volgende:
Ohnee heeft Jeff met Kim ruzie gemaakt? En nog niet goedgemaakt..
Wat een zeikerd.quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin weer irritant richting de camera praten.
[ afbeelding ]
Half uurtje dan is Moirama het wel weer beu...quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:14 schreef Aggie46 het volgende:
Moiram: Kijk Kijk kijk hahahaha
Geweldig hoe zij reageert
Kim D: ik heb em. Oh ik heb geen touw meer.
[ afbeelding ]
Ik weet het niet.quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:17 schreef mangalie het volgende:
[..]
Half uurtje dan is Moirama het wel weer beu...
Zoveel wol hebben ze niet,om een hele garderobe te breienquote:Op zaterdag 5 november 2022 17:19 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Toen ik nog breide kon ik niet stoppen. Als ik bv af moest wassen...bah, ik wil breien
En daar hebben ze niets anders te doen.
We zullen het zien
waarom zijn ze ant breien? gewoon zomaar?quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zoveel wol hebben ze niet,om een hele garderobe te breien
Mexx en Wanda organiseren nog een spelletje vanavondquote:Op zaterdag 5 november 2022 17:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
We gaan toch hopelijk niet de hele avond dat brei clubje zien ....
Komt vanzelf wel in orde hoor, het is ook een TV programma hč. Jeff kickt er op om e.e.a. dik aan te zetten en een beetje te trollen en uit te vergroten. Hij is niet gek.quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:26 schreef HappyCharly het volgende:
Thanks @:DGK, voor de filmpjes!
Ik vind het helemaal zielig voor Kim hoe Jeff nu tegen haar doet. Wel boos zijn, maar niet duidelijk aangeven wat de reden is. Kim doet een poging de band te herstellen, Jeff blijft maar afstoten. Wat een lul. Kim ging voor je door het vuur mafkees![]()
Mooi dan mis ik vanavond nietsquote:Op zaterdag 5 november 2022 17:26 schreef engine het volgende:
[..]
Mexx en Wanda organiseren nog een spelletje vanavond
quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is best wel engquote:Op zaterdag 5 november 2022 17:15 schreef Aggie46 het volgende:
Kim D gaat een muts maken
[ afbeelding ]
Mooi, oude afleveringen van Utopia marathonavondje dus.quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:26 schreef engine het volgende:
[..]
Vroegaah leerde je dat op school, met handenarbeid, de dames breien en handwerken en de jongens zagen etc. Ik leerde het al op de basisschool.quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:27 schreef Aggie46 het volgende:
Toch typerend, dat de jonkies daar niet kunnen breien.
dat leren ze nog hoorquote:Op zaterdag 5 november 2022 17:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vroegaah leerde je dat op school, met handenarbeid, de dames breien en handwerken en de jongens zagen etc. Ik leerde het al op de basisschool.
Geen idee, mijn dochter heeft het ook nooit geleerd. Ik heb wel een poging gedaan, maar ze zei: ik koop die dingen wel, wol is ook duurquote:
Ze zei net dat ze het weer door heeft en ooit van haar oma had geleerdquote:Op zaterdag 5 november 2022 17:32 schreef mangalie het volgende:
KimD snapt helemaal niets van deze scooby doo touwtjes manier...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ben nou eenmaal een watje, ik vind dat je iemand, ook voor het spel, niet op deze manier kunt naaien. Kim is oprecht geraakt. Jeff gedraagt zich als een eikel.quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel in orde hoor, het is ook een TV programma hč. Jeff kickt er op om e.e.a. dik aan te zetten en een beetje te trollen en uit te vergroten. Hij is niet gek.
GEHOORD zei ze...quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zei net dat ze het weer door heeft en ooit van haar oma had geleerd
quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jeffrey en Kim hebben ruzie deel 2 - 5 november 2022.Maken ze het goed? Anders ga ik huilen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
Kim doet een poging, Jeffrey reageert weer vrij bot ....quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:35 schreef HappyCharly het volgende:
Maken ze het goed? Anders ga ik huilen..
Kim doet echt haar best om contact te maken en Jeff blijft geirriteerd roepen dat het hem niet uitmaakt, niks boeit. Nee maar wel beledigd zijn dat Kim in bed ligt met mensen die op je hebben gestemd. Terwijl Kim dacht dat hij wilde dat ze leuk ging doen tegen iedereen. Ik vind het zielig dat hij zich niet kwetsbaarder opstelt en lief is voor haar. Zij bedoelt het echt heel goed.quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Kim doet een poging, Jeffrey reageert weer vrij bot ....
Er zijn beelden van!quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:39 schreef greysbones het volgende:
Kim en Jeff fittie gemist![]()
An accident waiting to happen..
Volgens mij had Kim het al helemaal uitgestippeld.. alleen vergeten te checken of Jeff het ook zo zag .
Ik heb net van de allerliefste persoon de linkjes al gekregenquote:
Ahh, dezelfde als die zo lief voor mij was zekerquote:Op zaterdag 5 november 2022 17:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb net van de allerliefste persoon de linkjes al gekregen
Soms moet je mensen even met rust latenquote:Op zaterdag 5 november 2022 17:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vond het ook een sneue vertoning van Jeffrey, maar vergeet niet dat Kim ook een miljoen wil winnen ...![]()
Voor zoveel geld gaan sommigen over lijken denk ik ....
Ik denk oprecht dat Kim echt van slag is en dit voor haar niks met een spel spelen te maken heeft. Ze is bang dat de band met Jeff kapot is, heel sneu. Niet iedereen gaat continu over lijken.quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vond het ook een sneue vertoning van Jeffrey, maar vergeet niet dat Kim ook een miljoen wil winnen ...![]()
Kim is gewoon verliefdquote:Op zaterdag 5 november 2022 17:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat Kim echt van slag is en dit voor haar niks met een spel spelen te maken heeft. Ze is bang dat de band met Jeff kapot is, heel sneu. Niet iedereen gaat continu over lijken.
Het heeft psychopathische uitbarstingen, het is gewoon een engerd.quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het heeft psychopathische uitbarstingen, het is gewoon een engerd.
Jeff was anders ziek jaloers dat ze bij Rupie had geslepen. Ik denk toch wel verliefd.quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim is gewoon verliefd
En ik denk Jeff niet
Haar actie gisteravond zal hij ook al hebben gehoord
Gok dat hij daar niet op zit te wachten
Hmmmmquote:Op zaterdag 5 november 2022 17:46 schreef engine het volgende:
[..]
Jeff was anders ziek jaloers dat ze bij Rupie had geslepen. Ik denk toch wel verliefd.
Dan lees ik toch meer een Marciano daarin dan een Jeff.quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het heeft psychopathische uitbarstingen, het is gewoon een engerd.
Wie weet is zij verliefd en hij niet. Maar daar ging dit volgens mij niet over. Zij heeft niet goed door waarom hij geďrriteerd is en wil de band goedhouden. Jeff doet daar verdacht weinig mee terwijl hij haar wel ziet als 'maat' en zwaaaar voordeel van haar steun had afgelopen tijd. Mag hij wel wat vriendschappelijke liefde voor teruggeven en niet zo reageren. Beetje stank voor dank.quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim is gewoon verliefd
En ik denk Jeff niet
Haar actie gisteravond zal hij ook al hebben gehoord
Gok dat hij daar niet op zit te wachten
Die is te lui voor een uitbarsting.quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan lees ik toch meer een Marciano daarin dan een Jeff.
quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die is te lui voor een uitbarsting.
Dat zijn de gevaarlijkste...quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die is te lui voor een uitbarsting.
Nou wat fijn voor jequote:Op zaterdag 5 november 2022 17:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb net van de allerliefste persoon de linkjes al gekregen
Irritatie ??quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wie weet is zij verliefd en hij niet. Maar daar ging dit volgens mij niet over. Zij heeft niet goed door waarom hij geďrriteerd is en wil de band goedhouden. Jeff doet daar verdacht weinig mee terwijl hij haar wel ziet als 'maat' en zwaaaar voordeel van haar steun had afgelopen tijd. Mag hij wel wat vriendschappelijke liefde voor teruggeven en niet zo reageren. Beetje stank voor dank.
Die twee maken het wel weer goed, beetje TV maken, vanavond lekker tongen in de hottub, toch FEBO ...quote:
Wanda gaat een spelletje doen?quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:51 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ] spelletje is vervroegd naar 7 uur
Morgen cocktailsquote:Op zaterdag 5 november 2022 17:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Die twee maken het wel weer goed, beetje TV maken, vanavond lekker tongen in de hottub, toch FEBO ...
Wanda en Mexx organiseren iets ja. Wat precies is onduidelijk volgens mij. Iets waarbij je elkaar beter leert kennen volgens mij.quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wanda gaat een spelletje doen?
Doubt it.. Denk dat Jeff teveel ego heeft om sorry te zeggen. Hij lijkt erg overtuigd van zijn mening. Dus ik vrees dat Kim zich gaat aanpassen en hij haar weer laat vallenquote:Op zaterdag 5 november 2022 17:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Die twee maken het wel weer goed, beetje TV maken, vanavond lekker tongen in de hottub, toch FEBO ...
gesprek van nu?quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zie nu ook een gesprek met Mirthe, waar Jeff aangeeft meer afstand te willen bewaren, WTF ...
Het "wat weet je van je partner" dingetje .. je weet wel. ben je ooit vreemdgegaan, ben je wel eens bij de hoeren geweest.. dat soort, waar Febo van houdtquote:Op zaterdag 5 november 2022 17:53 schreef engine het volgende:
[..]
Wanda en Mexx organiseren iets ja. Wat precies is onduidelijk volgens mij. Iets waarbij je elkaar beter leert kennen volgens mij.
afstsnd van Kim?quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zie nu ook een gesprek met Mirthe, waar Jeff aangeeft meer afstand te willen bewaren, WTF ...
Er is maar één manier. Als je een mes pakt ben je afquote:Op zaterdag 5 november 2022 17:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Leuk om te zien, al die verschillende manieren om spaghetti te eten, met vork en lepel, met vork en mes , alleen met vork, alleen met een lepel en vingers![]()
Mirthe moet wegquote:Op zaterdag 5 november 2022 17:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mirthe aast ook op Jeffrey denk ik .... die gaat ook voor het miljoen ...
jawelquote:Op zaterdag 5 november 2022 17:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die muts moet helemaal niet weg
Zou ook nog kunnen zijn dat hij een opdracht heeft van de Febo. Hij is nu toch een marionnetje sinds hij manager is.quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:57 schreef 5thencounter het volgende:
Het val wel op.. Sjeffie doet alles haastig, alsof 'ie geen tijd heeft, overal snel heen moet... raarrr..
quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, een soort van, hij spreekt het niet letterlijk uit.
Nee, van mij ook zeker niet, ze heeft wel wat en doet zich veel dommer voor dan zij is, wereldspeler ...quote:
Geloof er nix van.. hij ziet alle cams meezwaaien met hem, en wordt bloednerveusquote:Op zaterdag 5 november 2022 17:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou ook nog kunnen zijn dat hij een opdracht heeft van de Febo.
Daarom juist.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geloof er nix van.. hij ziet alle cams meezwaaien met hem, en wordt bloednerveus
Hij kijkt als een verwend kut kindquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kijk die Jeff toch een topdag hebben.
alleen maar feest toch?quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kijk die Jeff toch een topdag hebben.
Jij denkt datquote:Op zaterdag 5 november 2022 17:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou ook nog kunnen zijn dat hij een opdracht heeft van de Febo. Hij is nu toch een marionnetje sinds hij manager is.
quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ruppie wilde de borden van Erik Pakken, maar hij moet ze nog schoonlikken.
dat zei hij zelf ook, dus Mirthe blijft ook gewoonquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja![]()
Over 1,5 dag is het wel weer over..
Ik denk soms dat een user hier meedoetquote:
wie danquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk soms dat een user hier meedoet
En een leverworst in zijn kast die op ontploffen staat. Die gozer is niet helemaal okquote:
Erik zei iets van: anders wordt het weggegooid/ afgespoeld, is ook zondequote:
quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Likt hij andermans borden nu ook af?
Jaquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alle borden die hij krijgt.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die heeft vast vroeger thuis geen eten gehad, of heel erg honger moeten lijdenquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Erik zei iets van: anders wordt het weggegooid/ afgespoeld, is ook zonde
Nou dat dus. Maar hij luistert toch naar niemand dus lekker laten gaan.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
En een leverworst in zijn kast die op ontploffen staat. Die gozer is niet helemaal ok
Godver ik zou over de pis gaanquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:07 schreef Sestra666 het volgende:
dit is wat anders dan ramen likken
wat een idiot
Waarom?quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : HOU NOU EENS OP MARTIN! GODSAMME
Nooit gezien dat iemand zijn ramen liktquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:07 schreef Sestra666 het volgende:
dit is wat anders dan ramen likken
wat een idiot
Nou ook niet in een busjequote:Op zaterdag 5 november 2022 18:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nooit gezien dat iemand zijn ramen likt
Niet op beeld te zien. Direct na die uitval was dit te zien. Aan de beweging van Babette lijkt het dat ze er erg op bedacht is dat Martin aan haar kont wil zitten. Dus wellicht gebeurde dat daarvoor.quote:
Wat een klein mannetje is die Martinquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niet op beeld te zien. Direct na die uitval was dit te zien. Aan de beweging van Babette lijkt het dat ze er erg op bedacht is dat Martin aan haar kont wil zitten. Dus wellicht gebeurde dat daarvoor.
[ afbeelding ]
Geef die gast een gele kaartquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niet op beeld te zien. Direct na die uitval was dit te zien. Aan de beweging van Babette lijkt het dat ze er erg op bedacht is dat Martin aan haar kont wil zitten. Dus wellicht gebeurde dat daarvoor.
[ afbeelding ]
Waaronder de manager.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:11 schreef Sestra666 het volgende:
keuken dicht bordje hangt er en wat doet iedereen?
De een na de ander komt de keuken binnen
quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Je ziet mensen corvee doen, waarvan je denkt ...he?
Jasper : Als het maar samen is he.
Die wijven grijpen toch ook?quote:
Vind hem meer op Quasimodo lijken (kan geen plaatjes plaatsen)quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:11 schreef freaky40 het volgende:
Martin heeft wat weg van Gargamel:
[ afbeelding ]
Ik vind hem wel wat hebben.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind hem meer op Quasimodo lijken (kan geen plaatjes plaatsen)
Dit was in gesprek met Alies en hij bemoeide zich helemaal niet met haarquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:14 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
isaac bemoeit zich ook met alles, als een soort opperhoofd
quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:16 schreef milahdb het volgende:
Hoi ik heb veel gelezen hier , maar het blijkt wel dat als je voor Martin bent dat het hier niet mag. Ok ga maar weer lezen doe het al sinds bb met jill en zie nog het zelfde clubje hier, ga er weer vandoor . Veel plezier.
Doeiquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:16 schreef milahdb het volgende:
Hoi ik heb veel gelezen hier , maar het blijkt wel dat als je voor Martin bent dat het hier niet mag. Ok ga maar weer lezen doe het al sinds bb met jill en zie nog het zelfde clubje hier, ga er weer vandoor . Veel plezier.
oh niet meegekregen, maar vind hem een bemoeialquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit was in gesprek met Alies en hij bemoeide zich helemaal niet met haar
waarom zou dat niet mogenquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:16 schreef milahdb het volgende:
Vandaag geregistreerdquote:
Maar dit ging dus juist specifiek over het afwassen van GJ en Aliesquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:17 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
oh niet meegekregen, maar vind hem een bemoeial
Gelukkig niet ....quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:19 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Sasha en Bern nog niet samen op beeld geweest? 😊
Jammer ....quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:16 schreef milahdb het volgende:
Wat lekt er?quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Er lekt iets ... meest logische lijkt me de hottub .. maar ze staan met z'n allen om de kachel van de hottub...
En zo blijft het hetzelfde clubje.. veel plezier eldersquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:16 schreef milahdb het volgende:
Ja ... de hottub? Maar ze hebben het ook over zwartgeblakerd, en dan zou het de kachel zijn. Maar ik weet niet wat er kan lekken aan een kachel.quote:
Klopt je moet hier voor Jeffrey zijn en tegen Martin en Babette....300 posts per dag gaan daar overquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:16 schreef milahdb het volgende:
Die gefrustreerde usersquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En zo blijft het hetzelfde clubje.. veel plezier elders
onzinquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:22 schreef mangalie het volgende:
[..]
Klopt je moet hier voor Jeffrey zijn en tegen Martin en Babette....300 posts per dag gaan daar over
Deze won Bern bij de bingo en gaf het toen aan Sasja.quote:
Iedereen zn eigen mening, niks mis mee (: Ik vind ze als een van de weinige hier wel leuk.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat mag gelukkig, ik vind ze allebei dodelijk saai ...
Bij de bingo dus, Precies zoals ik zeiquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:25 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Deze won Bern bij de bingo en gaf het toen aan Sasja.
By the way, nog niets over Bern en Sas gelezen vandaag, is echt de Jeff en Kimstream
Zegt alies dat of wie?quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:24 schreef puzziepie het volgende:
Blijkbaar is er wat gebeurt tussen Isaac en Alies , en dan nu afwassen
Over GJ : die gozer moet naar huis![]()
Het lult maar een talkshow aan elkaar vast
Praat vooral gezellig mee! Wij zijn het ook niet continu eens met elkaar..quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:16 schreef milahdb het volgende:
quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardig gesprek, volgens mij geeft Jeffrey hier al aan dat hij meer afstand gaat nemen van Kim ....![]()
[ afbeelding ]
Gesprek Mirthe en Jeffrey - 5 november 2022.Als dat zo is is het wel echt een berekenende lul die over lijken gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
Kleng klang met deksels ?quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:26 schreef engine het volgende:
Morgenochtend 8 uur het geweldige ontbijt voor de hele groep.
En Kim D mag ineens niet meer meedoen?quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:26 schreef engine het volgende:
Morgenochtend 8 uur het geweldige ontbijt voor de hele groep.
Dat weten we toch allang?quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als dat zo is is het wel echt een berekenende lul die over lijken gaat
Jep mensen worden uit bed getrokken.quote:
Die lijkt uit de organisatie geflikkerdquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En Kim D mag ineens niet meer meedoen?
Ik denk dat hij dat inderdaad is, maar ik vlak Kim en Mirthe zeker niet uit ....quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:27 schreef HappyCharly het volgende:
Als dat zo is is het wel echt een berekenende lul die over lijken gaat
quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Suf dat ik toch elke keer teleurgesteld ben he![]()
Sasje is Zwitserland, een ½dooie die wil het liefst onzichtbaar zijn, als ze met iets anders dan Bern gaat neuken krijgt ze ook een dag lang eigen streamquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:25 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Deze won Bern bij de bingo en gaf het toen aan Sasja.
By the way, nog niets over Bern en Sas gelezen vandaag, is echt de Jeff en Kimstream
Ze werd net niet opgenoemd..quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En Kim D mag ineens niet meer meedoen?
Ik zie niks berekenends in Kim, hoogstens te volgzaam naar Jeff. Mirthe doet zich dommer voor, die gaat heeeel toevallig net vandaag als Kim even buiten de picture is, aanpappen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat inderdaad is, maar ik vlak Kim en Mirthe zeker niet uit ....
Als je niet bij het clubje hoort dan word je ook gewoon genegeerd hier heb het wel eens geprobeerdquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:16 schreef milahdb het volgende:
Dan leg je toch even uit hoe het wel zit volgens jouquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:29 schreef milahdb het volgende:
Nou gewoon om wat ik hier lees sesstra . Ik ben dan wel voor Jef omdat ik hem ken maar wat ik hier lees klopt niet .
Ik zie dat wel.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zie niks berekenends in Kim, hoogstens te volgzaam naar Jeff. Mirthe doet zich dommer voor, die gaat heeeel toevallig net vandaag als Kim even buiten de picture is, aanpappen.
Echt wel, ze is net als die vriendjes van haar in het pactquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zie niks berekenends in Kim, hoogstens te volgzaam naar Jeff. Mirthe doet zich dommer voor, die gaat heeeel toevallig net vandaag als Kim even buiten de picture is, aanpappen.
Fautloos...quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:30 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Als je niet bij het clubje hoort dan word je ook gewoon genegeerd hier heb het wel eens geprobeerd
Ze willen nog wel eens op je spelling reageren dat dan weer wel
Huh?quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:30 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Als je niet bij het clubje hoort dan word je ook gewoon genegeerd hier heb het wel eens geprobeerd
Nou dan rot je toch opquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:30 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Daar verschillen we dan van meningquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt wel, ze is net als die vriendjes van haar in het pact
Hoe zit het dan wel?quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:29 schreef milahdb het volgende:
Nou gewoon om wat ik hier lees sesstra . Ik ben dan wel voor Jef omdat ik hem ken maar wat ik hier lees klopt niet .
Uh ze spiegelt zich?quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:32 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD : Ik haat m'n leven
Rupert : Waarom?
KimD : Messteken in m'n rug!
(wordt luchtig gezegd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |