Scheelt ook weer geld. 1 mond minder om te voeden en als de goede gaat, wordt er ook niet meer gejatquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Tijd voor een eliminatie, nu even geen geld meer verdienen
Als je gewend bent om heel vet te eten en je gaat ineens gezond eten, dan val je ook af.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:53 schreef greysbones het volgende:
Aggie
Ja klopt Berend is 25 kilo afgevallen
Jef 17 kilo
Gj geloof nu 16
Maar Erik zelf 7 of 9
Het is natuurlijk vooral het andere voedingspatroon
ook 1 minder om geld binnen te brengen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:53 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Scheelt ook weer geld. 1 mond minder om te voeden en als de goede gaat, wordt er ook niet meer gejat
Martins maand hadden ze 1 opdracht meer dan 2000 euroquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:54 schreef Harry het volgende:
Jeff zegt dat hij tot en met volgende week nu al 400,- euro over gaat houden.
Jeff tegen Marciano en Jasper: ik zei toch, stem op mij, ik kan het beter.
Als je door de productie gemazzeld wordt.....
Die zap ik meteen wegquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:56 schreef FreshFruit het volgende:
Eunice doet dit heel goed,ik was bijna weg.
quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Trouwens, even een kleine polonaise vanwege cos nr 500
quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Trouwens, even een kleine polonaise vanwege cos nr 500
En Snickersquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:58 schreef pingu66 het volgende:
Die Erik moet misschien een keer zelf mee helpen in de keuken dan dat ie ligt te wachten tot het eten klaar is. Bovendien eet hij thuis altijd kantenklaar maaltijden.
En als ontbijt vaak Snickersquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:58 schreef pingu66 het volgende:
Die Erik moet misschien een keer zelf mee helpen in de keuken dan dat ie ligt te wachten tot het eten klaar is. Bovendien eet hij thuis altijd kantenklaar maaltijden.
Er zit ook niet veel inhoudelijk in dat hoofdquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:59 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx zegt dus gewoon nooit iets inhoudelijks maar het gaat constant over geroddel of vriendjes
Of over het douchemoment...quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:59 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx zegt dus gewoon nooit iets inhoudelijks maar het gaat constant over geroddel of vriendjes
Het is zelfs zo dat mensen het zonde van de stem vinden om haar eruit te gooien waardoor ze er straks in maart nog zitquote:Op vrijdag 4 november 2022 17:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zit ook niet veel inhoudelijk in dat hoofd
Achterover gedrukt? Het is voorraad en om ervoor te zorgen dat niet alles meteen opgevreten wordt, zet hij het op kantoor. Moet wel met deze groep, anders is alles zo opquote:Op vrijdag 4 november 2022 17:03 schreef Harry het volgende:
Jeff laat op kantoor aan Marciano en Jasper zien wat hij allemaal al achterovergedrukt heeft. O.a. 6 pakken bloem om pannenkoeken van te bakken. En is open over hoe hij zijn geld besteed.
Jasper: een fles wodka??
Hij noemt het zelf "achterover drukken".quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Achterover gedrukt? Het is voorraad en om ervoor te zorgen dat niet alles meteen opgevreten wordt, zet hij het op kantoor. Moet wel met deze groep, anders is alles zo op
Dat is helemaal niet wat er gebeurtquote:Op vrijdag 4 november 2022 17:03 schreef Harry het volgende:
Jeff laat op kantoor aan Marciano en Jasper zien wat hij allemaal al achterovergedrukt heeft. O.a. 6 pakken bloem om pannenkoeken van te bakken. En is open over hoe hij zijn geld besteed.
Nikste stiekem als hij het gaat verklappen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:06 schreef Harry het volgende:
[..]
Hij noemt het zelf "achterover drukken".
Hij wil dat ook stiekum met wijn en kratjes bier gaan doen.
Je moet ook een beetje buiten de lijntjes proberen te denken om weer allerlei (leuke) dingen voor mekaar te krijgenquote:Op vrijdag 4 november 2022 17:06 schreef Harry het volgende:
[..]
Hij noemt het zelf "achterover drukken".
Hij wil dat ook stiekum met wijn en kratjes bier gaan doen.
Hij zei dat wel in die woorden maar bedoelde het wel anders.quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:03 schreef Harry het volgende:
Sneu mensquote:Op vrijdag 4 november 2022 17:12 schreef Sestra666 het volgende:
en nu zie ik djedi, mattin aaien over zijn knietje
Eens soort nep staart of knot wat ze los in haar kan doenquote:
Kan misschien wel 1 regelen met de zus van Jeffquote:Op vrijdag 4 november 2022 17:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bij 800 komt er een Q&A met Jappie
Wat is de uitslag van de bloedtest nou?quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:14 schreef Kakadylo het volgende:
Berend zit ook gewoon alweer uit zijn neus te vreten en te wachten op de volgende maaltijd
Dure kut schoenenquote:Op vrijdag 4 november 2022 17:22 schreef datismijnmening het volgende:
Het is Louboutin![]()
/einde mededeling
Groetjes in KSC.quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:22 schreef datismijnmening het volgende:
Het is Louboutin![]()
/einde mededeling
Oh gaan we zo beginnenquote:
Hallo zus van Jeffquote:Op vrijdag 4 november 2022 17:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan misschien wel 1 regelen met de zus van Jeff
Heel misschien
Ik ga niks beginnen meer,anders zie ik je pas in 2024 weer.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga niks beginnen meer,anders zie ik je pas in 2024 weer.
Wel offtopic.quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nooit in de KSC gepost maar de groeten aan @:Datismijnmening
Ben ik nou ook stoer?
Als ze niet verliefd zijn wat zijn ze dan? Kijk verder al niet eens meer naar zulk geblaat!quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Martin en Mexx roddelen over Kim en Marciano. Mexx wil dat Marciano toegeeft dat hij verliefd is op Kim
Koelkast daar zouden ze jou een paar weken in moeten proppenquote:Op vrijdag 4 november 2022 17:44 schreef FreshFruit het volgende:
Mensen die ijskast zeggen zijn ook af.
Er is een topic. Staat het er ja, staat het er niet neequote:Op vrijdag 4 november 2022 17:45 schreef HappyCharly het volgende:
Damn, centraal gemist. Iemand enig idee of er een filmpje van is?
quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Koelkast daar zouden ze jou een paar weken in moeten proppen
Daarna komt ie er als een coole kgast uitquote:Op vrijdag 4 november 2022 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Koelkast daar zouden ze jou een paar weken in moeten proppen
Ja muts reclame !!!quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:48 schreef HappyCharly het volgende:
Bij mij linkt koelkast naar Coolblue.. huh?
Thank you, gevonden!quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is een topic. Staat het er ja, staat het er niet nee
Denk dat alle ouderen ver komen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:49 schreef Soury het volgende:
Erik gaat ver komen Uh uh uh uh...........
Ja het slaat nergens op. Erik kijkt ook een beetje vanquote:Op vrijdag 4 november 2022 17:57 schreef FreshFruit het volgende:
Babbelette lult een partij in de ruimte.
Babette heeft alles doorquote:Op vrijdag 4 november 2022 17:57 schreef FreshFruit het volgende:
Babbelette lult een partij in de ruimte.
spannend hoorquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:09 schreef puzziepie het volgende:
Het stelletje aan het knutselen
[ afbeelding ]
Dat zijn de oude extentions van Zoë en volgens mij probeert Wendy ze weer te maken.quote:
Mooi toch. Zo ontstaan dingen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:12 schreef puzziepie het volgende:
Mexx en Eunice klikken, Mexx kan zo goed met haar praten
Mexx is een stelletje met iedereen toch?quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:17 schreef freaky40 het volgende:
Martin en Mexx dus officieel een setje...
Volgens mij niet hoorquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:17 schreef freaky40 het volgende:
Oh ze was in het begin al een setje.quote:
Ook nietquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ze was in het begin al een setje.
quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het lukt hem nog steeds met de dag irritanter te worden.
het is hen gegund.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:17 schreef freaky40 het volgende:
Je leraar Duits dacht daar anders overquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik kan geen eens op zo'n muur/bord schrijven..
Nee. Wel liefquote:Op vrijdag 4 november 2022 17:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nooit in de KSC gepost maar de groeten aan @:Datismijnmening
Ben ik nou ook stoer?
Nee, die blijft gewoon kan die nog meer jattenquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:34 schreef KoningWouter het volgende:
Heeft Nadief zijn 24 uur al aangevraagd?
Zou dat ook zeker gaan missen, maar ook een serie/film kijkenquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:38 schreef Kakadylo het volgende:
Zonder muziek zou m'n humeur helemaal naar de klote zijn dus respect voor de mensen aldaar
Zou me zowat overal op kunnen instellen behalve dus muziek want dat raakt direct m'n gemoedstoestandquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zou dat ook zeker gaan missen, maar ook een serie/film kijken
Bepaalde nummers sowiesoquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou me zowat overal op kunnen instellen behalve dus muziek want dat raakt direct m'n gemoedstoestand
quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:55 schreef Mrsloveable het volgende:
Kleuter Alies weer bij Babet op schoot
[ afbeelding ]
Heeft ze nog wat te doen, misschien eerst zelf maar leren om goed te sporten..quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:58 schreef Silves het volgende:
Leila wil graag personal trainer worden voor celebrity,s..met 4 man hebben ze haar ook vandaag over de muur geholpen. ze wil iedergeval bekend worden...
Verbaas me er überhaupt over dat mensen met haar pratenquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:58 schreef Silves het volgende:
Leila wil graag personal trainer worden voor celebrity,s..met 4 man hebben ze haar ook vandaag over de muur geholpen. ze wil iedergeval bekend worden...
Heeft hij die wel meegenomen in de koffer, want zie hem idd vaak in korte broek en T-shirt rond lopenquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:03 schreef pingu66 het volgende:
Kan die gertjan niet gewoon schoen,sokken en een lange broek aan trekken?
Iedereen moet haar verantwoording afleggen .....quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Wanda zou dus samen met KimK iets doen, maar die wil nu ineens met Marciano
Babet doet er zelf vrolijk aan mee dus dat zegt eigenlijk ook wel genoegquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:55 schreef Mrsloveable het volgende:
Kleuter Alies weer bij Babet op schoot
[ afbeelding ]
Nja ik snap haar wel, als iets met iemand afspreekt om daar samen iets te gaan doen en dan ineens niet meer.. dan is fijn als degene het gewoon even aan die andere meldquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen moet haar verantwoording afleggen .....
Twee kleutersquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babet doet er zelf vrolijk aan mee dus dat zegt eigenlijk ook wel genoeg
Ze is gewoon jaloers op andere paartjes .... en ja met Jappie kan dat niet , want thuis zit ... Sjorquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja ik snap haar wel, als iets met iemand afspreekt om daar samen iets te gaan doen en dan ineens niet meer.. dan is fijn als degene het gewoon even aan die andere meld
Lekker naar huisje toe.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze is gewoon jaloers op andere paartjes .... en ja met Jappie kan dat niet , want thuis zit ... Sjor
En slippers 😠quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heeft hij die wel meegenomen in de koffer, want zie hem idd vaak in korte broek en T-shirt rond lopen
Wat is nu weer boeiend, en die zak rijst die is inmiddels wel leeg..quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
boeiendwacht in chinna gaat nu en Zak Rijst rijsen
quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat is nu weer boeiend, en die zak rijst die is inmiddels wel leeg..
Zal wel wat loos zijnquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Duurt lang zeg, net nu ik de streams weer aanzet.
Zit vast weer in haar BHquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:31 schreef engine het volgende:
Volgens mij heeft Djedi geen zender om want ze is amper te verstaan en ik zie ook niks.
Wat een dooie is het toch.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:33 schreef engine het volgende:
Ruben heeft weer een vastloper.
[ afbeelding ]
Elke keer als ik even kijk is er weer een sl..quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:36 schreef Mrsloveable het volgende:
En waarom is t zo rustig in de COS
Deel 500 nog wel. Mini feestje eigenlijkquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:36 schreef Mrsloveable het volgende:
En waarom is t zo rustig in de COS
Soms echt heel veel idd, wat ook irritant is als een gesprek volgt en ze doen dan weer een streamwissel..quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Elke keer als ik even kijk is er weer een sl..
die is zo dom in hoofd dat de hoofdquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:33 schreef engine het volgende:
Ruben heeft weer een vastloper.
[ afbeelding ]
Was mij geen eens op gevallenquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
Deel 500 nog wel. Mini feestje eigenlijk
The Juice kan zich verspreiden...quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:40 schreef engine het volgende:
Whaha Maddy heeft een briefje van Ruben gevonden waarop staat dat hij weg wil en verliefd is op Djedi![]()
Heel goed gaat het met Maddy nu ze een briefje van Ruben gevonden heeftquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:40 schreef HappyCharly het volgende:
Maddy lijkt heel rustig. Iemand gezien hoe het met haar gaat nu Jeff manager is?
We hebben het verbrokenquote:
Ze kan weer lekker zichzelf zijnquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:42 schreef pingu66 het volgende:
Maďy jankend bij de Febo om pest gedrag en nu samen met babs en Wendy in een deuk liggen om ???
En geen last meer van schurft/jeukquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:42 schreef engine het volgende:
Maddy gaat het briefje bewaren....heel verstandig Maddy
Maar zouden ze nou echt seks hebben? Nee toch ... Iemand moet dan toch hebben gezien of gehoordquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:45 schreef engine het volgende:
Wendy wordt in slaap geschommeld door het geneuk van Kim en Marciano zegt ze
Dat dusquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En geen last meer van schurft/jeuk
Het leek er verdacht veel op toen het in de tv uitzending zat. Hier hadden mensen het ook al opgemerkt. Ik denk het welquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar zouden ze nou echt seks hebben? Nee toch ... Iemand moet dan toch hebben gezien of gehoord
Er zijn filmpjes van.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar zouden ze nou echt seks hebben? Nee toch ... Iemand moet dan toch hebben gezien of gehoord
Heel kort, uiteraard gelardeerd met muziek er onder door, nog geen langere fragmenten hier van gezien hier bij de filmpjes.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Het leek er verdacht veel op toen het in de tv uitzending zat. Hier hadden mensen het ook al opgemerkt. Ik denk het wel
Oh dat heb ik dan totaal gemist...quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Het leek er verdacht veel op toen het in de tv uitzending zat. Hier hadden mensen het ook al opgemerkt. Ik denk het wel
quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
quote:
Ahhh Kim....ik hoor ook iets over chlamydia maar kon niet thuis brengen over wie het ging.quote:
Ja Kim kamer 3quote:[ afbeelding ] Op vrijdag 4 november 2022 19:51 schreef Silves het volgende:
Kim heeft dus chlamydia...
[/quote
Kim k?
Die lopen dus zonder condoom te knallen elke avond...quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ahhh Kim....ik hoor ook iets over chlamydia maar kon niet thuis brengen over wie het ging.
Dus Ciano heeft het ook.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die lopen dus zonder condoom te knallen elke avond...
Oh jéé nog een SOAquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Heeft Babet nu Jappie zijn jasje aan?
Dokter vol in de broek schrijft wel een receptje uit heurrrr.quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:00 schreef Silves het volgende:
En ook nog steeds haar dildo uitlenen aan iedereen..die dokter krijgt het druk daar met die deelnemers.
Joh !!!! Dat is waar natuurlijk het staat op Facebookquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:00 schreef Silves het volgende:
En ook nog steeds haar dildo uitlenen aan iedereen..die dokter krijgt het druk daar met die deelnemers.
Gewoon op stream te zien geweest hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh !!!! Dat is waar natuurlijk het staat op Facebook
quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:03 schreef pingu66 het volgende:
Gaat Kim nou weer de was doen voor de kamer van Marciano?
Nou nee, het was afgelopen week op de streams dat Kim D haar vibrator uitleendequote:Op vrijdag 4 november 2022 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh !!!! Dat is waar natuurlijk het staat op Facebook
Uhuu....quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:04 schreef engine het volgende:
[..]
Gewoon op stream te zien geweest hoor.
OH GET OUT !!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, het was afgelopen week op de streams dat Kim D haar vibrator uitleende
En nu kan ie hem niet meer aan als wit T-shirtquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Marciano zijn witte T-shirt is niet meer wit, maar grijzig
Dan geloof je het niet.quote:
Ik had meer het idee dat Kim Marciano aan het plezieren was...quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die lopen dus zonder condoom te knallen elke avond...
Het is erg moeilijkquote:
Nee logisch toch, omdat die niet meer wit is.. maar blijkbaar gooien ze alles was door elkaar in de wasmachine..quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:05 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En nu kan ie hem niet meer aan als wit T-shirt
Heeft Kim D ook chlamydia?quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, het was afgelopen week op de streams dat Kim D haar vibrator uitleende
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Het is mij ook niet meer duidelijk welke Kim nu chlamydia heeftquote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:10 schreef engine het volgende:
[..]
Het is mij ook niet meer duidelijk welke Kim nu chlamydia heeft
Weet je zeker?quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
die is niet uitgeleend aan Kim K
Zag het net idd..Slinger ik de streams zo wel uitquote:
Kan je na gaan, het verspreid zich via de luchtquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
die is niet uitgeleend aan Kim K
ik geloof niet dat zij met chamlydia fizelozen doetquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:10 schreef engine het volgende:
[..]
Het is mij ook niet meer duidelijk welke Kim nu chlamydia heeft
@mario390quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
even om het helder te hebben
wie vertelde dat Kim K chlamydia heeft dan?
wendy, babs en Maddy, hadden het erover in de tuin, Maddy heeft het briefje gelezen ..quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
latersssssquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:16 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik slinger de streams uit, tot later
Hier heb je als volwassen vent toch geen zin in joh?quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Mexx vertelt voor de 10 x dat Martin haar een kus had gegeven na dat ze een gesprek hadden gehad
martin wil zondag gewoon noikenquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hier heb je als volwassen vent toch geen zin in joh?
Zeg je het straks even of je vond dat ik goed zong?quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:14 schreef greysbones het volgende:
maar over de streep dus
dan kan ik nog beter naar the masked singer kijken
quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zeg je het straks even of je vond dat ik goed zong?
De enige reden waarom ie Mexx duldt en dat had net zo goed Alicia kunnen zijn maar natuurlijk niet Zoequote:Op vrijdag 4 november 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
martin wil zondag gewoon noiken
ik geloof niet dat zij nu avond geknalltquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
welke jostiband?? van buiten?quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
goed stream 1 is de jostiband aan het oefenen
Slechte vraag voor een leraar: Wie heeft er ooit in de krant gestaan had het moeten zijnquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:21 schreef engine het volgende:
Nooit in de krant geweest. Waar ligt dat?
het plaatselijke suffertje???quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:22 schreef engine het volgende:
Babette schrijft columns voor een krant? Iemand zin om te zoeken?
daarom is de COS ook ideaalquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:22 schreef Kakadylo het volgende:
Vermaak me meer met het geouwehoer hier dan met die in herhaling vallende streams
Die wil ik lezen danquote:
Als je zoiets sufs al zo vaak benoemd dan weet je dat ze soort van beroemd wil worden maar er nog niet doorheen komtquote:
Was al bekend toch?quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:22 schreef engine het volgende:
indeed my dearquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je zoiets sufs al zo vaak benoemd dan weet je dat ze soort van beroemd wil worden
Oh okay dankje, ik wist het nog niet. Ik ga een keer zoeken.quote:
krant ,blogs en magazinequote:Op vrijdag 4 november 2022 20:22 schreef engine het volgende:
Maddy maakte een grapje tov Babs en Wendy, ipv netelroos zei ze, ik heb toch chlamydia,thats allquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |