SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hij heeft daar toch niet om gevraagd? Ik zag die watertank gedoe en eigenlijk kon ik haar wel schieten met dat gegilquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het komt op mij nu ook even over of Jeff Kim heeft gebruikt. Ze ging voor hem door het vuur en nu hij zijn doel behaalt heeft, stoot hij haar af
Totaal nietquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:34 schreef puzziepie het volgende:
Jeff is niet van de kontenkruiperij
En terecht.quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:34 schreef puzziepie het volgende:
Jeff is niet van de kontenkruiperij
Dat doen ze bij elk verhaallijntje.. Ruben had ook urenlang zijn eigen cam, net als Mexxquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:34 schreef Li0nHeart het volgende:
En stream 2 maar KimD volgen, waarschijnlijk hopend dat ze zo in huilen uitbarst.
Verhaallijntjes volgen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat doen ze bij elk verhaallijntje.. Ruben had ook urenlang zijn eigen cam, net als Mexx
Straks heeft hij zijn kontenkruipers die hij maar al te hard nodig heeft allemaal van zich afgetraptquote:
Nee die heeft hij helemaal niet nodig.quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Straks heeft hij zijn kontenkruipers die hij maar al te hard nodig heeft allemaal van zich afgetrapt
Doei Jeff![]()
The need of the many outweigh the need of the one.. ( Spock)quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Straks heeft hij zijn kontenkruipers die hij maar al te hard nodig heeft allemaal van zich afgetrapt
Doei Jeff![]()
Welneequote:Op zaterdag 5 november 2022 16:38 schreef Harry het volgende:
Jeff begaat een enorme fout door zijn beste maatje Kim D de deur te wijzen.
Hij moet hier bij Kim D op terug gaan komen. Met diepe excuses. Anders kan hij het schudden.
Kim buigt als een knipmes voor hem, gaat niet gebeuren. Laat dit maar even sudderen, komt vanzelf wel weer goed vandaag of morgen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:38 schreef Harry het volgende:
Hij moet hier bij Kim D op terug gaan komen. Met diepe excuses. Anders kan hij het schudden.
Want KimD heeft zo'n geweldige macht binnen die loodsquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:38 schreef Harry het volgende:
Maar hij is homoquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:40 schreef puzziepie het volgende:
Ik snap trouwens ook niet waarom Kim daar is gaan slapen , dat heeft ze vast met een reden gedaan , misschien idd wel om hem jaloers te maken . Sommige vrouwen doen dat helaas .
Ja , maar ze heeft dit wel met reden gedaan denk ik .quote:
Dat denk ik ook niet. Jeff wel momenteel. Mede door Kim D (en Jasper, die met Wanda aanpapt).quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Want KimD heeft zo'n geweldige macht binnen die loods
nee, kimd zit te zeikenquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:41 schreef Deisyy het volgende:
Komt de ware aard van Jeff naar boven?
waarom zou het hij het dan kunnen schudden?quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:42 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Jeff wel momenteel. Mede door Kim D (en Jasper, die met Wanda aanpapt).
Zal best wel maar ik vind de reden van homo zo grappig. Als een vent met een lesbo slaapt is het erotisch en geilquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja , maar ze heeft dit wel met reden gedaan denk ik .
mag ookquote:
Wat er was, is nu uit iigquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac even febo puinruimen bij KimD
Bingo gewonnenquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:44 schreef Charmian het volgende:
hoe komen ze nu weer aan breigaren eigenlijk?
De extentions van Zoe en de pruik van Moekequote:Op zaterdag 5 november 2022 16:44 schreef Charmian het volgende:
hoe komen ze nu weer aan breigaren eigenlijk?
quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:45 schreef 5thencounter het volgende:
Misschien iets teveel TemptationKim gespeelt..
Ja echt !!!quote:
Nee, er is een wolpakket gewonnen bij weetiknietmeer,quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:51 schreef 5thencounter het volgende:
Knotten breiwol over het hek gewaaid van het Huisje van Oma Tinteling?
Bingoquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:53 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee, er is een wolpakket gewonnen bij weetiknietmeer,
Wie wil die BS in godsnaam willen winnenquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:53 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee, er is een wolpakket gewonnen bij weetiknietmeer,
janet en die anderen die er nu mee bezig zijnquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wie wil die BS in godsnaam willen winnen
10 9 8 7....... Kimquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:55 schreef puzziepie het volgende:
Jeff geeft het goede voorbeeld![]()
Lekker in bed hangen
[ afbeelding ]
Voorzover ik kan zien een verloren zaakquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
janet en die anderen die er nu mee bezig zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
je hebt allebei de draden nodig dus de ander had wel iets langer mogen zijnquote:Op zaterdag 5 november 2022 17:03 schreef Aggie46 het volgende:
Lusje om je duim en dan zo zo zo
"Ik ben de draad kwijt"
[ afbeelding ]
Kwestie van tijd.quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:07 schreef HappyCharly het volgende:
Ohnee heeft Jeff met Kim ruzie gemaakt? En nog niet goedgemaakt..
Wat een zeikerd.quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin weer irritant richting de camera praten.
[ afbeelding ]
Half uurtje dan is Moirama het wel weer beu...quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:14 schreef Aggie46 het volgende:
Moiram: Kijk Kijk kijk hahahaha
Geweldig hoe zij reageert
Kim D: ik heb em. Oh ik heb geen touw meer.
[ afbeelding ]
Ik weet het niet.quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:17 schreef mangalie het volgende:
[..]
Half uurtje dan is Moirama het wel weer beu...
Zoveel wol hebben ze niet,om een hele garderobe te breienquote:Op zaterdag 5 november 2022 17:19 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Toen ik nog breide kon ik niet stoppen. Als ik bv af moest wassen...bah, ik wil breien
En daar hebben ze niets anders te doen.
We zullen het zien
waarom zijn ze ant breien? gewoon zomaar?quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zoveel wol hebben ze niet,om een hele garderobe te breien
Mexx en Wanda organiseren nog een spelletje vanavondquote:Op zaterdag 5 november 2022 17:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
We gaan toch hopelijk niet de hele avond dat brei clubje zien ....
Komt vanzelf wel in orde hoor, het is ook een TV programma hè. Jeff kickt er op om e.e.a. dik aan te zetten en een beetje te trollen en uit te vergroten. Hij is niet gek.quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:26 schreef HappyCharly het volgende:
Thanks @:DGK, voor de filmpjes!
Ik vind het helemaal zielig voor Kim hoe Jeff nu tegen haar doet. Wel boos zijn, maar niet duidelijk aangeven wat de reden is. Kim doet een poging de band te herstellen, Jeff blijft maar afstoten. Wat een lul. Kim ging voor je door het vuur mafkees![]()
Mooi dan mis ik vanavond nietsquote:Op zaterdag 5 november 2022 17:26 schreef engine het volgende:
[..]
Mexx en Wanda organiseren nog een spelletje vanavond
quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is best wel engquote:Op zaterdag 5 november 2022 17:15 schreef Aggie46 het volgende:
Kim D gaat een muts maken
[ afbeelding ]
Mooi, oude afleveringen van Utopia marathonavondje dus.quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:26 schreef engine het volgende:
[..]
Vroegaah leerde je dat op school, met handenarbeid, de dames breien en handwerken en de jongens zagen etc. Ik leerde het al op de basisschool.quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:27 schreef Aggie46 het volgende:
Toch typerend, dat de jonkies daar niet kunnen breien.
dat leren ze nog hoorquote:Op zaterdag 5 november 2022 17:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vroegaah leerde je dat op school, met handenarbeid, de dames breien en handwerken en de jongens zagen etc. Ik leerde het al op de basisschool.
Geen idee, mijn dochter heeft het ook nooit geleerd. Ik heb wel een poging gedaan, maar ze zei: ik koop die dingen wel, wol is ook duurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |